Raskaaksi 2020

Mulla ainakin kierukan poiston jälkeen oli kierto vähän sekaisin ja vuotoja tuli miten sattui. Eiköhän se siitä tasoitu. Tuskin tarvii olla huolissaan :)

Täällä menossa dpo 7 ja ei mitään oiretta mihkään suuntaan, vaikka kovasti yritän kuvitella kaikenlaista. Tuntuu, että elämä on nykyään yhtä odottamista :D Ensin odottaa menkkoja, sit ovista, plussaa, menkkoja jne. Eikä se odotus taida loppua ees siihen plussaan. Kuis muilla? Tuntuuko aika kans pitkältä?

Jep, yhtä odottelua tämä on ja itse bongasin oviksen tuolloin perjantaina, toki ovis testeihin sain vain himpun verran haaleamman viivan kuin kontrolliviiva mutta muuten oli kyllä oireet kuin oletan oviksessa olevan (venyvä kirkas vuoto, halut yms)ja myöhemmin nyt testit puhtaita negoja. Nyt siis dpo2 siis olisi. Ja vähintään joka toinen päivä on puuhailtu petipuolella. Odottelua tuleeko menkat vai alkaako raskaus :smiley-angelic006

Edit. Alavatsalla on välillä juilimuksia, ei ole tullut epämääräisiä vaaleanpunaisia vuotoja kuin tuolloin viikolla kerran.

Tervetuloa uusille joukkoon ja jokaiselle plussatuulia :dummy::dummy1:
 
Hei
Lääkkeellisestä tyhjennyksestä aikaa 6vkoa, tyhjennysvuoto kesti n 3-5 päivää ja tuhrutti vielä siitä viikon.

Menkkoja ei näy eikä kuulu.

Seksiä olemme jo harrastaneet ja viimeisemmän kerran olin vuotanut kirkasta verta lakanoille. Kipuja ei ollut. Vuoto ei jatkunut tämän jälkeen. Vatsakipuja tai muita vuotoja ei ole tullut tyhjennyksen jälkeen..

Olikohan tuo nyt minun menkat? Eikö ne yleensä ole runsaammat keskenmenon jälkeen?
 
Nyt reilu viikko kun otin tyhjennyslääkkeet, heti ensimmäisessä ”lorauksessa” tuli ulos kaikkea muuta mahdollista kuin verta (toki sitäkin oli mukana) ja ajattelin että sepä tuli nopeaa, loppupäivä oli helvetillinen, sattui todella paljon ja jatkui koko viikon. No viime yönähän se vasta itse tuli ulos.. ihmekö onkin sattunut! Mutta siihen loppui kivut, olo uskomattoman hyvä tämän jälkeen!!
Verta tulee yhä edelleen, mutta ei paljoa, sellaiset menkat kolmantena päivänä. Odottelen että loppuu, toivottavasti ei paria viikkoa kauempaa kestä.. ostettiin miehen kanssa sellainen tuhma joulukalenteri joka olisi kiva korkata oikeina päivinä ja toivoa nopeaa tärppiä :angelic::grin
 
Hei
Lääkkeellisestä tyhjennyksestä aikaa 6vkoa, tyhjennysvuoto kesti n 3-5 päivää ja tuhrutti vielä siitä viikon.

Menkkoja ei näy eikä kuulu.

Seksiä olemme jo harrastaneet ja viimeisemmän kerran olin vuotanut kirkasta verta lakanoille. Kipuja ei ollut. Vuoto ei jatkunut tämän jälkeen. Vatsakipuja tai muita vuotoja ei ole tullut tyhjennyksen jälkeen..

Olikohan tuo nyt minun menkat? Eikö ne yleensä ole runsaammat keskenmenon jälkeen?

Mulla ei oo seukki menkat vielä tullut, eli nyt kp1 eli km vuoto alkoi 10 pv sitte ja kesti 5 päivää.. Nyt ihmettelin jo kp6 alkanutta ihme limailuu joka sit loppui ja nyt luulin et oli jo ovis ku tuli kivut oireet ja limat, noh tänään tuli the lima ihan eggis ja venyvä kirkas ja semmonen pieni toispuoleinen kipu. Ilmeisesti ku mulla oli progetuki niin raskaus alkoi ja loppui melkein heti joten kierto rullasi jotenkin tuolla taustalla ja ovulaatio jo kp11. Tänään siis ihan selkeä ja jo ihmettelin et onko tämä ihan normaalia.. Nyt on kuitenkin sovittu ettei mitään yritystä ja kp15 alkaa proge 10 päivän ajan jolloin sit pitäis kierto tasaantua. Mulla oli viime km jälkeen seukki menkat kun normisti olis ollut ovis eli vuosin miten sattuu ja sen jälkeen 30 pv kierto. Ehkä auttoi ehkä ei mut iteki ihan sekasin mun omasta kropasta nyt..
 
Tiarella tsemppiä huomiseen poistoon! Hyvä että sait viimein ajan ja toivottavasti kaikki menee hyvin :thumleft

Babymama toivottavasti pääsette kalenterin kimppuun, meilläkin oli viimevuonna myös. Se tuo mukavan kipinän parisuhteelle kyllä :hello2

Teille toisille myös hurjasti voimia ja kärsivällisyyttä (muuta en osaa sanoa, kun ei kokemusta noista asioista) :Heartred

Täällä tänään dpo4 menossa ja piinaviikot alkaako ensiviikon lopulla menkat vai ei. Olotila on hassu; ihan kuin flunssaa tekee, lievää pahoinvointia ja päänsärkyä, kamala palelu. Lämmöt hieman myös koholla, joten iisisti otan. Ajatuksia koitan pitää poissa ja olla kroppaani niin tarkasti kyttäämättä, mutta minkäs teet. Onneksi työt kohta taas vie ajatuksia muualle, kun tänään vapailtani palaan. Jotenkin tosi toiveikas olotila, mutta toisaalta skeptinen. :think005:happy:
 
Kp 14. Olin jo unohtanut että tarttis petipuuhiin alkaa, joten eilen sitten oltiin tositoimissa.

Nyt onkin sitten jännää jos raskaus- ja ovulaatiotestejä tilailee netistä, että koska ne sitten itselleen saa. Onko postilakko tuottanut näitä ongelmia jollekkin?
 
Kp 14. Olin jo unohtanut että tarttis petipuuhiin alkaa, joten eilen sitten oltiin tositoimissa.

Nyt onkin sitten jännää jos raskaus- ja ovulaatiotestejä tilailee netistä, että koska ne sitten itselleen saa. Onko postilakko tuottanut näitä ongelmia jollekkin?

Taisin just ennen lakkoa tilata, niin ei vaikuttanut. Raskauskeijulta tuli muutenkin super nopeasti, torstaina ennen kello 15 tilasin ja perjantaina jo saapui! Toivottavasti pieni pääsisi teilläkin aluille, jännittäviä aikoja :p
 
Ihanaa @Tiarella että teillä asiat menee eteenpäin! Ehkä ärsyttävintä on se odottaminen, mikä täälä on monelle varmasti tuttua :wtf:

Mulla vissiin hormoonit alkaa laskeutua normitasolle ja ehkä jotain kierron tapaista oireiluakin. Mies otti sunnuntaina pari ja eilen levottomana krapulassa kaipas huomiota ja ai että ärsytti työpäivän jälkeen kun olis halunnu vaan olla rauhassa kotona ja katsella netflixiä kun toinen tökkii ja kiehnää kiinni. Onneksi ei mitään riidan poikasta saatu aikaseksi vaikka vähän ärähdinkin jossakin kohtaa :grin Ja toki tää kokemus varmasti stressannut jopa enemmän kuin tiedostan, tunteet pinnassa. Noh, onneksi on ymmärtäväinen mies, muutenkin juuri täydellinen just mulle! :Heartred
 
Nyt onkin sitten jännää jos raskaus- ja ovulaatiotestejä tilailee netistä, että koska ne sitten itselleen saa. Onko postilakko tuottanut näitä ongelmia jollekkin?
Joku keksi mainita, että useasta paikkaa voi tilata myös Matkahuollon kautta ja testit saapuu kuuleman mukaan ihan yhtä nopsaan kuin ennenkin. :thumleft
 
Kp 20 /28? ja dpo6: tuntemuksien kanssa ei erikoisempia. Pientä pistelyä jatkunut ovulaatiosta asti, vatsa vetänyt ihan ummelle (vaikka mama monivitamiini sisältää rautaa joka yleensä tekee just päinvastoin :inpain:) sekä muutamia "repäisyjä" tuntui tänään nivustaipeella. Pitäisi malttaa vielä odotella menkkojen tuloa ensiviikkoon, en halua testata turhia negoja vaikka piinaava ja jännittävää odottaa onko raskaana vai ei :nailbiting::joyful:
Lämpöjä en oo hirveesti seurannut nyt, yksi päivä oli 36,8 vaikka normisti se 36,3. Töissä mennyt aika nopeasti ja saanu ajatuksia vähän aina toisaalle.

Missäs tilanteissa toisilla ryhmäläisillä menossa nyt? :)
 
Kiva kuulla muidenkin jännäilyjä. Täällä menossa aika samat viikot. Nyt kp 23/28. Tosin ovis oli ilmeisesti jo kp 12. Eli mikäs dpo se sitten on? 11? Olin jo alkuviikosta ihan varma, etten ole raskaana. Ihan oireeton olo ollut tähän asti.

Tänään ollut kuitenkin outoa viiltelyä ja menkkakiputuntemuksia. Vaaleanpunaista vuotoa tuli myös päivällä ihan vähän. Luulinkin jo, että se oli siinä. Ennätys lyhyt kierto ja täti kurvas paikalle.. Mut nyt kivut taas poissa, samoin vuoto. Ehkäpä ne yöllä alkaa.

Joka tapauksessa ajattelin testailla vasta ensi viikolla, mikäli ei muutoksia tule sitä ennen.

Sori, paljon omaa napaa. Aivot kiertää koko ajan samaa rataa, vaikka kuinka yrittäis jotain muuta ajatella :banghead::grin Mut onkos vielä muita samoilla viikoilla olevia piinailijoita?
 
Kp 20 /28? ja dpo6: tuntemuksien kanssa ei erikoisempia. Pientä pistelyä jatkunut ovulaatiosta asti, vatsa vetänyt ihan ummelle (vaikka mama monivitamiini sisältää rautaa joka yleensä tekee just päinvastoin :inpain:) sekä muutamia "repäisyjä" tuntui tänään nivustaipeella. Pitäisi malttaa vielä odotella menkkojen tuloa ensiviikkoon, en halua testata turhia negoja vaikka piinaava ja jännittävää odottaa onko raskaana vai ei :nailbiting::joyful:
Lämpöjä en oo hirveesti seurannut nyt, yksi päivä oli 36,8 vaikka normisti se 36,3. Töissä mennyt aika nopeasti ja saanu ajatuksia vähän aina toisaalle.

Missäs tilanteissa toisilla ryhmäläisillä menossa nyt? :)
Samoilla päivillä mennään, mulla on joko dpo5 Premomin mukaan tai dpo6 FF:n mukaan. Ei millään malttaisi odottaa testaamisen kanssa, mutta eipä tässä vaiheessa mitään vielä näy. Paitsi negaa, ja niitä nyt muutenkin saa nähdä liikaa :sad001 Piinailu siis jatkuu. Mullakin on lämmöt korkealla ja repäisykipuja, mutta niin oli myös viime kierrossa, eikä tärpännyt. En jaksa uskoa, että olisin raskaana, toivon silti tietysti. Hirveä stressi töissä ja opinnoissa, mutta pian helpottaa nekin. Mukavaa kun voi yhdessä jännätä täällä :) Muita samoilla päivillä menossa?
 
Ihana huomata muita samoilla päivillä kulkevia, ensiviikko jännitystä sitten useammalla ja mukava yhdessä täällä jännittää ja saada vertaistukea ❤️
 
Heippa kaikki, oon täällä käynyt kyllä lueskelemassa, mutta kehnosti kirjoitellut. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja pikaisia plussia :notworthy :love017

Meidän yk1 lopputulema oli nega. Oli tosi lannistavaa saada negatestit dpo 9-12 + dpo 15 (dpo 16 alkoi menkat) eli tässä kierrossa yritän venyttää testaamista dpo 15 asti.
Eilen oli toka inssi ja nyt siis dpo 1, vai pitäskö sanoa dpo 2 kun vuorokausi kerkes jo vaihtua :grin
 
Joku keksi mainita, että useasta paikkaa voi tilata myös Matkahuollon kautta ja testit saapuu kuuleman mukaan ihan yhtä nopsaan kuin ennenkin. :thumleft

Mie tilasin tiistaina illalla matkahuollon toimituksella vaatetta, kauppa lähetti paketin keskiviikkona ja paketti oli torstaina aamulla perillä, eli hyvin pelaa toimitus sitä kautta :thumleft
 
Tyhjenny vielä käynnnissä, tuhruttelee.
Eilen alkoi finni kasvamaan leuassa, mitä pidän hyvänä merkkinä kun yleensä siihen ilmestyy finni vain ilmoittaakseen pian saapuvista menkoista :smiley-bounce013
Jotenkin ajattelen että kuukautiset huuhtoo loputkin vuodot pois, en jaksa odottaa että on ohi!
Tyhjennyksen mukana aloin taas polttamaan, ja tavoite on että kun menkat lusittu niin siihen tumppaan taas.. Saa nähä löytyykö motia, plussa oli melkoinen apu nimittäin. Jännä huomata myös miten naisen kroppa suojelee alkiota/sikiötä, nimittäin lähes tunnen kuinka hormoonit poistuu ja röökinhimo kasvaa sitä myötä :pale
 
Hiljaista täällä, miten muilla täällä menee?

Babymama tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen, kokemuksesta tiedän ettei ole helppoa, mutta kohta 5 vuotta savuttomana voin kertoa että parasta. Joten kaikki sympatia lopetuksen tuskaan sinulle :wink

Tänään kp26/28(?) , eilen vuoteessa unta odotellessa oli järkyttävä alavatsa ja alaselkä kipu, vihloo ja jomotti. En tiedä johtuiko treenistä mutta olin varma menkkojen tulosta. Tänään taas ei ole ollut menkkamaisia kipuja, vaan pientä pistelyä/välillä kovia vihlontoja. Erikoisesti vasemmalle puolelle sijoittuu tuo kovempi jomotus. Päätä särkee ajoittain, ummetus edelleen vaivana mikä on tosi erikoista käytöstä kropalleni. Etovaa olotilaa hyvin aaltomaisesti. Rinnat myös välillä tuntuu herkemmiltä ja taas toisena hetkenä ei mitään. Pariin otteeseen viimeaikoina on kovasti huimannut, joka voi olla alhaisen verenpaineen syytäkin. Myös valkovuoto lisääntynyt tässä loppukiertoa kohden. Väsymys ja palelu läsnä, kaamos voi osasyy olla. Viikonloppuna jos pääsis testaamaan, ellei kuukautiset sitten tule. On tosi outo olo, koska on vaikeaa uskoa onnistuvan raskautuminen heti mutta silti tuntuu että siellä voisi olla maaginen ihme tapahtunut.

Leppoisaa marraskuun loppua ja viikon puoltaväliä :happy:
 
Takaisin
Top