Raskaaksi 2020

Samanlainen viiva oli tänä aamuna :shifty:

Niin mullakin :bag::hilarious:

Mitään muita tuntemuksia ei ookaan enää, ku iskiassärky. Selän jumit muuttui sit eilen iskiakseen ja vetää niin toiseen koipeen. Tuttu vaiva, mut ei oo hetkeen ollu enkä tiedä mistä tullu :grin

Eiköhän me vaan suosiolla mennä sinne hoitoihin. Ens kierrossa en ota teroja enkä mitään muitakaan kikkakolmosia.

Täällä kans pahimmat piinapäivät menossa..

Kemiallinen oli viime kuussa, sain ensin rfsu haamujen haamun se on muuten tässä https://aijaa.com/IDoPIM
2 päivää myöhemmin selkeen viivan clearbluen testiin ja digiin plussan. Vuoto alkoi runsaana 2 päivää ennen menkkojen oletettua ajankohtaa. Eli päivän kerkesin iloita ja olla raskaana :sad001 sit naistenklinikalle menin ja hcg oli 17 siinä vaiheessa. Vuoto oli kovaa ja kivut hirveät... Viikkoa myöhemmin hcg oli enää 4.

Nyt pari haamun esiäitiä saanut pcllä eilen niin vähä kuumottaa jos käy samoin.
Tuossa luonnonvalossa. Kierrosta ei oo hajua, kun toi Kemiallinen sotki koko kropan. Ovislimat kyllä tuli selkeenä 27.3 ja silloin oli seksiä.

https://aijaa.com/xZgwgf

En uskalla testata enää ennen vkl.
:bag::bag::bag:
Mahakipua ollut nyt koko aamun, mutta voi olla myös enteilyä menkoista blaah.

Muokattu viimeksi:
tsemppiä @Karoliina27 <3 mulla oli kans kemiallinen toissakierrossa, viis päivää ehdin iloita silloin. raskasta se on vaikka niin alussa katkeaakin.

mä odottelen innolla labratuloksia, mieskin on tänään menossa niihin pakollisiin eli inssi saadaan tähän kiertoon jos ajoitus onnistuu :) kp4, aika hillityt menkat olleet tällä kertaa. ei kovia kipuja eikä yhtään runsasta vuotopäivää. letroja otin just toisen napin, saa nähdä tuleeko mitään sivuvaikutuksia.

Niin mullakin :bag::hilarious:

Mitään muita tuntemuksia ei ookaan enää, ku iskiassärky. Selän jumit muuttui sit eilen iskiakseen ja vetää niin toiseen koipeen. Tuttu vaiva, mut ei oo hetkeen ollu enkä tiedä mistä tullu :grin

Eiköhän me vaan suosiolla mennä sinne hoitoihin. Ens kierrossa en ota teroja enkä mitään muitakaan kikkakolmosia.

Voi höh :( mutta tuo ne hoidotkin toivoa. Mulla kyllä limaa tulee :rolleyes::angelic:

Voi höh :sad001 mutta tuo ne hoidotkin toivoa. Mulla kyllä limaa tulee :rolleyes::angelic:
Niinpä
Niinpä :love7
Ja kyllä mulla on vahva usko, et sieltä viimeistään tulee tulosta.
Ja onhan tässä nyt aikaa vielä tapahtua, ennenkuin uusi kierto käynnistyy, mut jotenkaan en kuitenkaan usko.
Lantion alue on kyllä välillä niinkuin tulessa olis. Mut jotenkin yhdistän sen tohon selkäsärkyyn. Oon töissä vielä puuhastellu ulkona, niin tulee kylmä ja sit ku tulee sisälle ja on paikallaan, niin toi tuntemus on kyllä aika iso.

Mulla oli aamulla pompannut eilisen tosi haaleasta plussaksi :eek: Varmaan mulla on sitten oikeasti tosi nopea toi lh-nousu, kun joka kuukausi on mennyt näin.. Eilen illalla en enää raaskinut testata.

595D29F3-B4A0-4970-87E6-8A63FBC6F498.jpeg

Eiköhän se tässä parin päivän sisällä vahvistu :rolleyes:

Hieno plussa sulla! Ei mulla välttämättä toimi tämä kierto, kun viime kierrossa oli gonalit käytössä :rolleyes: mut ois Ilonen yllätys jos toimis! En ees muista millon ollut täysin luomu kierto, siis niin ettei olis ollut km tai jotain lääkitystä edellisessä kierrossa..

Paha sanoa, kun tää taitaa olla se rfsu varhainen? Vai onko :scratch Toivotaan vahvistumista kuitenkin :happy:
Joo on.
Eilisessä ei ollu yhtään mitään. Eipä sekään nyt kerro mitään :grin

Tänään tuli tosiaan miehen simppa-analyysin numeroineen päivineen.
Kokonaismäärä 80,50milj
A siittiöitä 43%
B siittiöitä 33%

Normaali muotoisia 2%, mutta hedelmöityskyky todetaan kuitenkin normaaliksi.

Siis tuo a siittiöiden määrä on ollu sillon joskus v.2007-2009 AINA alle 10%. Aika hurja parantuminen :rolleyes:

Joo on.
Eilisessä ei ollu yhtään mitään. Eipä sekään nyt kerro mitään :grin

Tänään tuli tosiaan miehen simppa-analyysin numeroineen päivineen.
Kokonaismäärä 80,50milj
A siittiöitä 43%
B siittiöitä 33%

Normaali muotoisia 2%, mutta hedelmöityskyky todetaan kuitenkin normaaliksi.

Siis tuo a siittiöiden määrä on ollu sillon joskus v.2007-2009 AINA alle 10%. Aika hurja parantuminen :rolleyes:

Toi on hieno tulos! :smug: Jos miehesi on tehnyt sen eteen töitä elämänmuutoksilla tms niin on ollut vaivan väärti. Toivotaan nyt että testiviiva tummenee!

Meillä odotellaan vapuksi alkiodiagnostiikan tuloksia, niin hoidollisesti tässä ei tapahdu mitään.

Toi on hieno tulos! :smug: Jos miehesi on tehnyt sen eteen töitä elämänmuutoksilla tms niin on ollut vaivan väärti. Toivotaan nyt että testiviiva tummenee!

Meillä odotellaan vapuksi alkiodiagnostiikan tuloksia, niin hoidollisesti tässä ei tapahdu mitään.
No ei itseasiassa oo tehny muuta, ku alkanu syödä vitskuja :hilarious:
On pitäny huolta itsestään aina ja syö terveellisesti. Tosin on poltellut jossain vaiheessa, mutta aika vähän. Silti, myrkkyähän se on :hungover:

Ei oo totta! Plussa! Ei tosin kovin ovisoloja. Mut nytkö tää kroppa toimii :wideyed: lämmöt oli jo ihmeen ylhäällä, mut saattoi johtui olosuhteista. Ja huomenna mahd dippaisi. Ehkä olotkin tulee vasta huomenna o_O onneks eilen talleteltiin! Jännää vaikka ei olisikaan pahemmin mahdollisuuksia plussaan :p jos viikon päästä alkaa sumuttelut niin teen kyl ahkerasti rtestejä samalla :bag:

Liitteet

• IMG_20210408_072210__01.jpg
    IMG_20210408_072210__01.jpg
    30 KB · Katsottu: 85
Ei oo totta! Plussa! Ei tosin kovin ovisoloja. Mut nytkö tää kroppa toimii :wideyed: lämmöt oli jo ihmeen ylhäällä, mut saattoi johtui olosuhteista. Ja huomenna mahd dippaisi. Ehkä olotkin tulee vasta huomenna o_O onneks eilen talleteltiin! Jännää vaikka ei olisikaan pahemmin mahdollisuuksia plussaan :p jos viikon päästä alkaa sumuttelut niin teen kyl ahkerasti rtestejä samalla :bag:

Jee, sieltä se tuli! :excited001

Hei aivan huippua! :dance011

Takaisin