Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon varmaan outo mutta mä tykkään näistä rfsun testeistä (en niistä puikoista, ne on paskaa). Mun silmään molemmissa on viiva, alemmassa mun mielestä vahvempi.Tässä on iltainen ja nyt aamun :angelic:
Voi elämä taas tätä
Niin mustakinMä oon varmaan outo mutta mä tykkään näistä rfsun testeistä (en niistä puikoista, ne on paskaa). Mun silmään molemmissa on viiva, alemmassa mun mielestä vahvempi.
@Noaidi voisko vaan tuo irrotuspiikki tehdä voimakkaammat jälkioireetkin oviksesta? mulla ainakin joskus ihanm muuten vaan jomottelee vielä jälkikäteen pari päivää, vaikka tietäis että ovis on menny jo.
mulle pitäis kohta lääkärin soitella niin saan taas kysellä lisää. se jää nyt eläkkeelle niin pitää sit asioida jollain muulla jatkossa no joka tapauksessa nyt kp5 ja vuoto alkaa olla ohi, onpa luksusta kun joskus on kestänyt seittemänkin päivää ja tiputtelut päälle
aika jännä. mistäs sitä tietää jos vaikka toinenkin rakkula olis irronnu ja joo, melkoinen nautinto sellanen 7 päivän vuoto, plus vielä tiputtelut ennen ja jälkeen. joskus on ollu melkein kaks viikkoa vuotoa putkeen. mutta onneks harvemmin. en mä toisaalta tuostakaan nauttinu, että nyt tuli sit kertarytinällä se sama vuotomäärä kaikessa on puolensa!No pohdin ihan samaa, että voiko kuitenkin johtua ihan vain siitä piikistä vai mistä? Mullakin kyllä jomottelee ihan oviksen jälkeenkin sen parin päivää, mutta tuo eilinen oli jotain ihan muuta. Ei pelkästään kipu vaan ihan kaikki ne muutkin ovisoireet siihen päälle, vaikka olikin vaimeammat kuin yleensä.
Huh, mulla vuoto kestää sen 4pv ja tuntuu että siinäkin on kestämistä!
Voi hemmetti mun pitäis vaan pysyä poissa täältä foorumilta kun piinapäivillä tulee jo dpo2 se "haluis jo testaaaaaa" vaikka tietää ettei siinä ole mitään järkeä, muutenkin mä vakaasti vannoin itselleni etten testaa ennenkuin dpo12
Voi hemmetti mun pitäis vaan pysyä poissa täältä foorumilta kun piinapäivillä tulee jo dpo2 se "haluis jo testaaaaaa" vaikka tietää ettei siinä ole mitään järkeä, muutenkin mä vakaasti vannoin itselleni etten testaa ennenkuin dpo12