Raskaaksi 2020

Tuohon tuli viiva sekunneissa, ja vahvana

Liitteet

• IMG_20200309_100019.jpg
    IMG_20200309_100019.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 175
Oonaemmiina onnea ja tarrasukkia! Voi mikä uutinen heti näin aamutuimaan :Heartpink

Samaan vielä omanapailut. Oon pohtinut mahdollisuutta raskauteen, oviksen aikaan ei tosiaan talleteltu, mutta kaks päivää ennen ovisplussaa ja kaks päivää ovisplussan jälkeen (tänä päivänä myös voimakas kipu vasemmalla, tämän jälkeen ei puolituntemuksia enää ollut). En ymmärrä tätä miehen logiikkaa, joku väsymyksestä aiheutuva ressi niin ei sit oviksen aikaan voinu :scratch Nyt mietin vaan että onko tässä mahdollisuutta ollenkaan että olisi tärpännyt :dontknow

Kyllähän ne siittiöt voi odotella jopa 6 päivää, ihan varmasti on mahkut mutta ymmärrän fiiliksen ja ärsytyksen kun ei sattunut pupuilu just lähemmäs Ovis kohtaa. Peukut silti pystyyn! :Heartred

Omaa napaa:

Tänään alkaa varmaan kuukautiset, alamahaa nipsitelee niin kuin ennen vuotoa. Ainakin tulee varmuus että ei heti tärpännyt. Lievä harmitus vaikka näin kyllä oletinkin.

Oonaemmiina ja rapumamma onnee <3

Täällä on dpo6 nyt.. on kuumeinen olo muttei kuitenkaan.. oli kylmä toissapäivänä ja kurkku on kipee. Mitään muuta oireita ei oo ku nännien nipistely mikä johtuu muista syistä, mutta ei oo PMS turvotusta eikä kipuja liittyen reumaan mikä on vähän outo mutta kiva asia. On hymy herkässä ja eilen siivousinto iski. Oon kyl muutenkin viime aikoina ollut hymy herkässä ja jotenkin todella todella todella onnellinen vaikka on kuinka paljon lääkäri juttuja ja näitä tutkimuksia...

Me käytetään suojaa (emme seurustele, minun ex ja minä erottiin kuten jotkut tietää ja olen siis valmistautunut yksin tekemään kun lääkäri antaa vihreää valoa) mutta tossa oviksen tienoilla irtosi ja huomattiin se liian myöhään. Toki on pieni mahdollisuus olemassa mutta epäilen kun ovis tuli niin nopeaa ja limis on ollut ohut vaikka Suomessa jo kp9 oli optimaalinen mut niin. Metalli maku on pari kertaa ja heti oviksesta alkanut. Myös tämä flunssa ja äänen häviäminen tapahtunut ja yleensä uneksin levottomia nyt en ja sit illalla ilmavaivojen jälkeen tuntuu painetta.. yks päivä rutisti tosta vasemmalta ...

Noh, en usko että tommosta tärppää mut nyt on taaaaas ihan erilaiset oireet kuin mitä yleensä on luteaalissa. Hassua miten muuttuu kaikki näin useasti ei pysy yhtään perillä. Ainut on et päätä särkenyt niinku aina.

Niin ja kaksi viiniä sai mut liki oksentamaan..

Rapumammalle myös onnittelut ja tarrasukkia! Onpa ihanaa kun tänne tulee plussia :Heartpink

Ja kiitos kaikille tsempanneille. Täytyy vaan odottaa että mitä tässä tulee tapahtumaan. Kyllä minä niin sen kolmannen vielä haluaisin :love7

Onnea ja tarriksia paljon matkaan plussainnelle :Heartred:Heartred

Hitto tuo meidän vilperi pitää nyt niin kiirettä etten kerkeä luuriin ollenkaan! Hiljaiseloa siksi vaikka messissä täysillä. Yhden viestin kerkee lukemaan kun vessassa käy :grin

Tänne ei mitään. Pe pitäis menkat alkaa jos mennään kierron mukaan. :rolleyes:

Saako puhua limoista? :grin

Mulla oli kun pillerit lopetin laatan puolivälissä hyvät kirkkaat ja liukkaat limat. Kävin vessassa ns. koko ajan kun tuntui että pikkarit kastuu. Limakalvot oli liukkaat ja ei turvonneet.

No nyt sitten on ollut kokkaireisempaa, mutta myös sitä liukkaampaa väliin, mulla oli huono ruokavalio johtuen olosuhteista viime viikon, niin se aiheuttaa myös tota paakkuuntumista Limakalvot on turpeammat sormelle.

Nyt kipristelee mutta sit taas helpottaa, mahakin turvottelee. Että raskaana olevat /olleet, niin lima-analyysiä kiitos :smiley-angelic006

Oma napa:

Ovis + lauantaina, pupuilua lauantaina, sunnuntaina ja mahdollisesti vielä tänää.positiivista että ovulaatio tapahtui kuitenkin keskenmenon jälkeen, osaa se kroppa siis jotain! Toivon niin kovasti että kohtu olisi valmis jo ottaan uuden pienen kyytiin :Heartred

Oli henkisesti tosi rankka viikonloppu kun kuuli raskaus uutisia miehen siskolta, tilanne oli niin epämukava ja koko viikonloppu meni vain itkiessä.

Kiitos:happy: tää on mulle ainutlaatuinen tapahtuma koska olen ensimmäistä kertaa naimisissa ja vieläpä onnellisesti ja viivatestejä en ole aiemmissa raskauksissa tehnyt, esikoinen varmistui labran virtsanäytteestä ja toinen clearblue viikkonäytöllisellä:p niin tää on nyt jotenkin niin maagista kun saan ihan oikeat viivat tikkuun:joyful:

Ihania plussauutisia täällä! :Heartpink:Heartpink:Heartpink
Toivottavasti kaikki pysyy matkassa!

Täällä menossa kp 17/28-31, talleteltiin nyt oviksen ympärillä urakalla :happy093:happy093

Millonkohan uskaltaa testailla? :laughing002

Heräsin taas keskellä yötä nälkään ja pissahätään, kun yleensä nukun ku tukki. Laskin, että herätykseen on vähemmän aikaa kuin mitä illan vessa reissusta, josta ei siitäkään yli neljää tuntia. Malttamattomana tein sen 25mIU/ml testi, vaikka 10mIU/ml testi on antanut viimeksi eilen vaan viivanpaikkoja. Mut joko tää viiva lasketaan viivaksi? :woot:

Kyllä siinä ihan selkeä toinen viiva on! Varovaiset onnittelut! :dummy::dummy1::happy::smiley-angelic003:Heartbigred

Takaisin