Raskaaksi 2020

Eilen illalla/yöllä tuikintaa vasemmalla puolella. Sama tuntemus kuin viime kierrossa kiinnittymisen aikaan (silloin dpo6). Oikealla tasaista jomotusta. Mutu-tuntumalla ovulaatio tullut vasemmalla, oikealla puolella kysta varmaan puhjennut. Lämmöt nousi takaisin, pc vielä ainakin nega. O-testin viiva aamun ekasta aavistuksen näkyvissä, jos aamun ensimmäisiä verrataan niin hippusen enemmän näkyy kuin aiempina päivinä.

Ihanaa!!!! Posti toi 20kpl 10mIU liuskatestejä:smiley-angelic006 heti tein yhden... Tässä kuvat.
IMG_20201209_144215.jpg

IMG_20201209_144155-01~3.jpeg

Muoks. Eli tää testi tuli siksi tehtyä
päiväpissasta kun postinjakaja toi ne ja malttamaton olen niin varmistin tuleeko tähän jo jotain... Nyt siis KP 21.

Muokattu viimeksi:
Mua turhauttaa! Hitto kun ei tiedä mitä testejä tekis, raskaustestiä ja ovistestiä vuorotellen.
Dpo 10 viime hymynaamasta mikä sit ikinä olikaan ja raskaustesti aamulla nega. Mutta ovistesti näyttää tältä... digiä en tehny, ois ehkä pitäny. En tiedä yhtään missä mennään. o_O

Liitteet

• 28EE9B93-5BF3-4225-8053-30F46F8A3EA1.jpeg
    28EE9B93-5BF3-4225-8053-30F46F8A3EA1.jpeg
    7.3 KB · Katsottu: 145
Apua!!:wideyed: Tänään dpo 9 ja Rfsu.n herkkä näyttää tämmöstä, nyt jopa omaankin silmään väriä! Yhä oon kyllä vähän skeptinen näiden testien kanssa.. Mutta tohtiskohan sitä vähä jo nostella toiveita ylemmäs:love7
Ylempi testiajalla ja alempi kuivuneena n. 25 min uittamisesta.

Liitteet

• IMG_20201209_151205.jpg
    IMG_20201209_151205.jpg
    19.5 KB · Katsottu: 171
  • IMG_20201209_153344.jpg
    IMG_20201209_153344.jpg
    11.9 KB · Katsottu: 166
Mua turhauttaa! Hitto kun ei tiedä mitä testejä tekis, raskaustestiä ja ovistestiä vuorotellen.
Dpo 10 viime hymynaamasta mikä sit ikinä olikaan ja raskaustesti aamulla nega. Mutta ovistesti näyttää tältä... digiä en tehny, ois ehkä pitäny. En tiedä yhtään missä mennään. o_O

Voi olla että parin päivän sisään alkaa raskaustestissäkin näkymään. Mulla vähän tätä vahvemmalla ovistestin viivalla oli hentoinen haamu 10-herkässä kun testailin km jälkeen. Ootko aiemmin uitellut ovistestiä loppukierrosta, tiedätkö millaista viivaa tulisi jos menkat alkamassa? Joillain kai saattaa olla aika vahvatkin viivat loppukierrosta ilman että tarkoittaa mitään sen kummempaa.

Voi olla että parin päivän sisään alkaa raskaustestissäkin näkymään. Mulla vähän tätä vahvemmalla ovistestin viivalla oli hentoinen haamu 10-herkässä kun testailin km jälkeen. Ootko aiemmin uitellut ovistestiä loppukierrosta, tiedätkö millaista viivaa tulisi jos menkat alkamassa? Joillain kai saattaa olla aika vahvatkin viivat loppukierrosta ilman että tarkoittaa mitään sen kummempaa.

Noo en oikeestaan tiedä mistään mitään :grin kun mullahan se tilanne että yritystä takana kaksi kuukautta ja sen aikana ei yksiäkään menkkoja, mutta yksi keskenmeno... nyt koitan päästä oman kierron jäljille :wideyed: Aika paljon saa rahaakin menemään kaikkiin testeihin, mut harrastuksensa kullakin :rolleyes::grin

Täällä käytiin varhaisultrassa ja pieni vastasi samoja viikkoja, kuin oviksesta olin laskenut. Sydän löi vinhasti. 6+4 oli viikot ja ehkä mä alan tän pikkuhiljaa uskoa.

Seurailen teidän kuulumisia täällä edelleen ja olen hengessä mukana.

Tsemppiä kaikille teille ihanille ihmisille! :Heartbigred

Täällä käytiin varhaisultrassa ja pieni vastasi samoja viikkoja, kuin oviksesta olin laskenut. Sydän löi vinhasti. 6+4 oli viikot ja ehkä mä alan tän pikkuhiljaa uskoa.

Paljon onnea! :Heartred Ihania uutisia :love7

Apua!!:wideyed: Tänään dpo 9 ja Rfsu.n herkkä näyttää tämmöstä, nyt jopa omaankin silmään väriä! Yhä oon kyllä vähän skeptinen näiden testien kanssa.. Mutta tohtiskohan sitä vähä jo nostella toiveita ylemmäs:love7
Ylempi testiajalla ja alempi kuivuneena n. 25 min uittamisesta.

Mullakin menossa vasta (ei 100%varma)DPO 6. Ja testasin aamulla sekä päivällä. Kummassakin ehkä jotain. En voi uskoa todellakaan... Alavatsakipuja joita oli hiukan ed.päivänä ja ajattelin josko olisi kuuluisia kiinnittymiskipuja. En voi uskoa että näkyisi jo kp 21. Siis plussana testissä. Tein 10mIu testin ja siinäkin haamulainen...?
IMG_20201209_144155-01~2.jpeg

Kp27/27, dpo14, missä on mun menkat??
One stepin testi nega pari päivää sitte ja eilen tein illasta clearbluen testin (ei digi) ja molemmat oli negatiivisia.
Tuleekohan tästä nyt sitten normia pidempi kierto kun viime kierto jäi 23 päivään:meh:

Ei oo mitää oloja, ei menkkoihin tai raskauteen viittaavaa. Kummallisen... Normaali? I quess. Ei oo endokipuja, ei menkkavihlontaa, ei pahoinvointia, ei uusia finnejä vaan kirkastunu iho. Mielialaki on tasaisen seesteinen.

Ei sais valittaa, mutta en osaa olla normaaliolotilassa. Tämä on nii.. Merkillistä kun ei oo mitään kipuja. Tältäkö teistä muista tuntuu? Ensimmäinen päivä sitten vuosiin kun ei ole mitään kipuja

En tiedä pistikö tuo maca kropan toimimaan vai mitä tapahtuu, mutta viime viikolla oli ihan jäätävät ovislimat ja sitten yhtäkkiä alkoi liman&verensekainen vuoto. Ajattelin että voisi olla oviksen liittyvää, mutta tuo kirkas verinen vuoto jatkuu jo kolmatta päivää. :confused: Onko kellään ollut ovikseen liittyvää veristä vuotoa ja minkälaista se on ollut? Vai alkoiko menkat taas yllättäen, vaikka niiden pitäisi alkaa vasta ensi viikon lopulla. :facepalm:

Oikeastiko... Apuva. Meinaan että miten voi näin aikasilla päivillä näkyä??

Luulis kyllä, että on liian aikaista, jos sulla on vasta n. 6 dpo. Toivotaan kuitenkin, että olisi jotenkin ihmeen kaupalla oikeasta plussasta kyse. :)

Ihana kuulla että siellä kaikki hyvin :happy: onnellista odotuksen jatkoa!

Oiiii ihania kuulumisia Pingviiniemo! :love7

kp6, ja taidan unohtaa kaiken maailman testailut - ovistestit myös tässäkin kierrossa. Edellinen kierto oli jotenkin sopivan seesteinen ja stressitön, kyllä mä ehin vielä ovista tikuttaa jos ei tärppiä tuu :smug:
Töissä alkaa olla kisaväsy - kiirettä ja touhua piisaa. Nyt kaikki fokus siihen, ja sit lomalle! Enää 7 työpäivää jälellä :happy:
Sain päähäni nyt tehdä vanhaan kynttilälasiin uuden kynttilän puusydämellä, ja sekotin mukaan tuoksuöljyä. Aika kiva tuli, vielä testiin huomenna toimiko idea :headphone:

Onnittelut täältäkin Pingviiniemolle hienoista uutisista! :)

Täällä odottelen malttamattomana vuodon alkamista, että päästäis uuteen yritykseen. Näissä täysin lääkkeellisissä kierroissa on se huono puoli, että lääkkeiden lopetuksesta kestää yleensä vielä usean päivän, kunnes uusi kierto alkaa, vaikkei raskaudesta olisi tietoakaan. :dead:

Kp 1 eli YK 4 alkanut. :sad001:sad001

Mua kyllä mietityttää, että mitä tämä edelleen oikealla alavatsalla tuntuva jomotus on. Tästä kirjoitinkin jo viimeviikolla. Sen lisäksi on vain seurana normi menkkakivut. :arghh:

Raskaustestit saavat vielä odottaa laatikossa. Sunnuntaina kyllä pyörittelin niitä jo käsissäni kun olis tehnyt niin mieli testata!!!:sorry:

Tais ne päivällä olevat rfsu.n omat olla niitä turhia viivoja tai näin ainakin nyt oletan.. Tekasin vielä ilta pisusta rfsu.n oman ja apteq merkin oman niin rfsu.n omassa ihan vähän haaleampi kuin päivällä mutta kuitenkin erotti paljaalla silmällä edelleen ja Apteq testi täysin nega ja molemmissa pitäis olla herkkyys se 10.. En nyt sitten tiedä mitä tässä pitäis uskoa vai jäänkö odottamaan vaan menkkoja.. On tämä raastavaa:sad001:banghead:

Takaisin