Raskaaksi 2020

Jostain ketjusta, en muista oliko tämä, luin että seksiä ei sais harrastaa lähellä odotettujen menkkojen alkamista:confused004 miksi? Ja siis mitä asiaa silmällä pitäen? Mahdollisen juuri alkaneen raskauden takia vai ylipäänsä muuten vaan? Tekis mieli tänään antaa mut mietin et jos se on jotenkin kiellettyä jos on juuri hedelmöitynyt:laughing002

Hyi s***ana miten huono olo tuli yhtäkkiä.. Äsken join miehen tekemää marja soppaa ja sitten menin järjestelee taas tavaroita ja tuntu että laatta lentää kohta

Jostain ketjusta, en muista oliko tämä, luin että seksiä ei sais harrastaa lähellä odotettujen menkkojen alkamista:confused004 miksi? Ja siis mitä asiaa silmällä pitäen? Mahdollisen juuri alkaneen raskauden takia vai ylipäänsä muuten vaan? Tekis mieli tänään antaa mut mietin et jos se on jotenkin kiellettyä jos on juuri hedelmöitynyt:laughing002

Me ollaan harrasteltu monestikin noin :grin
En oo asiaan perehtynyt, mut luulisin et siinä on tulehdusriski suurempi, jos esim. Tiputtelee ennen menkkoja.

Mulla on nuo gelee royalet nyt toista kiertoa käytössä. Osalla ilmeisesti vahvistaa ovulaatio-oireita, näin käsitin ainakin muista ketjuista. Mutta mulla ei kyllä ole sitä tehneet, ovislimoja en ole esimerkiksi ikinä bongannut. Mutta nyt vaikuttaisi ainakin nämä pari kiertoa olevan vähän tasaisempia, toki parin kierron perusteella vaikea tehdä vielä varmoja päätelmiä asiasta.

Vaihdoin tähän kiertoon Onestepin ovisliuskat CB:n dualhormoneen. Viime kierrossa en saanut ovista kiinni liuskoilla (kahta yhtä vahvaa viivaa), mutta kierron pituudesta päätellen ovis osui kuitenkin siihen ajankohtaan, kun testiviiva oli vahvimmillaan.

Nyt tänään CB antoi parin vilkkuvan päivän jälkeen pysyvän hymynaaman. Uitin kupissa sitten myös vielä jäljellä olleen ovisliuskan, ja se ei tullut posiksi kuitenkaan. Huomaa, että nuo liuskat ei ehkä sit vaan toimi mulla. Toivottavasti hormonitoimintaa kuitenkin pelaa, vaikka toinen testi ei vahvaa tulosta annakaan. :think005

No, anyway olen onnellinen CB:n hymynaamasta, illalla sit tuumasta toimeen!

Mulla on ihan sama et liuskoista en saa yhtä tummaa, mut selkeesti ovulaation aikaan kuitenki kaks tummempaa viivaa! Ja nyt CB yhden vilkkuva päivän jälkeen antoi pysyvän hymynaaman.:joyful:

Eilen yöllä tuli talleteltua, mut ovislimoja ei vaan näy missään :bored: viime kuussa näky pikkasen mut sitä ennen ei taas pitkään. :sad001

Yk12 ja parin viikon päästä lähete naikkarille, mikäli nyt TK otetuissa veri ja cervix kokeissa ei näy mitään..

Menin tekemään testin, mutta ei ois vielä pitäny. Meillä päin on mahatautia liikkeellä ja ajattelin, että testi ois antanu suuntia, että onko parempi jäädä kotiin sairastamaan. Oon nyt näkeväni testissä jotain, joka on kai vaan viivan paikka. :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20200306_051335.png
    IMG_20200306_051335.png
    161.7 KB · Katsottu: 195
Päivitys omaan napaan, tein tyhmänä testin joka oli niin nega kun nega voi olla. Ja sen jälkeen alko kohtuu kova alavatsa jomotus. Ihan kun menkat alkais, vaikka ne vasta ens viikolla pitäis tänne rantautua. Nyt ottaa sit päähän.

Liityn myös kerhoon, jonka keho ja mieli on vankeutunut hormooni toimintaan! :mad::confused:

Päivitys omaan napaan, tein tyhmänä testin joka oli niin nega kun nega voi olla. Ja sen jälkeen alko kohtuu kova alavatsa jomotus. Ihan kun menkat alkais, vaikka ne vasta ens viikolla pitäis tänne rantautua. Nyt ottaa sit päähän.

Liityn myös kerhoon, jonka keho ja mieli on vankeutunut hormooni toimintaan! :mad::confused:

Minuu mietyttää kans kuvittelenko vaan oireet ja et voisko testi näyttääkkin vielä positiivista! Kai se on silti tehtävä kun menkkoja ei kuulu :angelic: tänään siis vasta viikon myöhässä ja maanantaina tyhmänä tein jo yhen testin se oli selkeä nega viikonloppuna tuli tuhru vuotua välillä pyyhkiessä.:bored: esikoista odottaessa mul oli käyny niin et hedelmöitys ajankohta oli viikkoa myöhemmin kun menkoista laskettuna eli ovuloin myöhemmin oiskohan pieni toivonkipinä et nytkin niin :happy: en oo koskaan tikuttanu oviksia vaikka varmaan kannattaisi :grin

Kp 30, ei oo mitään tietoa menkoista ja testit negaa. Meinaa vähän v.käyrä nousta ja inho omaan kroppaan :banghead:

Toivotaan raskautta eikä noroa, jota on liikkeellä :Heartpink
Itse palelin eilen ja parina muunakin iltana tuntu että kylmyys on luissa asti.
Nii mä kans mietin, sitä on tosiaan liikkeellä, töistä just on ollu monta päivää jo yks pois ku viime vkl oksensi. Mut sen jälkeen kun oksensin niin olo on taas ollu ihan normi. Ruumiinlämpö oli 36,7

Estrogeeni on hyvänolon hormoni.. Mulla oviksen aikana romahtaa olo ku eka hurjan euforinen olo sit romahdus. Sen jälkeen pari päivää alakuloinen olo ja sit ku estrogeeni lähtee uuteen nousuun niin olo on hyvä vaikka proge väsyttää ja tekee ties mitä.. nooh, me ollaan valitettavasti niin hormoneilla toimivat..

Pakko sanoo että toissapäivänä oli digis tosi vahvat viivat ei hymyy (uskon että se oli päivä ennen enkö saanut hymyy tähän kiertoon) ja sit eilen ekaa kertaa ikinä se oli liki näkymätön se testiviiva. Hitto mä olin iloinen et ilmeisesti se rakkula nyt on irronnut oikeesti ja hormonit droppas. Mul siis on aina toooosi tummat viivat digiski

Onko ketään toista jolla menkat tulis aina täyden kuun aikaan? :wideyed:

Silloin kun menkat tuli ne oli synkassa kuun kanssa tosi pitkään. Ihan kätevää. Siitä tosin on yli 2v, kun on ollut raskaus ja imetys tässä häiritsemässä. Saa nähdä jatkuuko samaan tyyliin kun menkat ehkä joskus taas alkaa...

Silloin kun menkat tuli ne oli synkassa kuun kanssa tosi pitkään. Ihan kätevää. Siitä tosin on yli 2v, kun on ollut raskaus ja imetys tässä häiritsemässä. Saa nähdä jatkuuko samaan tyyliin kun menkat ehkä joskus taas alkaa...
Mulla kuparikierukan aikana alkoi kierto olee kuun kanssa samassa aikataulussa. Vielä sen poistamisen jälkeenkin(14.1.poistettiin), tosin viime vuoto mikä oli muutenkin vähän outo, alkoi täyttä kuuta edeltävänä päivänä ja kesti vielä sen saman päivän kun oli täysikuu

Ovisplussa testissä. kp11. Onneksi eilen testasin ja sain melkein tasavahvat viivat, koska olisi muuten voinut mennä ohi. Flo ennustaa vasta kp 15 ovista. Tässä ei ollakaan maanantain jälkeen ehditty talletella, joten tänään pitäisi päästä hommiin.

Mä päivittelen täällä taas omia olojani :grin

kp 33, dpo 13, herkkä testi aamulla täysin nega :hilarious:
Nyt selkää sekä vatsaa kiristää ja koskee, olo sellainen, että menkat voi alkaa hetkenä minä hyvänsä :wtf:
Että niin se vaan näyttäis nyt siltä, että turha tässä raskautta on toivoa :hilarious: Tietty, jos ei ens viikolla jo oo alkanut niin, sitten testailen uudestaan. Testejä en edes viitsinyt ostaa lisää, kun lähtee lapasesta koko touhu - päätin suunnitella viikonlopuksi jotain tekemistä miehen kanssa, että sais ajatuksia vähän muuallekin :playful: Käydään varmaan anopilla, saunotaan ja nautitaan yhdessäolosta. Ehkä tehdään pieni retki maalle, jos jalka toimii sen verran, että jaksan vähän patikoida :shy:

Reumakokeet ei olleet vielä tulleet, ensi viikolla saan tietää - muut kokeet oli onneksi kunnossa :angelic:
Mä oon alkanut pohtimaan voiskos tää selkäkipukin olla jotain hormonaalista, kun kipeytyy aina siltä puolelta, miltä munasolu irtoaa o_O

Takaisin