Raskaaksi 2020

Oliko rapumammalla ja oonaemmiinalla mitä oireita oviksen jälkeen ja ennen plussaa?:rolleyes:

Oviksen tunsin toisen munasarjan kipuna. Sitte olin ihan oireeton. Ensimmäisenä taisi tulla nenän tukkoisuus, ilman nuhaa. Viime viikolla oli alaselkäkipua parina päivänä ja oireena alkoi palelua, väsynmystä, poikkeuksellista pissahätää ja pahoinvointia. Kohtu tuntuu koko ajan. Rinnat on vasta nyt alkanut aristaa.

Mulla ei ole mitään niinku yleensä on. On vaan flunssa tai niinku kurkku karhea ja sit toi et sivut kipeet ja nänneissä nukkumaan mennessä on outo fiilis mut tää on vähän tyly tunne. Tai outo.. ja kohdun seutu on koko ajan olemassa. Olis kyllä ihme jos muka ois raskaana. Nauroin tos et tietysti nyt ku ton mun tutkimuksen takia on koko ajan hullut suojat ja tikut ja aamulämpö ja limat. Eli enemmän katso millon ovuloin kuin sillo ku yritys ja sit naurettiin et se kerta ku suoja irtoo niin jos siitä syntyy jotaki niin on jo iso ihme ja todellakin tarkoitus tulla .. mutta ihan itsekkäästi hoitojen ja tutkimusten takia ei nyt puhetta et millon mä meen hoitoihin ja miten se tehdään

Onnea! Mikä sai sut viime kuussa luulemaan et olit raskaana? Ja kävit verikokeessa? Olikohan sillon ovis vasta? Kp mikä nyt?
Hyvin pitkälti samat oireet oli kuin nyt. Ja verikokeessa kävin 25.2. ja nega oli. Nyt kp 31/27-32. Mies sanoi että ei luota 100 % kotitestiin ja halusi että varmistetaan ammattilaisilla :laughing002 niin soitin sit ta:lle ja sain lähetteen verikokeeseen. Kyl se muakin vähän kiinnostaa millä tasolla arvot on ni tietää tarkemmin raskauden keston. Kävin siis tänään labrassa

Apteekin testi oli viallinen, siihen ei tullut edes kontrolliviivaa. :oops:

Tein sitte sen jäljellä olevan rfsu:n testin ja se oli samanlainen kuin eilenkin. Miten sitä malttais pitää välipäivän tai pari testeissä?!

Tänään kp 34/30.

Oma napa, kp 28/dpo10 tein frsun herkän testin ja aivan puhdas negatiivinen:lurking: itsensä kiusaamista vain näin aikaisina päivinä testaaminen. Taidan vaan odotella perjantain labraan, ni saa varmimman tuloksen. Toisaalta, hyvä kun tuli nega, niin omat odotukset ei ole liian korkealla. Kaikki mahdolliset oireetkin on oikeastaan hävinneet kokonaan o_O

Meillä yk1 ja just lopetin tosiaan minipillerit.

Tein minäkin tänään taas rfsu:n testin ja nega oli. Samaa mietin että itsensä kiusaamista testata näin aikaisin, mutta toisaalta ajattelin että siitä sitten vaan jos huvittaa :hilarious:

Oireita tulee ja menee, rinnat on jotenkin möhkäleet ja oudon "puutuneet". Pitänee nyt ainakin viikko odottaa ennen seuraavaa testausta, vaikka luulen että testaan heti taas kohta, varsinkin kun tilasin raskauskeijun kautta erityisherkkiä testejä. :smiley-angelic006

Mulla oli välilihassa kipua lauantaina ovikseen aikoihin ja tänään. Oli sellasta raskauden alussa. Onko muilla ollut? Tosi ikävä tunne jossain kohdun takana lähellä välilihaa :bored:

Mulla oli välilihassa kipua lauantaina ovikseen aikoihin ja tänään. Oli sellasta raskauden alussa. Onko muilla ollut? Tosi ikävä tunne jossain kohdun takana lähellä välilihaa :bored:
Mulla eilen muuten yhtäkkiä kävi vihlaisu alapäässä ja just välilihan tienoilla. Elohiireili masu ja sit semmonen vihlova fiilis seksin aikana ja jälkeen. Outo. Dpo7. Vielä noin viikko uuteen kiertoon

Mulla eilen muuten yhtäkkiä kävi vihlaisu alapäässä ja just välilihan tienoilla. Elohiireili masu ja sit semmonen vihlova fiilis seksin aikana ja jälkeen. Outo. Dpo7. Vielä noin viikko uuteen kiertoon

Okei! Olikos teillä nyt tauko yrityksestä vai voiko olla että tää olis ihan raskaus oire :angelic: mulla oli alkuraskaudessa tuota kipua mut ikinä ei oo ollut muuten..

Onnea plussanneille :)

Täällä yk jotain +23 tällä rundilla :sad001
Dpo 4, kp 17/26-27.
Ei kummempia oloja tähän kierron vaiheeseen.

Osallistuin joku aika sitten sellaseen paikallisen kuntokeskuksen hyvänolon-suunnitelma arvontaan ja voitin.
Kävin siinä keskustelussa eilen ja samalla tuli hankittua kuntokeskuksen sali + ryhmäliikunta kortti.
Vähän jännitti kävellä salille sisään, en oo liikkunut säännöllisesti n. 10 vuoteen mitään hyötyliikuntaa kummempaa. :nailbiting:
Pituus 172 & paino 60 eli ei sinänsä vikaa mutta kaipaisi keskivartalo hiukan kiinteytystä ja alavartalo muotoja :angelic:

Tänään piti toki juosta kenkäostoksille ja huomenna ajattelin mennä aamupäivällä kokeilemaan virtuaalituntia. :angelic:

Onnea plussanneille :)
Tänne on taas tullut niin paljon tekstiä ettei perässä kestä :D

vauvakuume, täällä yksi kuumeilija kesäkuisista 2016. :)

jesbe, kuulostaa lupaavalta! Itsellä ollut kaikissa alkaneissa raskauksissa toi sama kova repäisy ja vatsan elohiireily ;) pidetään peukut pystyssä!

Todella jännittäviä tilanteita monen elämässä! Kaikille tsemppiä ja onnenkantamoisia! :smiley-angelic003

Mulla täällä kuume kasvaa, jösses! Varasin jo kierukan poistoonkin ajan:rolleyes::smiley-angelic006 TOSIN olen sitä tässä pähkäillyt jo siksi, että hormoonit ei vaan ilmeisesti kertakaikkiaan sovi. Nyt olen kokeillut kaikki vaihtoehdot ja taas on iho niin kipeä, ettei tosikaan. Mennään kumilla sitten jatkossa varmaankin. Mies ei ole ihan samalla aaltopitudeella..:woot: Tällähetkellä kun ei vaan voi tulla raskaaksi (miksei vois!? :Heartred Onko koskaan täysin oikea aika??) Mulla on opiskelut niin pahasti kesken eikä me mahduta tänne meidän kotiin sitten enää..:laughing002

Katselin justiinsa kuopuksen vauvavideoita ja kuvia! Hän on niissä NIIIIIN pieni! VAUVA! :love7

Oon ihan sekasin...:laughing001 Kiva seurata teidän muiden kuumeilua :blob6

Mulla on yritys kyllä tauolla ja hoidot alkamassa tohon reumajuttuun. Eli siis ollaan käytetty suojaa, dpo0 tosin suoja irtosi eikä sitä huomattu. No, siitä vähän säikähdin mut aattelin että ei se nyt onnistu ku ei ennenkään .. no sit dpo2 olin ihan varma että noniin. Sama dpo4. Nyt tänään töissä istuin ja vasenta tissiä sivulta vihloi ihan kunnolla ja alamaha samasta kohti koko ajan ja outoja tuntemuksia kuten se et pierettää mut ei oo mitään ilmavaivoja.. ei ymmärrä. Oireita muita ei kyl oo mitään mut ei kyl oo ennenkään noissa km kierroissa. Jano oli nyt ei. Jotenki se kouristus koko mahassa ja säteili joka suuntaan oli outo mikä mulla oli kun oli joko km tai tm eli ei vahvistettu kuin testillä. Huooh mulla vähän kyllä on olo että ei oo tullu niinkuin "vahingossa" mut vähän tässä mielenkiinnolla seuraillen kyllä

Edit. Joku intuitio?

Okei! Olikos teillä nyt tauko yrityksestä vai voiko olla että tää olis ihan raskaus oire :angelic: mulla oli alkuraskaudessa tuota kipua mut ikinä ei oo ollut muuten..
Tauko joo on niinku laitoin mutta itse mietin ihan samaa sillä hetkellä kun se kipu kävi.

Ja hiukset on tosi litistyneet ja ihmeen sähköiset eikä suostu yhteistyöhön minun kanssani. Ja sit finniä pukkaa leukaan (normaali oire PMS) ja sit maha on turvonnut. Omituinen olo kieltämättä mut se voi olla ihan PMS vain ja nuo kipuilut on kuitenkin mietoja. Oudoin on ihon kuivuus. Sitä ei oo ollu pitkään aikaan.

Ja kylmänväreet. Nekin ovat PMS oireita mulla

Päädyin ostamaan rfsu:n testejä value packin, että saa kahdeksana aamuna testata, jos menkat ei ala tai viivat vahvistu. :p
Mäkin tein niin Suomessa. Nyt ootan viikon et tuleeko menkat. Hyvin hyvin epätodennäköistä että olisin raskaana koska suoja. Mutta onpahan sitten PMS oireet tiedossa. (Kumi siis irtosi ja tippoja pääsi ja sit hitusen sitä itseään mut mahis on häviävän pieni eikä edes yritys päällä.)

Toivon et tänä vuonna pääsen sit hoitoihin raskauden tiimoilta myös

Menkat pitäis alkaa perjantaina ja aamulla tein herkällä testin. Niin komian valkoinen oli ettei jäänyt epäselväksi nega.
Ja sehän ottikin tätä muikkia pää koppaan ja sisuksiin. Ei toimi taaskaan kroppa. Ihan meni palkokasvi nenään omasta toimimattomuudesta. :finger:

Vippaan haaveet romukoppaan ja aloitan laihduttaan, kaivoin netistä ton Jutan gofatgo ja otan sen nyt pääkohteeksi tässä arjessa. Jos sit nappaisi jossain kohtia :headphone:

Plussatuulia kaikille nyt :smiley-angelic006

Ja totuushan on se että täällä mä roikun kun peräpukama :grin:grin:grin

Menkat pitäis alkaa perjantaina ja aamulla tein herkällä testin. Niin komian valkoinen oli ettei jäänyt epäselväksi nega.
Ja sehän ottikin tätä muikkia pää koppaan ja sisuksiin. Ei toimi taaskaan kroppa. Ihan meni palkokasvi nenään omasta toimimattomuudesta. :finger:

Taidetaan mennä aika samoissa näiden päivien suhteen, ja niin tiedän ton tunteen! Ihan turhauttaa, et miks ei vois olla positiivinen testi :yuck:

Mut huoh, mitähän tää on ku joka toinen hetki oon varma et en ole raskaana ja sit taas hetken päästä ihan varma et oon. :grin tänään ollut aivan jäätävä nälkä, kokoajan vatsa kurninut. Nyt taas tullu enemmän valkovuotoakin ja vatsaa taas ajoittain juilinut. o_O

Takaisin