Raskaaksi 2020

Eilen oli toiveikas olo raskauden suhteen, nyt ei pätkääkään. Pc nega, ovistestit myös blancoa ja tuntuu että olokin huutaa EI RASKAANA!!! Sunnuntaina pitäis alkaa menkat, maanantaihin asti yritän sinnitellä testaamatta, katotaan sitten mutta tuskinpa tarvii enää miettiä sitten. :violent001

Vai voisko olla et oon vaa laskenu kiertoni iha päi helvettiä? Et jos menkat ei ookkaa viel myöhäs mitä oon luullu? Mut mikä vittu se viimeviikon veritiputtelu oli? :bored:
Miten kauan sulla oli ehkäisyn lopetuksesta? Jollain voi mennä kauan että oma kierto normaalusoituu sen lopetuksesta.. Myöskin kuukautisten kesto voi olla vähäistä tai runsasta.. Naisen elimistö on niin erikoinen että siihen vaikuttaa stressi, painon nousu ja lasku, yöunet, ruoka, liikunta... Minkä ikäinen olit?

Hei, täällä ovistesti näyttää tälläiseltä. Muutaman päivän oon testaillut ja vahvistuu joka päivä. Nyt kp 15. Mies tosin vielä reissussa et taitaa tää kierto jäädä haaveeksi, mut voihan sitä vielä sunnuntaina yrittää :) Oireita en oikein osaa tulkita, eilen rinnat arat, runsas vuoto. Nyt vähän kipeä olo, piti käydä korona testissä tänään niin saattaa olla et oireet sekoittuu.

Liitteet

• 20201211_114532.jpg
    20201211_114532.jpg
    7.4 KB · Katsottu: 129
Miten kauan sulla oli ehkäisyn lopetuksesta? Jollain voi mennä kauan että oma kierto normaalusoituu sen lopetuksesta.. Myöskin kuukautisten kesto voi olla vähäistä tai runsasta.. Naisen elimistö on niin erikoinen että siihen vaikuttaa stressi, painon nousu ja lasku, yöunet, ruoka, liikunta... Minkä ikäinen olit?

Jätin ehkäisyn syyskuun lopussa. Ja oon 24, meistä kumpikin on. Et iästä ei varmaa kiinni ole. Mut ekat menkat jotka tuli lokakuussa anto viitet et kroppa ei välttis sekoa, mut nyt ku viimisimmät menkat alko marraskuun 7. Sit tuli se päivän pieni vuoto ja nyt ei mitään. Kroppa on kyl ihmeellinen asia :bored:

Täällä vaihtui aamulla kp29>kp1, eli nyt oli sentään 'normaali mittainen' kierto eli sen 28päivää.
Mä olin vielä salaa toiveikas että olisin raskaana mutta ei sitten:arghh: Ensimmäistä kertaa jopa mun mieheni pettyi... Ei se ääneen mitään sanonu mutta näki ilmeestä (erityisesti silmistä) ja siitä miten pitkään halasi. Nyt se lähettelee tsemppiviestejä töistä ja lohduttaa sieltä käsin, ja mua itkettää ihan hirveästi :sad010luulin että oma pettymys on pahempi, mutta kun näki tuon toisen pettymyksen, ihan sydäntä raastaa...

Noh, yk11 seuraavaksi. Ovulaatio olis ehkä siinä 22-24.12 paikkeilla ja ehkä tästä sitten saisi itsetehdyn joululahjan joka tulisi 9kk päästä:angelic:

Nyt otan viikon testailutauon,

tallettelut hoidettu ja sormet ristissä tähän ovikseen :Heartpink en tiedä olisko greippimehulla vaikutusta vai vaan yleisesti oviksen merkit, mutta on kyllä erilaista kun muuten kierron aikana.. :joyful:testailua aikaisintaan dpo 10 eli ensi viikon sunnuntaina. :rolleyes:

Jätin ehkäisyn syyskuun lopussa. Ja oon 24, meistä kumpikin on. Et iästä ei varmaa kiinni ole. Mut ekat menkat jotka tuli lokakuussa anto viitet et kroppa ei välttis sekoa, mut nyt ku viimisimmät menkat alko marraskuun 7. Sit tuli se päivän pieni vuoto ja nyt ei mitään. Kroppa on kyl ihmeellinen asia :bored:

Tosi harmillista kyllä se et kroppa voi helposti olla hormoniehkäisyn pois jättämisen jälkeen harvinaisen sekaisin, ja voi hyvinkin olla välillä normaalimittanen kierto ja sit taas pidempi. Siitä poksahduksesta minkä tunsit, tuli itellä mieleen mahdollinen ovis sillon, jollon 12-16pv kuluttua siitä vois olla kuukautisten aika tulla. Herkästi voi vaikka pahoinvointikin liittyä ovikseen tai johonkin kierron vaiheeseen... Toki voi gynellä käydä jos menkkoja ei kuulu, yleensä tk antaa gyneajan sit jos kahdet menkat ”jää välistä” eli noin pari kk ilman kuukautisia.

Tsemppiä!

ON: kp13/28. Tjottaillaan tämä kierto ilman tikutteluja tai mittaamista. Geleet loppu, rautalisää napsin joka toinen päivä ja siitä testit tammikuussa.

Tulen jännäämään loppukierrosta uudelleen teidän haamulaisia :hello2 Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :Heartpink

Heippa kaikille! Kirjoittelin täällä alkuvuodesta, kun aloitimme kolmannen yrittämisen tammikuussa.. mutta vaihdevuosioireiden vuoksi kaikki varsinainen yrittäminen jäi. Asiaa tutkittiin ja näin reilu kolmekymppisenä sain pari kuukautta sitten tietää, että edes hedelmöityshoidoista ei olisi meille apua. Raskautuminen tulisi olemaan lähes mahdotonta lääkärin mukaan.. tätä asiaa sulattelin ja monet itkut itkin. Kunnes tänään tapani mukaan tein raskaustestin, kuten aina kun kierto venyy. Ei mitään odotuksia, ei pienintäkään toivoa.. mutta siihen se plussa pamahti. Hyvä että tikun ehdin edes kastaa kun selkeä plussaviiva ilmestyi :wideyed:

Alkoi suunnaton tärinä ja vapina. En usko tätä vieläkään. Digin mukaan raskaana 2-3. Jännityksellä jään odottamaan miten tilanne etenee. Haluan vaan sanoa, että ihmeitä tapahtuu :Heartpink

Moi taas, ajattelin myös kirjoitella pitkästä aikaa. Olen aktiivisesti seuraillut keskusteluja vertaistuki mielessä täällä taustalla. Meillä on nyt yk2 syyskuisen keskenmenon jälkeen ja tässä kierrossa tikutin oviksen, ostin royal geleet yms :smiley-ashamed004 ja nyt on oviksesta laskettuna dpo10 eli piinapäivien piinapäivät menossa! Olen ainakin kuvitellut kaikki mahdolliset raskausolot itselleni ja jotenkin intuitio sanoo, että nyt olisi tärpännyt..:happy119 muutaman päivän päästä selvinnee! Ja ainiin tässä välissä tuli myös 38 mittariin :smiley-bounce012

Heippa kaikille! Kirjoittelin täällä alkuvuodesta, kun aloitimme kolmannen yrittämisen tammikuussa.. mutta vaihdevuosioireiden vuoksi kaikki varsinainen yrittäminen jäi. Asiaa tutkittiin ja näin reilu kolmekymppisenä sain pari kuukautta sitten tietää, että edes hedelmöityshoidoista ei olisi meille apua. Raskautuminen tulisi olemaan lähes mahdotonta lääkärin mukaan.. tätä asiaa sulattelin ja monet itkut itkin. Kunnes tänään tapani mukaan tein raskaustestin, kuten aina kun kierto venyy. Ei mitään odotuksia, ei pienintäkään toivoa.. mutta siihen se plussa pamahti. Hyvä että tikun ehdin edes kastaa kun selkeä plussaviiva ilmestyi :wideyed:

Alkoi suunnaton tärinä ja vapina. En usko tätä vieläkään. Digin mukaan raskaana 2-3. Jännityksellä jään odottamaan miten tilanne etenee. Haluan vaan sanoa, että ihmeitä tapahtuu :Heartpink

Uskomattoman hieno juttu! :happy: Olen tosi onnellinen teidän puolesta. Toivottavasti pääset nauttimaan raskaudesta ja saatte vauvan syliin asti!

Juu no kroppa saattaa vuodenkin helposti olla sekaisin hormooneista ennekuin alkaa normaalisti toimimaan.. Mun eka gynekologi sanoi että nuorena kannattaa hakeutua 6kk jälkeen lääkäriin jollei lasta ala kuulumaan.. Normaalisti suositukset ainakin siihen aikaan oli 1v mutta hänen mielestään ei kannata turhaan vitkutella.. Mikä on mun mielestä hyvä asia. Itse söin e-pillereitä 13-17v asti jonka jälkeen kun täytin 18 aloitin yrittää lasta..

Onnea plussanneille! Toivottavasti Reggie pysyy matkassa mukana, tarrasukkia <3

ON: Eilen taikka tänään Lh huippu. Eilen jomotteli muniksiin ja kipuja, tänään ovislimat. Ma ja tänään pupuiltu. Muuten ei olla keritty, flo ennustaa ovista maanantaille ja talletellaan vielä huomenna :p piinailu alkaa.. Jos hyvin käy niin jouluna plussa näkyisi. Suht neutraalisti koitan ottaa ja onneks joulu tuo itsessään paljon muuta ajateltavaa. Tsemppiä piinailijoille ja uuden kiertonsa aloittaneille:Heartbigred:sign19

Huomenta! Taas mennään... josko tällä kertaa mentäis vähän pidemmälle yhdessä, jooko? :smiley-angelic001 Dpo 9 tänään.

Liitteet

• 00D9D56B-E87D-47F1-8864-81225B018154.jpeg
    00D9D56B-E87D-47F1-8864-81225B018154.jpeg
    11.9 KB · Katsottu: 229
  • 360BB362-2B37-400E-AE53-51BF66807814.jpeg
    360BB362-2B37-400E-AE53-51BF66807814.jpeg
    15.2 KB · Katsottu: 238
Juu no kroppa saattaa vuodenkin helposti olla sekaisin hormooneista ennekuin alkaa normaalisti toimimaan.. Mun eka gynekologi sanoi että nuorena kannattaa hakeutua 6kk jälkeen lääkäriin jollei lasta ala kuulumaan.. Normaalisti suositukset ainakin siihen aikaan oli 1v mutta hänen mielestään ei kannata turhaan vitkutella.. Mikä on mun mielestä hyvä asia. Itse söin e-pillereitä 13-17v asti jonka jälkeen kun täytin 18 aloitin yrittää lasta..

Täällä kans 13-20v asti meni e-pillerit ja kun lopetin, meillä meni vuosi saada ensimmäinen.:confused: Kroppa oli ihan sekaisin pilsujen jäljiltä! Moni muu kyllä tuttavapiirissä alkoi odottaa ekasta kierrosta mut meillä kävi noin. Olin varannut jo gyne aikaa mut sitten viimein tärppäsi. :happy:Nyt meneillään oleva raskaus alkoi myös reilun vuoden yrityksen jälkeen.:dead:
Suvaa Komppailen et jos ei raskautta kuulu niin hyvissä ajoin gynelle:happy119

Ja onnea Mrs.S :Heartpink!!!! Ihanaa!!!

Kiitos onnitteluista ja tsempeistä! Kyllä vielä sen verran tuoreena on mielessä viime kierron kemiallinen (tai mikä lie...), että ei tässä vielä ihan torille lähdetä.

Onnea ja tarrasukkia Mrs. S!! :Heartred

Mulla on tänään kp33 (keskenmenosta laskien)/dpo8. Pari päivää jo mahaa juilinut niin kuin ennen menkkoja. Tänäänkin heti aamusta. Yleensä tällaista voi olla 1-2pv ennakkoon paitsi raskauksissa alkanut viikkoa ennen. Pieni toivo herää heti vaikka olisikin epätodennäköistä raskautua tästä. Todennäköisesti tää kierto on vaan erilainen siitä keskenmenosta johtuen ja mistä sitä tietää, vaikka ne menkat nyt alkaiskin. Ärsyttää melkein tällainen toivonpilkahdus, kun en halunnut laittaa mitään toiveita tälle kierrolle. Se pettymyksen tunne on vaan sit taas niin suuri.

Huomenta! Taas mennään... josko tällä kertaa mentäis vähän pidemmälle yhdessä, jooko? :smiley-angelic001 Dpo 9 tänään.

onnea! :love7 Toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana.

On: kp36, jos on sama kierto kuin viimeksi niin viikon päästä pitäisi alkaa menkat. Testailtu on negoja, varmaan seuraavan teen maanantaina... kaikenlaista nippailua ja möyrintää on ollut mutta oon yrittänyt olla ajattelematta liikaa.

Takaisin