Raskaaksi 2020

Huomenna virallisesti menkat myöhäs jopa tän 36 kierron mukaan. Tänään ei oo menkkoja näkynyt. Ja nännit kipeytynyt yössä enemmä, nyt ei tarvii ees puristaa ni sattuu. Jännityksel odotan mihin tää viel päättyy :woot:
Siis oon niin samassa veneessä siun kanssa, miul on nyt kp 37 eikä näy menkkoja :meh:

Oon tuijotellut testejä et näkyykö plussaa tai haamuu ni ehkä kuvittelen et näkyy tai sit viiva vaan..
Hyvin turhauttavaa..

Mutta voisko raskaustestis näkyä myöhemmin plussa? Sitä oon kans miettinyt et jos kumminkin tulis mut joo epäilen..

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille :Heartbigred Toivottavasti useampi meistä pääsee plussalle nopeasti :Heartbigred

Itselläni dpo 7-8 kp23/32 ja perus pms oireet alkaneet :laughing002 aamulla herätessä meinasin kuolla kun peilistä katsoi 14v finninaama silmärypyillä :laughing025 yleensä tulee yksi iso mut nyt oli naama täynnä pieniä finnejä.. Lisäksi jo päivän poissa ollut kurkkukipu palasi joten sinne korona testiin pakko mennä.. :smiley-ashamed004

Myöhäisiltaa kaikille.
Ei meinaa uni tulla. Kuukautiset alkanee siis 3-4 vrk kuluttua. Ei ole PMS oireita tosin..
Onnittelen kaikkia plussanneita

Itsellä digitesti saa odottaa kaapissa vielä.

Myöhäisiltaa kaikille.
Ei meinaa uni tulla. Kuukautiset alkanee siis 3-4 vrk kuluttua. Ei ole PMS oireita tosin..
Onnittelen kaikkia plussanneita

Itsellä digitesti saa odottaa kaapissa vielä.
Edit.
Tämä haamu siis onkin neg. Kyllä pistää vihaksi nämä testit jotka antaa ymmärtää...eli Raskauskeijun herkkä puikkotesti näytti jälleen aamulla vaaleanpunaista haamuviivaa.
Ja tässä digitestissä kylläkin sanotaan 25mIu... Jospa ei näytä vielä siis. Nyt kp 25/28-29. Rinnat arat mutta voi olla PMS oireetkin.
IMG_20201213_044543-01.jpeg Screenshot_20201213_042644.jpg

Muokattu viimeksi:
Lämpöiset onnittelut kaikille plussanneille ❤️

Täällä aamulla herätessä oli alamahalla kuin hentoja sähköiskuja. Jos ovis olisi ollut, olisi näin uuden edessä toiveet varmasti hieman heränneet, mutta nyt täytyy vaan olla tyytyväinen myös PMS-oireiden puuttumisesta. Rennolla mielellä kohti joulua, jolloin pitäisi olla uusi mahdollisuus myöhäistoimitetulle joululahjalle edellyttäen kehoni antavan myös oman pienen lahjansa.

Hei te ihanat täällä!
Olen teidän viestejä taas viikkokausia ja jännittänyt teidän puolestanne. Runsaasti onnea plussista ja lämpimiä halauksia kp1:een palanneille ❤❤❤❤❤❤❤

Nyt pyytäisin teiltä testikonkareilta apua, kun selvästikään kaikki r-testit eivät ole järin luotettavia. Tein apteekin oman testin äsken. Siihen tuli testiviivan lisäksi selvä vaaleanpunainen viiva. Jos liitän kuvan linkin tähän, niin näkyykö siinä mun tietoja? Kun kuva on pilvessä mun tilillä? Kun tiedon mahdollisesta raskaudesta ei tarttis vielä levitä maailmalle, niin ei olis kiva, että kuvasta näkyy gmail-tilin nimi taimuuta sellasta... Haluaisin jonkun kokeneemman kommentteja tosta testistä, kun omista aiemmista raskauksista on jo lähes 10 vuotta aikaa...

Lataa kuva https://aijaa.com/ niin ei näy tietoja. :) mutta apteekin oma on ainakin omalla kohdalla ollut luotettava

Hei ihanaiset! Avenalle harmitukset kun tulee turhia viivanpaikkoja jotka punertaa:sad001 mut vielä on toivoo jod ei menkkoja ole!

Mä mietin täällä et nyt on 7-8 päivää oviksesta ( vaikka pistin pregnylin niin en ole varma ovispäivästä et onko la vai su kun pistin la aamulla pregnylin ja musta tuntu et ovis oli jo heti la illasta) mutta kuitenkin niin nyt oli ihan haamujen haamu testissä.

REGGIE: milloin siis sait sen oikean haamun ovitrellen jälkeen? Tuliko sulla puhdas nega testi välissä vai miten?:shy:
Muoks! Löysinkin vastauksesi mulle ketjusta:happy:

Mietin et kun jos ei tule sitä negaa eli kun se pregnyl plussa lähtee haalenee niin eihän se välttämättä mene nega testiksi jos alkaa tuottamaan itse hcg:tä niin testissähän näkyy haamulainen kokoajan joka sit alkaa vahvistuun. Helpompi olis kun tulis se puhdas nega välissä:banghead:

Pistitkö @Beanen millaisella annostuksella pregnyliä? Mietin täällä omaa tilannetta testaamisen suhteen myös, kun sen aika on.. eilen siis pistin 10 000iu. Minulle lääkäri sanoi että kahden viikon päästä pistosta voi tehdä raskaustestin ja pregnylin ohjeissa lukee että voi näkyä testissä sen 10 vrk niin mietin myös että mitenhän todellisuudessa mutta varmaanhan se on yksilöllistä milloin oikea plus ja milloin näkyy vielä piston vuoksi.. o_O noo, tilailin jo testejä ja kaapissa on muutamat. Eilen n. klo 11 pistin, illalla tein ovulaatiotestin sekä raskaustestin ja molemmissa selvät plussat eli perille mennyt ainakin :shy: jännää!! Ootan miestä puuhommista että ehditään vielä talletella tänään :rolleyes:

Onnittelut kaikille plussanneille!! Toivotaan että kaikki tulee syliin asti. Paras aikainen joululahja! :smiley-bounce013

Täällä ootellaan ovulaatiota jonka pitäisi virallisesti olla keskiviikkona. :smiley-angelic006 Sanoin kyllä jo miehelle et sillä on päivä aikaa kerätä energiaa koska sit mennään koko viikko :laughing021

Mä pistin 5000 eli en tupla annosta ja voi näkyä sen 10vrk joten sulla vok näkyy pitempään kun tupla annos.
Se on hyvä seurata sitä viivan haalenemista et sit kun se haalenee ja sit alkaakin tummenee niin se johtuu raskaudesta eikä lääkkeestä. Eli jos samaan aikaa testaat esim aamulla ja testi haalenee ja sitteb alkaakin tulla tummempi haamu niin se on raskaudesta.

Joo siksi se lääkärikin puhui siitä kahdesta viikosta että näkyis sitten oikee. Ajattelin parin päivän välein ehkä testailla ja seurata, jos haalenee niin sitten varmaan päivittäin, saa nähdä :angelic:

Minulla myös terolut, huomisesta alkaen :)

Kiitos kuvanlaitto-ohjeesta!

Kahtotaan aukeeko se siitä. Apteekin testi. Ajattelin huomenaamulla tehdä toisen testin, niin näkee, onko vahvempi viiva vai hailumpi...

https://aijaa.com/T1Phl6

Kammottaa, kun tuli viikolla just syötyä kaikkea sopimatonta raskaana olevalle, esim. sushia :nailbiting:
Hieno viiva, onnea! :Heartred Paljon tarrasukkia matkaan mukaan, kyllä tuo mun silmään niin selvä plussa on :love7

Kiitos kuvanlaitto-ohjeesta!

Kahtotaan aukeeko se siitä. Apteekin testi. Ajattelin huomenaamulla tehdä toisen testin, niin näkee, onko vahvempi viiva vai hailumpi...

https://aijaa.com/T1Phl6

Kammottaa, kun tuli viikolla just syötyä kaikkea sopimatonta raskaana olevalle, esim. sushia :nailbiting:
Onnea hienosta viivasta! Ihan selkeä plussa, ei mitään epäilystäkään :happy: Äläkä niistä ruuista välitä, ei ne tässä vaiheessa vielä vaikuta mihinkään!

O-ou... Aamulla jäi tippa verta paperiin. Eikä sen jälkeen enää mitään. Nyt jännittää alkaako menkat vai oliko tuo nyt se kuuluisa kiinnitysvuoto :wideyed:

Takaisin