Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikö neuvolan terkka voi ottaa sitä pois? Minulta terkka ensin yritti ottaa, mut lääkäri sen sit lopulta otti pois. Terkkakin olis saanut sen, mut lääkäri uskalsi ronklata enemmänMä joudun varmaan nyt oikeesti tänne 2020 raskaaksi ryhmään
Kierukan poiston kanssa ongelmaa ja lääkärin aikaa odottelen. Kysyin TK:sta poistoa vaan eipä ole aikoja. Koko meidän alueella on pulaa lääkäreistä ja jonot on pitkiä. Sama siis onko neuvolan vai tk jonossa...
Sain tyhjennyslääkkeet kahteen kertaan kun kohtu ei kunnolla tyhjentynyt ekalla kerralla. Kaikenkaikkiaan 2.5kk meni, että saatiin aloittaa uudelleen yrittäminen.Ompas jännä, että jopa kierukan poistoon on noin kovat jonot. Voin kuvitella kuinka turhauttavaa, koska kun tekee mieli aloittaa yrittäminen niin se on nyt eikä kohta!
Eilen käyty lääkärillä joka virallisesti diagnosoi keskeytyneen keskenmenon ja antoi tyhjennystä varten ensimmäisen pillerin. Sunnuntaina sit kotona loput ja siitä pitäisi alkaa tyhjennys. Hiukan erilailla olin kuvitellut isänpäivän menevän... Meillä ensimmäinen toiveissa niin kaikki tuollainen tuntuu tosi isolta ja siistiltä, olin jo suunnitellu tulevalle isälle lahjaa mutta nyt sen tehtävä onkin katsoa että miten mun vointi menee..
Toivottavasti menee kerralla maaliin. Kuulemma jos 4vkn kuluttua raskaustesti nega niin saadaan lähteä yrittämään, ei tarvitse odotella menkkoja. Onko kokemusta kuinka kauan menee että kierto normalisoituu, tai edes alkaa?
Ompas jännä, että jopa kierukan poistoon on noin kovat jonot. Voin kuvitella kuinka turhauttavaa, koska kun tekee mieli aloittaa yrittäminen niin se on nyt eikä kohta!
Eilen käyty lääkärillä joka virallisesti diagnosoi keskeytyneen keskenmenon ja antoi tyhjennystä varten ensimmäisen pillerin. Sunnuntaina sit kotona loput ja siitä pitäisi alkaa tyhjennys. Hiukan erilailla olin kuvitellut isänpäivän menevän... Meillä ensimmäinen toiveissa niin kaikki tuollainen tuntuu tosi isolta ja siistiltä, olin jo suunnitellu tulevalle isälle lahjaa mutta nyt sen tehtävä onkin katsoa että miten mun vointi menee..
Toivottavasti menee kerralla maaliin. Kuulemma jos 4vkn kuluttua raskaustesti nega niin saadaan lähteä yrittämään, ei tarvitse odotella menkkoja. Onko kokemusta kuinka kauan menee että kierto normalisoituu, tai edes alkaa?
On, joskus voi juuri tuollaista vuotoa tulla kun ovuloi.. Eli munasolu irtoaa ja sen myötä voi tulla ns verta valkovuodon seassaApua osaako kokeneemmat kertoa onko aivan normaalia tälläinen vaaleanpunainen valkovuoto tässä vaiheessa? Olen hyvin hämmentynyt ja sellaisia nipistelyjä alavatsassa. Ovulaatio testi ei vielä täyttä plussaa näyttänyt (toki aamupäivällä jo piti tehdä ennen töitä) ja ylihuomenna flon mukaan vois ovulaatio olla. Vuoto hajutonta ei pitäisi olla mikään tukehduskaan syynä. Hämmentävää mistä johtunee?
On, joskus voi juuri tuollaista vuotoa tulla kun ovuloi.. Eli munasolu irtoaa ja sen myötä voi tulla ns verta valkovuodon seassa
Kyllä sitä itsekin tutki kaikkea ku tuli tutkittua ovislimoja sun muuta kun aloitti yrityksen. Kaikki mikä oli joka kuukausi niin tuli eri lailla tutuiksi ku rupesi tarkkailemaanAh kiitos super nopeasta vastauksesta ja voi elämä osaa tyhmä olo näiden kysymysten kanssa joskus tulla
Jotenkin herkemmin nyt vain tutkailee kropan "muutoksia".
Apua osaako kokeneemmat kertoa onko aivan normaalia tälläinen vaaleanpunainen valkovuoto tässä vaiheessa? Olen hyvin hämmentynyt ja sellaisia nipistelyjä alavatsassa. Ovulaatio testi ei vielä täyttä plussaa näyttänyt (toki aamupäivällä jo piti tehdä ennen töitä) ja ylihuomenna flon mukaan vois ovulaatio olla. Vuoto hajutonta ei pitäisi olla mikään tukehduskaan syynä. Hämmentävää mistä johtunee?