Raskaaksi 2020

Huomenta! Taas mennään... josko tällä kertaa mentäis vähän pidemmälle yhdessä, jooko? :smiley-angelic001 Dpo 9 tänään.

Onnea!
Asian vierestä. Mulla samat DPOt. Eli 9.tarttisiko hakea tuo digitesti jo apteekista. Olen testannut näillä liuskoilla ja eilen herkällä Raskauskeijun puikolla.
Sulla selkeä viiva näkyy ylemmässä kuvassa, eli uskalsit tehdä siksi näin aikasilla dpo:lla digitestin.
Mitä mieltä olette, kysyn näkeekö muut tässä viivaa?
Edit. Ostin ClearBlue digitestin äsken. Sen teen ensi viikolla. En tiedä vielä mikä aamu ois paras, menkat pitäisi alkaa keskiviikkona.
Tässä tämän aamuinen DPO9. IMG_20201212_051537.jpg

Muokattu viimeksi:
Onnea!
Asian vierestä. Mulla samat DPOt. Eli 9.tarttisiko hakea tuo digitesti jo apteekista. Olen testannut näillä liuskoilla ja eilen herkällä Raskauskeijun puikolla.
Sulla selkeä viiva näkyy ylemmässä kuvassa, eli uskalsit tehdä siksi näin aikasilla dpo:lla digitestin.
Edit. Ostin ClearBlue digitestin äsken. Sen teen ensi viikolla. En tiedä vielä mikä aamu ois paras, menkat pitäisi alkaa keskiviikkona.
Tässä tämän aamuinen DPO9. View attachment 97215
Kiitos Avena!
Tein ensin tuon pc:n liuskan ja sen jälkeen digin, koska en luota muihin testeihin. Inhoan sitä tunnetta, kun pitää tulkita ja arvailla. Meillä tänään illalla pienimuotoiset pikkujoulut ja halusin tietää, missä merkeissä iltaa vietetään :wink Suosittelen kyllä tekemään ton digin vaikka heti jos vähänkin oma tilanne mietityttää, mutta ehkä varminta on tehdä sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa. :)

Mulla kans km viime kierrossa ja tänään plussasin (dpo 12). Piti testata, koska oireet oli jo niin selkeät. Pakko myöntää että pelottaa ihan hirveesti miten tällä kertaa käy... Onnea plussanneille ja toivotaan että saadaan pienet syliin asti!

Liitteet

• IMG_20201212_111136.jpg
    IMG_20201212_111136.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 176
Ihania uusia plussia täällä <3 paljon onnea ja tarrasukkia matkaan kaikille! :)

ON: kp4 eikä kovin runsaat menkat tällä kertaa, mut sitäkin oireisemmat. No kohta ne on kärsitty!

Hei te ihanat täällä!
Olen teidän viestejä taas viikkokausia ja jännittänyt teidän puolestanne. Runsaasti onnea plussista ja lämpimiä halauksia kp1:een palanneille ❤❤❤❤❤❤❤

Nyt pyytäisin teiltä testikonkareilta apua, kun selvästikään kaikki r-testit eivät ole järin luotettavia. Tein apteekin oman testin äsken. Siihen tuli testiviivan lisäksi selvä vaaleanpunainen viiva. Jos liitän kuvan linkin tähän, niin näkyykö siinä mun tietoja? Kun kuva on pilvessä mun tilillä? Kun tiedon mahdollisesta raskaudesta ei tarttis vielä levitä maailmalle, niin ei olis kiva, että kuvasta näkyy gmail-tilin nimi taimuuta sellasta... Haluaisin jonkun kokeneemman kommentteja tosta testistä, kun omista aiemmista raskauksista on jo lähes 10 vuotta aikaa...

Huomenna virallisesti menkat myöhäs jopa tän 36 kierron mukaan. Tänään ei oo menkkoja näkynyt. Ja nännit kipeytynyt yössä enemmä, nyt ei tarvii ees puristaa ni sattuu. Jännityksel odotan mihin tää viel päättyy :woot:

Onnea kovasti taas plussanneille! :Heartred Siellä on elokuisissa vielä tilaa, sinne vaan :Heartpink
Kiitos :Heartred Odotan ensi viikkoon ja jos saan vähän vahvempia viivoja, niin sitten ehkä uskaltaudun elokuisiin :happy: tai sitten syön sanani ja lähen rohkeasti heti vaan keskusteluun mukaan! Kävi miten kävi :dance008

Muokattu viimeksi:
Äh, mua hämmentää nyt kanssa tosi paljon! Tein eilen illasta sen rfsu:n herkän testin ja aluksi siinä ei ollut mitään. Kun menin uudestaan katsomaan niin siinä oli ihan selvä haamu. Hain illalla pari lisää ja tein tänään uudestaan aamupissasta ja iltapäiväpissasta ja nyt ne ovatkin sitten ihan blankkoja :arghh: sanokaas te kokeneemmat, et oliko nämä nyt sit just niitä tosi huonoja testejä, jotka näyttää virheellisesti helposti viivanpaikan? Oli kyllä iso pudotus taas, kun eilen hyppäsi toiveet kattoon :sad001 nyt on dpo 11 menossa..

Onnea!
Tässä tämän aamuinen DPO9. View attachment 97215

Kyllä tässä näkyy himmeä viiva! Toivottavasti vahvistuisi tällä kertaa. :happy:Varmaan hyvä odottaa pari päivää digin kanssa, ettei ainakaan näytä negaa liian aikaisen dpo:n takia.

Äh, mua hämmentää nyt kanssa tosi paljon! Tein eilen illasta sen rfsu:n herkän testin ja aluksi siinä ei ollut mitään. Kun menin uudestaan katsomaan niin siinä oli ihan selvä haamu. Hain illalla pari lisää ja tein tänään uudestaan aamupissasta ja iltapäiväpissasta ja nyt ne ovatkin sitten ihan blankkoja :arghh: sanokaas te kokeneemmat, et oliko nämä nyt sit just niitä tosi huonoja testejä, jotka näyttää virheellisesti helposti viivanpaikan? Oli kyllä iso pudotus taas, kun eilen hyppäsi toiveet kattoon :sad001 nyt on dpo 11 menossa..

Mä oon kuullut noista kyseisistä testeistä huonoa... Just, että saattaa näyttää tosi hämäävää viivan paikkaa. Toki on myös mahdollista, että sulla oli kemiallinen tai sitten saatkin plussan jos testaat huomenna tai ylihuomenna. Toivottavasti plussa on tiedossa!

Mä oon kuullut noista kyseisistä testeistä huonoa... Just, että saattaa näyttää tosi hämäävää viivan paikkaa. Toki on myös mahdollista, että sulla oli kemiallinen tai sitten saatkin plussan jos testaat huomenna tai ylihuomenna. Toivottavasti plussa on tiedossa!
Joo, se eilinen oli tosi hämäävä, oli kuitenkin ihan vaaleanpunainen.. voiko se kemiallinen häivähtää noin nopeasti illan ajan testissä?

Mulla nyt 3 päivä teroja ja kp18. Eilen alkoi ihan järkyttävät kivut kuin kasvukivut jaloissa lapsena niin kohdun alueella ja jatkunut tänään! Välillä vähän poissa ja taas. Mä muistan et tällästä oli alkuraskaudessa mulla mutta nyt vasta ovulaatiosta 7 päivää!!? Voiko olla teroluteista?

Mulla nyt 3 päivä teroja ja kp18. Eilen alkoi ihan järkyttävät kivut kuin kasvukivut jaloissa lapsena niin kohdun alueella ja jatkunut tänään! Välillä vähän poissa ja taas. Mä muistan et tällästä oli alkuraskaudessa mulla mutta nyt vasta ovulaatiosta 7 päivää!!? Voiko olla teroluteista?

kyllä noi tukilääkkeet voi aiheuttaa kaikennäköisiä oireita. Osa muistuttaa kovastikkin alkuraskauden oireita. Oletko ajatellut milloin testata josko plussais? :)

Tänään dpo 12 ja huomenna pitäisi alkaa, joten täälä taidetaan siirtyä yk 4..:sad010 Testit negoja, jotain haaleaa haamua tuli testiajan jälkeen mutta näillä dpo.illa pitäis kyllä selvästi jo näkyä edes kunnon haamu:sad001

Liitteet

• IMG_20201212_191517.jpg
    IMG_20201212_191517.jpg
    19 KB · Katsottu: 136
  • IMG_20201212_191654.jpg
    IMG_20201212_191654.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 135
Takaisin