Saiq-
Oman äänensä löytänyt
Tuohon tuli viiva sekunneissa, ja vahvana
Oioi! Onnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosOioi! Onnea!
Nyt kyselyä:
Kuinka monennessa yk:ssa menette?
Nyt kyselyä:
Kuinka monennessa yk:ssa menette?
Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan
Täällä yk 6
Omanapailu, kiitos jos ehdit vastata!
Ja iski hiiva tulehdus kp 18 ovistestit täysin valkeita, Flo ennustaa ovista perjantaille.. jos ei sillon ole niiin millon alotan terolutit
Vai pitäiskö vaan antaa tän kierron olla, jos ottais ihan rennosti ja stressais sit taas huhtikuussa
ja jos nyt en ovuloi ollenkaan niin pitäiskö siihen sit pyytää lääkettä? Voiko normi lääkäri määrätä esim letroja vai pitääkö mennä (taas) gynelle? Mulla taustalla endo joten en haluaisi kauheen kauan odotella raskautumista, kun se joka kuukausi on vaikeampaa
Paljon onnea, kyllä ihan selvä viiva monesko yk menossa? Nyt tarra sukkia että pysyy matkassa!
Paljon onnea myös sinulle! Teitkö säkin rfsu:n punaisen? Millon sulla la? Mulla monen laskurin mukaan 14.11. Mutta flon mukaan 20.11.Heräsin taas keskellä yötä nälkään ja pissahätään, kun yleensä nukun ku tukki. Laskin, että herätykseen on vähemmän aikaa kuin mitä illan vessa reissusta, josta ei siitäkään yli neljää tuntia. Malttamattomana tein sen 25mIU/ml testi, vaikka 10mIU/ml testi on antanut viimeksi eilen vaan viivanpaikkoja. Mut joko tää viiva lasketaan viivaksi?
Paljon onnea myös sinulle! Teitkö säkin rfsu:n punaisen? Millon sulla la? Mulla monen laskurin mukaan 14.11. Mutta flon mukaan 20.11.
Voi oli ja vaikka mitä sitä haaleaa vuotoa tasan viikko oviksen jälkeen, se oli sellanen käänteentekevä merkki mulle. Ja viime viikon oksentaminen. Sitten niitä muita lukuisia oireita joita koin tai luulin kokeneeni jo edellisessä kierrossa eli palvelu, kuumuus, hajuaisti, pissa hätä, väsymys, ihon räjähtäminen, rintojen arkuus ja turvotus.. Vitutus..Oliko rapumammalla ja oonaemmiinalla mitä oireita oviksen jälkeen ja ennen plussaa?
Mullaki oli/on sivuilta ja sit toisaalta nännit. Ja suoraa edestä jos kohdistuu painetta niin keskelle ns nännien taakse sattuu. Iltaa kohti pahenee. Ja erilaisii alavatsa tuntemuksia on päivittäinMulla on rinnat sivuiltaan kipeet ja kohdun seuduilla tuntuu ihan ku olis ilmavaivoja mut ei sit olekaan... Outo tunne mitä en muista olleen
Mullaki oli/on sivuilta ja sit toisaalta nännit. Ja suoraa edestä jos kohdistuu painetta niin keskelle ns nännien taakse sattuu. Iltaa kohti pahenee. Ja erilaisii alavatsa tuntemuksia on päivittäin
Ja närästelyä, röyhtäily ja aivastelua on myös, tosin niin oli jo viime kierrossa. Ja piereskelyä. Sitä nyt on aina mulla, mutta aina vaan pahenee ärtyneen suolen oireyhtymä..Hei mulla on just toi sama! Kun painaa/tulee painetta niin sattuu taakse. Vatsatuntemuksia myös ja kuvotusta hieman, luulen kyllä että tää on vaan psykologista lisäks ravaan pissalla koko ajan ja närästelee ja röyhtäyttää.
Ja närästelyä, röyhtäily ja aivastelua on myös, tosin niin oli jo viime kierrossa. Ja piereskelyä. Sitä nyt on aina mulla, mutta aina vaan pahenee ärtyneen suolen oireyhtymä..
Voi oli ja vaikka mitä sitä haaleaa vuotoa tasan viikko oviksen jälkeen, se oli sellanen käänteentekevä merkki mulle. Ja viime viikon oksentaminen. Sitten niitä muita lukuisia oireita joita koin tai luulin kokeneeni jo edellisessä kierrossa eli palvelu, kuumuus, hajuaisti, pissa hätä, väsymys, ihon räjähtäminen, rintojen arkuus ja turvotus.. Vitutus..