Raskaaksi 2020

ihanaa onnea @Morningstar !!!! ja tarrasukkia!! :love7

täällä dpo4 eli tylsää aikaa :grin muutaman päivän päästä voi alkaa sit oikeesti kuulostella oloja. eggikset jatku taas pitkään, eilenkin tuli vielä vähän. mutta sama on tapahtunu mulla jo monessa kierrossa.

jotenkin mulla on nyt enemmän toivoa kuin muissa kierroissa, jos se edellisen kierron kemiallinen olisi saanut nyt paikat aktivoitumaan paremmin :smiley-angelic001

Onnea ja tarrasukkia Morningstar ❤️

Täällä ei mitään ihmeellistä. Tässä kierrossa ei tärppiä tarvitse edes haaveilla niin on vähän hanskat tiskiin- ajatukset. Keskitytään nyt pääsiäisen viettoon ja lämmöstä nauttimiseen.

Onnea plussasta!

Cherry mahtavaa!

Mä saan taas tänään ihmetellä mahakipuja. Piti ihan Panadol ottaa. Ja kyljessä tykyttää elohiiri. Kysta tuli mieleen, mutta kipeämpi se aikoinaan oli kun puhkesi vuosia sit..mitä lie :dead: pelkäsin myös kohdunulkoista mut tuskinpa..

Wohoooo morningstar, mahtava plussa :smiley-bounce016 kyllä mäkin näin selvän viivan siinä ekassa testissä mut mun puhelimen näyttö väänsi sen viivan harmahtavaksi. Paljon onnea ja tarrasukkia!! :):blob3:Heartpink

Cherry, huippusaalis :Heartpink pidetään peukkuja et mahdollisimman moni jatkaa kasvuaan :notworthy

täällä dpo4 eli tylsää aikaa :grin muutaman päivän päästä voi alkaa sit oikeesti kuulostella oloja. eggikset jatku taas pitkään, eilenkin tuli vielä vähän. mutta sama on tapahtunu mulla jo monessa kierrossa.

jotenkin mulla on nyt enemmän toivoa kuin muissa kierroissa, jos se edellisen kierron kemiallinen olisi saanut nyt paikat aktivoitumaan paremmin :smiley-angelic001
Tää on niin tylsää aikaa, mut toisaalta se on jotenkin helpottavaa alkupäivinä kun voi kaiken oireettomuuden pistää sen piikkiin et "ei vielä voisikaan tuntua miltään". Mut sitten ku tulee tähän ns taitekohtaan dpo7-8 niin alkaa ahdistaa jos ei tunnu oikein mitään erikoista :wacky:

Onnea morningstar :Heartred
Ihanaa, että näitä plussia on tullut :hello2

Täällä on tylsää. Ens viikon keskiviikkona oletettu ovis. Nyt on muutama vapaapäivä. Enempi aikaa googletella kaikennäköstä lapsettomuushoitoihin liittyvää :rolleyes:
Miehen simppa-analyysin vastaukset ei oo vieläkään tullu. Eilen tuli 4 viikkoa siitä, ku kävi härväämässä. Toki sanottiin, et menee n. Kk. Toivottavasti ehtii tulla ennen 8.4, kun hoitaja soittaa polilta. Tai siis ne pitäis vielä postittaa sinne ennen sitä.
En ymmärrä nykypäivänä tuota postittamista, kun kaikki olis mahdollista saada sähkösenä, niin sit käytetään jotain kusista etanapostia :meh:

Jostain syystä on ollu menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia. Mikälie :confused005

Kiitos kaikille Uskomaton tunne, että vihdoin tärppäs. Toko korona ahdistaa ja yritystoiminta on mielenkiintoista nyt, mutta tää on kyl niin ihanaa:nailbiting::Heartbigred

Mulla on kamala matkakuume. Ja tietty vauvakuume. Karvainenkin vauvakuume kelpais.

Mutta matkakuumeesta. Kattelen matkoja vuoden päähän talvelle. En tokikaan varaa, mutta mietityttää, että käykö ollenkaan yhteen lapsettomuushoidot ja matkan suunnittelu? :pompus:
Vakaa aikomus on, että pullat ois jo uunissa vuoden päästä tähän aikaan. Eli jos raskaana olen, niin sit varmaan mennään jonnekin, mutta jos en ole, niin se on vähän niin ja näin, että mennäänkö.
Mietinnässä tietysti Thaimaa. Toisena vaihtoehtona Kap Verde.

Puhelu tuli naistenklinikalta, hidas hcg arvon nousu osoittaa sen. Että kohdunulkopuolinen raskaus on kyseessä. Minulle varttiin aika naistenklinikan naistentautien poliklinikalle ensi viikon keskiviikolle, aamu klo 8.40. On ihan kamalan paha olla, itkettää ja samalla miettii miksi näin piti käydä. :smiley-angry017

Saa nähdä kuinka kauan menee että tämä koko kaka on ohi.

Puhelu tuli naistenklinikalta, hidas hcg arvon nousu osoittaa sen. Että kohdunulkopuolinen raskaus on kyseessä. Minulle varttiin aika naistenklinikan naistentautien poliklinikalle ensi viikon keskiviikolle, aamu klo 8.40. On ihan kamalan paha olla, itkettää ja samalla miettii miksi näin piti käydä. :smiley-angry017

Saa nähdä kuinka kauan menee että tämä koko kaka on ohi.

Paljon voimia, tsemppiä ja lämpöisiä ajatuksia ❤️ Elämä osaa joskus olla niin pirun epäoikeudenmukaista.

Voimia alinah :sorry::Heartblue

Ei ihme että mahaan sattui ja sattuu, menkat alkoi! Tai no vasta tiputtelee, huomenna kp1. Ikinä ei ole ollut näin lyhyt luteaali, johtuuko keskenmenosta vai siitä että lopetin luget niin aikaisin o_O silti tuli noin 14 päivän luteaali. Sitten on kp21 kun on ivf suunnittelu.:nailbiting:

Paljon voimia alinah! :Heartred

Onnea plussanneille! :love7

Täällä alkoi eilen menkat eli tänään kp 2. Uutta yritystä kohti siis :rolleyes: Lämpöjen mittailut ja greippimehut jää mutta muuten tulee varmaan otettua vähän rennommin tämä kierto, kun seuraavan kuukauden aikana on kaikkea muuta tiedossa.

Oi, plussia! Ja huonojakin uutisia... Voimia kaikille kaikkiin tilanteisiin!

Tässäkö ketjussa kehuin tilanneeni Kotitestiltä ja heti seuraavana aamuna tuli se lähetysilmoitus? Noh, yli viikkohan siinä meni, että digiovistestit löysi tiensä perille :hilarious: Onneksi olen ajoissa liikenteessä. Tämä tai huominen päivä kp1 ja into piukassa ensi kiertoa kohden! Nyt vaan elelen (kauhee sana) toivossa, että prolaktiinilääkitys on tehonnut ja menkat ihmismäiset, eikä taas 1,5 päivän tiputtelu :meh:

Anycase, tulevasta kierrosta taas mittailen lämpöjä ja bongaan ovista. Niin se vaan toiveikkuus taas herää kun on annettu jonkinmoinen tsäänssi edes :shy:

Pahoittelut menkoista amandatt ja jannn :sorry::Heartpink
Tonnille toivotaan poikkeuksellisesti normaaleja menkkoja :thumright miten se toinen tabletti vaikutti, oliko yhtä karmee olo kuin ensimmäisestä?:wideyed:

Täällä dpo8 ja sama laulu, alaselkää särkee, pieniä juilimisia alavatsalla, tisseissä ei tunnu miltään, väsyttää ja paleltaa mut niin tekee aina muutenkin :grin huvikseen dipattu testi mikä antaa sitä ah niin ihanaa viivanpaikkaa :wacky: tein sillä ajatuksella, et vois olla jo dpo9 kun en oo varma oviksen ajankohdasta ja pääsin tikuttelemaan vasta kun antoi jo heti sekunnissa vahvaa plussaa.

Takaisin