Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TsemppiäDpo5 ja johan aika taas matelee mulla naama kukkii ja alavatsaa turvottaa. jotain vv:a on edelleen.
Dpo9 menossa ja testaillut Sofeilla jo dpo7 alkaen Tilasin niitä viime kierron jälkeen 21 ja nyt on menossa testifestit.
Kerro sitten kokemuksia medigoosta! Mä koitin kattella niitä apteekista mutta meidän lähiapteekissa ei niitä näkynyt, jos ne on hyviä testejä niin metsästän ne toisesta apteekista. :DMä mietin kans et dpo7 sorrun rfsu:lla testaamaan kun niitä on 8 jännä nähdä tuleeko mullekin feikkihaamuja niillä, muistaakseni ei ole ennen tullut menispä aika nopeestiiii. Dpo8 kokeilen medigoolla
Kerro sitten kokemuksia medigoosta! Mä koitin kattella niitä apteekista mutta meidän lähiapteekissa ei niitä näkynyt, jos ne on hyviä testejä niin metsästän ne toisesta apteekista. :D
Täällä tuli taas eggikset vol2 tänään, dpo6 sitte ens viikolla taas urakalla oireita kyttäämään…
mites muilla täällä menee? ketään testivaiheessa?
dpo8 ja kohta pitää alkaa kytistellä. valkkaria on edelleen, vähän kellertävääkin. turvottaa ja mieliala heittelee. rinnat on vielä raskaat. eli ihan normikierron meininki... menkkojen pitäis viimestään viikon päästä alkaa.