Raskaaksi 2020

Pc kahden tunnin pidätyksellä. Näettekö saman? Menkkojen alkuun viis päivää vielä joten todella aikaista, mut ihan kun mä näkisin jo pcssäkin haamun???

Ja siis apteekin herkkä myös haamu tänään aikasemmin.

Liitteet

• IMG_20201216_171745.jpg
    IMG_20201216_171745.jpg
    16.7 KB · Katsottu: 178
  • IMG_20201216_171827.jpg
    IMG_20201216_171827.jpg
    23 KB · Katsottu: 174
Mitäs mieltä ihanaiset kun aamulla aamupissasta tein sen pregcheck testin ja oikeestaan nega ehkä joku viivanpaikka ja en malttanut taas..tein parin tuntia sen aamutestin jälkeen toisen pc ja siihen tuli vaaleenpunertava esiäitien haamu! Eli eihän pregnylin hormoni voi mennä niin et haalenee ja sit taas näkyykin:angelic: koska pitäshän aamuvirtsan olla vahvempi kuin parin tunnin pidätyksellä ja sekin oli vain liraus mukin pohjalla.

En tosta piikistä niinkään tiedä, mutta kaikilla se aamupissa ei oo se joka antaa vahvimman viivan. Huomasin itse tässä plussakierrossa, että sain tokasta pissasta aina vahvemman viivan, kuin ekasta.

Varovaiset onnittelut haamuilijoille!

Kerrotko vähän kertaukseksi yhteenvetoa?

Selkeästi viiva on nyt vahvistumassa. Ei ole minulle tyypillistä tässä vaiheessa kiertoa. Menkat nyt 4 päivää myöhässä, raskaustesti pari päivää sitten negatiivinen. Ajattelin testata pe-aamuna uudestaan jos siihen mennessä täti ei ilmesty. Nämä tikut todetusti näyttää myös raskauden, joten pieni toive heräsi että josko alkaisi näkyä vasta nyt. Toisaalta enemmän uskon toiseen ovulaatioon (lämmöt matalalla). Ensimmäinen o+ oli kp13, nyt menossa kp31. Tämä vahvuinen viiva yleensä tarkoittaa ovisplussaa viimeistään seuraavana päivänä, ja viivat haalistuu plussaa seuraavana päivänä. Jos ei haalistu niin sitten jää raskausepäily..

Sun tilanne kuulostais kyllä siltä, että ovistesti näyttäisi raskautta ja raskaustesti ei vielä:rolleyes:

mulla siitäkin kokemusta :grin kerrottakoon siis alusta asti, myös siksi et mua häiritsee ku en vieläkään ymmärrä mitä siinä oikein tapahtui o_O tuskin ketään jaksaa sitä miettiä, mut kirjotan kuitenkin. :grin

Eli siis ensimmäinen ovis oli 23.10. Kipua oli dpo6, 29.10, luulin kuukautisiksi ilman vuotoa (koska hormonit) oli ehkä kiinnittymiskipua? Negan testasin 6.11 dpo 14.
11.11 aloin vuotelemaan ja testasin taas ovisplussan. (Oisko siis ollut jo raskausplussa?) Siitä vuotelin päivittäin, positiivisen testin tein kuviteltu dpo 7 (selkeä viiva) 18.11. Kesken se meni 22.11. Testiviikolla oli huono olo ja selkeät raskausoireet, keskenmennessä se mitä ulos tuli oli hyvin selkeä... näistä päättelisin että olis ihan ekasta oviksesta tärpännyt ja mennyt kesken rv 6? Mutta miten sillon dpo 14 testasin negan? :eek: Seksiä meillä ei harrastettu joka päivä eli pystyn luettelemaan nekin :grin siksi vaihtoehtoja ei ole kovin montaa.

Nyt siis keskenmenon jälkeen testasin jo viikon päästä 29.11 ovisplussan mikä näkyi digissä vain yhden päivän. seuraava ovisplussa oli siitä vajaan 2vkon päästä eli viime ke 10.12.

Tänään on ollut ihan sellanen olo että olisi tärpännyt :oops: rintoja pakottaa, tuntemuksia alakerrassa, lisääntynyt vv (tosin hyvin vetistä)...o_O jännittää. Voi kun olis.

Muokattu viimeksi:
Mutta tuo iltanen pc on vähän haaleempi kun se päivällä tehty mutta voi olla et laimeempi virtsa..

Aamulla näkee et onko voimistunut jos ei niin kemiallinen sit..

Pc kahden tunnin pidätyksellä. Näettekö saman? Menkkojen alkuun viis päivää vielä joten todella aikaista, mut ihan kun mä näkisin jo pcssäkin haamun???

Jokin sielä haamuilee :angelic:

Haamuilee! Toivottavasti vahvistuu :Heartred

Eli siis ensimmäinen ovis oli 23.10. Kipua oli dpo6, 29.10, luulin kuukautisiksi ilman vuotoa (koska hormonit) oli ehkä kiinnittymiskipua? Negan testasin 6.11 dpo 14.
11.11 aloin vuotelemaan ja testasin taas ovisplussan. Siitä vuotelin päivittäin, positiivisen testin tein kuviteltu dpo 7 (selkeä viiva) 18.11. Kesken se meni 22.11. Testiviikolla oli huono olo ja selkeät raskausoireet, keskenmennessä se mitä ulos tuli oli hyvin selkeä... näistä päättelisin että olis ekasta oviksesta tärpännyt ja mennyt kesken rv 6? Mutta miten sillon dpo 14 testasin negan? :eek:

Dpo 14 ei välttämättä vielä näy, varsinkin jos on laimeampi pissa ja hormonitaso nousee hitaammin kuin olisi hyvä (olisiko myöhään näkymisellä ja keskenmenolla jotain tekemistä keskenään) ?

En haluaisi yhtään nostaa toivoa mutta tosi outoa tämä nyt on. Koskaan ei ole näin käynyt että o+ jälkeen ei kuukautiset tulekaan. Paitsi kemiallisessa, jolloin kyllä testikin oli muutaman päivän plussalla. Ja raskaana tietysti.

Nyt siis kahdessa testissä näkyi dpo11 jotain epämääräistä, sen jälkeen ei mitään. Silloin myös ovulaatiotesti oli yhtenä iltana semi-plussalla. Jotain ei-tutkittua-tietoa jostain luin, että kiinnittymisen yhteydessä alkio vapauttaisi hetkellisen hcg-ryöpyn, joka voi näkyä testissä. Olisko tällainen voinut olla kyseessä tuolloin dpo11? Siitä olis nyt siis 6 päivää, voiko vasta nyt alkaa näkymään jos kiinnittyminen olisikin ollut tuolloin?

Toisaalta aika loogista että kiinnittyminen olisi kestänyt noinkin kauan, kun ovulaatio tuli jo 10 päivää mva:n jälkeen. Jos ei limakalvo olis ollut vastaanottavassa tilassa aiemmin..

Pakko oli vielä lirupisusta koittaa rfsu liuska ja haalea vaaleenpunainen haamu siis tosi haalee oli siinäkin testiajalla. Pc antaa tumminta viivaa ja apteekin ultra anto sen ihan hailuran vaikka muka herkkä.

Aamun testi pc ei ole kyllä illasta yhtään vahvistunut mut jos vertaa eilisen aamun pc testiin niin nyt näky sentään haamu kun eilen ei. Testaan taas päiväpisusta kun eilen se ainakin anto huomattavasti vahvempaa kuin aamu.
Nyt dpo joko 11 tai 12 ja kp23/28 eli ei tässä kai hätää vielä ole?:anyone

Kai tää on joku hitsin kemiallinen eikä testit vahvistu:sorry:

Aamun testi pc ei ole kyllä illasta yhtään vahvistunut mut jos vertaa eilisen aamun pc testiin niin nyt näky sentään haamu kun eilen ei. Testaan taas päiväpisusta kun eilen se ainakin anto huomattavasti vahvempaa kuin aamu.
Nyt dpo joko 11 tai 12 ja kp23/28 eli ei tässä kai hätää vielä ole?:anyone

Kai tää on joku hitsin kemiallinen eikä testit vahvistu:sorry:

Sanoisin että ei vielä hätää :) Noin aikaisin voi hyvin välillä näkyä haamuja ja välillä taas ei mitään. Varsinkin eri vuorokauden aikoihin. Se on todella ärsyttävää :nailbiting: Paljon tarrasukkia sinne :Heartred

Joo mä kanssa tein aamulla ton apteekin herkän ja viiva siinä on mutta ei se kyllä oo kolmessa päivässä vahvistunut ja kp 23/26. Teen vielä huomenna pc mut jään odottamaan menkkojen alkamista. On kyllä niin pettynyt olo! :sad001 tekis mieli heittää kaikki foorumit ja sovellukset, testit ja kuumemittaritkin roskiin:grumpy:

Liitteet

• IMG_20201217_054843.jpg
    IMG_20201217_054843.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 128
  • IMG_20201217_054158.jpg
    IMG_20201217_054158.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 132
Kysyn nyt tähän väliin, että mitä mieltä olette hierojalla käymisestä alkuraskaudessa tai tässä tilanteessa kun on toive raskautumisesta mutta ei vielä varmuutta tärpistä? Meillä huomenna hierojalle aika ja minä täällä mietin onko se "turvallista".. alaselän hieronta ei kai ole ok mutta miten niska-hartiaseutu? Ei kuitenkaan ehkä viitsi hierojalle kertoa että toivotaan että voisin mahdollisesti olla raskaana... Tässä kierrossa tosiaan mukana ne pregnyl+terolut

Kp2 menossa. Eilen alkoi vuotaa vähäsen enemmän, tänään sit niin kuin yleensäkin. Kyllä täti löytää aina paikalle. Nyt sovellus ennustaa ovulaatiota vuoden viimeiselle päivälle. Vuoden viimeiset päivät siis sais ahkeraan heilutella sit peittoa :hilarious:

Kysyn nyt tähän väliin, että mitä mieltä olette hierojalla käymisestä alkuraskaudessa tai tässä tilanteessa kun on toive raskautumisesta mutta ei vielä varmuutta tärpistä? Meillä huomenna hierojalle aika ja minä täällä mietin onko se "turvallista".. alaselän hieronta ei kai ole ok mutta miten niska-hartiaseutu? Ei kuitenkaan ehkä viitsi hierojalle kertoa että toivotaan että voisin mahdollisesti olla raskaana... Tässä kierrossa tosiaan mukana ne pregnyl+terolut

Mä kävin viime raskauden koko 9kk hierojalla. :cat: auttoi joka vaivaan, etenkin jännitysniskaan.. ja ammattilaisen pitää tietää mitä ei saa/mitä saa hieroa kun on raskaana. :couchpotato: samoin olen käynyt vyöhyketerapeutilla ja auttoi valmistamaan luomu synnytykseen kun oppi hengittämään ja rentoutumaan vieraan käsittelyssä:happy:. Ja alkuraskaus/raskauden yritys ei sen kummemmin ole este, uskoisin.:joyful: Ihana vain päästä rentoutumaan ja hoitaa paikkoja kuntoon.. on kyllä mun juttu ainakin ja loppu raskaudesta istuin kun hieroja käsitteli.
Tietysti edellyttäen että raskaus on normaali ja odottaja kutakuinkin perusterve.

Takaisin