Raskaaksi 2020

No noin pc tehty nyt päivän toisesta pissasta ja tuli ihan selkeä vaaleanpunainen haamu plussa !! Ja se aamunen oli nyt katsottuna yhtä vahva kuin eilisillan testi. Eli aamuvirtsa varmaan jotenkin liian vahvaa et ei tuu niin vahva kun myöhemmistä päivän pissoista

Ja väri siis on luonnossa vaaleenpunainen enkä tarkoita ulkovaloa vaa ihan sisällä kun katsoo niin näkyu pitkältä jo. Miehelle nyt ilmoitin et tällä hetkellä ollaan raskaana!

Liitteet

• 20201217_111705.jpg
    20201217_111705.jpg
    34.1 KB · Katsottu: 208
Onnea beanen!!!

Täällä pc parin h pidätyksestä näytti tältä. Laitoin tonne plussa vai ei mutta siellä eivät nähneet toista viivaa. Itse näen :wacky:

Liitteet

• IMG_20201217_112841.jpg
    IMG_20201217_112841.jpg
    25.3 KB · Katsottu: 181
Siksi en tiedä tarkkaan onko dpo11 vai 12 kun pistin pregnylin la aamusta ja ovis on siitä 36h sisällä et jos olikin jo heti la ovis niin nyt dpo12 mut jos ovis su niin nyt vasta dpo11

Toivottavasti haamut vahvistuu :smiley-angelic001:):happy093

Täällä kp2 ja yk10 ja on kyllä taas sellaiset menkat et tulee flashbackejä aiemmista alkuraskauden keskenmenosta (tmi, tiedän :bag: ). Testasin loppukierrosta, joten tiedän et mistään sellaisesta ei ole kyse mut olis kyl kiva tietää mikä tekee joistakin menkoista niin runsaat et tuntuu kuin ferritiinit imettäis nollille vuorokaudessa ja jotkut menkat on sit vaan ihan semmoiset harmittomat :bookworm::bored: mietin eilen et jos olisin kuukupin käyttäjä niin olis saanu lähtee metsästään kokoelmiin uuden kupin, kokoa "saavi" :wacky:

Mutta aika hauskaa et rfsu ei näytä oikeestaan mitään ja pregcheck jo ihan selvää vahvistuvaa plussaa!! Toi rfsu ei oo kyllä kovin herkkä testi. Pc on kuulemma yllättävä herkkä vaikka 25 niin näyttää aiemmin kun moni 10 herkkä testi!

Täällä kp2 ja yk10 ja on kyllä taas sellaiset menkat et tulee flashbackejä aiemmista alkuraskauden keskenmenosta (tmi, tiedän :bag: ). Testasin loppukierrosta, joten tiedän et mistään sellaisesta ei ole kyse mut olis kyl kiva tietää mikä tekee joistakin menkoista niin runsaat et tuntuu kuin ferritiinit imettäis nollille vuorokaudessa ja jotkut menkat on sit vaan ihan semmoiset harmittomat :bookworm::bored: mietin eilen et jos olisin kuukupin käyttäjä niin olis saanu lähtee metsästään kokoelmiin uuden kupin, kokoa "saavi" :wacky:
toi on muuten tosi jännä! oon itekin ihmetelly sitä tässä matkan varrella. ja mulla on kuukuppi, sitäkin saa sitten vaan tyhjennellä urakalla kun sellaset menkat sattuu kohdalle. tavallaan se on siitä aika mielenkiintoista seurata määriä, kun konkreettisesti näkee sen vuodon joka tyhjennyksellä.

vahvistumisia haamuille tosiaankin!! :smiley-bounce013

täällä kp9 ja kohta tarttis alkaa tallettelemaan. greipit kävin ostamassa tänään, jos pari sais nautittua tässä ennen ovista :)

toi on muuten tosi jännä! oon itekin ihmetelly sitä tässä matkan varrella. ja mulla on kuukuppi, sitäkin saa sitten vaan tyhjennellä urakalla kun sellaset menkat sattuu kohdalle. tavallaan se on siitä aika mielenkiintoista seurata määriä, kun konkreettisesti näkee sen vuodon joka tyhjennyksellä.

Mulla vaihtelee myös paljon, joskus myös kipuja on paljon enemmän, kun toisissa kierroissa ei ollenkaan. Kesto on kumminkin aina sama 4 päivää, joista kaks ekaa vuotaa ja kaks vikaa tiputtelee.

Nyt vahvistumista haamuilijoille!
Toivottavasti saatte komeat leffaviivat lähipäivinä:gen014 Mikä ihana joululahja onkaan, kun saa kertoa kumppanille ensi viikon aikana että joululahja tulee vasta 9kk päästä:laughing002

ON:
Kp7 ja ovis on selkeästi lähestymässä kun ekat pienet finnit ilmesty leukaan:rolleyes:
En jaksa tikutella tätä kiertoa, menkööt tjottailuna, en ota mitään stressiä kun joulukin lähestyy.

Mutta aika hauskaa et rfsu ei näytä oikeestaan mitään ja pregcheck jo ihan selvää vahvistuvaa plussaa!! Toi rfsu ei oo kyllä kovin herkkä testi. Pc on kuulemma yllättävä herkkä vaikka 25 niin näyttää aiemmin kun moni 10 herkkä testi!

Mulla kans pc näyttänyt plussaa, kun one stepin herkässä ei esim. näkynyt mitään. Eli on kyllä melko herkkä.

Vahvistumista viivoille!

Teroluteja olis vielä 2 päivää ja sit aion vähentää puoleen tablettiin ja syödä niitä muutaman päivän vielä ja sit lopettaa. Sit näkee pysyykö sintti mukana vai ei. Kyllä toivon että kroppa hoitas hormoonia niin että ei terojen lopetus vaikuta jos raskaus vahvalla pohjalla.

Takaisin