Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on totta puhuen jopa hieman hukassa mitä ovisplussa käytännössä tarkoittaa. Onko se se hetki, kun munasolu irtoaa? Vai näyttääkö se plussan hieman aiemmin? Oon käsittänyt että ”parhaat” päivät ovat nimenomaan ennen ja jälkeen ovulaation, ei sillä hetkellä?
Ja Tiiane ymmärrän kaikkitännehetinyt fiiliksen, täällä toinen samanlaine. Nyt on ollut pakko opetella odottelemaan enkä tykkää yhtään
Lämmöt on kans hyvä. Mut se on hyvin tarkkaa eli joka aamu samat olosuhteet ja aika. Mulla normisti 35,6 ja 35,8 al oviksen jälkeen nous 36 tasan. Nyt oli yhtäkkiä noussut al 36,4 mitä lie tarkoittaa mut hyvin outoa..Ah okei, kiitos vastauksista!
Täytyy siis alkaa selkeämmin seuraamaan myös tuota valkovuodon olomuotoa, ihan mielenkiinnostakin ja toivottavasti myöhemmin avuksi asti :D
Ku yritys alkaa niin keho reagoi joskus niin et lyhenee luteaali.. Outoa mut monella näin. Nytki mulla on kp26 yleensä kp30 alkaa vuoto, nyt otin kyl keltarauhashormonia et olis 28 pv kierto mut tiputtelu alko. Tosin beigee tuli eka ja sit toosi vähän ja pyyhkiessä ei enää mitään.Hämmentyneenä kysyn et mikähän on juttu, kun mulla on ollut hyvin säännöllinen 28pvä kierto. Nyt kun ollaan lapsukaista koitettu niin viime kierto oli 26pv ja nyt 25pvä. Tänään alko iltapäivästä tuleen semmonen menkkasärky ja sieltähän ne tuli?! Plääh.
Täällä yks "kroppa sekaisin, en ymmärrä". Oikeesti aika masis fiilis, kun Kp31, eikä aamuinen r-testi näyttänyt mitään. Kuukausi sitten alkoi edelliset menkat ja vanhojen aikojen mukaan kuukautisten ois pitänyt alkaa jo tai viimeistään tänään. Menkkaolo kans kadonnut. Voi että, oon toiveikas ollut, mutta jos nyt vielä parin päivän päästä ei menkat ala teen vielä yhden testin. Kai se pitänee vain odottaa.
Eilenkin illalla ihan puskista tuli, kun iltapala meinasi tulla ylös ja pahoinvointi jatkui puoleen yöhön. Rinnat herkillä, mutta ei silleen kipeät niinkuin ennen menkkoja. Ikenet verestävät ja tämä ei todellakaan yleistä minulle. Joko olen hulluksi tulossa, vauvakuume käy niin kovilla. Itkettää ja naurattaa tää tilanne. Koitan nyt saada ajatukset toisaalle ja rauhassa odotella mitä tuo tullessaan. Tää odotus on vaan niin raastavaa ja epätietoisuus
Tsemppiä teille toisille myös
Mie just eilen mietin kehtaanko kirjottaa tänne et miten sulla menee, oot vaan jääny mieleen kun aika samaan aikaan alkoi yritys ja kans esikoista yritätte :)
Nyt kovasti tsemppiä, toivon että saat vielä plussan
Mulla tuli eilen dpo 11 puhdas nega pc:n liuskalla, tänään cb earlyllä niin haalee haamu et ei sitä nähny ku valoa vasten tihrustamalla. Uskallan ehkä vasta keskiviikkona dpo 14 tehdä uuden pc:n. On tää kyllä niin hermoja raastavaa odotella. Perjantaina pitäs alkaa menkat.
Mulla on ollut kans nyt yrityksen aloitettua lyhyempiä kiertoja välillä. Keväällä oli kaks 25 ja yks 24, syksyllä yks 26 päivän kierto ja mun normikierto on 28-32 päivää. Jännä juttu..Hämmentyneenä kysyn et mikähän on juttu, kun mulla on ollut hyvin säännöllinen 28pvä kierto. Nyt kun ollaan lapsukaista koitettu niin viime kierto oli 26pv ja nyt 25pvä. Tänään alko iltapäivästä tuleen semmonen menkkasärky ja sieltähän ne tuli?! Plääh.