Raskaaksi 2020

Kp 1 pärähti täällä käyntiin eli mulla oli niissä apteekin ultrissa vaan viivanpaikkoja.. Siirryn 2021 yrittäjiin kanssa

Kuinka monella vielä mahdollisuus tämän vuoden puolella? Mulla juuri aattona tarkoitus testailla jos ei hanat ole auki ennen tätä....

Mä oon siirtyny jo fyysisesti ja henkisesti tonne 2021 puolelle. kun ovis on varmaankin tänään, olis teoriassa mahis saada plussa parhaimmillaan näkymään tikussa tän vuoden puolella :hilarious: mutta koska en niin aikaisin testaile, niin ensi vuodelle menee joka tapauksessa. ehkä se on parempi vuosi:smiley-angelic003

No, vuoto ei ole alkanut mutta oviksesta dpo12 ja testit näyttää negaa joten... :bored:

Mulla tänään dpo8 (limoista päätellen). Nega testattu aamulla. Sormet ja varpaat ristiin ja kova toive, että jotain näkyisi lähipäivinä :angelic:

Tänään Dpo 12 ja aamulla testattu nega, nyt iltapissasta olevinaan haamuilee :bored: En saanut kuvaan mutta kyllä se ihan silmiin osui.. Testaan aamulla vielä ja sitten lähdetään joulun viettoon. Aattelin, etten ota testejä mukaan, nii sunnuntaina kun tullaan takasi kotio olis jo dpo17, ni sillon luulis näkyvän jos ei joulun aikana tuu täti kylään :angelic:
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja onnea isosti plussanneille! :happy: Ja ihanaa joulunaikaa kaikille :Heartred

Kuinka monella vielä mahdollisuus tämän vuoden puolella? Mulla juuri aattona tarkoitus testailla jos ei hanat ole auki ennen tätä....

mulla menkkojen pitäs alkaa tossa kuun vaihteessa mut minun laskujen mukaan jos raskaana oisin, voisin saada plussaa vielä tän kuun puolella, jos/kun testaan. mutta joo, henkisesti olen jo siirtynyt ensi vuoteen ja täällä tonne 2021 puolelle

mulla menkkojen pitäs alkaa tossa kuun vaihteessa mut minun laskujen mukaan jos raskaana oisin, voisin saada plussaa vielä tän kuun puolella, jos/kun testaan. mutta joo, henkisesti olen jo siirtynyt ensi vuoteen ja täällä tonne 2021 puolelle

Täälläkin henkisesti varauduttu. Eilen ja tänään juilintaa oikealla puolella ja menkkamaista jomotusta. Tänään dpo9 ja aattona testailen jos ei tiputtelu ala :sorry: tänään tein pc ja en oo ihan varma näkyykö mitään. Viivalasit päässä ja tuntuu et kaikissa näkyy viivanpaikka :banghead::hilarious:

Täälläkin henkisesti varauduttu. Eilen ja tänään juilintaa oikealla puolella ja menkkamaista jomotusta. Tänään dpo9 ja aattona testailen jos ei tiputtelu ala :sorry: tänään tein pc ja en oo ihan varma näkyykö mitään. Viivalasit päässä ja tuntuu et kaikissa näkyy viivanpaikka :banghead::hilarious:

mullakin ollu eilen sellasta pientä menkka jomoa ja sit munis kipuja? et en tiedä mitä tää on, vai kuvittelenko vaa :facepalm:

mullakin ollu eilen sellasta pientä menkka jomoa ja sit munis kipuja? et en tiedä mitä tää on, vai kuvittelenko vaa :facepalm:

Sama! Tulee aaltomaisina kipuina ja loppuu ja palaa uudestaan. Tänään ollu myös :sad001 Tänään dpo10 ja tein negan. Toki onhan aikaista vielä testailla.

Sama! Tulee aaltomaisina kipuina ja loppuu ja palaa uudestaan. Tänään ollu myös :sad001 Tänään dpo10 ja tein negan. Toki onhan aikaista vielä testailla.

mulla vast dpo 7.. katotaa jos testais tos tyylii 30pv tai sit vaa jätän tekemättä ni ei tuu niin paha mieli :sad001

Niinkun ajattelin se onestep puikko oli viivanpaikka, mulla oli sillon dpo 4, joten ei mitään mahdollisuutta olla plussa tietenkään.

Nyt dpo 9 ja aamulla tällainen
A0E03F3F-54CD-4165-B8F0-6B82070B8728.jpeg

Muokattu viimeksi:
Tänään testasin aamulla ja haaleaakin haaleampi haamu!!! :nailbiting: en tiedä miks testasin kun vasta lauantaille neuvoi lääkäri mutta joku tuntuma oli että pitää tehä :wideyed: saa nähä tummuuko mutta toivotaan :smiley-angelic001

Näillä näkymin odottelen menkkoja 1.1. alkavaksi joten teoreettinen mahdollisuus tälle vuodelle vielä on. Varmaan ennen vuodenvaihdetta testailen jos ei vuoto ala. Henkinen siirtymä ensi vuodelle tosin jo tehty, en usko että plussaa on tulossa.

Tänään testattu myös haamu :nailbiting: yllä tän aamun rfsu ja alla eilinen pc. Näkyykö muille? :rolleyes:
IMG_20201224_065214.jpg
IMG_20201223_080757.jpg

Edit. Näköjään pc kuva meni aivan puuroksi..

Takaisin