epiglottis
Satasella mukana keskusteluissa
Heippa, täällä uus kuumeilija. Esikoista yritetään ja yk2, tällä hetkellä odottelua saataisko plussa ennen jouluaattoa :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä mä jotain nään sulla ihmemaanlapsi:)
Pakko vielä testailla loput testit. Digiä en osta kun ei tarvi.
Onnea beanen!!!
Täällä pc parin h pidätyksestä näytti tältä. Laitoin tonne plussa vai ei mutta siellä eivät nähneet toista viivaa. Itse näen
Kyllä siinä munkin mielestä jotain haaleeta näkyy, onko sulla mikä dpo?
toi on muuten tosi jännä! oon itekin ihmetelly sitä tässä matkan varrella. ja mulla on kuukuppi, sitäkin saa sitten vaan tyhjennellä urakalla kun sellaset menkat sattuu kohdalle. tavallaan se on siitä aika mielenkiintoista seurata määriä, kun konkreettisesti näkee sen vuodon joka tyhjennyksellä.Täällä kp2 ja yk10 ja on kyllä taas sellaiset menkat et tulee flashbackejä aiemmista alkuraskauden keskenmenosta (tmi, tiedän :bag: ). Testasin loppukierrosta, joten tiedän et mistään sellaisesta ei ole kyse mut olis kyl kiva tietää mikä tekee joistakin menkoista niin runsaat et tuntuu kuin ferritiinit imettäis nollille vuorokaudessa ja jotkut menkat on sit vaan ihan semmoiset harmittomat mietin eilen et jos olisin kuukupin käyttäjä niin olis saanu lähtee metsästään kokoelmiin uuden kupin, kokoa "saavi"
toi on muuten tosi jännä! oon itekin ihmetelly sitä tässä matkan varrella. ja mulla on kuukuppi, sitäkin saa sitten vaan tyhjennellä urakalla kun sellaset menkat sattuu kohdalle. tavallaan se on siitä aika mielenkiintoista seurata määriä, kun konkreettisesti näkee sen vuodon joka tyhjennyksellä.
Mutta aika hauskaa et rfsu ei näytä oikeestaan mitään ja pregcheck jo ihan selvää vahvistuvaa plussaa!! Toi rfsu ei oo kyllä kovin herkkä testi. Pc on kuulemma yllättävä herkkä vaikka 25 niin näyttää aiemmin kun moni 10 herkkä testi!