Raskaaksi 2020

Mun mielestä näkyy haamu. Vahvistumista vaan tuleville päiville! :)
Juu mulla on nyt dpo 9-10 kp26/32 ja toi tuli testi ajalla mut heijastuksen vuoksi kun kuvasin jouduin avaa mut silmälle näkyi ilman avausta.

Jjjjjjjjjaaaaaaaaa..... Kp45 -> kp1

Eipähän tarvinnu vieläkään koskea testipakettiin...
Nyt vaan suunta labraan ja testataan tyreotropiini ja prolaktiini, jonka jälkeen terolutkuuri. En tosin enää muista millasen kuurin gyne määräs, mut kai se selviää, ku apteekista menee nappeja hakemaan. Tai viimeistään, kun soitellaan gynen kanssa labrojen tuloksista. Toimihenklösairaskassa on kyl paras keksintö ikinä! Koko tästä rumbasta 70% menee ns. firman piikkiin.
Yk 5 lähti käyntiin. Eli sinäänsä aika ajoissa sanin gynen taipumaan näihin kommervenkkeihin, kun lukee teidän juttuja ja joillain jo parikin vuotta yritystä takana ihan luonnollisesti. Itsellä tuli nyt siis puoli vuotta täyteen yrityksen aloituksesta, vaikka onkin vasta yk5. Kierrot vaan on mitä sattuu...

Haamuille vahvistumista ja tsemppiä uusiin kiertoihin! <3

ON: kp7 ja vihdoin menkat loppu. lämmöt on kyllä erikoisen korkeat, ollu koko menkkojen ajan 36,5 ja tänäänkin 36,6. no, ehkä ne siitä kohta tipahtaa, toivottavasti... sit vaan ovista kohti :)

Täällä testattu aamulla pregcheck dpo 9 tai 10 ja nega oli:sorry: En uskalla muulla testillä testata kun pc koska sillä seurasin viivan haalistumista. Olikohan tää taas tässä:sad001

Kyselen täältäkin vielä että onko noi apteekin ultra raskaustestit luotettavia? Vai antaako ajalla värillisiä viivanpaikkoja? Kun rfsu ainakin tekee sitä ja yleensä käytän vaan pc testejä..

Mulla nyt 5+3 viikkoja ja testasin siis pari viikkoa sitten jo dpo 8 haamun tolla ultralla. Toivottavasti tuo vahvistuu sulla :):Heartpink Siis pidän luotettavana Ko testiä. Tosin siitäkin testistä löytyy monta mielipidettä. :happy7Samana päivänä pc ei vielä näyttänyt juuri mitään. Apteekin Ultrassa oli ohjeessa että voi testata 4 pv ennen menkkojen alkamispäivää. Ja siinä se ongelma tuleekin jos näyttää kemiallisen eli toisinsanoen, testi reagoi oikeaoppisesti niin samalla se nostaa ne turhat toiveet ja voi joutua pettymään:sour:. Itse oon vaan miettinyt että sittepä tuskailen jos liian aikaisin testaan ja näyttää jotain mistä ei voi olla varma :playful: tuosta ultran teosta 6 pv eteenpäin, oli pc jo tumma CB digi näytti raskaana:cat: ihanaa jos sulla käy samoin:smiley-bounce016
Ainiin ja kyllä mun kokemuksesta rfsu antaa todella räikeitä viivanpaikkoja tähän ultraan verrattuna.
Liitteenä mun ultra haamu! Joka siis oli plussa :smug:

Liitteet

• Screenshot_20201215-110916__01.jpg
    Screenshot_20201215-110916__01.jpg
    11.6 KB · Katsottu: 186
Muokattu viimeksi:
Mitäs mieltä ihanaiset kun aamulla aamupissasta tein sen pregcheck testin ja oikeestaan nega ehkä joku viivanpaikka ja en malttanut taas..tein parin tuntia sen aamutestin jälkeen toisen pc ja siihen tuli vaaleenpunertava esiäitien haamu! Eli eihän pregnylin hormoni voi mennä niin et haalenee ja sit taas näkyykin:angelic: koska pitäshän aamuvirtsan olla vahvempi kuin parin tunnin pidätyksellä ja sekin oli vain liraus mukin pohjalla.

Mitäs mieltä ihanaiset kun aamulla aamupissasta tein sen pregcheck testin ja oikeestaan nega ehkä joku viivanpaikka ja en malttanut taas..tein parin tuntia sen aamutestin jälkeen toisen pc ja siihen tuli vaaleenpunertava esiäitien haamu! Eli eihän pregnylin hormoni voi mennä niin et haalenee ja sit taas näkyykin:angelic: koska pitäshän aamuvirtsan olla vahvempi kuin parin tunnin pidätyksellä ja sekin oli vain liraus mukin pohjalla.

Laita kuvaa, että muutkin saa tiirailla :pompus:

Kyselen täältäkin vielä että onko noi apteekin ultra raskaustestit luotettavia? Vai antaako ajalla värillisiä viivanpaikkoja? Kun rfsu ainakin tekee sitä ja yleensä käytän vaan pc testejä..
Ite sain juurikin niillä kahdessa kierrossa aika räikeitäkin haamuja mut menkat silti tuli, ja jätin jatkossa kyseiset testit apteekkiin. Tein niitä jonkun 6-8 ja kaikkiin tuli värillisiä haamuja

Ite sain juurikin niillä kahdessa kierrossa aika räikeitäkin haamuja mut menkat silti tuli, ja jätin jatkossa kyseiset testit apteekkiin. Tein niitä jonkun 6-8 ja kaikkiin tuli värillisiä haamuja
Okei just tätä miettisin kun ei nykyään uskalla luottaa mihinkää.. Tuliko ne haamut heti näkyviin kun pissa osui siihe kohtaa vai myöhemmin? Ku mulle jäi heti näkyviin toi kohta..

Okei just tätä miettisin kun ei nykyään uskalla luottaa mihinkää.. Tuliko ne haamut heti näkyviin kun pissa osui siihe kohtaa vai myöhemmin? Ku mulle jäi heti näkyviin toi kohta..
Lähestulkoon heti tuli ne viivat, joka kerta

Täälä tänään alko kp 1 ja yk 4. Päätettiin ottaa rennommin tämä kierto nyt.:) Katsotaan suodaanko meille syyskuun vauvaa:Heartred
Tsemppiä kaikille ja isosti onnea ja tarrasukkia plussanneille! :Heartred

Mäkin tein tosiaan tänään apteekin ultran. Kp 21/26. Oviksesta ei varmaa tietoa, ehkä dpo 8 olisi nyt Tia dpo 9.

Eka kuva 1min

Toka kuva 10min

Kolmas myös 10min

Ehkä pitäisi olla jo selkeämpi näillä dpoilla. Ei auta kuin odottaa, taas.

Liitteet

• IMG_20201215_183151.jpg
    IMG_20201215_183151.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 199
  • IMG_20201215_183400.jpg
    IMG_20201215_183400.jpg
    11 KB · Katsottu: 201
  • IMG_20201215_183423.jpg
    IMG_20201215_183423.jpg
    11.9 KB · Katsottu: 202

Ei sulla sattuisi olee kuvia tallessa? Tuntuu kyllä et näihin apteekin ultriin ei oo luottaminen. Nostattaa toiveet korkealle :sad001

Dpo11 ja paperiin jäi päivällä miniminimäärä verilimaa. Odotin isompaa vuotoa alkavaksi, ei vessassa ramppaamisesta huolimatta enempää vuotoa. Näkisin kuitenkin, että täti saapunee huomenna ja kp1 edessä. Tällasta se on ja sillä mennään. Kunhan päästään uuteen kiertoon ja oikeasti taas yrittämään. Oispa joku mahdollisuus saada vauva ensi vuoden puolella.

Muutaman kerran törmännyt viime aikoina tähän, että sanotaan että testit ei toimi/antaa viivoja vaikka menkat sitten alkaakin, mutta eihän se välttämättä tarkoita että testissä olisi vikaa? Varsinkin jos on testannut ennen oletettujen menkkojen alkua. Näillä varhaisilla testeillä voi hyvin saada kiinni niitä kemiallisia raskauksia, mitä ei normaalisti ilman testiä edes havaitsisi. Ehkä joissain tapauksissa on ennemminkin tästä kyse kuin siitä että testi antaisi turhaan haamuja. Tiedä sitten :confused005

Ei sulla sattuisi olee kuvia tallessa? Tuntuu kyllä et näihin apteekin ultriin ei oo luottaminen. Nostattaa toiveet korkealle :sad001
Voin kattoo huomenna, mutta vahva epäilys että poistanut oon kaikki rtestikuvat aina kun menkat alkaneet, se pettymys oli aina jäätävä

Takaisin