Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on iso annos eli töhnää riittää. Samalla alko kohdun seutua pikkusen nippaa. On se jännä huomata, miten paljon taas näillä lääkkeille tulee erilaisia "oireita". 
TsemppiäDpo5 ja johan aika taas mateleemulla naama kukkii ja alavatsaa turvottaa. jotain vv:a on edelleen.

Tilasin niitä viime kierron jälkeen 21 ja nyt on menossa testifestit.Dpo9 menossa ja testaillut Sofeilla jo dpo7 alkaenTilasin niitä viime kierron jälkeen 21 ja nyt on menossa testifestit.
jännä nähdä tuleeko mullekin feikkihaamuja niillä, muistaakseni ei ole ennen tullut Kerro sitten kokemuksia medigoosta! Mä koitin kattella niitä apteekista mutta meidän lähiapteekissa ei niitä näkynyt, jos ne on hyviä testejä niin metsästän ne toisesta apteekista. :DMä mietin kans et dpo7 sorrun rfsu:lla testaamaan kun niitä on 8jännä nähdä tuleeko mullekin feikkihaamuja niillä, muistaakseni ei ole ennen tullut
menispä aika nopeestiiii. Dpo8 kokeilen medigoolla
Kerro sitten kokemuksia medigoosta! Mä koitin kattella niitä apteekista mutta meidän lähiapteekissa ei niitä näkynyt, jos ne on hyviä testejä niin metsästän ne toisesta apteekista. :D

Oli miten oli, tiedän mitä tehdään koko viikonloppu! Tai ainakin niissä väleissä kun lapset ei häiritse.
Dpo10 ja tällaiset mietteet täällä. Vielä ei vain yksi viiva ketuta (lämmöt kun ei ole kyykänneet) mutta pikkuhiljaa alkaa ketuttaa kun ajatukset väkisinkin suuntaa jo uuteen kiertoon...Täällä tuli taas eggikset vol2 tänään, dpo6sitte ens viikolla taas urakalla oireita kyttäämään…
toivon että tunnen lähipäivinä jotain oireita, muuten usko menee plussaan..

) lohdutti mites muilla täällä menee? ketään testivaiheessa?
dpo8 ja kohta pitää alkaa kytistellä. valkkaria on edelleen, vähän kellertävääkin. turvottaa ja mieliala heittelee. rinnat on vielä raskaat. eli ihan normikierron meininki... menkkojen pitäis viimestään viikon päästä alkaa.