Raskaaksi 2020

Tänään dpo13 ja apteekin superherkällä testattu nega :( mieli on kyllä kummallinen, kun saa kaikki oireet täsmäämään raskauteen ja todellisuus onkin sitten ihan puhdas nega. Surullinen, vihainen ja pettynyt olo ja sain vielä kuulla läheisen raskautumisesta juuri tänään. On tullut itkettyä :(

Tänään dpo13 ja apteekin superherkällä testattu nega :sad001 mieli on kyllä kummallinen, kun saa kaikki oireet täsmäämään raskauteen ja todellisuus onkin sitten ihan puhdas nega. Surullinen, vihainen ja pettynyt olo ja sain vielä kuulla läheisen raskautumisesta juuri tänään. On tullut itkettyä :sad001

Hööh :Heartpink:sad001 virtuaalijaksuhali! :Heartpink

Lueskelin täällä nopeasti ohimennen ja halusin sanoa, ettei 10 päivän luteaalivaihe ole välttämättä este raskautumiselle. Mutta sitä lyhyempi useinkin kyllä. Mulla itselläni on ollut lähes poikkeuksetta 10-11 luteaali ja raskaana ollaan edelleen eli ihan mahdollista raskautua sen kanssa :) Muistaakseni täällä muitakin ollut joilla lyhyt luteaali ja raskaus kuitenkin alkanut normaalisti.
Tsemppiä yrittäville!

Voisin uskaltautua liittyä tänne ketjuun, kun meidän maaliskuisten Nuppunenkin näyttää täällä olevan.:grin
Hetken jo olen teitä käynyt seuraamassa taustalla. Oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja plussaonnea muille.:)

Tilasin nyt ensimmäistä kertaa Sofi-liuskoja ja äsken teinkin yhden jo varalta, että tietää sitten torstaina minkälaista viivanpaikkaa ne tekevät negana. Saattaa myös olla, että testiholismi on sen verran hallitsematonta, että oli jo aika kivaa se tehdä.:joyful: Laitan kuvan alle. Mielestäni siinä viivanpaikka näkyy. Tekevätköhän ne aina tuollaisia? Oikea viiva tuskin on vielä dpo7.

DAC6D751-5C3E-40BB-9981-E2827D5659D7.jpeg

Koko kuva:
https://aijaa.com/9dO8IR

moikka kaikki pitkästä aikaa! :Heartpink

mie oonkin ollut nyt reilu kk poissa täältä, jotenki tuntuu et kaikki stressaa ja masentaa.
kävin marraskuun alussa terkkulas keskustelemassa lääkärin kans täst lapsettomuudesta ja sain lähetteen labraa, labra tulosten jälkee lähetteen naistenpolille jonne kuulemma oltais miehen kans saatu aika joulukuulle MUTTA naistenpolin lääkäri laitto lähetteen vasta ens vuoden toukokuulle, koska olin saanut keskenmenon toukokuussa, niin siitä lasketaan nyt uudestaan vuosi, että pitää yrittää.. tietysti jos tultais ennen sitä raskaaksi ni ois unelma :Heartpink
nyt viime päivät oon vaan miettinyt et jos raskaus oisi jatkunut, me oltais ens vuonna helmi-maaliskuussa saatu vauva :sad010:sad010

ketjua en vielä kerennyt kuin vähän vilaista, mutta tarkoitus koittaa edes vähän perehtyä mitä teille kuuluu!:happy::Heartpink

EDIT. niin ja labrojen perusteella minussa ei ainakaan mitään vikaa ole! mieheltä ei vielä oo otettu testejä ym kun hänellä ennestään yksi lapsi. katsotaan niitä sitten jos päästään sinne naistenpolille. sormet ristissä toivon että tärppäis ennen sitä :shy:

Muokattu viimeksi:
Täälä nyt kp 35/34 ja dpo 14. Menkkoja ei ainakaan vielä näy, menkkakipuja ollu 3-4 päivää ja tänään ns.laimentunut ja nyt illalla alko särkee päätä.. Testit ei näytä ainakaan haamua kummempaa.. Kovin korkealla ei toiveet ole ja koko ajan fiilis et kyllä ne sieltä pian alkaa.. :shifty:

Liitteet

• IMG_20201214_201722.jpg
    IMG_20201214_201722.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 153
  • IMG_20201214_202159.jpg
    IMG_20201214_202159.jpg
    29.4 KB · Katsottu: 157
Täälä nyt kp 35/34 ja dpo 14. Menkkoja ei ainakaan vielä näy, menkkakipuja ollu 3-4 päivää ja tänään ns.laimentunut ja nyt illalla alko särkee päätä.. Testit ei näytä ainakaan haamua kummempaa.. Kovin korkealla ei toiveet ole ja koko ajan fiilis et kyllä ne sieltä pian alkaa.. :shifty:
Mä en kyllä valitettavasti mitään nää noissa vaikka laitoin näytön täydelle kirkkaudelle :sad001

Ihanasti sulla on mies mukana :Heartbigred meillä mies lähinnä miettii ääneen et tämmösii yks vielä :laughing001 meillä tyttäret kyllä on oikeasti vilkkaita ja oman tahdon omaavia :laughing002 esikoisella adhd niiku mulla.. Mut kyllä se vauva ohjelmia mun kanssa katsoo ja oli sitä mieltä et kyllä kaksoset ois ollu kätevät nii ei montaa kertaa tarvis raskaana olla.. Mulla siis vaikeat raskaudet ja synnytykset ollu..

Mulla on "riskinä" suvussa kaksosraskaus, ja nyt kun hoitoihin ollaan menossa, niin eikös nekin nosta mahdollisuuksia kaksosraskauteen? :hilarious:

Ehkä teillä se seuraava onkin rauhallisempi ja ei ihan yhtä menevä kuin muut tai sitten ottaa hyvät mallit toimekkaista sisaruksista :laughing001

Tänään olen taas ollut tuntevinani arkuutta rinnoissa, mutta tuskinpa näillä päivillä vielä mitään mistä jotain voisi päätellä. :sorry: Huomenna dpo 5 :gen014

Mulla on "riskinä" suvussa kaksosraskaus, ja nyt kun hoitoihin ollaan menossa, niin eikös nekin nosta mahdollisuuksia kaksosraskauteen? :hilarious:

Ehkä teillä se seuraava onkin rauhallisempi ja ei ihan yhtä menevä kuin muut tai sitten ottaa hyvät mallit toimekkaista sisaruksista :laughing001
Joo kyllä miehelle pidin puheen että jos tää seuraava ois hiljainen ja rauhallinen kun kerta mies on itsekin  :laughing001 :smiley-angelic006

Tein tänäänkin testaamisen ilosta testin. Jos eilen mietin oliko haamu vai viivanpaikka, niin sanoisin että haamun esihaamu kun viivassa oli väriäkin. Tänään taas se viivanpaikka. Mulla on niin isot viivalasit päässä nyt, että taidan luopua testaamisesta. Kyllä täti löytää kylään ilman testejäkin :grin

Kyselen täältäkin vielä että onko noi apteekin ultra raskaustestit luotettavia? Vai antaako ajalla värillisiä viivanpaikkoja? Kun rfsu ainakin tekee sitä ja yleensä käytän vaan pc testejä..

Mulla on nyt kp 13 ja olen tikuttanut ovista katsoakseni, että miten kierto on keskenmenon jälkeen palautunut. Olen nyt viikon testaillut ja toinen viiva on ollut joka päivä ihan haalea, ei ole vahvistunut yhtään :bored: Laskennallisesti oviksen pitäisi olla ylihuomenna. Viime kierrossa en tikuttanut ovista, mutta menkat tuli ihan ajallaan, niin ajattelin että kierto normalisoitui kuitenkin ihan hyvin. No, saa nähdä tuleeko ovisplussaa ollenkaan..

Onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! :)

Tein tänäänkin testaamisen ilosta testin. Jos eilen mietin oliko haamu vai viivanpaikka, niin sanoisin että haamun esihaamu kun viivassa oli väriäkin. Tänään taas se viivanpaikka. Mulla on niin isot viivalasit päässä nyt, että taidan luopua testaamisesta. Kyllä täti löytää kylään ilman testejäkin :grin

Toivotaan että ei löydä perille ja tulee plussa :joyful:

Voisin uskaltautua liittyä tänne ketjuun, kun meidän maaliskuisten Nuppunenkin näyttää täällä olevan.:grin
Hetken jo olen teitä käynyt seuraamassa taustalla. Oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja plussaonnea muille.:)

Tilasin nyt ensimmäistä kertaa Sofi-liuskoja ja äsken teinkin yhden jo varalta, että tietää sitten torstaina minkälaista viivanpaikkaa ne tekevät negana. Saattaa myös olla, että testiholismi on sen verran hallitsematonta, että oli jo aika kivaa se tehdä.:joyful: Laitan kuvan alle. Mielestäni siinä viivanpaikka näkyy. Tekevätköhän ne aina tuollaisia? Oikea viiva tuskin on vielä dpo7.

View attachment 97289
Koko kuva:
https://aijaa.com/9dO8IR

:hello2:welcome Kiva kun tulit :):grin
Sofin testeillä en oo ite koskaan testannu, mutta kyllä noissa kuvissa joku viivanen näkyy.

Eilen dpo2 aika kovia menkkamaisia kramppeja vatsassa ja selässä. :confused: Tänään ei ainakaan vielä mitään tuntemuksia. :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Takaisin