Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp 1 pärähti täällä käyntiin eli mulla oli niissä apteekin ultrissa vaan viivanpaikkoja.. Siirryn 2021 yrittäjiin kanssa
https://forum.vau.fi/threads/raskaaksi-2021.1600718/page-5#post-4006957höh! Mä en löytäny sitä ryhmää, millä nimellä se on? :)
Kuinka monella vielä mahdollisuus tämän vuoden puolella? Mulla juuri aattona tarkoitus testailla jos ei hanat ole auki ennen tätä....
Kuinka monella vielä mahdollisuus tämän vuoden puolella? Mulla juuri aattona tarkoitus testailla jos ei hanat ole auki ennen tätä....
mulla menkkojen pitäs alkaa tossa kuun vaihteessa mut minun laskujen mukaan jos raskaana oisin, voisin saada plussaa vielä tän kuun puolella, jos/kun testaan. mutta joo, henkisesti olen jo siirtynyt ensi vuoteen ja täällä tonne 2021 puolelle
Täälläkin henkisesti varauduttu. Eilen ja tänään juilintaa oikealla puolella ja menkkamaista jomotusta. Tänään dpo9 ja aattona testailen jos ei tiputtelu ala tänään tein pc ja en oo ihan varma näkyykö mitään. Viivalasit päässä ja tuntuu et kaikissa näkyy viivanpaikka :banghead:
mullakin ollu eilen sellasta pientä menkka jomoa ja sit munis kipuja? et en tiedä mitä tää on, vai kuvittelenko vaa
Sama! Tulee aaltomaisina kipuina ja loppuu ja palaa uudestaan. Tänään ollu myös Tänään dpo10 ja tein negan. Toki onhan aikaista vielä testailla.