Raskaaksi 2020

Huomenna aloitan lisäksi digitestit. Pelottavan tumma testi..eli siis pelkään että ovulaatioon menee vielä pitkä aika tai tulee ovuloimaton, koska nyt tummaa. Koska oudoissa kierroissa näyttänyt pitkään melkein pos ja sit jäänyt epäselväksi tuliko huippua ollenkaan..mutta ei tuo nyt hirveän paha ole, lähipäivät antaa osviittaa mihin suuntaan mennään..tulispa su/ens vkon alussa plussa :smiley-angelic001 pelkään että stressaan asiaa ja sit ei ainakaan tule :bag:

Liitteet

• IMG_20210505_065927__01.jpg
    IMG_20210505_065927__01.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 93
Huomenna aloitan lisäksi digitestit. Pelottavan tumma testi..eli siis pelkään että ovulaatioon menee vielä pitkä aika tai tulee ovuloimaton, koska nyt tummaa. Koska oudoissa kierroissa näyttänyt pitkään melkein pos ja sit jäänyt epäselväksi tuliko huippua ollenkaan..mutta ei tuo nyt hirveän paha ole, lähipäivät antaa osviittaa mihin suuntaan mennään..tulispa su/ens vkon alussa plussa :smiley-angelic001 pelkään että stressaan asiaa ja sit ei ainakaan tule :bag:
Sulla ei yleensä tuu tuollaisia viivoja alkukierrossa vai? Mulle tuo on ns "perusviiva", siks kyselen :grin eli siis Sofin testillä saan aina vähintään tommosen, oli mikä kierron vaihe tahansa. Oviksen nurkilla tietysti kirkuvaa plussaa ja loppukierrosta taas selvästi tota tummempaa viivaa.
Toivotaan et ovis tulee ajallaan :smiley-angelic001:)

Noaidin piinailuja taustalla jännäilen :woot:

Missä mun totaaliset oviskivut luuraa :shifty: Paras olis tulla tän päivän aikana. Yleensä aika nopeastikin tullut ton CB testin jälkeen, kun nää on niitä 40mlu testejä... Vedän itteni jojoon jos la, su ja ma tallettelut ei nyt sit riitäkään :dead:

Vieläkin jomottelee vasurin puolelta, mutta lueskelin netistä että toi pregnyl voi aiheuttaa ihan vahvojakin raskausoireita niin voi ihan siitäkin johtua. Eikä sillä sinänsä ole merkitystä juuri nyt, kunhan analysoin oireitani. Se mikä on nyt outoa on se että saatan ihan helposti olla syömättä yli puolenpäivän ilman mitään ongelmia. Mutta annas olla ku on 12h paasto ja verikokeet 2h päästä niin koko halvatun aamun oon miehelle marissut kuinka mulla on nälkä ja haluan kahvia ja päähän sattuu ja silmissä säkenöi ja ääh. Nälkäkiukku!

Vieläkin jomottelee vasurin puolelta, mutta lueskelin netistä että toi pregnyl voi aiheuttaa ihan vahvojakin raskausoireita niin voi ihan siitäkin johtua. Eikä sillä sinänsä ole merkitystä juuri nyt, kunhan analysoin oireitani. Se mikä on nyt outoa on se että saatan ihan helposti olla syömättä yli puolenpäivän ilman mitään ongelmia. Mutta annas olla ku on 12h paasto ja verikokeet 2h päästä niin koko halvatun aamun oon miehelle marissut kuinka mulla on nälkä ja haluan kahvia ja päähän sattuu ja silmissä säkenöi ja ääh. Nälkäkiukku!

Vielä ei varmaan raskausoireita voi olla :rolleyes:

Sulla ei yleensä tuu tuollaisia viivoja alkukierrossa vai? Mulle tuo on ns "perusviiva", siks kyselen :grin eli siis Sofin testillä saan aina vähintään tommosen, oli mikä kierron vaihe tahansa. Oviksen nurkilla tietysti kirkuvaa plussaa ja loppukierrosta taas selvästi tota tummempaa viivaa.
Toivotaan et ovis tulee ajallaan :smiley-angelic001:)

Noaidin piinailuja taustalla jännäilen :woot:

Nooo viime kierrossa kp3 tuli tommosta tummaa, mutta sitten myöhemmin ennen ovulaatiota hieman haaleampaa. Et ei tästä vielä voi mitään päätellä..kunhan ei nyt tätä samaa koko loppukierto :hungover: mitään ovulaatioon viittaavaa ei vielä ole, eikä tarttiskaan, mut viimeks oli jo kp11 limoja, koko ajan kyttään näkyiskö jo, vaikka vasta kp9 nyt :grin mutta sellasta tahmeeta oli eilen

Tulihan ne oviskivutkin :dead: Mutta jee :hilarious:

Nyt kyttään vielä lämmöt nousuun ja sit otan lungisti... Varmaan seuraavat 7 päivää kunnes haluan testata :think005

Toi Pregnyl voi tehdä tosi vahvojakin oireita. Siinä on kuitenkin hcg:tä niin voi teettää kaikenmoisia "raskaus"oireita jotka johtuu vaan siitä lääkkeestä. Ihan vielä ei voi olla oikeita raskausoireita, mutta voi olla että viikonloppuna/ens viikon alusta jo on :wink Aiotko testata ton poistumista ja mahdollisen viiva uudelleenvahvistumista?
Toi Pregnyl voi hyvinkin myös vaikuttaa myös sun nälkään, kun on kuitenkin stydi hormoni! Tsemppiä!

Toi Pregnyl voi tehdä tosi vahvojakin oireita. Siinä on kuitenkin hcg:tä niin voi teettää kaikenmoisia "raskaus"oireita jotka johtuu vaan siitä lääkkeestä. Ihan vielä ei voi olla oikeita raskausoireita, mutta voi olla että viikonloppuna/ens viikon alusta jo on :wink Aiotko testata ton poistumista ja mahdollisen viiva uudelleenvahvistumista?
Toi Pregnyl voi hyvinkin myös vaikuttaa myös sun nälkään, kun on kuitenkin stydi hormoni! Tsemppiä!
Joo, näin mä vähän itsekin päättelin, että nää oireet ei tässä vaiheessa voi mitenkään raskausoireita olla, on vaan tosi ärsyttävää kun nää kasvaa joka päivä eikä laannu mikä ois loogista. :bored:
Ei mun ollut tarkoitus testata tota hormoonin muutosta, mutta mut kierosti ylipuhuttiin niin kaipa mä alan huomisesta testaileen. :hilarious: mulla on jemmassa 4 onestepiä ja 4 pc liuskaa, ne riittää sopivasti siihen viralliseen testipäivään jos huomenna aloitan 1testi/pvä.

Tänään tulee 7vrk pregnylin pistosta. Tyn tyn tyyyyy

Liitteet

• IMG_20210506_052555__01.jpg
    IMG_20210506_052555__01.jpg
    939 KB · Katsottu: 140
Huomenna pc? :rolleyes:
Pc:ssä vois vielä näkyä tai sitten tosiaan ei enää näy! Mut nyt hyvä alkaa seuraamaan kun rupee toinen viiva taas ilmestymään!

:happy:

View attachment 102655

Toi alin oli mulla 7vrk. (1,3,5 ja 7vrk):hilarious:
Jaa'a. Musta tuntuu että mun täytyy ottaa ne pc:t huomisesta käyttöön ja ostaa niitä pari pkt lisää jotta ne riittää sinne viralliseen testipäivään asti, onneks ne on halpoja. :hilarious:

Jaa'a. Musta tuntuu että mun täytyy ottaa ne pc:t huomisesta käyttöön ja ostaa niitä pari pkt lisää jotta ne riittää sinne viralliseen testipäivään asti, onneks ne on halpoja. :hilarious:

Kyllä :grin mä ostin aina joku 8 liuskaa näitä varten, ja silti ne loppu kesken :rolleyes:

@Noaidi onks sulla vielä paljon oireita kun kuitenkin lääke poistunut näköjään aika hyvin?

kuumottelis vähän alottaa ovistestit, ehkä mä tänään kokeilen ja jos on ihan tyhjä niin jätän huomenna väliin kun on heti aamusta se ultra :) on turvotellu siihen malliin jo useamman päivän, mutta limoja ei oo kyllä vielä näkyny. eilen alotettiin tallettelut. tänään on kp8.

Aloita vaan move :happy:

Tänään kp10 oli hieman haaleampi testi, mutta niin oli pidätyskin lyhyempi. Mutta ihan hyvillä mielin, ehkäpä se plussa pärähtää kp15 mennessä :rolleyes: en ole laskenut tarkkaan, milloin sen pitäisi tulla jotta ehtisi ivf ennen kesäsulkua. Labrat nyt käyty, paitsi infektioverikokeet. Toivottavasti viime viikon flunssa ei nosta perusverenkuvan arvoja hirveän huonoiksi. Vielä vähän limaa/yskää. Ovisoireista, ehkä on vähän muniksissa nippailuita, mutta aina kun tunnen jotain oikealla, en tiedä mitä on koska jatkoi kipuilua koko luteaalin ja alkukierron vielä. Vasemmallakin ehkä jotain hentoa tuntunut nyt.

Takaisin