Raskaaksi 2020

Pakko olo tulla vielä kun uhosin tekeväni sen digin...ja teinhän mä sen:shy:....nyt ei kukkaro kestä enää testailua:laughing001

Vahvistumisia haamuilijoille!!

Onnittelut! Sulla on tosiaankin noussut hormonitaso nopeasti. Eikö sulla olekin vielä aika pienet viikot meneillään? Olisko siellä sitten ne kaksoset. Tuu sitten kertomaan, kun asia selviää. :)

Ihanaa odotusta!

Mulla on kp 26/28 ja dpo 14 tai 15. Kun raskausviikot lasketaan tuosta pregnylistä niinku gyne sano niin nyt rv4+2
Menkkojen mukaan laskettuna olis rv3+5

Kiitos paljon onnitteluista ja tuun kertoon mitä sit ultras näky jos ja kun toivottavasti sinne asti päästään ja kaikko menis hyvin.

Täällä ei juuri ole oireita. Dpo7 ja joku dpo4 yöllä oli menkkamaista juilintaa. Muuten hyvin oireeton :rolleyes: tilasin testejä valmiiks keskiviikolle ja torstaille testipäiville. Ellei sitten menkat ala :oops:

Kyllä mä nään nois 2 kuvassa ainaki :love017

:love7 Voi kun olis aamuksi vahvistunut. Noita liuskatestejäkään ei oo enää kun yksi. Sit on pari raskauskeijun puikkoa. Mietin tilaanko vielä äkkiä lisää vai pitääkö sit vaan tarvittaessa hakea kaupasta. Tänäänkin vihlaisuja on tullut, rintoja kihelmöi.. äh tällaista! :dontknow:grin

toisaalta mietin onko nää vaan kuukautiskipuja, mutta outoa sekin ettei vuoto ala, jos sitä enteilee muka näin pitkään...

Ja jos ei plussaa tulossa ni todella toivon, että se vuotokin sieltä alkaisi normaalisti.

Muokattu viimeksi:
Mites teillä menee ? Tänään kp 27/28-30 ja aivan jäätävä vihlasu oikeella alavatsassa, hirvee paine nivussessa oikeella.... eli eiköhän se täti kohta tuu käymään...:hungover:

Vaihdoin tuon nimimerkin JMJ14 takaa. Täällä v*tuttaa kaikki! Poika lähti isälleen joulun viettoon ja itken yksin kotona karvaita kyyneleitä. Meillä tosissaan ay alkoi 8/20 kierukan poiston jälkeen ja nyt kp 24/32 tai mitä lie, koska kierrot sekaisin. Ovis meni ohi miehen reissun vuoksi. Miten jotain voi odottaa niin paljon mitä ei ole?? Ehkä huomenna taas parempi päivä, tänään tälläinen :banghead:

Onnea @Beanen plussasta :love7

Täällä kamala vatsan turvotus on ollu läsnä ehkä viime tiistaista saakka, alkoi melkein heti terolutien aloituksen jälkeen. Myös tissit on turvoksissa ja nyt ehkä olleet vähän kosketusarat pari päivää. Tein tänä aamuna testin eikä näyttänyt plussaa enää pregnylin jäljiltä joten seuraavaksi voi alkaa jännittämään sitten tuleeko plussa ihan muusta syystä :smiley-angelic001 pistosta on tänään 9 päivää.
Jouduin viime viikolla soittamaan kuurin poskionteloiden vuoksi ja pari päivää olikin parempi olo mutta tänään taas aika lailla toinen puoli tukkeessa :meh: ei yleensä aaltoile näin vaan häviää kerralla kun on hävitäkseen..

Äh, ei vahvistumista. :sad001 Viivan paikkaa olen tikussa näkevinäni, mutta voi olla vain koska haluan sen sieltä löytyvän. Kai sen kuitenkin pitäisi vahvistua, jos niin olisi. Tänään dpo11, joten.. taisi tää kierto olla siinä :sorry: jos voisikin aatella että menkat ei oo vielä alkanu, mutta kun niistä mulla ei oo mitään tietoa onko edes alkamassa. Alkais edes ne, niin vois alkaa hahmottaa sitä normikiertoa. Tuntuu nyt omituiselta nää olot yms.

Liitteet

• B69C768A-2D21-4BDE-9B68-3EF33AC1A844.jpeg
    B69C768A-2D21-4BDE-9B68-3EF33AC1A844.jpeg
    6 KB · Katsottu: 170
  • 97D77346-B5F4-49E1-9F0E-1F28AF529BAC.jpeg
    97D77346-B5F4-49E1-9F0E-1F28AF529BAC.jpeg
    7.5 KB · Katsottu: 168
Täällä kp 27/26. Missä menkat?

En oo lauantai-aamun negan/viivanpaikkahaamun jälkeen enää testannu, pitää varmaan tänää jos menkat ei ala.

Äh, ei vahvistumista. :sad001 Viivan paikkaa olen tikussa näkevinäni, mutta voi olla vain koska haluan sen sieltä löytyvän. Kai sen kuitenkin pitäisi vahvistua, jos niin olisi. Tänään dpo11, joten.. taisi tää kierto olla siinä :sorry: jos voisikin aatella että menkat ei oo vielä alkanu, mutta kun niistä mulla ei oo mitään tietoa onko edes alkamassa. Alkais edes ne, niin vois alkaa hahmottaa sitä normikiertoa. Tuntuu nyt omituiselta nää olot yms.
Kyllä mä nään... Mut jos oisit raskaana mikä rv oisnyt menossa.. Mä itse hämmästyin kun syötin siihe laskuriin eilen päivät et olis ollu vasta 3+5 ja tänää vasta 3+6 eli ei vielä välttämättä kuulu ees näkyä.. Mä oon ollu jotenkin vanhassa kierrossa mikä mulla oli ennen tota kuopusta ja sen mukaan olisin nyt 5+6 jo tässä vaiheessa kiertoa ..

Kp11 täällä, ja että kun on maha sekaisin, limat on liiankin runsaat, hirveän kuuma tuntuu olevan koko ajan, leuka kukkii ja olo on muutenkin ei niin hehkeä:hilarious: tässä 1-3 päivän aikana varmaan on ovis, meinasin että en tikuta mutta aloitin torstaina seuraamaan ja vielä ei tähän aamuun mennessä ollut edes häilyvää toista viivaa.

Yritän taas saada kiinni tuosta pienestä kotitreenaamisesta, josko se vähän parantaisi mielialaa ja vie ajatuksia toisaalle vauvajutuista:bag: Kovasti ootan tammikuuta ja sitä, että tulis aika klinikalle että alkais jo ne hoidot. Laskin, että jos tammikuussa tulee aika niin saisin ruveta pistämään helmikuussa, maaliskuussa olisi keräyskäynti ja suuret odotukset on että toukokuuhun mennessä plussaisi:smiley-angelic001

Kyllä mä nään... Mut jos oisit raskaana mikä rv oisnyt menossa.. Mä itse hämmästyin kun syötin siihe laskuriin eilen päivät et olis ollu vasta 3+5 ja tänää vasta 3+6 eli ei vielä välttämättä kuulu ees näkyä.. Mä oon ollu jotenkin vanhassa kierrossa mikä mulla oli ennen tota kuopusta ja sen mukaan olisin nyt 5+6 jo tässä vaiheessa kiertoa ..

no nyt olisi kyllä vasta 3+4 :bored: jotenkin vertaan siihen kun esikoisesta selvä plussa tuli dpo13. Sillon en kyllä testannutkaa aijemmin vaan maltoin odottaa:grin siksi tuntuu että kai näillä päivillä jo pitäisi enemmän näkyä :eek:

tein ovistestin mielenkiinnosta... kuvan otin kyllä vasta testiajan jälkeen.

Liitteet

• D7CBEFDE-4D63-400C-AE74-B87D72235CA3.jpeg
    D7CBEFDE-4D63-400C-AE74-B87D72235CA3.jpeg
    8.6 KB · Katsottu: 167
Muokattu viimeksi:
no nyt olisi kyllä vasta 3+4 :bored: jotenkin vertaan siihen kun esikoisesta selvä plussa tuli dpo13. Sillon en kyllä testannutkaa aijemmin vaan maltoin odottaa:grin siksi tuntuu että kai näillä päivillä jo pitäisi enemmän näkyä :eek:

tein ovistestin mielenkiinnosta... kuvan otin kyllä vasta testiajan jälkeen.
Noniin peli ei oo menetetty vielä :hello2

Moni elää jännittäviä aikoja, tsempit ja pitkää pinnaa testien kanssa!

Ja plussanneille ja haamuilijoille onnittelut!

On. Mä niiiiiiiin liputan macaa. Toinen maca-kierto ja ovis+ oli ennen macaa Kp 21,edellisessä kierrossa 17 ja nyt pamahti tänään komiat viivat ja kp on 13! Myös viime rundissa luteaali oli riittävät 13 päivää kun ennen ollut 6-8 päivää. Summa summarum:Mä lähden nyt harrastamaan seksiä, moro! :cool05

No niin nyt tuli menkat eli kp oli jotain 48 - > kp 2

Eli siirryn tuonne 2021. Toivottavasti jossain kohti tärppää :)

Dpo 12 ja ei vahvistumista. Teen ovistestin viel päivällä, mutta en tiedä oisko järkevää sit jättää testailut tähän kun ei tunnu vahvistuvan. :meh:

Liitteet

• A7FE9460-077A-466A-948A-1EE8AC117573.jpeg
    A7FE9460-077A-466A-948A-1EE8AC117573.jpeg
    8 KB · Katsottu: 155
  • BBCFB81F-3368-4E9C-A815-2BB81AC6B364.jpeg
    BBCFB81F-3368-4E9C-A815-2BB81AC6B364.jpeg
    9.9 KB · Katsottu: 160
  • 0AEE61CA-2EA4-47BF-962B-C0D18B9F0C6F.jpeg
    0AEE61CA-2EA4-47BF-962B-C0D18B9F0C6F.jpeg
    8.1 KB · Katsottu: 160
Takaisin