Kerrotko vähän kertaukseksi yhteenvetoa?
Selkeästi viiva on nyt vahvistumassa. Ei ole minulle tyypillistä tässä vaiheessa kiertoa. Menkat nyt 4 päivää myöhässä, raskaustesti pari päivää sitten negatiivinen. Ajattelin testata pe-aamuna uudestaan jos siihen mennessä täti ei ilmesty. Nämä tikut todetusti näyttää myös raskauden, joten pieni toive heräsi että josko alkaisi näkyä vasta nyt. Toisaalta enemmän uskon toiseen ovulaatioon (lämmöt matalalla). Ensimmäinen o+ oli kp13, nyt menossa kp31. Tämä vahvuinen viiva yleensä tarkoittaa ovisplussaa viimeistään seuraavana päivänä, ja viivat haalistuu plussaa seuraavana päivänä. Jos ei haalistu niin sitten jää raskausepäily..
Sun tilanne kuulostais kyllä siltä, että ovistesti näyttäisi raskautta ja raskaustesti ei vielä
mulla siitäkin kokemusta
kerrottakoon siis alusta asti, myös siksi et mua häiritsee ku en vieläkään ymmärrä mitä siinä oikein tapahtui
tuskin ketään jaksaa sitä miettiä, mut kirjotan kuitenkin.
Eli siis ensimmäinen ovis oli 23.10. Kipua oli dpo6, 29.10, luulin kuukautisiksi ilman vuotoa (koska hormonit) oli ehkä kiinnittymiskipua? Negan testasin 6.11 dpo 14.
11.11 aloin vuotelemaan ja testasin taas ovisplussan. (Oisko siis ollut jo raskausplussa?) Siitä vuotelin päivittäin, positiivisen testin tein kuviteltu dpo 7 (selkeä viiva) 18.11. Kesken se meni 22.11. Testiviikolla oli huono olo ja selkeät raskausoireet, keskenmennessä se mitä ulos tuli oli hyvin selkeä... näistä päättelisin että olis ihan ekasta oviksesta tärpännyt ja mennyt kesken rv 6? Mutta miten sillon dpo 14 testasin negan?
Seksiä meillä ei harrastettu joka päivä eli pystyn luettelemaan nekin
siksi vaihtoehtoja ei ole kovin montaa.
Nyt siis keskenmenon jälkeen testasin jo viikon päästä 29.11 ovisplussan mikä näkyi digissä vain yhden päivän. seuraava ovisplussa oli siitä vajaan 2vkon päästä eli viime ke 10.12.
Tänään on ollut ihan sellanen olo että olisi tärpännyt
rintoja pakottaa, tuntemuksia alakerrassa, lisääntynyt vv (tosin hyvin vetistä)...
jännittää. Voi kun olis.