Voi se hyvin kestää vielä päivän tai pari, kunnes on erittynyt riittävästi, jotta näkyisi testissä. :)
Jeps, sitä ajattelinkin ja siksi onkin tylsä testata näin aikaisin, mutta hitsi kun ei malta odottaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi se hyvin kestää vielä päivän tai pari, kunnes on erittynyt riittävästi, jotta näkyisi testissä. :)
Onnea ja tervetuloa elokuisiin!Siirryn nyt odottajien puolelle. La olisi elokuun lopulla jos kaikki hyvin menee ja sintti pysyy kyydissä(tai sintit) ja kiitän teitä kaikkia kovasti onnitteluista ja tarrasukista ja vertaistuesta
Toivon kaikille plussatuulia kovasti ja toivotan ihanaa joulun odotusta...antakaa peittojen heilua
Laitan kuvan vielä näistä apteekin ultra raskaustestistä tässä mis on kaksi ylin on tehty 15.12 ja alempi 19 ja toisessa kuvassa on yksinään 15.12 otettu eli vois sanoa että viivan paikka on.. Voi olla että ei näy mitään kun tähän laitan mut näkyy siis iha väriä luonnossa joten ei ehkä sovellu mulle nää testit..
https://forum.vau.fi/threads/raskaaksi-2021.1600718/page-4#post-4005352Help
Miten löydän sen uuden ryhmän
Tein sen pc liuskan tänää ja ihan puhdas nega.. Mut en sit tiedä mitä uskoa.. Mulla on ennen ollu ne raskauskeijun testit käytössä ennen menkkojen alkamista ja niissä näkyi heti mut pc kesti et näkyi..viimeksi sain plussan kp 21/32 ja silloin oli dpo 11 ja aloin testaa dpo 9 mut silloin olin varma että oon raskaana nyt on sellanen kumma fiilis..Ootko suva koittanut muuta testiä? Mulla näytti pc liuska ja puikko jo kunnom plussaa kun tuo testi ihan hailua. Tuo on kyllä haamuplussa. Et jos vahvistuis.
Kyllä mä nään nois 2 kuvassa ainakiNyt en tiedä onks mulla ne kuuluisat viivalasit päässä, mut mielestäni jotain ”tulevaa haamua” tikussa näin oli kyllä vaikea saada näkemääni edes kuvaan, joten tuskin välittyy tänne asti. Koitan silti
Laitan kuvan vielä näistä apteekin ultra raskaustestistä tässä mis on kaksi ylin on tehty 15.12 ja alempi 19 ja toisessa kuvassa on yksinään 15.12 otettu eli vois sanoa että viivan paikka on.. Voi olla että ei näy mitään kun tähän laitan mut näkyy siis iha väriä luonnossa joten ei ehkä sovellu mulle nää testit..