Raskaaksi 2020

Nii piti aamulla vielä vähän omanapailla onnittelujen jälkeen, mutta ei sitten enää kerennytkään. Tää oma elämä aina välillä tuppaa häiritsemään tätä foorumilla kirjottelua. :joyful::hilarious: Mutta joo mulla on nyt menossa JO kp47 ja eilen vasta sain oikeen lihavan ovisplussan ja selvät oireetkin oli. Ihan järkky paine vatsassa. :eek: Ei oo koskaan ollut näin pitkää kierto, mutta nyt pääsee piinaileen vihdoin. Toivottavasti ainakin luteaali olis nyt pidempi. Jos hyvä tuuri kävis niin jouluaattona vois saada ekaa haamua testiin. :joyful:

Omanapailua... tänään dpo3. Ei erikoisia tuntemuksia, mutta välillä vihloo/tuikkii tonne jonnekin alakertaan. Jänskää. :oops:

On: Tänään alko järkky kipu vasemman muniksen puolella. Piti ottaa kipulääke kun yltyi vain ja kumarassa kävely sujui. Jos suoristautui niin oli jo niin repivää. Pari tuntia kesti ja lenkillä käväsin välissä. Mahtoko nyt vasta olla ovis kun viikolla oli jo oireita ja limoja. Noh. Ma, pe ja tänään talleteltu. Jos ostais jouluks testejä valmiiks :angelic:

Onko jollain kokemusta että tuleeko sofin puikkotesteihin kuinka herkästi viivanpaikat näkyviin? En ole aiemmin käyttänyt, nyt olin testiksi hankkinut ja siinä on haamu tai se kuuluisa viivanpaikka. Heti sen jälkeen tein one stepin liuskan ja siinä ei näy mitään. Siksi aloin kallistua viivanpaikkaan. Dpo10 tänään. Kaduttaa jo koko testi. Avasin sen puikon ja siinä se haamu törröttää. Entä jos ne mun monet erimerkkiset testit näyttiki keskenmenon jälkeen väärin ja vasta tuo näyttää että sinne on jäänyt raskausmateriaalia. En kestä itteeni :hilarious:

ON: Kierto alkoi alusta... Eli kp 1. Olipas lyhyt kierto 25pv. Ja ovistestin mukaan ovis oli kp 15. Eli luteaalivaihe siis vain 10vrk? Eikös se ole liian lyhyt raskatumiseen?

ON: Kierto alkoi alusta... Eli kp 1. Olipas lyhyt kierto 25pv. Ja ovistestin mukaan ovis oli kp 15. Eli luteaalivaihe siis vain 10vrk? Eikös se ole liian lyhyt raskatumiseen?

Se on lyhyen puoleinen kyllä. Jos olisi aikainen kiinnittyminen, niin saattaisi riittää. Voihan tuo esim. aiheuttaa niitä kemiallisia.

Hei ihanaiset! Avenalle harmitukset kun tulee turhia viivanpaikkoja jotka punertaa:sad001 mut vielä on toivoo jod ei menkkoja ole!

Mä mietin täällä et nyt on 7-8 päivää oviksesta ( vaikka pistin pregnylin niin en ole varma ovispäivästä et onko la vai su kun pistin la aamulla pregnylin ja musta tuntu et ovis oli jo heti la illasta) mutta kuitenkin niin nyt oli ihan haamujen haamu testissä.

REGGIE: milloin siis sait sen oikean haamun ovitrellen jälkeen? Tuliko sulla puhdas nega testi välissä vai miten?:shy:
Muoks! Löysinkin vastauksesi mulle ketjusta:happy:

Mietin et kun jos ei tule sitä negaa eli kun se pregnyl plussa lähtee haalenee niin eihän se välttämättä mene nega testiksi jos alkaa tuottamaan itse hcg:tä niin testissähän näkyy haamulainen kokoajan joka sit alkaa vahvistuun. Helpompi olis kun tulis se puhdas nega välissä:banghead:

Joo toivoa oli kunnes tänään alkoi kuukautiset. Toivoin että olisi vaan pieni tuhruvuoto ja loppuisi mutta enpä usko. Kumma juttu kyllä että sain tohon puikkoon melk selkeän haalean haamun eilen.
IMG_20201213_042853-01.jpeg

Se on lyhyen puoleinen kyllä. Jos olisi aikainen kiinnittyminen, niin saattaisi riittää. Voihan tuo esim. aiheuttaa niitä kemiallisia.
Ai, no se olisi selvä syy miksi ei alkanut raskaus jatkuisi... Luin netistä että alle 10pv luteaalivaihe on liian lyhyt. Tuo taitaa riittää sittenkin.

Mä vaan omanapailen täällä, mut nyt alkaa jo vähän jänskättää... Ei vuotoa vieläkään, joten ei anakaan vielä täti tullu kylään. Viime kierrossa alko samalla lailla ensin tiputellen aamuisin, joten en nyt ihan vielä oo täysin vakuuttunu. Mutta mitäs sit, jos kuitenki? Jos pöksyt pysyy puhtaana, ni sitä on varmaan pakko testata viikonloppuna... Kaapissa lojunu RFSU:n 8 testin paketti noita 25mIU. Onko ne yhtä paskoja, ku ne herkemmät mallit?
Laskeskelin, et jos tosiaan eilinen oli kiinnitysvuotoa, ni ovulaatio ois voinu olla kuun ekan viikonlopun tienoilla. Tällöin dpo vois olla nyt 8-10 paikkeilla. Viikonloppuna se olis sit jo siinä jossain 15 tienoilla. Mahtaiskohan sit näkyy viivaa jo 25 mIU?

Mä vaan omanapailen täällä, mut nyt alkaa jo vähän jänskättää... Ei vuotoa vieläkään, joten ei anakaan vielä täti tullu kylään. Viime kierrossa alko samalla lailla ensin tiputellen aamuisin, joten en nyt ihan vielä oo täysin vakuuttunu. Mutta mitäs sit, jos kuitenki? Jos pöksyt pysyy puhtaana, ni sitä on varmaan pakko testata viikonloppuna... Kaapissa lojunu RFSU:n 8 testin paketti noita 25mIU. Onko ne yhtä paskoja, ku ne herkemmät mallit?
Laskeskelin, et jos tosiaan eilinen oli kiinnitysvuotoa, ni ovulaatio ois voinu olla kuun ekan viikonlopun tienoilla. Tällöin dpo vois olla nyt 8-10 paikkeilla. Viikonloppuna se olis sit jo siinä jossain 15 tienoilla. Mahtaiskohan sit näkyy viivaa jo 25 mIU?

Olen käyttänyt pääasiassa noita testejä. Nega on ollut selkeä nega aina ja ekan hailakan haamun sain dpo9, en edes testannut aikaisemmin. Muutaman päivän oli tosi haalea viiva mutta sitten rupesi vahvistumaan nopeammin.

Joo no tein vielä tarkistustestin koska tuo vuoto ei vielä alkanut kunnolla. Uteliaisuus heräsi ja testi näyttää tälle.
IMG_20201214_121950-01.jpeg

Menkat 2 pv myöhässä mutta testi edelleen puhdas nega. Yksi pc ja yksi rfsu näytti jotain roskishaamua yhtenä päivänä, joten siinä voi olla syy myöhästymiseen jos jotain taas yritti tapahtua. Nyt tehdyt kaikki täysin valkoisia, ei hyvällä mielikuvituksellakaan näy mitään. Km tietysti myös takana, mutta o+ kuitenkin oli (ja halut pari päivää). Ei kai km luteaalivaiheeseen vaikuta pidentävästi? Toisaalta viimeisin loppuun mennyt raskaus ei testissä näkynyt näihin aikoihin, kemialliset ja km kaikki näkyneet tosi aikaisin. En halua pitää toiveita yllä, alkais ne menkat vaan niin pääsis uudelle kierrokselle.. :BangHead

ON: kp4 ja toivon että loppu häämöttäis jo näille menkoille. Mieskin jo kyselee, että joko on ohi, kun nyt tekis mieli jo pupuilla joka päivä ja useamminkin:laughing021
Hän on nyt päättänyt, että tämä kierto on se THE KIERTO, että tästä nappaa. Yllätin sen lauantaina kauppareissun aikana katselemassa vauvojen bodyja ja pienten tyttöjen vaatteita:hug003 Taitaa kovat olla haaveet hänelläkin jo. Varovasti on jo nimiä ehdotellut myös ja tunnustellut mistä pidän

ON: kp6 ja täällä menkat alkaa olla lopuillaan :dance008 onnistuin vaan telomaan itteni lenkillä, niin on parit haavat jotka kyllä tehokkaasti hankaloittaa hommia:finger005 no mutta kyllä ne kohta varmaan paranee. jos on aikaisintaan silloin kp11 ovis niin kaikki hyvin :shy:

ON: kp4 ja toivon että loppu häämöttäis jo näille menkoille. Mieskin jo kyselee, että joko on ohi, kun nyt tekis mieli jo pupuilla joka päivä ja useamminkin:laughing021
Hän on nyt päättänyt, että tämä kierto on se THE KIERTO, että tästä nappaa. Yllätin sen lauantaina kauppareissun aikana katselemassa vauvojen bodyja ja pienten tyttöjen vaatteita:hug003 Taitaa kovat olla haaveet hänelläkin jo. Varovasti on jo nimiä ehdotellut myös ja tunnustellut mistä pidän
Ihanasti sulla on mies mukana :Heartbigred meillä mies lähinnä miettii ääneen et tämmösii yks vielä :laughing001 meillä tyttäret kyllä on oikeasti vilkkaita ja oman tahdon omaavia :laughing002 esikoisella adhd niiku mulla.. Mut kyllä se vauva ohjelmia mun kanssa katsoo ja oli sitä mieltä et kyllä kaksoset ois ollu kätevät nii ei montaa kertaa tarvis raskaana olla.. Mulla siis vaikeat raskaudet ja synnytykset ollu..

Ihanasti sulla on mies mukana :Heartbigred meillä mies lähinnä miettii ääneen et tämmösii yks vielä :laughing001 meillä tyttäret kyllä on oikeasti vilkkaita ja oman tahdon omaavia :laughing002 esikoisella adhd niiku mulla.. Mut kyllä se vauva ohjelmia mun kanssa katsoo ja oli sitä mieltä et kyllä kaksoset ois ollu kätevät nii ei montaa kertaa tarvis raskaana olla.. Mulla siis vaikeat raskaudet ja synnytykset ollu..

Ei, ei ois yhtää sen helpompaa. Harmi vain kun se ajatus kaksosista on ihana. Itekkin jouduin sairaalaan useammaks viikoks lepoon kun meinasivat liian aikaisin syntyä. Mutta todellisuus ei aina ihan kohtaa ja vauva-arki on raskasta :hilarious: just eilen juteltiin miehen kanssa ja sain lähes tahtoni läpi. Jos tulee kaksoset taas niin hän pistää piuhat poikki, jos tulee tyttö niin sen jälkeen voidaan vielä yhtä poikaa yrittää :hilarious::hilarious: Eivaa

mikähän mua oikein vaivaa, kp21 ja eilen illalla en saanut unta ku "kutitti" tai kihelmöi alavatsaa niin paljon ettei saanu nukuttua kunnolla. Tänään vihlassu pariin otteeseen munasrjojen kohalta ja väsyttäny kolmepäivää ihan älyttömästi o_O

On aikasemminki vihlonu mut toi kutina/kihelmöinti oli ihan kummallista, ihan ku joku olis hipsuttanu sisäpuolelta :laughing002

Takaisin