Raskaaksi 2020

Jei! Hyvä jannn ja munat :happy093. Ja Myyrällä näen kyllä punertavan viivan :pompus:

Täällä kp13 ja alkaa ovistesti tummua :nailbiting: Ostin liuskoja, niin ei tartte käyttää digejä jos menee edelleen pitkäksi. Eilen taas tiputtelikin, joten päätin testailla josko hormonimuutokset aiheuttaisi ja jotain on kyllä tapahtumassa!

Myyrämatikaisella jännät paikat, toivottavasti vahvistuu!

Hyvä jannn! :cat:

Täällä aloitettu raskaustestillä testailu :rolleyes: kp28 ja eihän mulla oviksesta oo tietoa millon olis ollut. Negahan se oli. Mies kysyi että onko menkat myöhässä ja kysyin että ootellaanko sinne kp61 asti :hilarious:. Noohhh testaan maanantaina uudestaan. Voihan se vielä plussaksi kääntyä...

pitkästä aikaa ollut nimittäin ”oireita” eli varmaan oon jotain vaan kuvitellut. Mutta rinnat tuntuu turpealta ja eilen oli maha niin kipeä että piti lämpötyynyä pitää. Toki näähän voi olla siis lähenteleviä menkkaoireita. Kaipa sitäkin voi iloita jos olisi toinen ”normaali” kierto putkeen :angelic:.

Nyt on polin soitto ohi :nailbiting:

Ens viikolla alkukierron verikokeet, 10.5 ensikäynti ja varmaan sit kesäkuun alussa ekat hoidot.
Ja sanoi, että kevyitä hoitoja ei varmaan kovin kauaa kokeilla, et sit aika nopeesti ivf-jonoon, jossa hoidot menee syksylle.
Ihanaa, kun asia etenee:smiley-angelic006
Mies menee jo huomenna verikokeisiinsa.

Kohdun seutua vihloo nyt koko ajan. Sekin vielä :hilarious:
En tiiä kummasta tässä olis nyt enemmän jännityksissä, tästä soitosta vai siitä, että mitä testille tapahtuu tulevina päivinä :grin

Haamuilijoille vahvistumista :smiley-bounce013
Jannn, mahtava ovisplussa :gen014

Mä lähetin miehelle kuvakaappauksen Flo'sta ja sanoin et se on nyt sun vastuulla et tehdään oikeita asioita oikeaan aikaan :cool14 mun taktiikat ei oo pelittäneet vuoteen, katotaan jos miehellä olis tyypillinen "aloittelijan tuuri" :wacky:
Tiedätte varmaan sen tunteen kun ite vääntää jotain lasipurkkia keittiössä auki hampaat irvessä 15min molemmilla käsillä ja jaloilla ja hampaillakin ja sit ku lopulta pyytää mieheltä apua niin se tyyliin hipasee sitä purkkia ja *plop* kansi on auki :finger002 Jos se pätisi tähänkin :grin

Mä en tiedä mihin suuntaan repeisin täällä mutta siis OVIS, ihan niinku kohta :excited001 Oon 100% varma et kun pääsen töistä ja pissin tikkuun, se on hymynaama! Ja nyt on kp13!? Sattuu oikealle puolelle ja alakerran kamat muuttui ihan yhtäkkiä vesimäiseksi (edelleen sitä pientä tiputtelua tosin :smiley-angry007 voiko olla, että ektopia tekemässä näyttävän paluun!?)

No, työt ensin, taloyhtiön kokous sitten ja illalla miehenkaatoon! :love022:happy093

Ja miehelle en ennakkoon pihahda inahduksellakaan. Mitään suorituspaineita tässä nyt ei tarvita! :hilarious: Vaikka tekis mieli kailottaa kaikille vastaantuleville "HEI MULLA ON OVULAATIO. IHMISTEN AIKAAN! EKAA KERTAA IKINÄ!"

https://aijaa.com/P8qQlC

https://aijaa.com/TF86Xk

Tässä muuten luonnonvalossa erottuu ehkä paremmin jos joku haluu analysoida... Kyl nää piinapäivät on aikamoisia!:angelic: jännittää miten tässä käy. Tissit on kyllä turvonneet ja mahassa eri tuntemuksia. Nipistelyä lähinnä!

Näissä jotain näen! Toivottavasti huomenna vahvistunut.

Tonni pistä sit kuvaa testistä! Tee myös Digi jos on vahvaa liuskaa

Moi uus täällä :happy:
Yk5 menossa ja toinen lapsi toiveissa :joyful:
Esikoinen on 1v2kk ja toivotaan pienellä ikäerolla saada lapset! Lokakuun lopussa jätin minipillerit veke. Kierto ollu aikalailla 28-31päivää. Nyt menossa kp27. Huvikseen äsken tein pari testiä ja niissä ehkä on jotain haamun tynkää :cat: mielipiteitä näistä?

https://aijaa.com/IKVwDs

https://aijaa.com/sO1FJK

https://aijaa.com/dtiSR4

Ihanaa kuumeilla ja tsempit kaikille eri tilanteisiin :happy:

Moi uus täällä :happy:
Yk5 menossa ja toinen lapsi toiveissa :joyful:
Esikoinen on 1v2kk ja toivotaan pienellä ikäerolla saada lapset! Lokakuun lopussa jätin minipillerit veke. Kierto ollu aikalailla 28-31päivää. Nyt menossa kp27. Huvikseen äsken tein pari testiä ja niissä ehkä on jotain haamun tynkää :cat: mielipiteitä näistä?

https://aijaa.com/IKVwDs

https://aijaa.com/sO1FJK

https://aijaa.com/dtiSR4

Ihanaa kuumeilla ja tsempit kaikille eri tilanteisiin :happy:

Tervetuloa mukaan!
Tämä ketju on 2020 raskaaksi ketju, eli täällä ollaan koiteltu tulla osa jo yli vuoden raskaaksi :)
Tänne saa toki jäädä rupattelemaan, mutta jos kaipaa enemmän juuri yritystä alottaneiden seuraa, niin voi kiinnostaa käydä kurkkaamassa 2021 -ketjussa. Täällä on vähän verkkaisempi tahti, kun suurin osa on tuolla 2021. Toivotaan viivan vahvistumista!

Haa! Tää on aikaisin ovis ikinä :hilarious: Ja tallettelut ihan retuperällä... No tänään, huomenna ja lauantaina :love022 20210408_190746.jpg

Haa! Tää on aikaisin ovis ikinä :hilarious: Ja tallettelut ihan retuperällä... No tänään, huomenna ja lauantaina :love022View attachment 101807

Taas on ainakin muutamat yhtäaikaa piinailemassa! Pitäis riittää että nyt alkaa tallettelemaan :) mietin iteki oisko huomenna parempi vai riittääkö tänään. Kun eilenkin oli talletus. Mulla oli liuska nyt illalla samanlainen kuin aamulla. Huomisaamusta vielä liuska ja digi. Kiinnostaa, onko haalistunut vai tummempi kuin tänään.
Oireita ei oikein ole tänään ollut, paitsi ihan vähän alavatsatuntemuksia.
Tästä olis LA 31.12. :grin ja jos ivf alkaa pian ja tärppäis ekasta siirrosta niin menis jonnekin helmikuulle la :rolleyes:

Tervetuloa mukaan!
Tämä ketju on 2020 raskaaksi ketju, eli täällä ollaan koiteltu tulla osa jo yli vuoden raskaaksi :)
Tänne saa toki jäädä rupattelemaan, mutta jos kaipaa enemmän juuri yritystä alottaneiden seuraa, niin voi kiinnostaa käydä kurkkaamassa 2021 -ketjussa. Täällä on vähän verkkaisempi tahti, kun suurin osa on tuolla 2021. Toivotaan viivan vahvistumista!

Mä hyppäsin sinne 2021 mukaan kiitos ku kerroit! Mä oletin että tää meinas et ois vielä 2020 vuodelle kuumeilut eli jos nyt oon raskaana menis just loppuvuodelle :angelic: mut juu siirryn sinne, tsempit kaikille tänne ja plussa onnea:hug003

Taas on ainakin muutamat yhtäaikaa piinailemassa! Pitäis riittää että nyt alkaa tallettelemaan :) mietin iteki oisko huomenna parempi vai riittääkö tänään. Kun eilenkin oli talletus. Mulla oli liuska nyt illalla samanlainen kuin aamulla. Huomisaamusta vielä liuska ja digi. Kiinnostaa, onko haalistunut vai tummempi kuin tänään.
Oireita ei oikein ole tänään ollut, paitsi ihan vähän alavatsatuntemuksia.
Tästä olis LA 31.12. :grin ja jos ivf alkaa pian ja tärppäis ekasta siirrosta niin menis jonnekin helmikuulle la :rolleyes:

Joo yleensä on riittänyt kun on aloitettu joskus kp15-20 tallettelut ja nyt olikin plussa jo kp13 :scared001 Toivottavasti ei noi vanhat smägelit vaan ui ympyrää :happy118

Kivut on voimistunut kyllä tosi nopeesti... Ja migreeni alkoi myös, tottakai :shifty: Kurkin myös mahdollisen tärpin (yeah, right) LA:ta ja 31.12 se olisi :p Mies ei tiedä kun vannottaa alkuvuoden vauvan puolesta... Nooh eihän niistä ikinä tiedä koska lopulta päättävät maailmaan saapua. Niinhän ne sanoo, että laskettu aika on se päivä, jolloin vauva ei ainakaan synny :hilarious:

Joo yleensä on riittänyt kun on aloitettu joskus kp15-20 tallettelut ja nyt olikin plussa jo kp13 :scared001 Toivottavasti ei noi vanhat smägelit vaan ui ympyrää :happy118

Kivut on voimistunut kyllä tosi nopeesti... Ja migreeni alkoi myös, tottakai :shifty: Kurkin myös mahdollisen tärpin (yeah, right) LA:ta ja 31.12 se olisi :p Mies ei tiedä kun vannottaa alkuvuoden vauvan puolesta... Nooh eihän niistä ikinä tiedä koska lopulta päättävät maailmaan saapua. Niinhän ne sanoo, että laskettu aika on se päivä, jolloin vauva ei ainakaan synny :hilarious:

Niinpä, usein kai menee yli la :p mut joo, mulla ei kyllä uskoa omaan plussaan, mut ihan hauska ylläri oli tää ovis :rolleyes: vaikee tosin vielä uskoa edes ovikseen kun ei tunnu oikeen miltään.
Mut jännätään nyt ja toivotaan plussia! :smiley-bounce013edes jollekin! :smiley-angelic001

Gah oon kyllä niin pihalla :think005 Iski ihme epäilyksiä. Testailin siis RFSU liuskoilla digin ohella ja niillä en nyt ensimmäistä kertaa saanut mitään plussaan viittaavaa kiinni kuitenkaan :confused005

Ennenkin on digillä käynyt niin, että näyttänyt plussaa, mutta oireet puuttunut ja uusi plussa tullutkin myöhemmin... Sinänsä en epäile (muuten kuin kiertopäivien osalta) koska vahvat oli oireet limoineen ja kipuineen! Hitto kun en testannut digillä toissapäivänä :arghh: Tuntuu nimittäin siltä, että ovis olikin jo eilen ja tänään jo lämmötkin lievässä nousussa.

Noh, jos näin, niin tämä kierto meni sitten mututuntuman etsimiseen ja tietääpähän ensi kierrossa valmistautua kp13 ovikseen :shifty:

Takaisin