Raskaaksi 2020

Milloin teillä Elliephant oli alkanut yritys, nyt ihan lähiaikoinako?
Eipäs se tavatonta olis, että heti ekalla tärppää... Ja ainakin mulla oli just samanlaisia oireita plussakierroksella, luulin flunssaksi ja olinkin sairaslomalla kun teimme miehen kans testin kun mietittiin miksi noi e-pillerit ei ole vieläkään tasannut kiertoa vaikka edelliset kierrot olikin ollu jo ihan täsmällisiä ja menkkaoireet löytyy. Hups :p

Itsellä kaikki menkkajomot kadonnu, tuhrua tulee yhä edelleen. Tiistain oli jo koko päivän vuotamatta ja onnellisena suunnittelin että keskiviikkona teen testin joko se olisi nega, mutta taas se alkoi. Kohdun oon tuntenut kyllä, vihloo vieläkin, mutta ei samanlaista kuin ennen kuukautisia. En osaa yhtään sanoa missä kohtaa kiertoa voin mahdollisesti mennä tai milloin odotella niitä kuukautisia, eikä huvita nuita raskaustestejäkään tehdä koko aikaa kun nekään ei ole ilmaisia, ja tuntuu turhalta kun tyhjennysvuotoa edelleen tulee. Lääkärikin sanoi että 4vkoa tyhjennyksestä kannattaa tehdä ensimmäinen testi (eli joulukuun 8.) ja jos yhä edelleen positiivinen, viikko siitä eteenpäin toinen. Argh, vielä jaksaa jaksaa jaksaa odottaa.......:mad::biggrin
 
Mulla on progesteroni tukemaan keltarauhasen eritystä ja se alko kp15, nyt kp20 ja kierto siis 25/26 päivää nyt. Ovulaatio tuli jo kp11 ja ku hain uudet digiovistestit niin kivasti tein yhden katsoakseen et miltä viivat näyttää siinä ja hitto hymy ja tosi tummat viivat. Seukki päivänä taas hymy.. En siis ovuloi nyt, en tiiä mikä ne hymyt tuo kun tuo on hymyillyt vaan ennen ovista yhden päivän, ei kun dpoita kasassa ton verran.. Ihmettelen ja liuskatestiin kapea mut tumma viiva. Mitä ihmettä tapahtuu?

No nyt voisi tehdä sen 6 päivää ennen testin mut en uskalla. Vkloppuna lääkäri kehotti testaan ja ihmetteli miten se ovulaatiotesti nyt hymyilee. Joillakin on kertonut raskaudesta, joillakin ei. En tiedä.

Oloja ei oo, mitä nyt iloinen ja touhukas olo.. Iltasin väsy ja hitusen kylmä mut muuten reipas olo eli ketutus puuttuu kokonaan
 
Milloin teillä Elliephant oli alkanut yritys, nyt ihan lähiaikoinako?
Eipäs se tavatonta olis, että heti ekalla tärppää... Ja ainakin mulla oli just samanlaisia oireita plussakierroksella, luulin flunssaksi ja olinkin sairaslomalla kun teimme miehen kans testin kun mietittiin miksi noi e-pillerit ei ole vieläkään tasannut kiertoa vaikka edelliset kierrot olikin ollu jo ihan täsmällisiä ja menkkaoireet löytyy. Hups :p

Itsellä kaikki menkkajomot kadonnu, tuhrua tulee yhä edelleen. Tiistain oli jo koko päivän vuotamatta ja onnellisena suunnittelin että keskiviikkona teen testin joko se olisi nega, mutta taas se alkoi. Kohdun oon tuntenut kyllä, vihloo vieläkin, mutta ei samanlaista kuin ennen kuukautisia. En osaa yhtään sanoa missä kohtaa kiertoa voin mahdollisesti mennä tai milloin odotella niitä kuukautisia, eikä huvita nuita raskaustestejäkään tehdä koko aikaa kun nekään ei ole ilmaisia, ja tuntuu turhalta kun tyhjennysvuotoa edelleen tulee. Lääkärikin sanoi että 4vkoa tyhjennyksestä kannattaa tehdä ensimmäinen testi (eli joulukuun 8.) ja jos yhä edelleen positiivinen, viikko siitä eteenpäin toinen. Argh, vielä jaksaa jaksaa jaksaa odottaa.......:mad::biggrin

Yritys alkoi heti kierukan poiston jälkeen eli 23.10 ja eka vuoto alkoi 2.11. joten tuolloin alkoi virallisesti ensimmäinen yk mikä siis nyt menossa. Kierron pituudesta ei varmuutta onko se 28pv vai enemmän, kun Kierukka kuukautiset jätti pois.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti kiertosi palautuu ja yritys jatkuu :)
 
Toivottavasti Elliephant myös sääkin saat kierron nopeasti tasaiseksi - tai vielä paremman eli plussan!
Mulla oli ehkäisynä aikaisemmin käytössä e-pillerit ja pari ensimmäistä kiertoa oli kans se 28pv, sitten mies lähti muutamaksi kk ulkomaille töihin ja siinä välin mun kierto tasaantui 23. Ja plussa tuli heti kun taas tavattiin :D Ei tunnu yhtään että yritystä on ollut oikeesti jo käytönnössä se puolisen vuotta, ellei reilukin, kun tosiaan ollaan erossa oltu iso osa ajasta ja vielä isomman osan ajasta oon ollut raskaana. Periaatteessa pidän meidän kiertoyrityksiä tällä hetkellä kolmantena, kunhan noi menkat taas alkaa.
Positiivisin mielin ettei tarvitse sitä plussaa odotella sitten vuositolkulla, mutta saa nähä nyt. Toivottavasti ei ollut vain onnekas tuuri tämä raskaus. Positiivista se että sentään saatiin luomuna (suhtnopeeseti) ja raskaus lähti eteneen normaalista, päättyi vain liian aikaisin.

Jesbe muistanko oikein, että olit kans saanut keskenmenon ihan lähiaikoina? Voiko olla että sen takia olis vielä raskaushormooneja kehossa jotka saa noi testit toimimaan miten sattuu? (Eikö myös ovulaatiotesti joskus näytä raskaustestin positiivisen?) Itselle lääkäri sanoi, että voi olla jopa 5 viikkoa keskenmenosta positiivinen testi joka kertoo vain edellisestä raskaudesta, sillä en uskallakaan vielä edes tehdä testejä kun haluan että se on puhdas nega, ja uskaltaa lähteä yrittämään. Jouluplussa olisi ihana, vaikka varmastikin vielä turhan toiveikas :rolleyes: Tosin itsellä oli keskeytynyt keskenmeno joka piti lääkkeillä käynnistää, en tiedä miten spontaanissa keskenmenossa.
 
Toivottavasti Elliephant myös sääkin saat kierron nopeasti tasaiseksi - tai vielä paremman eli plussan!
Mulla oli ehkäisynä aikaisemmin käytössä e-pillerit ja pari ensimmäistä kiertoa oli kans se 28pv, sitten mies lähti muutamaksi kk ulkomaille töihin ja siinä välin mun kierto tasaantui 23. Ja plussa tuli heti kun taas tavattiin :D Ei tunnu yhtään että yritystä on ollut oikeesti jo käytönnössä se puolisen vuotta, ellei reilukin, kun tosiaan ollaan erossa oltu iso osa ajasta ja vielä isomman osan ajasta oon ollut raskaana. Periaatteessa pidän meidän kiertoyrityksiä tällä hetkellä kolmantena, kunhan noi menkat taas alkaa.
Positiivisin mielin ettei tarvitse sitä plussaa odotella sitten vuositolkulla, mutta saa nähä nyt. Toivottavasti ei ollut vain onnekas tuuri tämä raskaus. Positiivista se että sentään saatiin luomuna (suhtnopeeseti) ja raskaus lähti eteneen normaalista, päättyi vain liian aikaisin.

Jesbe muistanko oikein, että olit kans saanut keskenmenon ihan lähiaikoina? Voiko olla että sen takia olis vielä raskaushormooneja kehossa jotka saa noi testit toimimaan miten sattuu? (Eikö myös ovulaatiotesti joskus näytä raskaustestin positiivisen?) Itselle lääkäri sanoi, että voi olla jopa 5 viikkoa keskenmenosta positiivinen testi joka kertoo vain edellisestä raskaudesta, sillä en uskallakaan vielä edes tehdä testejä kun haluan että se on puhdas nega, ja uskaltaa lähteä yrittämään. Jouluplussa olisi ihana, vaikka varmastikin vielä turhan toiveikas :rolleyes: Tosin itsellä oli keskeytynyt keskenmeno joka piti lääkkeillä käynnistää, en tiedä miten spontaanissa keskenmenossa.
Mulla mitattiin ni ihan alus meni kesken joten hcg laski ja vuoto tuli. Testit negaa ja verikoe nega. Sit tuli vuotopäivästä ns kp11 ovulaatio oikeelta ja kp13 vasemmalta. Kp15 alko progekuuri 10 pv jota nyt siis 6 pv vielä 4 pv jäljellä. Ei voi reagoida enää aiempaan kun ovis tuli ja sillon sen jälkeen tyhjä pallo. Nyt liuskat on liki mustaa et en tiedä mikä on mut johki reagoi. Herkkä testi ei vielä mitään näytä joten odotan vkloppuun.. Saa nähdä mikä häiriö on
 
Toivottavasti Elliephant myös sääkin saat kierron nopeasti tasaiseksi - tai vielä paremman eli plussan!
Mulla oli ehkäisynä aikaisemmin käytössä e-pillerit ja pari ensimmäistä kiertoa oli kans se 28pv, sitten mies lähti muutamaksi kk ulkomaille töihin ja siinä välin mun kierto tasaantui 23. Ja plussa tuli heti kun taas tavattiin :D Ei tunnu yhtään että yritystä on ollut oikeesti jo käytönnössä se puolisen vuotta, ellei reilukin, kun tosiaan ollaan erossa oltu iso osa ajasta ja vielä isomman osan ajasta oon ollut raskaana. Periaatteessa pidän meidän kiertoyrityksiä tällä hetkellä kolmantena, kunhan noi menkat taas alkaa.
Positiivisin mielin ettei tarvitse sitä plussaa odotella sitten vuositolkulla, mutta saa nähä nyt. Toivottavasti ei ollut vain onnekas tuuri tämä raskaus. Positiivista se että sentään saatiin luomuna (suhtnopeeseti) ja raskaus lähti eteneen normaalista, päättyi vain liian aikaisin.

Jesbe muistanko oikein, että olit kans saanut keskenmenon ihan lähiaikoina? Voiko olla että sen takia olis vielä raskaushormooneja kehossa jotka saa noi testit toimimaan miten sattuu? (Eikö myös ovulaatiotesti joskus näytä raskaustestin positiivisen?) Itselle lääkäri sanoi, että voi olla jopa 5 viikkoa keskenmenosta positiivinen testi joka kertoo vain edellisestä raskaudesta, sillä en uskallakaan vielä edes tehdä testejä kun haluan että se on puhdas nega, ja uskaltaa lähteä yrittämään. Jouluplussa olisi ihana, vaikka varmastikin vielä turhan toiveikas :rolleyes: Tosin itsellä oli keskeytynyt keskenmeno joka piti lääkkeillä käynnistää, en tiedä miten spontaanissa keskenmenossa.
Ja mulla spontaani..
 
Okei no toivottavasti olis sit iloisia uutisia nämä ”häröt” :angelic: Mikä kp sulla on nyt?
Kp20/25 tai 26 eli kp25 loppuu proge ni seukki päivänä yleensä tullu vuoto. Nyt digi ei hymyillyt mut anto ihan sairaan vahvan viivan, jopa ehkä vahvempi ku se eka plus mut ei hymyy.. Lie mistä on kyse en tiedä, mutta gyne sano et tehdä r-testi sit ku menkkojen kuuluu tulla jos ei tuu tai tulee vain vähän. Hitusen häiritsee et jos toi proge ei toimi ja heittää ovulaation uudelleen tms.. Noh, tämä jää nähtäväksi. Vähän kyl ootan et tulisi kunnon menkat ennen uutta yritystä. Saa tulla nytkin mut olisin kauhean varuillaan enkä varmaan osaisi iloita.

Nyt alko kylmän väreet ja ihme väsymys iski taas. Ihan energiaa vaik muille jakaa mut joo, kyllä tämä tästä.. Rinnat on oudot mut ei kipeet ja päänsärkyä oli vähän eli perus oireita lääkkeestä mut silti on vähän outoo et kesken progen hymyilee ja sit viel antaa vahvaa viivaa, ku kyl se digin pitäisi ymmärtää ns ettei oo ovis kysees jos olis raskaus. Liekö nyt joku häiriö tm/km jälkeen.

Jos menkut ei tuu niin testaan ja sitte jos tuleekin niin varmaan testaan varuiks kuitenkin. Outoa nimittäin
 
Lista Raskaaksi 2020-ketjussa kirjoittelevista:

Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Mirkki /27/toinen/yritys alkanut

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Elliephant /25/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19 (loppukuusta)

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

KatMa/ 36/ kolmas/kkm kevät-19/yritys alkanut jo syksy - 18

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Tiiane /27/toinen/yritys alkanut 11/2019
 
Muokattu viimeksi:
Lista Raskaaksi 2020-ketjussa kirjoittelevista:

Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Elliephant /25/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19 (loppukuusta)

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

KatMa/ 36/ kolmas/kkm kevät-19/yritys alkanut jo syksy - 18

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

Poistin itseni listalta. Täällä on tärpännyt jo ja laskettu on 05/2020.
Tsemppiä muille! ❤️
 
Liityn joukkoon! Pari päivää sitten sain vihdoin mieheltä myönteisen vastauksen toisen lapsen yrittämiseen.:Heartred Esikoinen on nyt 9,5 kk ja syntyi kiireellisellä sektiolla. Lääkäri suositteli vuoden taukoa yrittämisessä, joten odottelemme vielä helmikuuhun ennen kuin aloitamme yrityksen. Hätäisenä varasin kuitenkin jo ajan kierukan poistoonkin sinne helmikuulle. :happy: Toivoisin että tärppi tulee melko nopeasti, mutta teen opintoni loppuun ensi vuoden aikana niin haluan saada ne valmiiksi ennen kuin uusi vauva tulee.
 
Lista Raskaaksi 2020-ketjussa kirjoittelevista:

Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Elliephant /25/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19 (loppukuusta)

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

KatMa/ 36/ kolmas/kkm kevät-19/yritys alkanut jo syksy - 18

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

Henuli/36/toinen/yritys alkaa 2/2020
 
Jesbe saako kysyä millanen lääke se proge on? En oo niin paljoa vielä pyöriny täälä että osaisin vielä yhdistää mihin tarkoitukseen se on. Kerro sitte miten tilanne etenee :happy:

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille!

Itsellä joskus tuntunut oviksen oireet, paljon ennen kuin vauvat oli haaveissa ja silloin tuntui ihan samalta kuin menkat. Muistan monesti miettineeni että hitto, taasko ne alkoi vaikka pitäisi kierron olla vasta puolessa välissä. Nyt kun on alkanut haaveileen ja sen jälkeen ihan yrittämäänkin, niin tuntuu että ovisoireita on koko kierron ajan mutta en siis ole napannu koskaan, lähinnä ollut varmaan toiveajattelua. En oo myöskään käyttänyt testejä apuna. Mulla on flo-sovellus, joka suunnilleen arvioi oviksen vaikka sekään ei ole mikään täysin varma. Nyt ollaan menty ehkä hieman tjot-meiningillä, mutta toisaalta seksiäkin on ollut sen verran, että ei ole tarvinnut miettiä missä kohtaa kierto on ja aika nopeesti se nappaskin. Saa nähdä, jos joutuu uudestaan tosissaan lähteä yrittämään eikä uutta plussaa meinaa millään tulla, voi olla että otan jossakin kohtaa ovistestit käyttöön, pelottaa ehkä että se laittaa vaan lisää stressiä yrittämiseen jolloin raskautuminenkin vaikeutuu.
 
Lista Raskaaksi 2020-ketjussa kirjoittelevista:

Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Elliephant /25/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19 (loppukuusta)

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

KatMa/ 36/ kolmas/kkm kevät-19/yritys alkanut jo syksy - 18

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0
 
Itsellä siis oviksen aikaan tulee selkeesti limaa ja kipua tuntuu aina jommalle kummalle puolelle. Tämä on ensimmäinen kierto missä yritämme, mutta olen se kaikki tänne heti persoona niin pettymys on suuri jos ei heti ekalla kerralla tärppää. Ensimmäinen tärppäsi muistaakseni kolmannesta kierrosta.
 
Onko teillä ovulaation aikaan selkeitä oireita? Vai käytättekö ovistestiä apuna? :)

Mulla tulee ovislimaa & ovulaation aikana vihlasee alavatsaa. Käytin ovistestejä ennen yrityksen alkamista, että sain selvitettyä oman luteaalivaiheen pituuden. Mutta sit klinikalla päädyin ottamaan käyttöön lääkkeet munasolun kypsyttämiseksi+irrotukseen, kun eka inseminaatio meni ohi kun ovulaatio tulikin aiemmin kun piti, alotin testauksen liian myöhään :sad001
 
Itsellä siis oviksen aikaan tulee selkeesti limaa ja kipua tuntuu aina jommalle kummalle puolelle. Tämä on ensimmäinen kierto missä yritämme, mutta olen se kaikki tänne heti persoona niin pettymys on suuri jos ei heti ekalla kerralla tärppää. Ensimmäinen tärppäsi muistaakseni kolmannesta kierrosta.
Mulla tulee limaa, sitä alkaa muodostua pari päivää ennen kuin tulee the lima joka on ihan raaka eggis ja nippasee jommalta kummalta puolelta.. Nyt molemmin puolin.. Ja oon hitusen ahdistunut kun se lh piikki tullut ja mennyt, hormonit tekee dipin, siitä tunnen ja kivut alkaa kolme pv ennen
 
Mulla on totta puhuen jopa hieman hukassa mitä ovisplussa käytännössä tarkoittaa. Onko se se hetki, kun munasolu irtoaa? Vai näyttääkö se plussan hieman aiemmin? Oon käsittänyt että ”parhaat” päivät ovat nimenomaan ennen ja jälkeen ovulaation, ei sillä hetkellä?
Ja Tiiane ymmärrän kaikkitännehetinyt fiiliksen, täällä toinen samanlaine. Nyt on ollut pakko opetella odottelemaan enkä tykkää yhtään :wacky:
 
Jesbe saako kysyä millanen lääke se proge on? En oo niin paljoa vielä pyöriny täälä että osaisin vielä yhdistää mihin tarkoitukseen se on. Kerro sitte miten tilanne etenee :happy:

Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille!

Itsellä joskus tuntunut oviksen oireet, paljon ennen kuin vauvat oli haaveissa ja silloin tuntui ihan samalta kuin menkat. Muistan monesti miettineeni että hitto, taasko ne alkoi vaikka pitäisi kierron olla vasta puolessa välissä. Nyt kun on alkanut haaveileen ja sen jälkeen ihan yrittämäänkin, niin tuntuu että ovisoireita on koko kierron ajan mutta en siis ole napannu koskaan, lähinnä ollut varmaan toiveajattelua. En oo myöskään käyttänyt testejä apuna. Mulla on flo-sovellus, joka suunnilleen arvioi oviksen vaikka sekään ei ole mikään täysin varma. Nyt ollaan menty ehkä hieman tjot-meiningillä, mutta toisaalta seksiäkin on ollut sen verran, että ei ole tarvinnut miettiä missä kohtaa kierto on ja aika nopeesti se nappaskin. Saa nähdä, jos joutuu uudestaan tosissaan lähteä yrittämään eikä uutta plussaa meinaa millään tulla, voi olla että otan jossakin kohtaa ovistestit käyttöön, pelottaa ehkä että se laittaa vaan lisää stressiä yrittämiseen jolloin raskautuminenkin vaikeutuu.
Proge on keltarauhashormoni. Eli mitä on muodoissaan esim primolut, terolut yms. Mulla on progesterona eli 100mg puhdasta progesteronia eli keltarauhashormonia kun mulla ei muodostu omaa keltistä tai toimii niin vajaasti et on ihan onneton. Nyt ei digi hymyile eikä ole tullut kuin runsaasti vv enemmän ku nyt aiemmin on tullu ja hitusen etoo. Muita oireita ei oo. Selkeästi keltarauhanen toimii ku väsyttää ja on semmonen utuinen olo. Mut raskausoireita ei oo. Toki voihan sitä olla raskaana ilman oireita ja digi ovulaatio testi hymyilee millon sattuu. Mietin jo et oisko ollu ovis mut ei. Aamulämpö oli alhainen ja pysynyt samassa koko ajan. Iltapäivällä se on 37,1 ja 37,3.. Eli ei oo ollu dippii lainkaan. Toi vv outo ku tässä vaiheessa se on yleensä tahmeaa mut nyt toi on liukas ja valkoista ei veny. Aiemmin tässä vaiheessa ollut tahmea ja liki olematon. Toki enää 5 pv menkkoihin. 4 pv vielä proge sit loppuu ja pitäisi tulla vuoto. Hitusen alaselkään sattuu ja kiristää rintoja. Janottaa kuten aina. Näköhäiriöitä mulla on nyt ollu jo viikon ja sitä ollut vain ennen ovista ja pari päivää kierron lopussa Huoh..
 
Takaisin
Top