Raskaaksi 2020

Dpo5 ja johan aika taas matelee :hilarious: mulla naama kukkii ja alavatsaa turvottaa. jotain vv:a on edelleen.

Mulla alkoi eilen Lugesteronin kanssa vehtaus liittyen BeReady-testiin ja seuraavaan IVF.kierrokseen. Olinkin jo unohtanut millasta töhnäsirkusta tää olikaan :wtf: Mulla on iso annos eli töhnää riittää. Samalla alko kohdun seutua pikkusen nippaa. On se jännä huomata, miten paljon taas näillä lääkkeille tulee erilaisia "oireita".
Meillä ei ole ollut nyt edes seksiä tässä kierrossa, kun ei nimenomaan haluta nyt raskaaksi, kun on vielä tulossa uusi IVF-stimulaatio ensi kuussa. Kun meillä on n.80% alkioista kromosomiviallisia, niin ei haluttu tässä riskeeraa 5% luomuraskautta (vaikka luomua ei ole koskaan tapahtunut). Eli nippaukset ei voi johtua mahdollisesta raskaudesta.
Noh, pitää vaan muistaa jättää pikkarit yöksi jalkaan... tätä sirkusta olis tuonne kuun loppuun saakka, sit taas piikkejä :wacky:

Dpo5 ja johan aika taas matelee :hilarious: mulla naama kukkii ja alavatsaa turvottaa. jotain vv:a on edelleen.
Tsemppiä :happy:

Mulla on varmaan eka kierto ever kun en ole aktiivisesti tietoinen mikä dpo on menossa (tosin en oo varma oliko ovis ja jos oli, niin milloin). Tää on myös eka kierto ever kun mulla ei ole yhtään raskaustestiä kotona eikä edes tilattuna :grin

Dpo9 menossa ja testaillut Sofeilla jo dpo7 alkaen :hilarious: Tilasin niitä viime kierron jälkeen 21 ja nyt on menossa testifestit.

Mä mietin kans et dpo7 sorrun rfsu:lla testaamaan kun niitä on 8 :hilarious: jännä nähdä tuleeko mullekin feikkihaamuja niillä, muistaakseni ei ole ennen tullut :scratch menispä aika nopeestiiii. Dpo8 kokeilen medigoolla

Mä mietin kans et dpo7 sorrun rfsu:lla testaamaan kun niitä on 8 :hilarious: jännä nähdä tuleeko mullekin feikkihaamuja niillä, muistaakseni ei ole ennen tullut :scratch menispä aika nopeestiiii. Dpo8 kokeilen medigoolla
Kerro sitten kokemuksia medigoosta! Mä koitin kattella niitä apteekista mutta meidän lähiapteekissa ei niitä näkynyt, jos ne on hyviä testejä niin metsästän ne toisesta apteekista. :D

Kerro sitten kokemuksia medigoosta! Mä koitin kattella niitä apteekista mutta meidän lähiapteekissa ei niitä näkynyt, jos ne on hyviä testejä niin metsästän ne toisesta apteekista. :D

Joo tilasin ne netistä :) pistän kuvaa negasta sit :hilarious:

Kp 14. Ajattelin eilisen päänsäryn johtuvan helteestä, mutta pientä vihlontaa ja kosteutta iltaa kohti mentäessä tullut. Josko se ovis tulisi sittenkin vähän myöhässä :smiley-angelic001 Oli miten oli, tiedän mitä tehdään koko viikonloppu! Tai ainakin niissä väleissä kun lapset ei häiritse.

Mun testifestit ei nyt etene ihan toivotulla tavalla. Niissä pitäisi olla kaksi viivaa, ei suinkaan vaan yhtä :hilarious: Dpo10 ja tällaiset mietteet täällä. Vielä ei vain yksi viiva ketuta (lämmöt kun ei ole kyykänneet) mutta pikkuhiljaa alkaa ketuttaa kun ajatukset väkisinkin suuntaa jo uuteen kiertoon...

Täällä tuli taas eggikset vol2 tänään, dpo6 o_O sitte ens viikolla taas urakalla oireita kyttäämään…

Täällä tuli taas eggikset vol2 tänään, dpo6 o_O sitte ens viikolla taas urakalla oireita kyttäämään…

Vois olla hyvä juttu!! Mä en bongannut eggisklönttiä tänään, mutta tulee kyllä vv (niinkuin aina) ja on kyllä kiiltävää o_O mutta tosiaan, kai tämmöistä tulee aina enemmän tai vähemmän..ja yhden googletuksen perusteella johtuu hormoneista, jotka ylläpitää/tekee kohdusta sopivan alkiolle. Mutta jotkut jotka sai eggiksiä luteaalissa oli plussannut :happy: toivon että tunnen lähipäivinä jotain oireita, muuten usko menee plussaan..

mites muilla täällä menee? ketään testivaiheessa? :pompus:

dpo8 ja kohta pitää alkaa kytistellä. valkkaria on edelleen, vähän kellertävääkin. turvottaa ja mieliala heittelee. rinnat on vielä raskaat. eli ihan normikierron meininki... menkkojen pitäis viimestään viikon päästä alkaa.

Täällä on testailut testailtu. Dpo12 menossa ja negaa mokoma näyttää sitkeästi edelleen. Kohdunsuu niin alhaalla, että hyvä ettei tipu lahkeesta ja vähän jo vaaleanpunaistakin havaittavissa :shifty:

Sit alkaisi yk12. Uterus, I would like to speak with your manager. Br, Karen.

Viikonlopun metsässä hengittelyjen jälkeen alkoi eilen uusi kierto. Kierto oli 34 päivää eli pari päivää pidempi mitä viime, mutta silti mulle lyhyt. Toiveet kyllä kerkesi nousta kun meni yli sen kp32 ja tänään olisin testannut jos ei olisi tullut kp1. Pitkästä aikaa oli myös mieli maassa mutta onneksi mies (ja herkut :hilarious:) lohdutti

Tässä kierrossa onkin ensikäynti sitten, jospa sieltä selviäisi seuraavat askeleet. :angelic:

mites muilla täällä menee? ketään testivaiheessa? :pompus:

dpo8 ja kohta pitää alkaa kytistellä. valkkaria on edelleen, vähän kellertävääkin. turvottaa ja mieliala heittelee. rinnat on vielä raskaat. eli ihan normikierron meininki... menkkojen pitäis viimestään viikon päästä alkaa.

Millos meinaat testailla :rolleyes:
Mulla dpo6 eikä mitään oloja. Kai mä kuitenkin ke ainakin testailen jonkun testin pois :hungover:

Tonni ja Noora :Heartred

Kp4 ja vuoto hiipuu vihdoin. :) Nyt vain täytyy kovasti toivoa että ovis tulis keskelle viikkoa ja tästä kierrosta saatais tärppi mukaan. Piha saatiin viikonloppuna aika valmiiksi! Nyt on enää kosmeettisia pikkujuttuja ja rautalankojen vääntelyä niin se ois aika täydellinen meille. :) Kunhan vielä nurmikko alkaisi kasvaa kunnolla. Töitä ois vielä tää viikko ja sitten kirmaan kahdeksi viikoksi lomalaitumille, jeij (vihaan tuota sanontaa mutten nyt parempaakaan keksinyt)! :happy093

Luin eilen instagramistani että vanha koulukaverini yläasteelta odottaa vauvaa ja heillä la lokakuussa, hieman puristi sydäntä aluksi Mutta koska kuitenkin mulle läheinen henkilö kyseessä niin laittelin onnittelut ihan yksityisesti ja kyselin miten raskaus sujunut. Vaihdettiin siinä niinkin kattavasti kuulumisia että hän kertoi että heilläkin yksi km takana ja vuoden yritys ja hoidot olisivat nyt kesällä alkaneet ellei tämä pieni luomuihme olisi päättänyt ilmoitella tulostaan. Hänkin kyseli meidän lisääntymisaikeista, niin tulipa samalla hänellekin avauduttua tästä meidän tilanteesta ja oli kivaa kertoa ihmiselle joka ymmärtää miten vaikeaa tämä vauvan saaminen voi olla. Vaikka alkuun vähän sydämestä raastoi nähdä samanikäisten vauvauutisia, niin lopulta tuli niin hyvä mieli heidän onnistumisestaan. :Heartred

Niisk. Lähes herkistyin. :p

@Tonninseteli ja @Noora992 tsempit <3 onneksi Noora ensikäynti tulossa, niin varmaan parempi fiilis :)

@jannn en mä kyllä ajatellu testailla, ellei tule tosi vahvoja oireita. katotaan tuleeko menkat tällä viikolla. jos nyt ei maanantainakaan oo merkkejä niistä, niin sit testiä kehiin... ja oireidenkin kanssa sanoisin et testailen aikaisintaan lauantaina.

@Noaidi kyllä se vaan tekee ihmeitä puhua tästä asiasta!! mäkin juttelin ihan niitä näitä raskaudesta yhden puolivälissä raskaana olevan kaverin kanssa ja uskaltauduin sitten avautumaan. vaikka tilanteet on niin erilaiset, niin kyllä se vaan taas kevensi omaa mieltä kun sai edes puhua. jotenkin sitä haluaa myös normalisoida asiaa itselleen ja muulle maailmalle, et tätä kuitenkin kokee tosi moni eikä se ole millään tavalla oma vika, että sitä lasta ei näy eikä kuulu.

Ekaa kertaa muakaan ei kiinnostais testailla jos ei tule oloja...katsotaan...

Joo kyllä se vertaistuki on tärkeetä.. harmittaa kun en tiedä ketään livenä nyt enää kuka ois samassa tilanteessa kuin itse.

Lämpöisiä ajatuksia teille kaikille ❤️

Vähän epäilen, että tää oli kuitenkin taas ovuloimaton kierto. Hellyyttä on riittänyt eli jos oon väärässä niin mahdollisuus on silti annettu. Katse on käännetty jo uuteen kiertoon ja kesälomaan fiiliksen ollessa taas hyvä.

Dpo7 ish? Ja testivastaisuutta ilmoilla täälläkin, ainakin vielä :grin
Päivän helpottavin uutinen: normaali hedelmöityskyky :cool05 :gen014:gen053:Heartpink
Kirjoittelen lisää klinikkakäynnistä kun ehdin :)

Takaisin