Raskaaksi 2020

Tuo keskenmeno on molemmille varmasti iso asia, meillä ainakin mies turhautui siitä kun ajatteli että mulla on enemmän oikeus surra asiaa koska itse ns koen kaikki fyysisesti mutta onneksi saatiin asia oikaistua. :nailbiting::angelic:

Täälä menossa ties mikä Kp kkm jälkeen, oisko kp21. Vuoto on jo loppunut ja nyt ollut jo munasolun kasvukipuja (?) molemmilla puolilla mahaa mutta ovistesti ei vielä ainakaan näytä mitään ihmeitä. Samaan syssyyn iski kauhee räkätauti mutta ajattelin selvitä kahdesta yövuorosta. :meh: toivon vaan niin kovasti että voisi nyt luottaa omaan kroppaan ja ovulaatio tapahtuis normaalisti ja kierto palais normaaliksi:sad001

Joo näin se on kyllä, että mies meinaa jäädä tässä asiassa unholaan, jos ei pysy tarkkana! :wideyed: puhuminen tekee onneksi ihmeitä :)

Tsempit sinne kierron tasoittumiseen ja yritykseen! :)

Mä makaan migreenissä.. Ei vuotoa, mut lämmöt mielestäni laskeneet. Niistäessä tuikki terävästi munasarjaan oikealle, aivastaessa sama juttu. Ja kauhee määrä elohiiriä ollut taas jaloissa ja käsissä :shifty: saan kai näitä heti enemmän, kun vähänkään stressaan ja nukun huonosti. Ollut mulla nyt kohta 5 viikkoa :meh:

Olin aikeissa vastata sulle Turvonnut jo aamusta, mutta en ehtinyt. :)
Kiitos tsempeistä :Heartred
Onneksi saatiin riita kasaan ja ilmakin ehkä raikastui sen myötä :angelic:

Mä en käsitä kans tätä mielikuvitusmaailmaani, et joka kuukaus sama homma :grin:facepalm:
Ei oo vuotoa näkynyt tänään, huomenna pitäis viimeistään alkaa mut rintakivusta ja päänsärystä päätellen kohta puoliin käynnistyy. Iskias kyl vaivailee selkäkipuineen aika runsain mitoin mua tänään :sick009
Lisäksi bussimatkalla etoi aamulla ihan hulluna, mut niinhän mulla aina tekee ennen menkkoja.:meh:
Niin ja joku po-oireilu alkoi rajuna mulla..naama täys limaa, ihan keltasen paksua liisteriä niistelen nokastani. Ärsyttävää.:smiley-angry003
on tää kyl melkoista. josko meillä ei ala huomennakaan vielä menkat.
yleensä mulla kyllä (erittäin fyysinen) töissä rupeaa vuoto kun urheilee, mut ei oo vielä näin parin tunnin jälkeen alkanu. kaikki niksit käyttöön paitsi seksi, koska se on vissiin kiellettyä näin oletettujen menkkojen aikaan..

ärsyttävää!

Kp28 ja herkkä rtesti selkeä plussa (ekan parin minuutin aikana haalea haamu, sitten vahvistu) mutta! clearbluen testi nega. Pää pyörällä.. Onko tää nyt raskaus vaiko ei.. Äh! :wtf
Kuvassa herkkä testi.

Millä herkällä testillä teit? Mun pitäis varmaan uudelleen testata tässä viimestään vklp maanantaina clearblue näytti negaa mut vieläkään ei oo tullu menkkoja ja ovat siis nyt vasta pe viikon myöhässä, olin vaan niin malttamaton et testasin jo ma ihan on olo kun oisin raskaana ja en oo varma oliko mun mahassa linea nigra lähteny esikoisest kokonaan pois vai kuvittelenko et se ois nyt ilmestyny uudelleen haaleena mahaan esikoisesta oli hirmu tumma tissien alarajalle asti. Meillä kans flunssaa pukkaa.

Onnea plussanneille

Onko kellään käytössä greippimehut, punaviinit tms vippaskonstit? Jos on niin mitä

on tää kyl melkoista. josko meillä ei ala huomennakaan vielä menkat.
yleensä mulla kyllä (erittäin fyysinen) töissä rupeaa vuoto kun urheilee, mut ei oo vielä näin parin tunnin jälkeen alkanu. kaikki niksit käyttöön paitsi seksi, koska se on vissiin kiellettyä näin oletettujen menkkojen aikaan..

ärsyttävää!

Täällä kyllä sekstailuakin koetettu maan lakeja uhmaten ja ei tulosta :hilarious: en käsitä.
Yleensä se saa herkästi vuodon käynnistymään, mut en tiedä mitä nyt keksis, kun lenkkeilykin kielletty kun tuo reisi revähtänyt.
Ei tässä auta kun odottaa, mut miten mä pysyn järjissäni :grin

Millä herkällä testillä teit? Mun pitäis varmaan uudelleen testata tässä viimestään vklp maanantaina clearblue näytti negaa mut vieläkään ei oo tullu menkkoja ja ovat siis nyt vasta pe viikon myöhässä, olin vaan niin malttamaton et testasin jo ma ihan on olo kun oisin raskaana ja en oo varma oliko mun mahassa linea nigra lähteny esikoisest kokonaan pois vai kuvittelenko et se ois nyt ilmestyny uudelleen haaleena mahaan esikoisesta oli hirmu tumma tissien alarajalle asti. Meillä kans flunssaa pukkaa.

Onnea plussanneille

Onko kellään käytössä greippimehut, punaviinit tms vippaskonstit? Jos on niin mitä

Perus RFSU, eli vika voi olla siinäkin. Toi clearbluen testi oli se viikkonäyttöinen.

Täällä odotetaan (onneksi rauhallisin mieleen) perjantaita, kun saa aloittaa taas ovistestailun. Flow ennustaa sitä vasta kp 16, mutta ilmeisesti sekosi kun oli yksi selkeästi pidempi kierto hetki sitten, mutta itse odottelisin ovista kyllä kyllä jo alkuviikolle. Saapas sitten nähdä mitä testit näyttää! Mulla tulee todella raju treeniviikko kasaan tälle viikkoa, mielenkiinnolla odottelen myös onko sillä vaikutusta ovikseen :bored:

Onko jollain muuten käytössä Flown premium versio? Ihan mielenkiinnolla siis mietin, että mitä se tarjoaa kun hintaahan sillä on. Itse en osaa ainakaan tällä hetkellä enää muuta kaivata noin monipuoliseen sovellukseen niin en keksi mitä siinä olisi lisänä :)

Perus RFSU, eli vika voi olla siinäkin. Toi clearbluen testi oli se viikkonäyttöinen.

Eiks nää rfsun testit oo niitä herkkiä plussan näyttelijöitä? Vai onko niitä nyt erejä sit...
Mä oon kyllä kaikista edellisistä tehnyt niillä rfsun oransseilla plussat ja niitä ne on ollutkin.

6kp täällä ja kuukautiset kesti 2pvää luomuna kestävät kolme. Aikoinaan, kun oltiin lapsettomuushoidoissa kävi sama vuoto kesti vain kaks päivää ja yks ja viimeinen päivä oli todella niukkaa vuotoa joillekkin kuulma tekevät tuon kuukautisten vuoto ja määrä vähenevät ja toisella kerralla primolutejen vuoto voi kestää yhtäpitkään kuin luomu menkkojen aikaan. Meidän hoito paikkaan kans täytyisi ottaa yhteyttä lähikuukausina voivatko tarjota hoitoja jossain vaiheessa meille enää meidän historian takia.Tsempit kaikkille omiin tilanteisiin.

Eiks nää rfsun testit oo niitä herkkiä plussan näyttelijöitä? Vai onko niitä nyt erejä sit...
Mä oon kyllä kaikista edellisistä tehnyt niillä rfsun oransseilla plussat ja niitä ne on ollutkin.

En kyl tiiä. Meidän kaupas ei oo ku nuita rfsu ja jotain Pregcheckin liuskoja, jotka ei oo mitään herkkii.

Mä oon usein näkevinäni just noissa rfsu:n testeissä haamuja, vaikka en ole ollutkaan raskaana. Eihän sitä tietysti tiedä, jos onkin kemiallisia ollut. Mutta vähän epäilen että kaikki olisi ollut :rolleyes:
Tosin molemmat lapset olen myös noilla testannut, joten ehkä mä vaan syynään niitä nykyään liian tarkasti.
Silloin kun lapsia aloin odottamaan, jos se näytti negaa niin sitten näytti, enkä alkanut eri valoissa sitä tutkia :hilarious:
Ja aiemmin olen odottanut menkkojen myöhästymistä ennen testailua, joten plussat olleet selkeät :)
Nyt vaan jotenkin niin toivoisi sen kolmannen alkavan, niin näkee viivoja myös siellä missä niitä ei ole :shy:

Onnea plussanneille

Mä alotin nyt gelee royalet tähän kiertoon kun niitä sattua kaapissa olemaan. Jos nyt vaikka tasais kiertoa keskenmenon jälkeen :sorry:

Täällä odotan, että ne menkat vain alkaa. Eihän siinä testissä mitään aamulla näkynyt, negatiivinen.
Eli Kp31 menossa, kyllä CB early olis näyttänyt jos tässä raskaus olisi alkanut, masentaa hieman.

Nyt keskitys vaan flunssaa parantamaan ja kroppani levätä. Ei se auta muu.

Plussia teille muille tähän maaliskuulle :thumleft:Heartred

Mä alotin nyt gelee royalet tähän kiertoon kun niitä sattua kaapissa olemaan. Jos nyt vaikka tasais kiertoa keskenmenon jälkeen :sorry:

Mulla on nuo gelee royalet nyt toista kiertoa käytössä. Osalla ilmeisesti vahvistaa ovulaatio-oireita, näin käsitin ainakin muista ketjuista. Mutta mulla ei kyllä ole sitä tehneet, ovislimoja en ole esimerkiksi ikinä bongannut. Mutta nyt vaikuttaisi ainakin nämä pari kiertoa olevan vähän tasaisempia, toki parin kierron perusteella vaikea tehdä vielä varmoja päätelmiä asiasta.

Vaihdoin tähän kiertoon Onestepin ovisliuskat CB:n dualhormoneen. Viime kierrossa en saanut ovista kiinni liuskoilla (kahta yhtä vahvaa viivaa), mutta kierron pituudesta päätellen ovis osui kuitenkin siihen ajankohtaan, kun testiviiva oli vahvimmillaan.

Nyt tänään CB antoi parin vilkkuvan päivän jälkeen pysyvän hymynaaman. Uitin kupissa sitten myös vielä jäljellä olleen ovisliuskan, ja se ei tullut posiksi kuitenkaan. Huomaa, että nuo liuskat ei ehkä sit vaan toimi mulla. Toivottavasti hormonitoimintaa kuitenkin pelaa, vaikka toinen testi ei vahvaa tulosta annakaan. :think005

No, anyway olen onnellinen CB:n hymynaamasta, illalla sit tuumasta toimeen!

Kp1 se tässä näytti starttailevan. Eli tästä kierrosta tuli sitten 42 päiväinen "normaalin" 35 sijaan :pompus: Ovulaation bongasin silloin selkeästi oloista ja CB dual hormone testillä, eli eipähän kai sitten ollut ovuloimaton kilometrikierto. Mietin, että ovulaatio varmaan siirtyi kun hieman ennen oletettua ovulaation aikaa sain jonkun ihan järkyttävän paska-yrjötaudin. Ymmärrykseni mukaan sairastuminen voi siirtää oviksen?

No jaah, katsotaan mitä tästä kierrosta tulee vai tuleeko mitään :cat: Pluzzia kaikille :smiley-angelic001

Mulla on nuo gelee royalet nyt toista kiertoa käytössä. Osalla ilmeisesti vahvistaa ovulaatio-oireita, näin käsitin ainakin muista ketjuista. Mutta mulla ei kyllä ole sitä tehneet, ovislimoja en ole esimerkiksi ikinä bongannut. Mutta nyt vaikuttaisi ainakin nämä pari kiertoa olevan vähän tasaisempia, toki parin kierron perusteella vaikea tehdä vielä varmoja päätelmiä asiasta.

Vaihdoin tähän kiertoon Onestepin ovisliuskat CB:n dualhormoneen. Viime kierrossa en saanut ovista kiinni liuskoilla (kahta yhtä vahvaa viivaa), mutta kierron pituudesta päätellen ovis osui kuitenkin siihen ajankohtaan, kun testiviiva oli vahvimmillaan.

Nyt tänään CB antoi parin vilkkuvan päivän jälkeen pysyvän hymynaaman. Huvikseen usein kupissa sitten myös vielä jäljellä olleen ovisliuskan, ja se ei tullut posiksi kuitenkaan. Huomaa, että nuo liuskat ei ehkä sit vaan toimi mulla. Toivottavasti hormonitoimintaa kuitenkin pelaa, vaikka toinen testi ei vahvaa tulosta annakaan. :think005

No, anyway olen onnellinen CB:n hymynaamasta, illalla sit tuumasta toimeen!
Mulla liuskat tummat aina ja vain digi antaa hymyn tai ei. Eli liuska on musta melkein ku digis hymy ja viivatkin digis toosi vahvat. Pcos on siis. Esim viime kuussa Digi hymyili 3 kertaa ihan outoihin kohtiin ja sit sitä edellinen kk ei kertaakaan etten nyt tiedä oliko ovista... Mut oireiden perusteella oli, voi olla et testasin väärään aikaan.. mulla on hyvin kapea aika ikkuna jolloin on sit touhuttava, oon tulkinnut et mulla jotenkin seksi tasan hymyn päivänä ei, mut siitä päivä niin juu ollu testis plus mut vuoto alkanut. Mulla dpo2 nousee yleensä lämmöt eli tämä olis dpo4 ku lasken digistä 2 pv ja ovis ja siitä .. enemmän oon verrannut lämpöjä digiin nyt ja ne osuu kohdalleen. Eli se aamu kun on lämmöt noussu on tänään (vasta 0,2°) ja tuntemukset oli et toissapäivänä kivut kauheimmat ja sit eilen pikkuvihlaisu ja tänään oli eka kuuma aamu eli on olo kipeä ja päätä särkee ja nää tulee aina ovulaation jälkeen. Ennen ovista on hurjat olot ja ihan kuin raskausoireita, sit ne loppuu ku seinään alkaakseen uudelleen viikko ennen menkkoja.

Talletusonnea nyt ku hymy. Sori pitkä teksti mut aattelin jos joku hyötyy tosta. Limoista mä en voi seurata. Mulla monesti vain liukastuu ja runsastunut hitusen oviksen aikana

Kp1 se tässä näytti starttailevan. Eli tästä kierrosta tuli sitten 42 päiväinen "normaalin" 35 sijaan :pompus: Ovulaation bongasin silloin selkeästi oloista ja CB dual hormone testillä, eli eipähän kai sitten ollut ovuloimaton kilometrikierto. Mietin, että ovulaatio varmaan siirtyi kun hieman ennen oletettua ovulaation aikaa sain jonkun ihan järkyttävän paska-yrjötaudin. Ymmärrykseni mukaan sairastuminen voi siirtää oviksen?

No jaah, katsotaan mitä tästä kierrosta tulee vai tuleeko mitään :cat: Pluzzia kaikille :smiley-angelic001
Joo voi siirtää. Itsellä oli olot kohdillaan tiettynä päivänä mut tulin kipeäksi ja sit viis päivää siitä kauheimmat oviskivut ikinä.. ja ab kuuri voi siirtää mut ei ne liikoja kuitenkaan ku kyllähän se rakkula liikaa kasvettua poksahtaa ja mun ymmärtääkseni on sit liian iso tms.. korjatkaa viisaammat. Ja joskus mulla ollu selkeä o plus mut ovis onkin ollut vasta 4 päivää siitä ku nyt katsoin merkintöjä niin o plus ja 4 pv sen jälkeen kivut, siitä 2 päivää nousi lämmöt ja sillon luulin että menkat myöhässä mut ihan ajallaan tulikin eli kp32 oli kp1

Mulla liuskat tummat aina ja vain digi antaa hymyn tai ei. Eli liuska on musta melkein ku digis hymy ja viivatkin digis toosi vahvat. Pcos on siis. Esim viime kuussa Digi hymyili 3 kertaa ihan outoihin kohtiin ja sit sitä edellinen kk ei kertaakaan etten nyt tiedä oliko ovista... Mut oireiden perusteella oli, voi olla et testasin väärään aikaan.. mulla on hyvin kapea aika ikkuna jolloin on sit touhuttava, oon tulkinnut et mulla jotenkin seksi tasan hymyn päivänä ei, mut siitä päivä niin juu ollu testis plus mut vuoto alkanut. Mulla dpo2 nousee yleensä lämmöt eli tämä olis dpo4 ku lasken digistä 2 pv ja ovis ja siitä .. enemmän oon verrannut lämpöjä digiin nyt ja ne osuu kohdalleen. Eli se aamu kun on lämmöt noussu on tänään (vasta 0,2°) ja tuntemukset oli et toissapäivänä kivut kauheimmat ja sit eilen pikkuvihlaisu ja tänään oli eka kuuma aamu eli on olo kipeä ja päätä särkee ja nää tulee aina ovulaation jälkeen. Ennen ovista on hurjat olot ja ihan kuin raskausoireita, sit ne loppuu ku seinään alkaakseen uudelleen viikko ennen menkkoja.

Talletusonnea nyt ku hymy. Sori pitkä teksti mut aattelin jos joku hyötyy tosta. Limoista mä en voi seurata. Mulla monesti vain liukastuu ja runsastunut hitusen oviksen aikana

Kiitos Jesbe tekstistä ja talletusonnen toivotuksista! Mä en ole noita lämpöjä mittaillutkaan, joten pitääpä ottaa vinkki siitä talteen. :)

Takaisin