Raskaaksi 2020

Mua stressaa nyt kauheesti että oonko myöhässä tästä oviksesta.. limaa tullut jo kaksi päivää, eikä oo päästy asialle tekemään vielä mitään.. ovistestejä en oo ikinä tehny, pitänee huomenna käydä ostamassa ja kattoo mikä tilanne.
 
Mul on ollu noin tummii noi o-testit mut sit ku liuska on ollu tummahko niin oon varmistanut tolla. Nyt on vaan tummaa viivaa mut tod näköisesti menkat alkaa pian..

Aina toivoo plussaa mut nyt ehkäpä parempaa antaa menkkojen tulla
 

Liitteet

  • IMG_20191126_160354.jpg
    IMG_20191126_160354.jpg
    23.4 KB · Katsottu: 155
Mulla on totta puhuen jopa hieman hukassa mitä ovisplussa käytännössä tarkoittaa. Onko se se hetki, kun munasolu irtoaa? Vai näyttääkö se plussan hieman aiemmin? Oon käsittänyt että ”parhaat” päivät ovat nimenomaan ennen ja jälkeen ovulaation, ei sillä hetkellä?
Ja Tiiane ymmärrän kaikkitännehetinyt fiiliksen, täällä toinen samanlaine. Nyt on ollut pakko opetella odottelemaan enkä tykkää yhtään :wacky:

Ovistesti näyttää tuloillaan olevan ovulaation. Mulla esim. plussa näkynyt edellisenä iltana klo 18 ja sitten seuraavana iltana klo 22 tuntunut alavatsassa vihlasuja. Mut se hormonipitoisuuden kohoaminen tapahtuu joillakin tosi nopeasti ja laskee nopeaan, eli sillon on hyvä tehdä testi aamulla ja illalla.

Meille sanottiin klinikalla, että paras päivä inseminaatiolla on ovulaatiopäivä, kuitenkin ennen munasolun irtoamista. Mulla oli inssi viimeksi klo 14.30 ja ovulaatio oli kivuista päätellen seuraavana yönä (lääkkeellinen ovis on kipeämpi niin sen huomas). Meille lääkäri sanoi että sitten ei inssiä enää tehdä jos munasolu on jo irronnut, paras on jos siittiöt on odottamassa kohdussa valmiina sitä irtoavaa munasolua.
 
Mulla ovis oireilee pari päivää sitten tulee koko ajan lisääntyvä määrä limaa ja noin vuoden ajan kirjannut ylös ja pidempään tunnollisesti ja ne vikat limat tulee noin 6-8 tunnin haarukalla siihen et tunnen vuiltokivun eli nykyään tunnen sen selvemmin ja tajunnut et se on se ku se irtoo eli siks talletella on hyvä jo ku alkaa oireet
 
Ah okei, kiitos vastauksista!
Täytyy siis alkaa selkeämmin seuraamaan myös tuota valkovuodon olomuotoa, ihan mielenkiinnostakin ja toivottavasti myöhemmin avuksi asti :D
 
Ah okei, kiitos vastauksista!
Täytyy siis alkaa selkeämmin seuraamaan myös tuota valkovuodon olomuotoa, ihan mielenkiinnostakin ja toivottavasti myöhemmin avuksi asti :D
Lämmöt on kans hyvä. Mut se on hyvin tarkkaa eli joka aamu samat olosuhteet ja aika. Mulla normisti 35,6 ja 35,8 al oviksen jälkeen nous 36 tasan. Nyt oli yhtäkkiä noussut al 36,4 mitä lie tarkoittaa mut hyvin outoa..

Tsemppiä kierron tutkailun kyl sen oppii tai toivottavasti ei et saa pian vauvan :wink
 
Olisiko mun ovis muka voinu olla keltarauhashormonin läpi? Nyt o kyl kipee olo et ei varmaan mitään erikoista toi lämmin nousu tarkoita
 
Hmm, tänään neljä viikkoa kun otin tyhjennykseen tarkoitetut lääkkeet. Tein äsken raskaustestin, ja mun mielestä ei ollut ihan täysin nega vaan haamu näkyi, vaikkakin hyvin haamu olikin.. Täytyy tehdä viikon päästä uus.
Uskaltaakohan kuitenkin jo harrastaa seksiä?
 
Mun raskaustesti oli haalee plus toissa päivänä, tänään aamulla ihan nega.. Kuvat on plussa vai ei ketjussa.

En käsitä mitä mun keho häiriköi, toki mul hcg laski heti pian ja uus oviski tuli kp11 ja kp14 jomottelu oli viel ja limoja. Kp15 alko lugesteronin käyttö 100mg per pv ja kp18 ja kp19 digi ovistesti hymyili. Nyt vika pilleri progee illalla ja ihmettelen kovasti mistä on kysymys. Outo olo, ei lugeista johtuvaa vaan ihan muuta on nyt.

Outo vv ja välillä ollut beigee seassa. Holskaa eikä oo paksua kuten yleensä täs vaihees vaan liukas ja outo. Mun kroppa on sekasin. En ymmärrä
 
Täällä yks "kroppa sekaisin, en ymmärrä". Oikeesti aika masis fiilis, kun Kp31, eikä aamuinen r-testi näyttänyt mitään. Kuukausi sitten alkoi edelliset menkat ja vanhojen aikojen mukaan kuukautisten ois pitänyt alkaa jo tai viimeistään tänään. Menkkaolo kans kadonnut. Voi että, oon toiveikas ollut, mutta jos nyt vielä parin päivän päästä ei menkat ala teen vielä yhden testin. Kai se pitänee vain odottaa.
Eilenkin illalla ihan puskista tuli, kun iltapala meinasi tulla ylös ja pahoinvointi jatkui puoleen yöhön. Rinnat herkillä, mutta ei silleen kipeät niinkuin ennen menkkoja. Ikenet verestävät ja tämä ei todellakaan yleistä minulle. Joko olen hulluksi tulossa, vauvakuume käy niin kovilla. Itkettää ja naurattaa tää tilanne. Koitan nyt saada ajatukset toisaalle ja rauhassa odotella mitä tuo tullessaan. Tää odotus on vaan niin raastavaa ja epätietoisuus :sad010

Tsemppiä teille toisille myös:Heartred :wav
 
Voi Elliephant nyt peukut pystyyn että muuttuis vielä plussaksi! :gen014
Ja Jesbelle myös toivotaan että tilanne selkeytyy, toivottavasti parhain päin!!
:wav
 
Hämmentyneenä kysyn et mikähän on juttu, kun mulla on ollut hyvin säännöllinen 28pvä kierto. Nyt kun ollaan lapsukaista koitettu niin viime kierto oli 26pv ja nyt 25pvä. Tänään alko iltapäivästä tuleen semmonen menkkasärky ja sieltähän ne tuli?! Plääh.
 
Hämmentyneenä kysyn et mikähän on juttu, kun mulla on ollut hyvin säännöllinen 28pvä kierto. Nyt kun ollaan lapsukaista koitettu niin viime kierto oli 26pv ja nyt 25pvä. Tänään alko iltapäivästä tuleen semmonen menkkasärky ja sieltähän ne tuli?! Plääh.
Ku yritys alkaa niin keho reagoi joskus niin et lyhenee luteaali.. Outoa mut monella näin. Nytki mulla on kp26 yleensä kp30 alkaa vuoto, nyt otin kyl keltarauhashormonia et olis 28 pv kierto mut tiputtelu alko. Tosin beigee tuli eka ja sit toosi vähän ja pyyhkiessä ei enää mitään.

Yleensä mulla alkaa siis ruskea tuhru, sit illalla tummaa vuotoo ja seukki päivänä ihan kunnon menkat. Nyt on viisurin tulehduksen takia antibiootti kuuri mut ei kai se noin muuta menkkoja.. Testi oli dpo9 haalee plus ja Dpo10 mut sit eilen se oli haalistunut. Nyt vuotelu ihan outoa, alkais nyt menkat ja jos ei niin gynelle tie vie. Mut ihan yleistä et kierto hakee paikkaa ku alkaa tietoisesti yrittää ei oo tieteellinen tutkimus mut toi on hirmu yleistä.. Mulla taas pitkittyi kierrot niin nyt jouduttu lyhentää sitä. Onko luteaalivaihe sulla kuinka pitkä? Mul nyt dpo12 et lyhyeksi jäi ku nyt tiputtaa
 
Täällä yks "kroppa sekaisin, en ymmärrä". Oikeesti aika masis fiilis, kun Kp31, eikä aamuinen r-testi näyttänyt mitään. Kuukausi sitten alkoi edelliset menkat ja vanhojen aikojen mukaan kuukautisten ois pitänyt alkaa jo tai viimeistään tänään. Menkkaolo kans kadonnut. Voi että, oon toiveikas ollut, mutta jos nyt vielä parin päivän päästä ei menkat ala teen vielä yhden testin. Kai se pitänee vain odottaa.
Eilenkin illalla ihan puskista tuli, kun iltapala meinasi tulla ylös ja pahoinvointi jatkui puoleen yöhön. Rinnat herkillä, mutta ei silleen kipeät niinkuin ennen menkkoja. Ikenet verestävät ja tämä ei todellakaan yleistä minulle. Joko olen hulluksi tulossa, vauvakuume käy niin kovilla. Itkettää ja naurattaa tää tilanne. Koitan nyt saada ajatukset toisaalle ja rauhassa odotella mitä tuo tullessaan. Tää odotus on vaan niin raastavaa ja epätietoisuus :sad010

Tsemppiä teille toisille myös:Heartred :wav

Mie just eilen mietin kehtaanko kirjottaa tänne et miten sulla menee, oot vaan jääny mieleen kun aika samaan aikaan alkoi yritys ja kans esikoista yritätte :)

Nyt kovasti tsemppiä, toivon että saat vielä plussan :wav

Mulla tuli eilen dpo 11 puhdas nega pc:n liuskalla, tänään cb earlyllä niin haalee haamu et ei sitä nähny ku valoa vasten tihrustamalla. Uskallan ehkä vasta keskiviikkona dpo 14 tehdä uuden pc:n. On tää kyllä niin hermoja raastavaa odotella. Perjantaina pitäs alkaa menkat.
 
BabyMama kiitos kannustuksesta, vielähän kaikki on mahdollista kun menkkoja ei näy :rolleyes:

Mie just eilen mietin kehtaanko kirjottaa tänne et miten sulla menee, oot vaan jääny mieleen kun aika samaan aikaan alkoi yritys ja kans esikoista yritätte :)

Nyt kovasti tsemppiä, toivon että saat vielä plussan :wav

Mulla tuli eilen dpo 11 puhdas nega pc:n liuskalla, tänään cb earlyllä niin haalee haamu et ei sitä nähny ku valoa vasten tihrustamalla. Uskallan ehkä vasta keskiviikkona dpo 14 tehdä uuden pc:n. On tää kyllä niin hermoja raastavaa odotella. Perjantaina pitäs alkaa menkat.

Ihana, täällä ollaan mukana vaikka tuossa oli väliä viime kirjoitukseen:greet025
Samaistun hyvin paljon epätiedon piinaavaan olotilaan, täällä kp32 ja menkat ei vieläkään ole alkaneet. Unetkin vauva-aiheisia niin ei yhtään helpota :laughing002
Hirmuisesti tsemppiä sinulle, toivon todella että saat plussan :happy:
 
Argh, beige päättyi eilen ja vuoto ei alkanut. Ärsyttävää eipä ole aiemmin ollut tollasta et tiputtaa ennen..
 
Hämmentyneenä kysyn et mikähän on juttu, kun mulla on ollut hyvin säännöllinen 28pvä kierto. Nyt kun ollaan lapsukaista koitettu niin viime kierto oli 26pv ja nyt 25pvä. Tänään alko iltapäivästä tuleen semmonen menkkasärky ja sieltähän ne tuli?! Plääh.
Mulla on ollut kans nyt yrityksen aloitettua lyhyempiä kiertoja välillä. Keväällä oli kaks 25 ja yks 24, syksyllä yks 26 päivän kierto ja mun normikierto on 28-32 päivää. Jännä juttu..
 
Nyt mennään kp33 eikä mitään tietoa et menkkoja olis edes tulossa, etovaa oloa välillä ja fiilis tosi seesteinen. Huomenna jos rohkaistuin testin tekoon ellei menkat sit päätä alkaa ennen sitä. Entisaikaan kierto oli sen 28-29 joten alkavat olee tosiaan myöhässä. Se negatiivisen testin pelko on vaan kova, koska sitä plussaa vain kovasti toivoisi. Joten kaikki sormet/varpaat ristiin, että huomenna saisin maagisen toisen viivan. Toki yritän muistaa että on vasta yk1 ja kierto muusta syystä pitkä. Silti, optimistisena ja kerron miten käy :smiley-angelic001:Heartred
 
Takaisin
Top