Nuppunen
Asioista perillä oleva
Toukomammat 2016
Maalisäidit 2020
Tammikuiset 2022
Elokuiset 2024
Tammikuiset 2026
Nii piti aamulla vielä vähän omanapailla onnittelujen jälkeen, mutta ei sitten enää kerennytkään. Tää oma elämä aina välillä tuppaa häiritsemään tätä foorumilla kirjottelua. 
Mutta joo mulla on nyt menossa JO kp47 ja eilen vasta sain oikeen lihavan ovisplussan ja selvät oireetkin oli. Ihan järkky paine vatsassa.
Ei oo koskaan ollut näin pitkää kierto, mutta nyt pääsee piinaileen vihdoin. Toivottavasti ainakin luteaali olis nyt pidempi. Jos hyvä tuuri kävis niin jouluaattona vois saada ekaa haamua testiin. 

Mutta joo mulla on nyt menossa JO kp47 ja eilen vasta sain oikeen lihavan ovisplussan ja selvät oireetkin oli. Ihan järkky paine vatsassa. 

Taitaa kovat olla haaveet hänelläkin jo. Varovasti on jo nimiä ehdotellut myös ja tunnustellut mistä pidän
onnistuin vaan telomaan itteni lenkillä, niin on parit haavat jotka kyllä tehokkaasti hankaloittaa hommia
no mutta kyllä ne kohta varmaan paranee. jos on aikaisintaan silloin kp11 ovis niin kaikki hyvin 
meillä mies lähinnä miettii ääneen et tämmösii yks vielä
meillä tyttäret kyllä on oikeasti vilkkaita ja oman tahdon omaavia
esikoisella adhd niiku mulla.. Mut kyllä se vauva ohjelmia mun kanssa katsoo ja oli sitä mieltä et kyllä kaksoset ois ollu kätevät nii ei montaa kertaa tarvis raskaana olla.. Mulla siis vaikeat raskaudet ja synnytykset ollu..