Raskaaksi 2020

Täällä on tänään oireet vähän vahvistuneet. Vv runsastui yhdessä yössä, tissit särkee vähän, etoo, kohdun seutua polttelee ja ihan järjetön rage koko ajan päällä. Ihan naurettavan pienistä asioista kilahtelen kun yleensä olen aika tasainen. Aiemminkin on ollut hermoheikkous raskausoire. Aamulla tein rfsun (perus viivanpaikka) ja pcn (täysin blanco), äsken tehdyssä pcssä näkyy jotain!! Roskishaamuksi luettava kun testiajalla ei ottanut selvää yrittääkö siellä jotain häivähtää vai ei, tosin mulla ei ikinä oo tullut mitään näkyviin turhaan. Edes siellä roskiksessa. Aikaista on, vasta pari päivää kiinnittymisestä jos se olis ollut dpo9 ja nuo herkkyydeltään 25..

Oireet kuulostaa lupaavilta! Mulla on myös hermoheikkous ja mielialan ailahtelu ollut selvä alkuraskauden oire. Ilmeisesti hcg:n erittyminen aiheuttaa mulla sellaista. Toivottavasti saat selvän plussan lähipäivinä!

Olihan minunkin vielä varmistettava :happy119iltapissa, ja katsoa mitä siitä tulee. :cat: Onko vahvistumassa vaiko eikö. Ja huomenna aamulla taas. :coffee2
IMG_20201210_193052.jpg

Että sillälailla! Mitä ihmettä mun kropassani tapahtuu... kesken meni 22.11, vuotelu loppui jo 24.11, hymynaaman kertaalleen digiin sain 29.11 (testasin myös edellisen ja seuraavan päivän tuloksetta) sekä tänään 10.12... eikö viimeksi sitten vaan munasolu irronnutkaan tms ja nyt olis tulossa uudelleen?!

Muistelen lukeneeni että joillain on käynyt kans näin, että kahdesti on saanu plussaa samassa kierrossa. Ja eihän se tosiaan lh-huippu takaa sitä että ovulaatio tapahtuu, niin toivotaan että nyt olis tosi kyseessä ja se eka oli väärä hälytys :wink

Raskaustesti nega. Jätän ne testit nyt tähän tältä erää ja jatkan ovistesteillä :yuck:

saatteko te tehtyä ovistestit aina samaan aikaan päivästä? Musta tuntuu et siinäkin on iso ero tuloksessa mihin aikaan teen, mutta kun aina ei ole mahdollisuutta tehdä samaan aikaan. Aamun eka pissa olis helpoin, mutta noi raskauskeijun liuskat ainakin sanoo kellonajaksi sen 10-20 välillä :meh:

Oon tehnyt joka kuukausi ovistestejä maaliskuusta asti ja Ittel on tullut joka ikinen kerta se vahvin viiva noin klo 16, ikinä en oo ovisplussaa saanut aikaisemmin, ja alkuun tein puoli vuotta jopa 3x päivässä testejä, ettei vaan mennyt se huippu ohite. Nykyisin on riittäny et teen klo 15-17 välillä yhen testin. Plus aamulämpöjä oon harrastanu pitkään, niin niiden nousukin todistanu sit 2pv myöhemmin että lh-huippu oli ja ovis on ollunna

Huomenta kaikille:greet025
Tässä sitten tämän aamun testi. Ja voin ilokseni todeta, että joko näen harhoja tai siinä on tummempi viiva kuin edellisaamuna. Testi siis ylimmäinen. Alempana (ei välttämättä ihan aikajärkestyksessä) on eilisilta ja aamu ja edellispv testi.
Mitä mieltä? :anyone
IMG_20201211_070519.jpg
IMG_20201211_070943.jpg

IMG_20201211_065747-01.jpeg

Hämää hiukan kun ei oireita. Mutta ei se mitään merkkaa,vielä.

Mitäs teidän aamuihinne:angelic:

Muokattu viimeksi:
Huomenta! Avena, kolmessa alimmassa en näe mitään mutta ylimmässä hieman jotain:pompus: en sanoisi että täyttä haamua, ainakaan vielä. Toivotaan vahvistumista. :happy:

Vai voisko olla et oon vaa laskenu kiertoni iha päi helvettiä? Et jos menkat ei ookkaa viel myöhäs mitä oon luullu? Mut mikä vittu se viimeviikon veritiputtelu oli? :bored:

Vai voisko olla et oon vaa laskenu kiertoni iha päi helvettiä? Et jos menkat ei ookkaa viel myöhäs mitä oon luullu? Mut mikä vittu se viimeviikon veritiputtelu oli? :bored:

Ihme juttu kyllä! Olikos niin, että aika hiljattain oot jättänyt e-pillerit pois? Mietin voisko kierto vielä olla vähän sekaisin sen jäljiltä. Jos sulla olikin ovis viime viikolla, kun joillainhan saattaa silloin tiputella vähän? Toivottavasti tilanne selviää pian, oli mitä oli.

Omaa napaa: Täällä alko eilen uusi kierto ja tänään kohdun limakalvon kasvatus estrogeenilla alkion siirtoa varten. 22.12. tarkistetaan tilanne ja jos kaikki on kunnossa niin siirto sitten joulun jälkeisellä viikolla. :)

Mulla on myös alkanut olla lievää pahoinvointia aina noin viikon ajan ennen menkkoja, vaikka en siis ole raskaana ollut. Ihan kun täällä olisi joillain muillakin ollut samaa :pompus: On kyllä ärsyttävää, koska kyllähän sitä heti toiveet nousee, että olisiko nyt tärpännyt.. Mutta nähtävästi se on mulla ainakin nykyään ihan vaan pms-oire

Mulla on myös alkanut olla lievää pahoinvointia aina noin viikon ajan ennen menkkoja, vaikka en siis ole raskaana ollut. Ihan kun täällä olisi joillain muillakin ollut samaa :pompus: On kyllä ärsyttävää, koska kyllähän sitä heti toiveet nousee, että olisiko nyt tärpännyt.. Mutta nähtävästi se on mulla ainakin nykyään ihan vaan pms-oire
Jep, mulla ainakin. pahoinvointi ilmenee mulla sekä ovis- että pms-oireena, jippii...toki onneksi lievänä. itse en luota enää mihinkään oireisiin, enkä testaa kuin vasta menkkojen alkamispäivän jälkeen. eli eipä oo tarvinnu paljon testailla...

ON: kp3 eli tylsä vaihe meneillään. ei oo ollu valtavaa vuotoa, mutta kivut oli kyllä kaks päivää kovat. nyt helpottanut. ovis todennäköisesti 20-22.12 eli sitä odotellessa.

tänään on kyl huono päivä. ketuttaa ihan kaikki. onneks on perjantai.

Huomenta! Avena, kolmessa alimmassa en näe mitään mutta ylimmässä hieman jotain:pompus: en sanoisi että täyttä haamua, ainakaan vielä. Toivotaan vahvistumista. :happy:

Eli ylimmässä näkyy?...
On kiertopäivä 23. Kuukautisiin 5 päivää aikaa.
Joo ei noissa kuivuneena mitään näy,kun haamu kuivuessaan haalistuu.

https://aijaa.com/gEPx8u

Tästä ei tuu mitään. Missä menkat? Luulis niiden jo alkavan jos raskaana en ole. :confused005
Mies totes et jos ei pikkuhiljaa ala menkkoi kuuluu ja pahoinvointi jatkuu jne ni mä meen kysyy joltai et mitä nyt sit tehdään??:banghead:

toi testi antaa mun mielestä tosi huonosti plussaa. Tai ainakin niin kävi mulla ei viimeksi näyttänyt kun toinen testi jo näytti :meh: tsemppiä sinne!:Heartred

Miulla oli viime kierron lopussa niin, että torstaina piti menkkojen alkaa ja aamulla tulikin tippa paperiin, laitoin kupin joka kuitenki illalla oli tyhjä. Perjantaina ei mitään ja vasta lauantaina alkoi.. ei ole ennen myöhästynyt noin joten olin jo toiveikas mutta testi oli negatiivinen kun perjantaina sitten illasta testasin :meh:

Omaanapaa: ensimmäinen käynti naistentautien polilla oli eilen, miehen kanssa yhdessä oltiin. Ultrasi uudestaan ja ultrassa näkyi oikein hyvän paksuinen limakalvo, sekä ennusti ovulaatiota lauantaille niin kuin itsekin laskin. Kerroin kuitenkin ettei ovulaatiotesteissä ole näkynyt ainakaan eilen vielä yhtään mitään, niin sain pregnylin pistettäväksi lauantaille ja terolutit maanantaista eteenpäin :rolleyes: oli tosi kiva käynti ja tuntui että meitä kuunneltiin ja otettiin tosissaan :happy: olin varma että vasta ensi kiertoon saadaan apua mutta tämä olikin mukava yllätys :love017

Ai että, mä olen turhautunut!!! Ei tunnu MITÄÄN tai MILTÄÄN. :banghead: Tänään dpo 8 ja kp 23/27.

Jep, mulla ainakin. pahoinvointi ilmenee mulla sekä ovis- että pms-oireena, jippii...toki onneksi lievänä. itse en luota enää mihinkään oireisiin, enkä testaa kuin vasta menkkojen alkamispäivän jälkeen. eli eipä oo tarvinnu paljon testailla...

Ite huomannu kans hormonaalisen ehkäisyn lopetuksen jälkeen etoo aina ennen kuukautisia. Vähän samoilla linjoilla move88:n kanssa sillä saralla, että en testaa, ennen ku menkat on myöhässä, mut se on helpommin sanottu, ku tehty, koska itellä kaikkea muuta, ku säännöllinen kierto :banghead: Parhaimmillaan tosiaan oma kierto ollut 67pv, joten jos sattuisikin raskautumaan lyhimmän kierron, eli 24-25pv mukaan, eikä testaisi vasta kun 70 päivän kieppeillä, niin olis ainaki leffaviivat tarjolla :hilarious: Tällä hetkellä kp41, etoo ja alavatsa kipristelee. Jos ei tätiä kuulu, niin ehkä ensi viikon lopulla vois testailla...

toi testi antaa mun mielestä tosi huonosti plussaa. Tai ainakin niin kävi mulla ei viimeksi näyttänyt kun toinen testi jo näytti :meh: tsemppiä sinne!:Heartred
Olen samaa mieltä. Se Plus testi on mielestäni epäselvä. Mulle tuli myös epäselvyys ja 2 eri kertaa. Eli oliko plussa vai ei. En suosittele ClearBlue muutenkun digitaalisena.

Takaisin