Raskaaksi 2020

Tässä on iltainen ja nyt aamun :angelic:

Voi elämä taas tätä :hilarious:

Liitteet

• Screenshot_20210503-073428_Layout.jpg
    Screenshot_20210503-073428_Layout.jpg
    149 KB · Katsottu: 120
Mä oon varmaan outo mutta mä tykkään näistä rfsun testeistä (en niistä puikoista, ne on paskaa). Mun silmään molemmissa on viiva, alemmassa mun mielestä vahvempi. :woot:
Niin mustakin :hilarious:

Tuossa on vielä tän aamuinen, kun tein kuvan automaattisen korjauksen värien suhteen. Joo tiedän, ei sais tehä :angelic::bag::grin

Liitteet

• 20210503_051736.jpg
    20210503_051736.jpg
    1 MB · Katsottu: 107
Omanapa.

Voiko pregnyl aiheuttaa oviskipujen kaltaisia kipuja vielä oviksen jälkeenkin? Vai voiko olla niin että se pienempi follikkeli kasvoi ennen ovista täysikokoiseksi ja irtosi vain hieman myöhemmin? Kuulostaa tosi epätodennäköiseltä ja epäloogiselta, kun piikin pitäisi kuitenkin irroittaa munasolu jotain 38h sisällä pistosta. Jokatapauksessa mä eilen illalla tunsin ihan oviskipujen kaltaista painetta ja kipua tuolla vasurissa missä ne molemmat kasvufollit oli. Se oli paljon lievempää kuin se lauantaina tullut ovis, mutta kuitenkin ihan tunnistettavat ovisoireet kaikinpuolin. :wideyed:

Torstaina illasta piikki, perjantaina inssi, lauantaina kovat oviskivut ja sunnuntaina pienemmät oviskivut? Mitä?:eek:

@MyyräMatikainen kyllä tuolla joissain munkin silmään jotain kummittelee, kunpa nyt vahvistuis :smiley-angelic001

@Noaidi voisko vaan tuo irrotuspiikki tehdä voimakkaammat jälkioireetkin oviksesta? :think005 mulla ainakin joskus ihanm muuten vaan jomottelee vielä jälkikäteen pari päivää, vaikka tietäis että ovis on menny jo.

mulle pitäis kohta lääkärin soitella niin saan taas kysellä lisää. se jää nyt eläkkeelle niin pitää sit asioida jollain muulla jatkossa :confused004 no joka tapauksessa nyt kp5 ja vuoto alkaa olla ohi, onpa luksusta kun joskus on kestänyt seittemänkin päivää ja tiputtelut päälle :happy119

@Noaidi voisko vaan tuo irrotuspiikki tehdä voimakkaammat jälkioireetkin oviksesta? :think005 mulla ainakin joskus ihanm muuten vaan jomottelee vielä jälkikäteen pari päivää, vaikka tietäis että ovis on menny jo.

mulle pitäis kohta lääkärin soitella niin saan taas kysellä lisää. se jää nyt eläkkeelle niin pitää sit asioida jollain muulla jatkossa :confused004 no joka tapauksessa nyt kp5 ja vuoto alkaa olla ohi, onpa luksusta kun joskus on kestänyt seittemänkin päivää ja tiputtelut päälle :happy119

No pohdin ihan samaa, että voiko kuitenkin johtua ihan vain siitä piikistä vai mistä? Mullakin kyllä jomottelee ihan oviksen jälkeenkin sen parin päivää, mutta tuo eilinen oli jotain ihan muuta. Ei pelkästään kipu vaan ihan kaikki ne muutkin ovisoireet siihen päälle, vaikka olikin vaimeammat kuin yleensä. :confused:

Huh, mulla vuoto kestää sen 4pv ja tuntuu että siinäkin on kestämistä!

No pohdin ihan samaa, että voiko kuitenkin johtua ihan vain siitä piikistä vai mistä? Mullakin kyllä jomottelee ihan oviksen jälkeenkin sen parin päivää, mutta tuo eilinen oli jotain ihan muuta. Ei pelkästään kipu vaan ihan kaikki ne muutkin ovisoireet siihen päälle, vaikka olikin vaimeammat kuin yleensä. :confused:

Huh, mulla vuoto kestää sen 4pv ja tuntuu että siinäkin on kestämistä!
aika jännä. mistäs sitä tietää jos vaikka toinenkin rakkula olis irronnu o_O ja joo, melkoinen nautinto sellanen 7 päivän vuoto, plus vielä tiputtelut ennen ja jälkeen. joskus on ollu melkein kaks viikkoa vuotoa putkeen. mutta onneks harvemmin. en mä toisaalta tuostakaan nauttinu, että nyt tuli sit kertarytinällä se sama vuotomäärä :hungover: kaikessa on puolensa!

en ollukaan tajunnu, että letrojen kanssa pitää aina kontrolloida ultralla, joten meen nyt sit siihen vielä perjantaina kp9. olin meinannu skipata koko ultran kun inssiä ei ehkä ehdi, mutta toivotaan et ovis ajoittuis vähän eri tavalla kuin viimeksi jos sittenkin olis tsäänssit siihen tässäkin kierrossa. katsotaan! ainakin on taas välietappeja mitä odottaa, vaikka rahanmenoa ei voikaan estää :hilarious:

Kyllä siellä MyyräMatikaisella jotain haamuilee, toivotaan että vahvistuu :angelic:. Mulle nuo rfsu:t on ollut aina selviä negoja, joten luottaisin kyllä omalla kohdalla mutta kokemuksia on varmaan yhtä monta kuin käyttäjää.

Täällä kp22 ja vähän mietin jos ensi viikon keskiviikkona testailisi (kp31). Testejä on jo jemmassa pc:tä ja rfsu:ta. Limailut jatkui viikonlopun yli. Ei oo kauheen optimistinen olo vaikka talletteluja tullut tehtyä yms yms :oops:. Jospa se lopputulos selviäisi ensi viikolla sitten :rolleyes:

Mulla on kyllä jotain viivanpaikkaa ollu, mut toisaalta silloin oli noissa onestepin omissakin ja sit epäilenkin, et oli kiinnittymisyritys siinä kierrossa.

Ei nyt ainakaan ollu vahvistunu viivat aamuisesta. Mut oon mä ny juonu tänään jonkun verran ja oiskopari tuntia ollu pidätystä, jos sillä nyt mahtaa olla merkitystä. Vai millä vauhdilla viivan pitäis vahvistua :pompus:
Toisaalta. Käytin yhen early predictorin ja siihen ei kyllä tullu yhtään mitään.
Mut on kyllä niihin outoa, jos kierto toisen perään tulee noita aika näkyviäkin viivanpaikkoja.
Teen aamulla taas ennen töitä rfsun ja pcn.

Muoks.
Kuvassa nyt kuivuneet rfsut
Eilen
Aamu 5.20
Aamupäivä 10.30

Liitteet

• 20210503_144541.jpg
    20210503_144541.jpg
    715 KB · Katsottu: 104
Voi hemmetti mun pitäis vaan pysyä poissa täältä foorumilta kun piinapäivillä tulee jo dpo2 se "haluis jo testaaaaaa" vaikka tietää ettei siinä ole mitään järkeä, muutenkin mä vakaasti vannoin itselleni etten testaa ennenkuin dpo12 :hilarious:

Voi hemmetti mun pitäis vaan pysyä poissa täältä foorumilta kun piinapäivillä tulee jo dpo2 se "haluis jo testaaaaaa" vaikka tietää ettei siinä ole mitään järkeä, muutenkin mä vakaasti vannoin itselleni etten testaa ennenkuin dpo12 :hilarious:

Tuttu juttu :grin mut kerro heti jos on jotain uusia tuntemuksia! Jos et malta pysyä pois täältä :rolleyes:

Jooo tässä itsekin mietin että voisko jo perjantaina testata :hilarious: kun ensi viikon keskiviikolle testauspäivää olin ajatellut :rolleyes:. Todellakin piinapäivät... mitähän muuta ajateltavaa keksisi

Kattelin tuossa vanhoja viestejä, niin samanlaisia viivanpaikkoja sielläkin on ollu. En oo varmaan tehny edellisessä kierrossa noita rfsu omia, jotenkin voisin kuvitella et samanlaisia "viivoja" siinäkin varmaan ois ollu, mitä nytkin tänään on tullu.
Onkohan mulla joku hormonihomma koholla, mikä sitten saa sen viivanpaikan näkyviin :pompus:

Tämmöstä pohdintaa maanantai-iltaan.

Jostain syystä usko viivan vahvistumiseen on olematon :shifty:

Eilen illalla laski lämmöt ja nyt hikoiluttaa niinkö pientä sikaa. Taitaa jäädä luteaali nyt vähän lyhyemmäksi. Ja aamun testissä ei mitään mainittavaa :hungover::bag:

Gahh, tässä on nyt talleteltu, mutta arvon ovistesti pysyy jääräpäisesti tyhjänä ympyränä :shifty: Tosiaan oli räkätaudin poikanen tossa, toivottavasti ei lykkinyt ovista kovin pitkälle. Limoja on, haluja on ja kipuja on, eli ihan holleilla pitäisi olla. Alkaa vaan kisakunto loppua :laughing002

Taas on tosin sellainen fiilis, että nyt iltapäivästä vois olla plussa... Toivotaan!

Mul on ollu tänään ihan järkyt menkkamaiset kivut erityisesti alaselässä. Muistan kyl et plussakierrossakin oli samanlaista särkyä samoilla päivillä, mutta eihän se kyllä merkkaa yhtään mitään vielä tässä vaiheessa. Negakierrossakin tulee ihan samalla tavalla kolotuksia oviksen jälkeisinä päivinä, mut ei mun mielestä yleensä näin kipeitä oo olleet...

tsemppiä @MyyräMatikainen !!

@Tonninseteli lle pikaista plussaa :cat:

ja @Noaidi toivottavasti on hyvä merkki tuo jomottelu :smiley-angelic001

täällä turvottaa jo alamahaa ja veikkaan että letrot taas tekee tehtäväänsä o_O kp6 nyt, mielenkiintosta nähdä tilanne kp9 ultrassa :pompus: en taida tikutella ovista ennen sitä niin säästyy tikkuja :grin

Takaisin