Raskaaksi 2020

Tänään testattu apteekin ultralla testattu haamuje esiäiti tai viivan paikka ja pc liuskalla nega.. Dpo13-14 kp 30/32 eli siirryn 2021 yrittäjiin..

Mulla on ollu siis niin varma olo, et olisin raskaana. Vihlontaa, rintojen kihelmöintiä, turvotusta, dpo 7 koko päivän menkkajomoja, paineen tunne tuolla alhaalla. Viime yönä on selkään ilmaantunut kaksi finniä, mitä ei normaalisti koskaan ole. Toki en tiedä voiko näillä päivillä siihen edes liittyä vai onko sattumaa, mutta se tunne on nyt ollut kyllä tosi vahva.

No, en ole ensimmäinen jolla oireita on ja testi näyttäisi negaa loppuun asti.

Huomenna dpo 10 ja testaan uusiksi.

Heippa. Ilmoitin eilen gynelle että plussa tuli. Hän soitti ja sovittiin jatkosta eli jatkan teroja 1.1 asti 1 tabletti ja sit 2.1-4.1 puolikas tabu ja sit 5.1 välipäivä ja 6.1 vielä puolikas ja sit loppu. Hän sanoi et kun noin aikaisin tuli selvä plussa et mahdollisuus on että se toinen munis onkin kasvupyrähtänyt pregnylistä ja kasvanut niin et on voinut myös hedelmöittyä!:nailbiting: apua. Siis mulle tehty vatsan alueen leikkaus jonka vuoksi viimesin raskaus oli riskiraskaus ja kun mulla tullut isoja lapsia vaikka oöen ite pieni niin tää viimesinkin käynnistettiin jo 37 viikolla. Joten mä en usko et mun vatsa kestäis tuplia jos masu kasvaa isoksi...apua.

Menkat eivät ole alkaneet, joten tein äsken Clearbluen herkän testin ja siihen selkeä plussa. Eilen olin koko asiasta hiukan epävarmoilla fiiliksillä, kun en tosiaan ole ollut omista toiveistani jälkikasvun suhteen täysin varma. Onneksi ja helpotuksekseni on nukutun yön jälkeen vain onnellinen olo, vaikka edelleen kyllä hirveästi jännittää. Myös mieheni on ottanut uutiset positiivisesti vastaan. :happy: Nyt vaan täytyy toivoa, että tyyppi pysyy matkassa mukana, mun vuosilla on kuitenkin jo riskejä enemmänkin.. Taidan siirtyä noihin plussanneisiin juttelemaan. Teille kaikille toivon hurjan paljon iloisia vauvauutisia loppuvuoteen ja ensi vuoden alkuun :Heartred

Vielä vika testi pois. Clearblue ja risti näky jo vahvana ennenkuin edes kontrolli ikkuna oli saavuttanut virtsan. Hyvä testi ja selkeä!:happy: Testaamiset oli nyt tässä
20201219_144929.jpg

Kuva otettu kun virtsa oli saavuttanut kontrolliikkunan eli noin 30 sekunnin kohdalla

Siirryn nyt odottajien puolelle. La olisi elokuun lopulla jos kaikki hyvin menee ja sintti pysyy kyydissä(tai sintit:nailbiting:) ja kiitän teitä kaikkia kovasti onnitteluista ja tarrasukista ja vertaistuesta:Heartbigred

Toivon kaikille plussatuulia kovasti ja toivotan ihanaa joulun odotusta...antakaa peittojen heilua:santa

Siirryn nyt odottajien puolelle. La olisi elokuun lopulla jos kaikki hyvin menee ja sintti pysyy kyydissä(tai sintit:nailbiting:) ja kiitän teitä kaikkia kovasti onnitteluista ja tarrasukista ja vertaistuesta:Heartbigred

Toivon kaikille plussatuulia kovasti ja toivotan ihanaa joulun odotusta...antakaa peittojen heilua:santa
Onnea ja tervetuloa elokuisiin! :Heartbigred

Laitan kuvan vielä näistä apteekin ultra raskaustestistä tässä mis on kaksi ylin on tehty 15.12 ja alempi 19 ja toisessa kuvassa on yksinään 15.12 otettu eli vois sanoa että viivan paikka on.. Voi olla että ei näy mitään kun tähän laitan mut näkyy siis iha väriä luonnossa joten ei ehkä sovellu mulle nää testit..

Liitteet

• 1.jpg
    1.jpg
    12 KB · Katsottu: 185
  • 2.jpg
    2.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 174
Laitan kuvan vielä näistä apteekin ultra raskaustestistä tässä mis on kaksi ylin on tehty 15.12 ja alempi 19 ja toisessa kuvassa on yksinään 15.12 otettu eli vois sanoa että viivan paikka on.. Voi olla että ei näy mitään kun tähän laitan mut näkyy siis iha väriä luonnossa joten ei ehkä sovellu mulle nää testit..

kyllähän näissä selkeästi viivaa näkyy !!:rolleyes:

Ootko suva koittanut muuta testiä? Mulla näytti pc liuska ja puikko jo kunnom plussaa kun tuo testi ihan hailua. Tuo on kyllä haamuplussa. Et jos vahvistuis.

Ootko suva koittanut muuta testiä? Mulla näytti pc liuska ja puikko jo kunnom plussaa kun tuo testi ihan hailua. Tuo on kyllä haamuplussa. Et jos vahvistuis.
Tein sen pc liuskan tänää ja ihan puhdas nega.. Mut en sit tiedä mitä uskoa.. Mulla on ennen ollu ne raskauskeijun testit käytössä ennen menkkojen alkamista ja niissä näkyi heti mut pc kesti et näkyi..viimeksi sain plussan kp 21/32 ja silloin oli dpo 11 ja aloin testaa dpo 9 mut silloin olin varma että oon raskaana nyt on sellanen kumma fiilis..

Nyt en tiedä onks mulla ne kuuluisat viivalasit päässä, mut mielestäni jotain ”tulevaa haamua” tikussa näin o_O oli kyllä vaikea saada näkemääni edes kuvaan, joten tuskin välittyy tänne asti. Koitan silti :grin

Liitteet

• 7B8E877F-F54B-4556-838A-AC2D45B5BC82.jpeg
    7B8E877F-F54B-4556-838A-AC2D45B5BC82.jpeg
    9.3 KB · Katsottu: 214
  • 9724E38F-4F5F-483A-89B4-E1C52F74684C.jpeg
    9724E38F-4F5F-483A-89B4-E1C52F74684C.jpeg
    7 KB · Katsottu: 221
  • F096CA60-761D-464C-B210-A54C67D4D3FA.jpeg
    F096CA60-761D-464C-B210-A54C67D4D3FA.jpeg
    11.5 KB · Katsottu: 218
Nyt en tiedä onks mulla ne kuuluisat viivalasit päässä, mut mielestäni jotain ”tulevaa haamua” tikussa näin o_O oli kyllä vaikea saada näkemääni edes kuvaan, joten tuskin välittyy tänne asti. Koitan silti :grin
Kyllä mä nään nois 2 kuvassa ainaki :love017

Tää testi toimii kyllä hyvin eri tavalla eri ihmisten kans:confused: tässä mun saman päivän ultra ja pc. Ja olen siis raskaana. En voi moittia ultraa omalta osalta :) myös minusta sulla on selkeä haamu:cat: ja niin hullua kuin se onkin, tää oli joku dpo 9-11 :bored: tarkkaa ovis päivää ei ole tiedossa mutta muutaman päivän sisään tiedän oireiden ja tuntemusten perusteella. Meidän tuppukylästä ei juuri muuta saa kuin pc, Digi ja ultra :grumpy: vahvistumista suva ja samoten moony:Heartpink

Liitteet

• Screenshot_20201220-121324__01.jpg
    Screenshot_20201220-121324__01.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 178
Omaa napaa. Nyt dpo 5... Ehkä, en ole ihan varma oviksesta, oireita oli jo pari päivää ennen kuin piti. Noh talletukset tehty ja nyt tänään alkanut alaselkä särky ja menkkamaiset jomot välillä alavatsalla :nailbiting: tulisko pliis uusvuos plussa :smiley-angelic001

Tosi monella on lupaavan kuuloisia kiertoja menossa. Tuntuu että näin loppuvuoteen on tullut ja tulee vielä monta plussaa :smiley-bounce013

Kp17, ja kyllä tää kierto taitaa mennä harakoille :bag: ellei ovis oliskin vasta tuloillansa, ja tulis siitä huolimatta että terot tuli aloitettua. On toki ollu niin paljon kaikkea, että unohdin (!) missä vaiheessa kiertoa mennään ja aloitin terot vasta tänään :facepalm:
Yritän ajatella tätä hyvinkin positiivisesti; jos raskautuisi tässä kierrossa, lähtisin uudelle työpaikalle just plussanneena, ja se ei oo ehkä paras hetki opetella uutta. Kerkeis ennen plussaa vähän asettumaan työntekoon, niin ei mee kuuppa sekaisin sit jos/kun plussaa :hilarious: ja jos nyt raskautuu vasta seuraavasta kierrosta (jos siitäkään) niin olis la lähellä miehen synttäreitä :angelic: Menee ens syksyn hirvikausi melko metsään jos synnyttäis just sen alkamisen tienoilla :hilarious:
No joo, joulumieltä tässä rakennellaan, lomalla vihdoin on aikaa touhuilla kaikenlaista askartelua ja muuta, sarjoja katellen :happy:

Takaisin