Raskaaksi 2020

Tais ne päivällä olevat rfsu.n omat olla niitä turhia viivoja tai näin ainakin nyt oletan.. Tekasin vielä ilta pisusta rfsu.n oman ja apteq merkin oman niin rfsu.n omassa ihan vähän haaleampi kuin päivällä mutta kuitenkin erotti paljaalla silmällä edelleen ja Apteq testi täysin nega ja molemmissa pitäis olla herkkyys se 10.. En nyt sitten tiedä mitä tässä pitäis uskoa vai jäänkö odottamaan vaan menkkoja.. On tämä raastavaa:sad001:banghead:

Kärsivällisyyttä :hilarious: Millon sulla pitäs alkaa menkat? Vielähän on kaikki mahdollista! :Heartred Mä sinuna odottaisin ja testaisin parin päivän päästä uudestaan. :rolleyes:

Kärsivällisyyttä :hilarious: Millon sulla pitäs alkaa menkat? Vielähän on kaikki mahdollista! :Heartred Mä sinuna odottaisin ja testaisin parin päivän päästä uudestaan. :rolleyes:

Joo tiedän, helpommin sanottu kuin tehty:hilarious::bag: Sunnuntaina pitäs alkaa eli nyt dpo 9. On toki ja kaikki testithän on erilaisia ja saattaa näyttää eri tuloksen näin varhaisessa vaiheessa:rolleyes: enköhän malta olla viikonloppuun asti testaamatta:hilarious:

Tais ne päivällä olevat rfsu.n omat olla niitä turhia viivoja tai näin ainakin nyt oletan.. Tekasin vielä ilta pisusta rfsu.n oman ja apteq merkin oman niin rfsu.n omassa ihan vähän haaleampi kuin päivällä mutta kuitenkin erotti paljaalla silmällä edelleen ja Apteq testi täysin nega ja molemmissa pitäis olla herkkyys se 10.. En nyt sitten tiedä mitä tässä pitäis uskoa vai jäänkö odottamaan vaan menkkoja.. On tämä raastavaa:sad001:banghead:
Toivottavasti sulla on oikea haamu siellä eikä viivan paikka jota noi monesti antaa :banghead:
Tässä on mun viivan paikka toivottavasti näkyy sillee miten mulle..

Liitteet

• Screenshot_20201117_123828.jpg
    Screenshot_20201117_123828.jpg
    16.7 KB · Katsottu: 135

Samaa epäilen täällä nyt minäkin. Tein aamupissasta nyt. Jos joku näkee niin saa kertoa.
IMG_20201210_052248.jpg

Muokattu viimeksi:
Joo tiedän, helpommin sanottu kuin tehty:hilarious::bag: Sunnuntaina pitäs alkaa eli nyt dpo 9. On toki ja kaikki testithän on erilaisia ja saattaa näyttää eri tuloksen näin varhaisessa vaiheessa:rolleyes: enköhän malta olla viikonloppuun asti testaamatta:hilarious:
Toivotaan että ne ei ala. Hengessä mukana toinen piinailija täällä :rolleyes:
Mulla menkat pitäisi alkaa siis ensi maanantaina-keskiviikkona.
Mulle tuo Rfsu PUIKKOtesti antoi todella selkeitä haamulaisia, mutta kuukautiset alkoivat ajallaan,viime kuukautiskierrossa... Aloin tosin testaamaan aikasin(kp23). Voi olla että näytti kemiallisen raskauden. Melko luultavasti.Sehän on tosi herkkä myös kuten nämä mun Onestepit jotka Wishiltä tilasin. Mulla on kuvia siitä mun haamulaisesta. Ellen poistanut kaikkia jo...

Nyt kun noita valheellisia haamuja ja viivanpaikkoja antavia testejä tuntuu olevan paljon, niin itellä käy vain mielessä ettei täs voi kohta luottaa kuin ehkä digiin ja viime kädessä ultraan ja verikokeen tulokseen:hilarious:

Täällä kp28/27. Nyt on hentoja pieniä nippailuja alavatsalla ja pahoinvointia. Taitaa tänään muuttua kp28>kp1 päivän aikana :meh:

Joo, mä oon varmaan ennenkin sanonut mutta suhtaudun itse hyvin varauksella tohon rfsu:n herkkään testiin.. Mulla on tosin toisinpäin, mulla on ei niin herkät liuskatestit jo näyttäneet plussaa, mutta tuohon rfsu:n herkkään testiin ei ole tullut edes viivanpaikkaa, vaikka olen raskaana ollut.

Täällä muutama jo haamuilee, niin toivotaan vahvistumista viivoille :happy:

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :Heartred

Tässä ois mun negatiivinen tulos RFSUlla. Olin ihan 100%varma että olen raskaana. Ostin noita varmaan 10kpl ja aina sama viiva mutta ei vahvistunut.
IMG_20201119_134849.jpg

Näiden kokemusten perusteella epäilin syyskuussa rfsun puikkotestin haamuviivan oikeutta. Haamu tuli, ei vahvistunu kauheen nopeesti siihen puikkoon, mutta muut testit vahvisti että oikee viiva oli. Aiemmin en ollu saanu mitään viivanpaikkoja rfsun testeissä. Löysin yks päivä rfsun liuskoja kaapista, oli jääny siitä syyskuulta jemmaan niitäkin, kun meidän lähikaupoista ei muita saa. Oon kuitenkin tilannu one stepin ja sofin testejä nyt jemmaan, että jatkossa testaa mieluummin jollain muilla kerta rfsu ei oo niin luotettava.

Näiden kokemusten perusteella epäilin syyskuussa rfsun puikkotestin haamuviivan oikeutta. Haamu tuli, ei vahvistunu kauheen nopeesti siihen puikkoon, mutta muut testit vahvisti että oikee viiva oli. Aiemmin en ollu saanu mitään viivanpaikkoja rfsun testeissä. Löysin yks päivä rfsun liuskoja kaapista, oli jääny siitä syyskuulta jemmaan niitäkin, kun meidän lähikaupoista ei muita saa. Oon kuitenkin tilannu one stepin ja sofin testejä nyt jemmaan, että jatkossa testaa mieluummin jollain muilla kerta rfsu ei oo niin luotettava.

Näin minäkin toimin jatkossa. En enää osta RFSU- testejä. Vaikealukuisia koska antavat vääriä tuloksia/vääriä haanuviivoja jotka ei olekaan positiivinen.
Näin myös itse tilannut Raskauskeijulta ostanut nyt ovistestit (mukana 2kpl herkkiä liuskoja, jotka huonoja koska on erittäin kapeita) sekä kokeiluun se herkkä puikkotesti jossa liila korkki, sekä Wishiltä nyt tilasin, 20kpl sai 3 eurolla laadukkaita (ei viivanpaikkaa antavia!) ONE STEP:jä, herkkyys 10mIu.

Mietin tässä että pitäis lähteä apteekkiin pikkuhiljaa ostaa niit testei ku tuli puheeks. Ja hyvä et mainitsitte ton et rfsuihin ei kannata luottaa, en siis ota niitä..

Mulla on kyllä aina toiminut ihan oikein se rfsu:n punainen liuskatesti, mutta tiedän että nekään ei monilla toimi. :shifty:

ON: pahin menkkapettymys takanapäin. tiiättekö ne aamut, kun näät jotain ihanaa unta etkä millään haluais herätä? :sleep002 tää oli just sellanen. oli niin iso ihastus siinä unessa, etten kestä. jonkun kuvitteellisen nuoren englantilaisjäbän kanssa :smiley-ashamed005 kylläpä sitä ihastumisen tunnetta joskus kaipaa näin 14 yhdessäolovuoden jälkeen :laughing002 no mutta. viikon päivät ja sit päästään tän oman kullan kanssa talletteluhommiin taas :dance011

Raskaustesti nega. Jätän ne testit nyt tähän tältä erää ja jatkan ovistesteillä :yuck:

saatteko te tehtyä ovistestit aina samaan aikaan päivästä? Musta tuntuu et siinäkin on iso ero tuloksessa mihin aikaan teen, mutta kun aina ei ole mahdollisuutta tehdä samaan aikaan. Aamun eka pissa olis helpoin, mutta noi raskauskeijun liuskat ainakin sanoo kellonajaksi sen 10-20 välillä :meh:

Raskaustesti nega. Jätän ne testit nyt tähän tältä erää ja jatkan ovistesteillä :yuck:

saatteko te tehtyä ovistestit aina samaan aikaan päivästä? Musta tuntuu et siinäkin on iso ero tuloksessa mihin aikaan teen, mutta kun aina ei ole mahdollisuutta tehdä samaan aikaan. Aamun eka pissa olis helpoin, mutta noi raskauskeijun liuskat ainakin sanoo kellonajaksi sen 10-20 välillä :meh:

mä tein kahdesti päivässä, en kellontarkasti kuitenkaan, pari kolme tuntia saatto olla heittoa. Kuitenkin aamulla/aamupäivällä ja iltapäivällä illalla. Jossakin kierrossa aamut oli haaleampia, välillä se vahva viiva näky sillonkin. Riippuu ihan siitä miten nopeasti hormonia kehittyy missäkin kierrossa, mutta kahdesti tikuttamalla ei yleensä plussa ainakaan ohi mene jos tikut on hyviä :)

Hmm silloin kun lääkärin "määräyksestä" testasin niin kaksi kertaa päivässä ns ruokapaussi pissi ja iltapala pissi :happy: mut tää oli tosiaan 12-13 v sitten sen jälkeen kun mun oma hormonitoiminta palautettiin kun se oli ensin ajettu lääkkeellisesti alas.. Mut sitten tikuttelin monta vuotta vaan ruokapaussi pissillä..

Mietin tässä että pitäis lähteä apteekkiin pikkuhiljaa ostaa niit testei ku tuli puheeks. Ja hyvä et mainitsitte ton et rfsuihin ei kannata luottaa, en siis ota niitä..

Eikö sulla ollut kanssa ihan liki menkat(?) jos on tullakseen. Se digitesti kyllä on ainoa josta voi melkein varmuudella sanoa että ei näytä kovinkaan väärin. Paitsi minulla, tein viime raskaudessa ensin päiväpissasta(ohjeissa sanotaan aamuvirtsa) ja oli nega. Seuraavana aamuna oli positiivinen 1-2vko.
Sitä suosittelen.

Sinuna minä en testailisi enää RFSU:lla, vaan joku toinen merkki. Tuo on antanut monelle tosiaan turhia toiveita.

En saanut tehtyä samaan aikaan..sinä iltana kun plussa pärähti tikkuun oli Onni että testasin vielä iltaysin aikaan. Kp 14 oli ja siihen asti testasinkin 2krt päivässä. Jopa 3 jos muistan oikein. Sain täältä hyvän neuvon ja se auttoi.. En ollut ennen ovista tikutellut eli uusi asia kokonaan mulle.

Eihän terolut käynnistä menkkoja väkisin jos on raskautunut? Mä oon nyt miettinyt et taidan syödä nyy vaan sen reilu 10 päivää teroja. Vaikka ohjeistus eri.
Mielummin niin että jos vuoto alkaa terojen lopetuksesta vaikka raskaana olisi niin rv 4+ kuin että joskus 9-10+ kun sikiö jo iso:sorry:

Ens kierrossa sitten eri systeemit mut nyt meen näin ja rukoilen et jos olisin raskaana niin oma keltarauhanen hoitas homman kun terot loppuu:sad001

Aattelin vähentää niin että puolikas tabletti vielä muutaman päivän.

Takaisin