Raskaaksi 2020

Eihän terolut käynnistä menkkoja väkisin jos on raskautunut? Mä oon nyt miettinyt et taidan syödä nyy vaan sen reilu 10 päivää teroja. Vaikka ohjeistus eri.
Mielummin niin että jos vuoto alkaa terojen lopetuksesta vaikka raskaana olisi niin rv 4+ kuin että joskus 9-10+ kun sikiö jo iso:sorry:

Ens kierrossa sitten eri systeemit mut nyt meen näin ja rukoilen et jos olisin raskaana niin oma keltarauhanen hoitas homman kun terot loppuu:sad001

Aattelin vähentää niin että puolikas tabletti vielä muutaman päivän.
tästähän oli tuolla aiemmin puhetta, että aika erilaisia ohjeita annettu riippuen lääkäristä ja reseptin syystä. mutta ei terolut menkkoja käynnistä, ainakin mulle lääkäri selitti, että se kymmenen päivän kuuri auttaa vahvistamaan keltarauhasta ja näin ollen kohdun limakalvoa, ja kun kuuri loppuu niin menkat tulee jos raskautumista ei ole tapahtunut. jos tulet raskaaksi, ei terot menkkoja ainakaan varsinaisesti käynnistä - ne vaan vahvistavat keltarauhasta sen aikaa kun ovat käytössä. mutta pitäiskö sun yrittää saada soittoaikaa lääkärille jos toi mietityttää? :)

Sain 30.12. varhaisultra ajan. Sillon pitäis olla viikkoja 7+ jotain. Toivottavasti sitä ennen ei ala vuotaa:binkybaby Nyt arviolta 4+4 ja pakko oli tehdä yksi pc (ylimpänä).
Alemmas laitoin kuvan testistä jonka tein dpo8 (apteekin ultra). Ihan vertailun vuoksi teille ketkä myös aloittavat aikaisin testaamaan. Ja dpo 8 keskellä pc jolla siis paljon vaaleampi haamu samana päivänä. Toki mullakin voi olla parin päivän heittoa dpo:ssa vaikka säännöllinen kierto onkin. Harva saanee haamua noin aikaisin.. tuulimunassa mulla vain äkillisesti pärähti plussa ilman hiljalleen vahvistumista.

Liitteet

• IMG_20201210_070846.jpg
    IMG_20201210_070846.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 210
  • IMG_20201201_073843.jpg
    IMG_20201201_073843.jpg
    8.8 KB · Katsottu: 198
  • IMG_20201201_140858__01.jpg
    IMG_20201201_140858__01.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 196
Muokattu viimeksi:
Sain 30.12. varhaisultra ajan. Sillon pitäis olla viikkoja 7+ jotain. Toivottavasti sitä ennen ei ala vuotaa:binkybaby Nyt arviolta 4+4 ja pakko oli tehdä yksi pc (ylimpänä).
Alemmas laitoin kuvan testistä jonka tein dpo8 (apteekin ultra). Ihan vertailun vuoksi teille ketkä myös aloittavat aikaisin testaamaan. Ja dpo 8 keskellä pc jolla siis paljon vaaleampi haamu samana päivänä. Toki mullakin voi olla parin päivän heittoa dpo:ssa vaikka säännöllinen kierto onkin. Harva saanee haamua noin aikaisin.. tuulimunassa mulla vain äkillisesti pärähti plussa ilman hiljalleen vahvistumista.

Kiitos vertailukuvista. :happy:
Digitaalinen testi olisi paras joka kerralle, mutta tulee kalliiksi jos sillä aloittaa, kun mäkin testailen niin aikaisin että menkatkaan ei myöhässä. ClearBlue lupaa niihinkin 4pv ennen kuukautisia, vaikka on vain 25mIu. Mä luullut aina että se 25mIu on sellainen testi jolla testataan vasta kuukautisten alkamispv:nä aikaisintaan.

Täällä menossa olettetavasti dpo 4-5 kp 21/32 ja nyt vissiin iski pieni flunssan poikanen aamulla oli kurkku kipeenä ja aivastelua... :meh: olo on sellainen et pää painaa vaikka ei ole kuumetta :wacky: onneksi en oo vielä töissä et voin vaan olla kuopuksen kanssa kotona mut silti vähän hirvittää et tarviiko täs nyt lähtee kuitenkin korona testeihin:banghead::bag: eipä ole itse kertaakaan tarvinnut tänä vuonna käydä kun en ole kipeenä ollut kertaakaan.. No tän takia unohdin ottaa mun adhd lääkkeet joten en saa tänään mitään aikaiseksi :banghead::angelic:

Eikö sulla ollut kanssa ihan liki menkat(?) jos on tullakseen. Se digitesti kyllä on ainoa josta voi melkein varmuudella sanoa että ei näytä kovinkaan väärin. Paitsi minulla, tein viime raskaudessa ensin päiväpissasta(ohjeissa sanotaan aamuvirtsa) ja oli nega. Seuraavana aamuna oli positiivinen 1-2vko.
Sitä suosittelen.

Mulla menkat kohta viikon myöhässä. :angelic: Täällä paha olo valtaa ajatuksia aaltoillen. Eilen illalla alkoi. Aina ei ole huono olo mut nyt ällöttää huolella. Ei aamulla, vaan päivällä / illalla. :yuck: Testin teen huomenna. Laskujen mukaan huomenna pitäisi olla 4+6. Saa nähdä kuinka pitkään menee et saan kyytiläisen kii itse teossa, nimittäin on jo vahva olo että raskaana ollaan. :hilarious:

Että sillälailla! Mitä ihmettä mun kropassani tapahtuu... kesken meni 22.11, vuotelu loppui jo 24.11, hymynaaman kertaalleen digiin sain 29.11 (testasin myös edellisen ja seuraavan päivän tuloksetta) sekä tänään 10.12... eikö viimeksi sitten vaan munasolu irronnutkaan tms ja nyt olis tulossa uudelleen?!

Liitteet

• D1FE4E18-295C-4064-846A-E904AAA64962.jpeg
    D1FE4E18-295C-4064-846A-E904AAA64962.jpeg
    11.2 KB · Katsottu: 158
Move88: oliko sulla annos 1 tsbletti 10 päivää vai 2 tablettia? Mulla alunperin et 1-2 tabua , eli 1 muuten mutta jos meinaa alkaa tiputtelee niin 2 tabua.

Move88: oliko sulla annos 1 tsbletti 10 päivää vai 2 tablettia? Mulla alunperin et 1-2 tabua , eli 1 muuten mutta jos meinaa alkaa tiputtelee niin 2 tabua.
mielenkiintoista! mulle määrättiin 1 tabletti päivässä. ei tosin ainakaan ekalla kierrolla poistanut tiputtelua, mutta katotaan nyt ainakin tää toinen vielä...

Mulla menkat kohta viikon myöhässä. :angelic: Täällä paha olo valtaa ajatuksia aaltoillen. Eilen illalla alkoi. Aina ei ole huono olo mut nyt ällöttää huolella. Ei aamulla, vaan päivällä / illalla. :yuck: Testin teen huomenna. Laskujen mukaan huomenna pitäisi olla 4+6. Saa nähdä kuinka pitkään menee et saan kyytiläisen kii itse teossa, nimittäin on jo vahva olo että raskaana ollaan. :hilarious:
Oho viikon myöhässä. Se kuulostaa todellakin lupaavalle. Mutta ei ole plussaa tullut siltikään? Millä testillä aamulla testaat?
Minulle tuli postiluukusta lisää... Ovistestejä sekä 2 puikkotestiä, 10mIu...malttaisiko odottaa lauantai aamuun asti sen kanssa koska nyt vasta dpo7.

Oho viikon myöhässä. Se kuulostaa todellakin lupaavalle. Mutta ei ole plussaa tullut siltikään? Millä testillä aamulla testaat?
Minulle tuli postiluukusta lisää... Ovistestejä sekä 2 puikkotestiä, 10mIu...malttaisiko odottaa lauantai aamuun asti sen kanssa koska nyt vasta dpo7.

Jep, negoja saanu. Ja kaupan iha tavallisil halpistesteil 25mlu.. sil oranssil.

Nyt käytin 7 euroa cb koska c'moon, jotain edes esiin!! Ja jos ei ni ihmettelen :wink

Ok..
Mutta miksi kommentoit minulle tuonne huonoa kieltä?

En kai? Anteeksi, ei ollut mitenkään tarkoitus pahoittaa mieltä tai mitään. :sorry: Tarkoitin siis vain että viivatesteihin mulla meni nyt luotto ja vähän luotettavamman piti ostaa et uskaltaa ehkä enemmän ns. Uskoa. Sanoin asian väärin, anteeksi kauheasti!!

En kai? Anteeksi, ei ollut mitenkään tarkoitus pahoittaa mieltä tai mitään. :sorry: Tarkoitin siis vain että viivatesteihin mulla meni nyt luotto ja vähän luotettavamman piti ostaa et uskaltaa ehkä enemmän ns. Uskoa. Sanoin asian väärin, anteeksi kauheasti!!

Ei se mitään. Saat anteeksi, ymmärsin nyt :3some

Testi riippuvaiven tässä hei taas, älkää kivittäkö:hilarious::bag:Kertokaas näyttääkö tämä CB herkkä vääriä haamuja tai ns. roskishaamuja, ylin kuva testiajalla, keskimmäinen yli testiajan ja viimenen kun testi oli täysin kuiva..
Rfsu.n liuskatesti 25 herkkyys oli täysin nega.

Liitteet

• IMG_20201210_162041.jpg
    IMG_20201210_162041.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 157
  • IMG_20201210_162147.jpg
    IMG_20201210_162147.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 159
  • IMG_20201210_180548.jpg
    IMG_20201210_180548.jpg
    16.8 KB · Katsottu: 161
Täällä on tänään oireet vähän vahvistuneet. Vv runsastui yhdessä yössä, tissit särkee vähän, etoo, kohdun seutua polttelee ja ihan järjetön rage koko ajan päällä. Ihan naurettavan pienistä asioista kilahtelen kun yleensä olen aika tasainen. Aiemminkin on ollut hermoheikkous raskausoire. Aamulla tein rfsun (perus viivanpaikka) ja pcn (täysin blanco), äsken tehdyssä pcssä näkyy jotain!! Roskishaamuksi luettava kun testiajalla ei ottanut selvää yrittääkö siellä jotain häivähtää vai ei, tosin mulla ei ikinä oo tullut mitään näkyviin turhaan. Edes siellä roskiksessa. Aikaista on, vasta pari päivää kiinnittymisestä jos se olis ollut dpo9 ja nuo herkkyydeltään 25..

En usko että tänne lisättynä mitään näkyy, mutta pakkohan se on spämmiä silti:IMG:

Liitteet

• IMG_20201210_164903.jpg
    IMG_20201210_164903.jpg
    6.5 KB · Katsottu: 178
  • IMG_20201210_190029.jpg
    IMG_20201210_190029.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 170
Takaisin