Raskaaksi 2020

Kävin kaupasta testin ja nega oli. Ei selvästikkään tässäkään kierrossa. Alkais ees menkat niin ois uus toivo :angelic: jospa parin viikon päästä tärppäis kun on lapsivapaa ja hotelli varattu toisen hääpäivän kunniaks :wink punaviiniä nassuun ja stressittömyyttä.

Plussatuulia kaikille!

Piinaviikot täälläkin. Dpo vasta 2.
Tässä kierrossa on nyt jotenki vähän optimistisempi olo jostain syystä. :wacky: Nähtäväksihän se silti jää.

Ovis oli selkeesti aikaisempia voimakkaampi, Royal gelet käytössä että mahdollisesti niistä johtui. Lisukatestiinkin sain ekaa kertaa kaksi kirkuvan punaista viivaa.

Eilen oli järjetön migreeni, mutta näin aikasilla päivillä tuskin hedelmöittymiseen liittyi. Eli eiku vaan odottelua :bookworm: Flo ennustaa menkkoja alkavaksi 17.3..

Täällä ne menkat alkoi, tosin vielä tuhruttelee, mut kivut aika huikeat :blackeye:
Taitaa olla noissa testeissä jotain taikaa, kun aina alkaa heti negojen jälkeen :grin

Täällä ne menkat alkoi, tosin vielä tuhruttelee, mut kivut aika huikeat :blackeye:
Taitaa olla noissa testeissä jotain taikaa, kun aina alkaa heti negojen jälkeen :grin

Poistuukohan siinä jännitys ja keho antaa periksi. Minäki odotin, että menkat alkaa aamupäivän aikana, mut vielä ei kuulunu. Josko siinä testissä sitteki oli haamu. Tai vaan jäin elättelemään toiveita. :rolleyes:

Poistuukohan siinä jännitys ja keho antaa periksi. Minäki odotin, että menkat alkaa aamupäivän aikana, mut vielä ei kuulunu. Josko siinä testissä sitteki oli haamu. Tai vaan jäin elättelemään toiveita. :rolleyes:

Varmaan, joku psykologinen juttuhan tää on :hilarious:

ei hitto, tuus mun piinakamux. oon ihan hermona tän menkkojen odottelun kanssa.
itellä menkat myöhässä 5vrk, mut dpo vasta 13 et vaihtoehdot on kkm jälkeinen sekava kierto (mulla ei ole koskaan! ollut yli 31pv) nyt jo 35pv./ovis viivästyttää/raskaus.
oletettuna menkkapäivänä tuli hitusen verta ja heitin jo hanskat tiskiin. no nyt niitä menkkoja ei vain kuulu. mulla kyllä todistetusti hcg nousee hitaasti et kai tässä vielä toivoa on ja oon nyt lueskellu ni testissä voi näkyä haalea plussa vasta viikon-kahden päästä menkkojen oletetusta päivästä. hulluksi tulen! menkat alkaa varmasti tästä ressistäki jo!
sulla tänään piti menkat alkaa? mikä dpo?
ihana ku pääsee jonnekin purkamaan.

ei hitto, tuus mun piinakamux. oon ihan hermona tän menkkojen odottelun kanssa.
itellä menkat myöhässä 5vrk, mut dpo vasta 13 et vaihtoehdot on kkm jälkeinen sekava kierto (mulla ei ole koskaan! ollut yli 31pv) nyt jo 35pv./ovis viivästyttää/raskaus.
oletettuna menkkapäivänä tuli hitusen verta ja heitin jo hanskat tiskiin. no nyt niitä menkkoja ei vain kuulu. mulla kyllä todistetusti hcg nousee hitaasti et kai tässä vielä toivoa on ja oon nyt lueskellu ni testissä voi näkyä haalea plussa vasta viikon-kahden päästä menkkojen oletetusta päivästä. hulluksi tulen! menkat alkaa varmasti tästä ressistäki jo!
sulla tänään piti menkat alkaa? mikä dpo?
ihana ku pääsee jonnekin purkamaan.

Tai mulla on tänään kp 30/30. Dpo 15, tosin en oo ovista tikuttanu, eli pelkkien oireiden perusteella arvioitu. Yks testi ois kaapissa ja mietin, että miten maltan olla testaamatta aamulla.

Mulla oli ennen esikoista keskenmeno ja hcg:n laskua joutu odottaan ikuisuuden. Seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi, mutta plussa tuli vasta kp 48.

Tulin kyselemään vielä tähänkin ketjuun, että oliko täällä endoa sairastavia, millaiset oireet teillä on? Tiedättekö periytyykö endo :wideyed:
Kun tässä pohdiskelin, kun äidilläni on sitä jotain syvää laatua eli ei näy ultrassa, vatsakalvolla kasvaa siis kohdun limakalvoa.
Mulla ollut aina kipuja ja nyt taas tuntuu pahentuneen, niin et tuntuu välillä, että koko kierto yhtä kipua ja sitten menkkojen aikaan, kuten nytkin en pysty muuta kun makaamaan eikä särkylääkkeistäkään tai kuumavesipullosta ole oikein apua :blackeye:
Mun kiertokin heittää 23-50 päivän välillä, toisinaan tiputtelee. On tää kyllä rankkaa, meinaan naisena olo :hilarious::shifty:

Mulla on endo, menkka kivut on järkyttävän kovat, kipu alkaa päivää ennen vuotoa ja kestää siihen asti kun vuoto alkaa vähentyä ja turpoan samalla kun kivut alkaa :shifty: syön panacodia pahimpaan kipuun jos on pakko:sorry: ei oo tutkittu sen tarkemmin mut ainaki kohdun takana on tosi kipeä kohta ja toinen munasarja on kiinnittynyt kohtuun:sour:
Tosi vaikee olla töissä, työkaveri ilmoitti jäävänsä toukokuussa äitiyslomalle:sorry: nyt vaan odotan että pääsen kotiin itkemään:smiley-angry017

Mulla on endo, menkka kivut on järkyttävän kovat, kipu alkaa päivää ennen vuotoa ja kestää siihen asti kun vuoto alkaa vähentyä ja turpoan samalla kun kivut alkaa :shifty: syön panacodia pahimpaan kipuun jos on pakko:sorry: ei oo tutkittu sen tarkemmin mut ainaki kohdun takana on tosi kipeä kohta ja toinen munasarja on kiinnittynyt kohtuun:sour:
Tosi vaikee olla töissä, työkaveri ilmoitti jäävänsä toukokuussa äitiyslomalle:sorry: nyt vaan odotan että pääsen kotiin itkemään:smiley-angry017

Voimiksia sinne :Heartpink

Kiva, kun vastasit :)
Mulla toinen munasarja kohdun takana, mutta en tiedä onko se mihinkään kiinnittynyt, oudossa paikassa vain. Tosin siihen voi vaikuttaa monet muutkin seikat. Mulla liittyy kyllä kova selkäkipukin ja iskias tähän samaan :meh: mäkin oon turvonnut kun pallo, 2kg tullut lisää painoa viikon sisällä.
Ehkäpä voisin ihan oman mielenrauhan takia varailla gynelle aikaa :hilarious:

Heippa kaikille pitkästä aikaa! :3some

Jättäydyin pois tammikuussa kun meillä yritys käynnistyi vasta helmikuun lopussa, muuten olisin lukenut näitä koko ajan ja kuumeillut vaan turhaa :laughing002

MiniPillerit lopetin lauantaina ja innolla tässä odotetaan mitä tapahtuu. Ollaan sellaisia pupuilijoita muutenkin, että päivän-kahden välein aina kyhnytetään lähekkäin :laughing001

Tietenkin toivon että olisin jo raskaana :laughing014 kuukautisia ei ole kuulunut, eihän en aina ala kun pillerit lopettaa niin pitkään aikaan, mulla ollut kyllä yleensä helppoa, että on alkanut.

Ovulaatio oli ja mielestäni hyvät limatkin tuli, ja nyt on ollut hauskoja nipistelyjä sekä kerran kovempi veto viistosti kohdussa lonkkaan päin. Aamupala ei maittanut tänään :coffee2 ja kauhean kylmä meillä täälä kotona. :wtf

Tää on kyllä varmasti vaan henkinen raskaus, mutta saa sitä aina fiilistellä.

Heippa kaikille pitkästä aikaa! :3some

Jättäydyin pois tammikuussa kun meillä yritys käynnistyi vasta helmikuun lopussa, muuten olisin lukenut näitä koko ajan ja kuumeillut vaan turhaa :laughing002

MiniPillerit lopetin lauantaina ja innolla tässä odotetaan mitä tapahtuu. Ollaan sellaisia pupuilijoita muutenkin, että päivän-kahden välein aina kyhnytetään lähekkäin :laughing001

Tietenkin toivon että olisin jo raskaana :laughing014 kuukautisia ei ole kuulunut, eihän en aina ala kun pillerit lopettaa niin pitkään aikaan, mulla ollut kyllä yleensä helppoa, että on alkanut.

Ovulaatio oli ja mielestäni hyvät limatkin tuli, ja nyt on ollut hauskoja nipistelyjä sekä kerran kovempi veto viistosti kohdussa lonkkaan päin. Aamupala ei maittanut tänään :coffee2 ja kauhean kylmä meillä täälä kotona. :wtf

Tää on kyllä varmasti vaan henkinen raskaus, mutta saa sitä aina fiilistellä.

Mä ihmettelinkin, että mihin olit linjoilta kadonnut :grin
Tervetuloa takaisin :welcome ja tietysti uudet myös!

Toivottavasti siellä olis tärppi käynyt :angelic:

Mä ihmettelinkin, että mihin olit linjoilta kadonnut :grin
Tervetuloa takaisin :welcome ja tietysti uudet myös!

Toivottavasti siellä olis tärppi käynyt :angelic:

Kiitos! :Heartbigred siis kun oli pakko katkaista täysin kun roikuin vaan täälä ja olin ostamassa jo vaunuja :whacky011 nyt onnellisena molemmat ja annetaan vauvan tulla.

Voimiksia sinne :Heartpink

Kiva, kun vastasit :)
Mulla toinen munasarja kohdun takana, mutta en tiedä onko se mihinkään kiinnittynyt, oudossa paikassa vain. Tosin siihen voi vaikuttaa monet muutkin seikat. Mulla liittyy kyllä kova selkäkipukin ja iskias tähän samaan :meh: mäkin oon turvonnut kun pallo, 2kg tullut lisää painoa viikon sisällä.
Ehkäpä voisin ihan oman mielenrauhan takia varailla gynelle aikaa :hilarious:

Endon takia turpoan aina menkkojen aikaan, näytän siltä kuin olisin raskaana:wideyed: vaikka en tietenkään ole:sorry: lääkäri sanoi että tod.näk. endo kasvustua on vähän mutta laajasti koko vatsan alueella, ja tämähän ei näy sit missään ultrassa:shifty:
Puolet kuukaudesta voi käyttää farkkuja ja kun turpoaminen alkaa oviksen jälkeen niin sit pakko pitää jotain venyviä pöksyjä:sour:

Tai mulla on tänään kp 30/30. Dpo 15, tosin en oo ovista tikuttanu, eli pelkkien oireiden perusteella arvioitu. Yks testi ois kaapissa ja mietin, että miten maltan olla testaamatta aamulla.

Mulla oli ennen esikoista keskenmeno ja hcg:n laskua joutu odottaan ikuisuuden. Seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi, mutta plussa tuli vasta kp 48.
kauan meni et hcg laski? mulla laski suht nopeasti versus kuin korkea se oli vielä tyhjennyslääkkeitä ennen. tuo tieto tuo vielä toivoa, mutta tuskin on käynyt niin hyvä tuuri et raskaana oltais. minäkään en ole tikuttanut ovista. ens kierrossa otan kyl otikut käyttöön ekaa kertaa jos tosiaan näin sekavaks menee kierrot.

testit on kyl haaste. ei niitä malta olla käyttämättä! voisithan sä jo testata :p en millään lailla kannusta.

Endon takia turpoan aina menkkojen aikaan, näytän siltä kuin olisin raskaana:wideyed: vaikka en tietenkään ole:sorry: lääkäri sanoi että tod.näk. endo kasvustua on vähän mutta laajasti koko vatsan alueella, ja tämähän ei näy sit missään ultrassa:shifty:
Puolet kuukaudesta voi käyttää farkkuja ja kun turpoaminen alkaa oviksen jälkeen niin sit pakko pitää jotain venyviä pöksyjä:sour:

No joo, on kyllä ikävää! :sad001
Mun äidillä todentui endo laparoskopiassa vasta, ja sillä oli just tuota vatsakalvolla kasvelevaa laatua. Ihmetteli nuorena vaan kovia menkkajomoja, ultrassa ei mitään näkynyt kun vasta 20 vuotta myöhemmin :grin
Mut mun maha on aina ilmaa täys, turvonnut ylävatsasta saakka ja vatsa sekaisin jo edellisenä päivänä ennen varsinaista vuotoa. Nytkin heräsin öisin 3pv ennen menkkoja selkäsärkyihin ja paineen tunteeseen lantion alueella :shifty: luulin tietty raskautta, mut ne olikin nää menkat :hilarious:

Täällä menkat loppuu ihan just, enää sitä ärsyttävää lopputiputtelua.
Eikä olla miehen kanssa päästy puusta pitkään keskustelun kanssa. Tai siis mä odotan miehen päätöstä.
Ehkäisemätöntä suihkuseksiä kyllä oli helpottamaan kipuja, mutta molemmat tiedetään todennäköisyyden olevan tuossa vaiheessa kiertoa pienempi kuin lottovoitto :rolleyes:

Oon yrittänyt nyt lähinnä keskittyä kaikkeen muuhun.

Vähän muutenkin elämä painaa päälle. Ei viihdytä täällä niin kuin ajateltiin. Lasten päiväkoti ei ole meille (vanhemmille) kovin mieluinen, mutta ei mahdollisuutta nyt vaihtaakaan. Eikä siellä varsinaisesti mikään vika ole, jotenkin vaan... Edellinen pk oli kyllä aika unelma, joten vertailukohde on korkealla.
Mä en tykkää mun harjoittelupaikasta ja sinne meneminen on aina motivoinnin takana. Mutta haluan tutkinnon kasaan pian, joten en lähde enää etsimään toista ettei lykkäänny.
Miehellä töissä kitkaa pomonsa kanssa. Asiat ja viestintä ei aina oikein toimi.
Ääh.

Sori oma napa vaan taas :rolleyes:

Kp28/24-30, dpo 12 alkoi juuri. Vatsaa särkenyt pari päivää.. jumpassa kävin illasta, et sais vatsakivun unohdettua ja se auttoikin. Kotona taas alkoi särkeä ja lääkettä on kyllä otettu. Puuh.

Takaisin