Ai että, onnea ja tarrasukkia! En ees ehtinyt vielä kommentoimaan että mäkin näin siinä ekassa kuvassa viivan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jes!!!!
Tää on niin tylsää aikaa, mut toisaalta se on jotenkin helpottavaa alkupäivinä kun voi kaiken oireettomuuden pistää sen piikkiin et "ei vielä voisikaan tuntua miltään". Mut sitten ku tulee tähän ns taitekohtaan dpo7-8 niin alkaa ahdistaa jos ei tunnu oikein mitään erikoistatäällä dpo4 eli tylsää aikaa muutaman päivän päästä voi alkaa sit oikeesti kuulostella oloja. eggikset jatku taas pitkään, eilenkin tuli vielä vähän. mutta sama on tapahtunu mulla jo monessa kierrossa.
jotenkin mulla on nyt enemmän toivoa kuin muissa kierroissa, jos se edellisen kierron kemiallinen olisi saanut nyt paikat aktivoitumaan paremmin
Puhelu tuli naistenklinikalta, hidas hcg arvon nousu osoittaa sen. Että kohdunulkopuolinen raskaus on kyseessä. Minulle varttiin aika naistenklinikan naistentautien poliklinikalle ensi viikon keskiviikolle, aamu klo 8.40. On ihan kamalan paha olla, itkettää ja samalla miettii miksi näin piti käydä.
Saa nähdä kuinka kauan menee että tämä koko kaka on ohi.