Juu mulla on nyt dpo 9-10 kp26/32 ja toi tuli testi ajalla mut heijastuksen vuoksi kun kuvasin jouduin avaa mut silmälle näkyi ilman avausta.Mun mielestä näkyy haamu. Vahvistumista vaan tuleville päiville! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu mulla on nyt dpo 9-10 kp26/32 ja toi tuli testi ajalla mut heijastuksen vuoksi kun kuvasin jouduin avaa mut silmälle näkyi ilman avausta.Mun mielestä näkyy haamu. Vahvistumista vaan tuleville päiville! :)
Kyllä siellä joku pilkottaa! Vahvistumisia
Kyselen täältäkin vielä että onko noi apteekin ultra raskaustestit luotettavia? Vai antaako ajalla värillisiä viivanpaikkoja? Kun rfsu ainakin tekee sitä ja yleensä käytän vaan pc testejä..
Mitäs mieltä ihanaiset kun aamulla aamupissasta tein sen pregcheck testin ja oikeestaan nega ehkä joku viivanpaikka ja en malttanut taas..tein parin tuntia sen aamutestin jälkeen toisen pc ja siihen tuli vaaleenpunertava esiäitien haamu! Eli eihän pregnylin hormoni voi mennä niin et haalenee ja sit taas näkyykin:angelic: koska pitäshän aamuvirtsan olla vahvempi kuin parin tunnin pidätyksellä ja sekin oli vain liraus mukin pohjalla.
Ite sain juurikin niillä kahdessa kierrossa aika räikeitäkin haamuja mut menkat silti tuli, ja jätin jatkossa kyseiset testit apteekkiin. Tein niitä jonkun 6-8 ja kaikkiin tuli värillisiä haamujaKyselen täältäkin vielä että onko noi apteekin ultra raskaustestit luotettavia? Vai antaako ajalla värillisiä viivanpaikkoja? Kun rfsu ainakin tekee sitä ja yleensä käytän vaan pc testejä..
Okei just tätä miettisin kun ei nykyään uskalla luottaa mihinkää.. Tuliko ne haamut heti näkyviin kun pissa osui siihe kohtaa vai myöhemmin? Ku mulle jäi heti näkyviin toi kohta..Ite sain juurikin niillä kahdessa kierrossa aika räikeitäkin haamuja mut menkat silti tuli, ja jätin jatkossa kyseiset testit apteekkiin. Tein niitä jonkun 6-8 ja kaikkiin tuli värillisiä haamuja
Lähestulkoon heti tuli ne viivat, joka kertaOkei just tätä miettisin kun ei nykyään uskalla luottaa mihinkää.. Tuliko ne haamut heti näkyviin kun pissa osui siihe kohtaa vai myöhemmin? Ku mulle jäi heti näkyviin toi kohta..
Ite sain juurikin niillä kahdessa kierrossa aika räikeitäkin haamuja mut menkat silti tuli, ja jätin jatkossa kyseiset testit apteekkiin. Tein niitä jonkun 6-8 ja kaikkiin tuli värillisiä haamuja
Ite sain juurikin niillä kahdessa kierrossa aika räikeitäkin haamuja mut menkat silti tuli, ja jätin jatkossa kyseiset testit apteekkiin. Tein niitä jonkun 6-8 ja kaikkiin tuli värillisiä haamuja
Voin kattoo huomenna, mutta vahva epäilys että poistanut oon kaikki rtestikuvat aina kun menkat alkaneet, se pettymys oli aina jäätäväEi sulla sattuisi olee kuvia tallessa? Tuntuu kyllä et näihin apteekin ultriin ei oo luottaminen. Nostattaa toiveet korkealle