Raskaaksi 2020

Tänäänkin vahvaa viivaa o-testissä. Aamun ensimmäinenkin eilisestä vahvistunut, toisesta jo lähes tasavahvat. Epäily raskaudesta kasvaa! Harmi kun ei oo raskaustestejä, täytyy odottaa jonnekin iltaysiin ennen kuin pääsee uittelemaan. Täytyy säästää päivän aikana se satsi josta tulee ovistestiin vahvin viiva :grin

Mulla oireena se et ei ole menkkakipuja niinku yleensä tässä vaiheessa jo jäätävät ennakkokivut.

Herkkyys myös...tunteet pinnassa. Hiki haisee hirveelle! Lämmöt koholla.

Uskaltauduttiin sekstaileenki:oops:

32F33503-6698-49D4-AA8A-5B1C250693EA.jpeg
Antaako tää onestepin puikko näin selkeitä viivanpaikkoja? Vai onko haamu

Muokattu viimeksi:
View attachment 97386 Koska mä uskon:rolleyes:

Tuo testajalla. Tummui vielä lisää myöhemmin.
Onnea!! Plussa se on:cool05 :Heartpink tarrasukkia matkaan!
Mut en mäkään vieläkään tahdo uskoa raskautta todeksi. Onneksi pian varhais uä... Mutta on senkin odotus niin vaikeaa :grin sit tulee semmosia mielialan heittelyitä, että hetkittäin uskoo täysillä ja sit onkin epävarmana et jos ei ookaan:confused1:drunken_smilie

Epiglottis en näe muuta kuin väri tummentumaa viivan kohdalla. :pompus:

Ja tein myös samasta virtsasta kun tuon pc puikon niin rfsu joka sekin nyy vihdoin näytti positiivista mutta tuo apteekin ultra näyttää kyllä ihan vaan haamun joka paljon haaleempi kuin muilla testeillä et se ei todellakaan ole herkkä vaan päinvastoin epäherkkä! Muut näyttää ihan selkeetä plussaa niin tämä ei kuin haamua . En suosittele jos haluaa ajoissa testata!! Ja hintaki hirvee. Pc on herkkä ja näytti aiemmin kuin mikään muu testi oli vaikka kuinka herkäksi mainostettu!

Okei, tuossa kyllä ehdottomasti näen jo viiva hailuraa:happy119 :smiley-angelic001
Tuo ei ole siis apteekin ultra? Vaan joku muu?

Ei oo ultra! Onestepin puikko raskauskeijulta, tuli just tänään postissa, 10ml/iu. Meni toi ensimmäinen kuva jostain syystä ihan puuroks täällä. Pregcheckiin luotan kyllä eniten, ei oo antanu turhia viivanpaikkoja. Varmistan sillä vähän myöhemmin. En oo kyllä itse ultraan koskaan saanu turhaan viivaa. Yhden kemiallisen sain sillä kiinni, mutta sen jälkeen on kyllä ollut ihan puhdas nega testatessa.

Testasin taaaas pcn, jos jatkuu tämä haamuilu niin teen vklp digin!

Selkeä plussa beanen!

Liitteet

• IMG_20201217_171516.jpg
    IMG_20201217_171516.jpg
    9 KB · Katsottu: 171
Onnea Beanen :joyful: lupaavia haamuja näkyy, vahvistumisia niille!

kp14, ja voipi hyvinnii olla että tää kierto menee harakoille :wacky: jos ei tänään riitä peiton alle energiaa niin tuskinpa plussaa tulee :hungover:
Melkonen viikko, etten sanoisi... ti-ke yönä pojan kanssa päivystyksessä, ja koronatesti napattiin, mies on uuvuksissa kun päivät kotona sähköjäniksen kanssa ja mä oon uuvuksissa työmäärään :hilarious: huomenna viimeinen työpäivä, ja työhuoneen tyhjensin varoiksi jo eilen, enää kynä ja kengät mulla siellä. Aattelin et jos tulisikin karanteeni päälle niin se on viimeiset työpäivät pois, joten hoidin neljän päivän työt kahdessa päivässä:facepalm: positiivisinta toki että just nyt tuli negatiivinen tulos ja mulla ei oo huomenna sit enää tekemistä :laughing021

Onnea Beanen :joyful: lupaavia haamuja näkyy, vahvistumisia niille!

kp14, ja voipi hyvinnii olla että tää kierto menee harakoille :wacky: jos ei tänään riitä peiton alle energiaa niin tuskinpa plussaa tulee :hungover:
Melkonen viikko, etten sanoisi... ti-ke yönä pojan kanssa päivystyksessä, ja koronatesti napattiin, mies on uuvuksissa kun päivät kotona sähköjäniksen kanssa ja mä oon uuvuksissa työmäärään :hilarious: huomenna viimeinen työpäivä, ja työhuoneen tyhjensin varoiksi jo eilen, enää kynä ja kengät mulla siellä. Aattelin et jos tulisikin karanteeni päälle niin se on viimeiset työpäivät pois, joten hoidin neljän päivän työt kahdessa päivässä:facepalm: positiivisinta toki että just nyt tuli negatiivinen tulos ja mulla ei oo huomenna sit enää tekemistä :laughing021

Onpas ollut rankka viikko. Onneksi kuitenkin korona nega!

Okei, nyt alan olla aika varma plussasta. Ovistesti lähentelee koko ajan positiivista, alamahassa on jatkuvasti jotain menossa (nipistelyä, vihlontaa, jomotusta), väsyttää ja yhtenä varmimmista, nännipihat on tummentuneet ja laajentuneet ihan naurettavan kokoisiksi:laughing001

Ihmemaanlapsi, kyllä näyttää ihan siltä kun mun testit näytti vähä aika sit! Et nyt vaan kun vahvistus tai teet sen digin niin ei jää arvailuksi.

Testihullu minä niin mulla on vielä clearblue normi testi ja sit noita pc liuskoja. Kai mä ne teen pois vielä.

Mä jätin soittopyynnön sille mun gynelle. Kun eihän mulla ole mikään hormonikorvattu raskaus tää? Siis mulla oli vaan pregnyl irrotuspiikki. Niin miksi pitäisi jatkaa noin hiton kauan teroja? Et jonnekkin rv10?? Et kyllähän keltarauhanen muodostuu normisti vaikka pregnylillä irroitetaan se follikkeli!? Et en ymmärrä.
Lapsettomuus hoidoissakin luonnolliseen kiertoon pakastealkion siirrossa luteaalivaiheen tuki lopetetaan 4 päivää plussan jälkeen eli syödään 14vrk +4vrk asteittain lopetus.
Kun ei mulla kai nyt niin jäätävä ole keltarauhasen vajaatoiminta sentää. Kuitenkin menkat tullut ajallaan mut tietty sitä pientä tiputteluu ollut ennen menkkoja.

Muokattu viimeksi:
Takaisin