Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oonaemmiina onnea ja tarrasukkia! Voi mikä uutinen heti näin aamutuimaan
Samaan vielä omanapailut. Oon pohtinut mahdollisuutta raskauteen, oviksen aikaan ei tosiaan talleteltu, mutta kaks päivää ennen ovisplussaa ja kaks päivää ovisplussan jälkeen (tänä päivänä myös voimakas kipu vasemmalla, tämän jälkeen ei puolituntemuksia enää ollut). En ymmärrä tätä miehen logiikkaa, joku väsymyksestä aiheutuva ressi niin ei sit oviksen aikaan voinu Nyt mietin vaan että onko tässä mahdollisuutta ollenkaan että olisi tärpännyt
Tuohon tuli viiva sekunneissa, ja vahvana
Kiitos paljon!Onnea Oonaemmiina ja Rapumamma!
KiitosOnnea
Onnea!Tuohon tuli viiva sekunneissa, ja vahvana
Nyt kyselyä:
Kuinka monennessa yk:ssa menette?
Kiitos tää on mulle ainutlaatuinen tapahtuma koska olen ensimmäistä kertaa naimisissa ja vieläpä onnellisesti ja viivatestejä en ole aiemmissa raskauksissa tehnyt, esikoinen varmistui labran virtsanäytteestä ja toinen clearblue viikkonäytöllisellä niin tää on nyt jotenkin niin maagista kun saan ihan oikeat viivat tikkuunOnnea!
Heräsin taas keskellä yötä nälkään ja pissahätään, kun yleensä nukun ku tukki. Laskin, että herätykseen on vähemmän aikaa kuin mitä illan vessa reissusta, josta ei siitäkään yli neljää tuntia. Malttamattomana tein sen 25mIU/ml testi, vaikka 10mIU/ml testi on antanut viimeksi eilen vaan viivanpaikkoja. Mut joko tää viiva lasketaan viivaksi?