Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmmmm...?! Vähän sellainen tunne että onkohan toinen ovulaatio tulossa ilman menkkoja välissä. Kellään kokemusta?
Mulla oli viime kierrossa vähän ton kaltaista. Testit näyttivät nippanappa plussaa, mutta eivät siltä koskaan vahvistuneet. Tuli tuhrua ja lopulta kp 35 (normaalisti 27 päivää kierto) alkoi vuoto eli luultavasti oli kemiallinen. Toivon tietenkin, että sulla ei olisi tämä tilanne, mutta halusin vain kertoa tämän kokemukset omalta kohdalta.Kemiallinen raskausko näkyisi vain haamuviivailuna raskaustesteissä? Sain tänäänkin haamun eri merkkiseen testiin. Jotain pientä pyyhkyvuotoa ollu tänäänkin eikä menkat oo kunnolla saapunu. Uskon edelleen että hanat aukee tänään kunnolla, mutta ei oo ikinä ennen ollu tollaisia toiveita herättäviä haamuviivoja testeissä. Kyllä ne on ollu ihan kylmiä negatiivisia Siksi mietin olisiko voinut olla kemiallinen raskaus. Oli niin selvät negatiiviset jo kuukausi sitten kuitenkin siitä keskenmenosta.. Ja siis viiva ei nyt vahvistu, haalistuu korkeintaan.
Kiitos tästä vastauksesta. Lähinnä pidän vaihtoehtona enää sitä, että joko ei mitään raskautta ole yrittänytkään alkaa tai sitten kemiallinen raskaus. Ikinä ennen en ole edes viivanpaikkoja nähnyt testeissä, niin en jotenkin näkisi niinkään että olen kuvitellut kaiken Ei pahasti harmita, kunhan menkat alkaisi kunnolla nyt eikä olisi mitään typerää tiputtelua enempää. Haluan vaan sen uuden kierron ja uuden mahdollisuudenMulla oli viime kierrossa vähän ton kaltaista. Testit näyttivät nippanappa plussaa, mutta eivät siltä koskaan vahvistuneet. Tuli tuhrua ja lopulta kp 35 (normaalisti 27 päivää kierto) alkoi vuoto eli luultavasti oli kemiallinen. Toivon tietenkin, että sulla ei olisi tämä tilanne, mutta halusin vain kertoa tämän kokemukset omalta kohdalta.
Mulla näin myös tässä kierrossa, mutta mulla nyt muutenkin vähän outo tilanne
View attachment 97337 View attachment 97337 View attachment 97336 View attachment 97336 Ylempi päivällä ja alempi aamulla. Luonnossa vaaleanpunainen sävy!!
Ja viiva selkee eikä tommonen suttunen kun kuva näyttää..kyllä tekee huonoksi nää kuvat kun lataa tänne:banghead:
Mutta luonnossa ihan selkee vaaleanpunainen viiva. Haalea kylläkin. Mutta näkyy kauempaakin kyllä kun katsoo.
Mä näen myös siinä toiseksi ylimmässä viivan. Ylin selvästi kyllä selkeämpiTässä vielä kuva viime testeistä kaikki pc. Eli ylin tämän päivänen päiväpisu ja sen alla aamunen nega. Sitten aöimmat kolme edellispäivän joissa viivanpaikka harmaa jota tuskin kuvaan saa kun ei juuri luonnossakaan näy mut ne varmaan pregnyl jäänteitä.
Aika vahvistunut tuo tämän päivän kyllä on. 5 tunnin pidätys oli.
Ylimmässä näkyy jo ihan selvä viiva! Vahvistumisia sinneTässä vielä kuva viime testeistä kaikki pc. Eli ylin tämän päivänen päiväpisu ja sen alla aamunen nega. Sitten aöimmat kolme edellispäivän joissa viivanpaikka harmaa jota tuskin kuvaan saa kun ei juuri luonnossakaan näy mut ne varmaan pregnyl jäänteitä.
Aika vahvistunut tuo tämän päivän kyllä on. 5 tunnin pidätys oli.