Tuo keskenmeno on molemmille varmasti iso asia, meillä ainakin mies turhautui siitä kun ajatteli että mulla on enemmän oikeus surra asiaa koska itse ns koen kaikki fyysisesti mutta onneksi saatiin asia oikaistua. :angelic:
Täälä menossa ties mikä Kp kkm jälkeen, oisko kp21. Vuoto on jo loppunut ja nyt ollut jo munasolun kasvukipuja (?) molemmilla puolilla mahaa mutta ovistesti ei vielä ainakaan näytä mitään ihmeitä. Samaan syssyyn iski kauhee räkätauti mutta ajattelin selvitä kahdesta yövuorosta. toivon vaan niin kovasti että voisi nyt luottaa omaan kroppaan ja ovulaatio tapahtuis normaalisti ja kierto palais normaaliksi
Joo näin se on kyllä, että mies meinaa jäädä tässä asiassa unholaan, jos ei pysy tarkkana! puhuminen tekee onneksi ihmeitä :)
Tsempit sinne kierron tasoittumiseen ja yritykseen! :)
Mä makaan migreenissä.. Ei vuotoa, mut lämmöt mielestäni laskeneet. Niistäessä tuikki terävästi munasarjaan oikealle, aivastaessa sama juttu. Ja kauhee määrä elohiiriä ollut taas jaloissa ja käsissä saan kai näitä heti enemmän, kun vähänkään stressaan ja nukun huonosti. Ollut mulla nyt kohta 5 viikkoa