Raskaaksi 2020

Ohhoh onpa täällä monta piinailijaa! Paljon tullut taas tekstiä vuorokaudessa. Täällä kp 7, ja menkkoja ei ole enää näkynyt, eilen iltapäivällä tiputti pienen vaaleanpunaisen tahran verran. Nyt ovista kohti! Toivottavasti tulisi jouluksi plussa.:Heartbigred
 
Reggie, voihan ämpyränkänkyrä :sorry: tosi kurjaa et miehellä nyt tommonen olo yrityksen suhteen... Mikä hänelle mahtaa olla se raskain osuus yrittämisessänne? Ottaako hän pettymykset raskaasti, vai myötäelääkö vahvasti sun pettymyksissä ennemmin? Toivottavasti kuitenkin saatte tilanteeseen jotain selvyyttä pian, se on raskasta joutua painimaan näiden asioiden kanssa pitkään :sorry: voimia! :Heartpink

omanapa
Kp25, dpo 6-7. Mieliala hämmentävän seesteinen. :grin
Eilen illalla menkkamainen juilinta alavatsalla hetken verran, nyt pakottaa vähän reisiä ja päivällisellä lohessa oli kummallinen maku, jota mies ei maistanut:think005 Jäi syömättä ja koira pääs herkuttelemaan :grin ja hikka vaivaa useemman kerran päivässä :hilarious:

Menkkoja mä taidan lähtökohtaisesti kyllä ootella ennemmin saapuvaksi kuin plussaa. Töistä tullessani kun viikonlopusta puhuttiin totesin että ei kannata multa mitään erikoista oottaa et oon varmaan melko maassa, mies totesi että kun kerta tässä plussaan tähdätään ni yritä nyt olla ees vähän positiivisempi jotta se yltäis tikkuun asti:laughing021
 
Eilisen illan apteekin ultra ja alempana tämän aamuinen (dpo 9 tai 10). En uskalla iloita, tuosta testistä luin että jopa vääriä plussia antanut! :eek: menkkojen alkuun olisi 4 päivää. Onko tuo vahvuus teistä ihan ok päiviin nähden siis? Tuulimunan aikana tummentui tosi nopsaan ja Digi näytti heti alkuun 2-3 VK raskaana. Mä ku luulin odottavani kaksosia sillon:sorry::banghead: ehkä hitaasti vahveneminen on hyvä..tai sitten kemiallinen. Oikeesti ei oo hyvä testata usein :p:grin luonnossa ihan selvä pinkki väri:scratch
Tammenterho meillä on hieman samanlaiset mietteet :laughing014 jospa se tästä iloksi muuttuisi.
Millon meinasit testata?
 

Liitteet

  • IMG_20201202_073011__01.jpg
    IMG_20201202_073011__01.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 135
  • IMG_20201202_072912__01.jpg
    IMG_20201202_072912__01.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 155
Eilisen illan apteekin ultra ja alempana tämän aamuinen (dpo 9 tai 10). En uskalla iloita, tuosta testistä luin että jopa vääriä plussia antanut! :eek: menkkojen alkuun olisi 4 päivää. Onko tuo vahvuus teistä ihan ok päiviin nähden siis? Tuulimunan aikana tummentui tosi nopsaan ja Digi näytti heti alkuun 2-3 VK raskaana. Mä ku luulin odottavani kaksosia sillon:sorry::banghead: ehkä hitaasti vahveneminen on hyvä..tai sitten kemiallinen. Oikeesti ei oo hyvä testata usein :p:grin luonnossa ihan selvä pinkki väri:scratch
Tammenterho meillä on hieman samanlaiset mietteet :laughing014 jospa se tästä iloksi muuttuisi.
Millon meinasit testata?

Minusta näyttää lupaavalta. Olen itse saanut tällä kerran väärän plussan dpo 9 eli aikaisin testasin. Mutta sitten seuraavana päivänä oli nega. Eli jos tästä eteen päin testit reagoi, niin hienoa.
 
Eilisen illan apteekin ultra ja alempana tämän aamuinen (dpo 9 tai 10). En uskalla iloita, tuosta testistä luin että jopa vääriä plussia antanut! :eek: menkkojen alkuun olisi 4 päivää. Onko tuo vahvuus teistä ihan ok päiviin nähden siis? Tuulimunan aikana tummentui tosi nopsaan ja Digi näytti heti alkuun 2-3 VK raskaana. Mä ku luulin odottavani kaksosia sillon:sorry::banghead: ehkä hitaasti vahveneminen on hyvä..tai sitten kemiallinen. Oikeesti ei oo hyvä testata usein :p:grin luonnossa ihan selvä pinkki väri:scratch
Tammenterho meillä on hieman samanlaiset mietteet :laughing014 jospa se tästä iloksi muuttuisi.
Millon meinasit testata?
Onhan se vallan hyvä noinkin vahva plussa jo nyt.
Itselläni tuli testattua kuitenkin taas eilen jo molemmat Pregcheckit vain katsoakseni että ei valehtele se ensimm.johon eilen sain haamun eli olisiko ollut viivanpaikka. No sain siihen toiseenkin samanlaisen. Erittäin heikko plussa. Voisiko nuo Pregcheckit antaa punertavaa viivanpaikkaa hnmm. (?)
Tänään saattaa tulla postissa Raskauskeijusta tilaamani Sofi-testit. Toivon että tulee, (pissein jo purkkiin ja laitoin jääkaappiin odottamaan) . En tiedä säilyykö iltapäivään hyvin. Posti tulee vasta 3 aikaan.
Niin vielä, tälläinen tuli eilisillalla toiseen Pregcheckiin. Sai kyllä tihrustella enempi kun siihen aamuiseen että näkee mitää.
IMG_20201201_214951-01.jpeg
 
Onhan se vallan hyvä noinkin vahva plussa jo nyt.
Itselläni tuli testattua kuitenkin taas eilen jo molemmat Pregcheckit vain katsoakseni että ei valehtele se ensimm.johon eilen sain haamun eli olisiko ollut viivanpaikka. No sain siihen toiseenkin samanlaisen. Erittäin heikko plussa. Voisiko nuo Pregcheckit antaa punertavaa viivanpaikkaa hnmm. (?)
Tänään saattaa tulla postissa Raskauskeijusta tilaamani Sofi-testit. Toivon että tulee, (pissein jo purkkiin ja laitoin jääkaappiin odottamaan) . En tiedä säilyykö iltapäivään hyvin. Posti tulee vasta 3 aikaan.
Niin vielä, tälläinen tuli eilisillalla toiseen Pregcheckiin. Sai kyllä tihrustella enempi kun siihen aamuiseen että näkee mitää. View attachment 96829

Miksi et pissaa sitten uudelleen tai huomen aamulla? Ei taida säilyä pissa hyvänä niin pitkään..eikä muistaakseni kylmällä saanut testata :scratch
Ja varoitus sofeista..antavat lähes aina värikertymää, jota voi erehtyä luulemaan positiiviseksi!
 
Onhan se vallan hyvä noinkin vahva plussa jo nyt.
Itselläni tuli testattua kuitenkin taas eilen jo molemmat Pregcheckit vain katsoakseni että ei valehtele se ensimm.johon eilen sain haamun eli olisiko ollut viivanpaikka. No sain siihen toiseenkin samanlaisen. Erittäin heikko plussa. Voisiko nuo Pregcheckit antaa punertavaa viivanpaikkaa hnmm. (?)
Tänään saattaa tulla postissa Raskauskeijusta tilaamani Sofi-testit. Toivon että tulee, (pissein jo purkkiin ja laitoin jääkaappiin odottamaan) . En tiedä säilyykö iltapäivään hyvin. Posti tulee vasta 3 aikaan.
Niin vielä, tälläinen tuli eilisillalla toiseen Pregcheckiin. Sai kyllä tihrustella enempi kun siihen aamuiseen että näkee mitää. View attachment 96829

Kyllä mun mielestä sulla pitäis olla jo vahvemmat viivat jos olisit raskaana, kuitenkin oot pitempään testaillut eikä vahvistumista näy. Minä en valitettavasti ole nähnyt ainakaan tänne ladatuissa kuvissa oikeastaan mitään. Varmaan kannattaa oikeasti nyt keskittyä siihen oviksen metsästykseen :) säästyy raskaustestit ja rahat sitten seuraaviin piinapäiviin.

Ja käsittääkseni/muistaakseni testeissä suositellaan huoneenlämpöisenä virtsa testausta varten, joten en ehkä niin luottaisi tulokseen jos olet jääkaapissa säilyttänyt päivän. :bookworm:
 
Kyllä mun mielestä sulla pitäis olla jo vahvemmat viivat jos olisit raskaana, kuitenkin oot pitempään testaillut eikä vahvistumista näy. Minä en valitettavasti ole nähnyt ainakaan tänne ladatuissa kuvissa oikeastaan mitään. Varmaan kannattaa oikeasti nyt keskittyä siihen oviksen metsästykseen :) säästyy raskaustestit ja rahat sitten seuraaviin piinapäiviin.

Ja käsittääkseni/muistaakseni testeissä suositellaan huoneenlämpöisenä virtsa testausta varten, joten en ehkä niin luottaisi tulokseen jos olet jääkaapissa säilyttänyt päivän. :bookworm:
Joo no teen kumminpäin vaan nyt molempia... Ei nuo maksa kun 1.9e 2kpl. Ja siis nyt en ole tuosta jääkaapissa olleesta testannut vielä... Luin että säilyy 8h jääkaapissa. Raskaustestiä varten. En minä ymmärrä mitä tämä olisi. Koska viivat ei vahvistu. Nyt ollug kipuja oikealla munasarjan kohdassa ja tein ovistestejä sitten heti 2kpl ja jo aamulla mutta edelleen aivan haalea toinen viiva. Ei ovista. Nyt on kp 14. Pitäs viiva edes vahvistua luullakseni. Mutta jos se tulee yhtäkkiä tummemmaksi.
 
Joo no teen kumminpäin vaan nyt molempia... Ei nuo maksa kun 1.9e 2kpl. Ja siis nyt en ole tuosta jääkaapissa olleesta testannut vielä... Luin että säilyy 8h jääkaapissa. Raskaustestiä varten. En minä ymmärrä mitä tämä olisi. Koska viivat ei vahvistu. Nyt ollug kipuja oikealla munasarjan kohdassa ja tein ovistestejä sitten heti 2kpl ja jo aamulla mutta edelleen aivan haalea toinen viiva. Ei ovista. Nyt on kp 14. Pitäs viiva edes vahvistua luullakseni. Mutta jos se tulee yhtäkkiä tummemmaksi.

Kyllä se ovistesti voi mun kokemuksen mukaan ihan päivässä tai parissa jo muuttua positiiviseksi. Eiköhän siellä ole kasvukipuja munasarjassa. :)
 
Omaa napaa: Tänään on 12 dpo ja testattu ihan selvä nega Pregcheckillä. :sad001 Pidän hyvin epätodennäköisenä, että se tuosta enää muuksi muuttuisi. Yritän tietenkin myös henkisesti varautua siihen lopputulokseen.
 
Joo no teen kumminpäin vaan nyt molempia... Ei nuo maksa kun 1.9e 2kpl. Ja siis nyt en ole tuosta jääkaapissa olleesta testannut vielä... Luin että säilyy 8h jääkaapissa. Raskaustestiä varten. En minä ymmärrä mitä tämä olisi. Koska viivat ei vahvistu. Nyt ollug kipuja oikealla munasarjan kohdassa ja tein ovistestejä sitten heti 2kpl ja jo aamulla mutta edelleen aivan haalea toinen viiva. Ei ovista. Nyt on kp 14. Pitäs viiva edes vahvistua luullakseni. Mutta jos se tulee yhtäkkiä tummemmaksi.

Juu toki saahan niitä tehdä jos haluaa :) enkä pahalla tarkoittanut, se oli vain mun mielipide :rolleyes:Jos tuntuu että testeihin tulee koko ajan jotain näkyviin niin luottaisin sinuna plussaksi vasta esim. digillä tai vahvempana viivana, jos ne reagoi jotenkin oudosti sulla ja kuitenkin esim. sillon aiemmin sulla ei veressä ollut hcg koholla vaikka testeissä mielestäsi jotain oli.

Mullakaan ei ovistesteissä näkynyt kuin ihan hailua monena päivänä ennenkuin sitten pärähti suoraan plussaksi luettava seuraavana aamuna. Luulin kans että niiden pitäis pikkuhiljaa vahvistua mutta voi kyllä yhtäkkiä tulla se plussa. Kuten taisin laittaakin kuvaa aiemmin joskus tässä :) Eli kannattaa vaan edelleen sitä testailla vaikka kerran aamupäivällä ja kerran iltapäivällä/illalla. Ohjeissahan niissä on 10-20 välisenä aikana, ja vaihtelee paljon millon kukakin saa parhaiten tulosta.
 
Juu toki saahan niitä tehdä jos haluaa :) enkä pahalla tarkoittanut, se oli vain mun mielipide :rolleyes:Jos tuntuu että testeihin tulee koko ajan jotain näkyviin niin luottaisin sinuna plussaksi vasta esim. digillä tai vahvempana viivana, jos ne reagoi jotenkin oudosti sulla ja kuitenkin esim. sillon aiemmin sulla ei veressä ollut hcg koholla vaikka testeissä mielestäsi jotain oli.

Mullakaan ei ovistesteissä näkynyt kuin ihan hailua monena päivänä ennenkuin sitten pärähti suoraan plussaksi luettava seuraavana aamuna. Luulin kans että niiden pitäis pikkuhiljaa vahvistua mutta voi kyllä yhtäkkiä tulla se plussa. Kuten taisin laittaakin kuvaa aiemmin joskus tässä :) Eli kannattaa vaan edelleen sitä testailla vaikka kerran aamupäivällä ja kerran iltapäivällä/illalla. Ohjeissahan niissä on 10-20 välisenä aikana, ja vaihtelee paljon millon kukakin saa parhaiten tulosta.

Joo no hyvä tietää... Ovistesteistä että se voi yhtäkkiä muuttua plussaksi. Eka kertaa niitä teen. Olen tehnyt vaihdellen kellonaikaa eli välillä iltapäivällä ja illalla, nyt tein aamulla heti herättyä. Entä voisiko se laskea yhtäkkiä eli menisi huippu ohi? Niin siis etten sitä huomaa. Olisi mahtavaa saada siihen plussa niin tietäisin milloin se on kun aiemmin luulin niistä kivuista jotka alkaa ja kestää minuutteja.meinasin jos ne kivut alkaa tarttisi olla heti tikuttamassa jos se näkyy sitten samantien.
Joo no voi olla sekin että turhaan näyttää hailakkaa viivaa. Ellei sitten olisi joku erikoinen raskaus mikä kyllä taitaa olla mahdotonta. Vahvistuisi ne jo. Harmittaa kovin kun ei tiedä onko silloin ovisaikaan sitten mahiksia pupuilla.
 
Aamu valkeni ja mieli on parempi, yöllä heräsin ja kun kävin vessassa ja iski pahoinvointi kohtaus, en kuitenkaan oksentanut. Ja nyt tein aamun ekasta lähes tasavahvat. Jännä ku yleensä aamun eka ollu huonoin, tässä raskaudessa taas paras. Ehkä kaikki raskaudet on nii erilaisia, ei pitäs vertailla. Digit taidan jättää kauppaan, ei niistä tuu ku huolta :grin
Alaselkäkipu edelleen on ja vasemmalla keltarauhanen tuikkii, mulla on täs nyt ollu molemmin puolin keltarauhas tuikintaa, mikä tietty herättää sit aina muka huolen jostain kohdunulkoisestakin, (aina google laulaa:hilarious:) mutta tuskin sitä ku Eikö siinäkin kivut tuu vasta jostain rv 6-7 eteenpäin.

Ei täs oikein voi muuta kun ootella ja katsoa mihin päin edistyy. Parempi fiilis kuitenkin jo. Vaikkei vielä luottoa oo jatkuvuuteen ja sit jos menee kesken nii uutta yritystä perään. Ei siinä muu auta :rolleyes:
Mitä tuo keltarauhastuikinta tarkoittaa?
Mulla ollut oikealla sellaista tuikintaa nyt 3.tta päivää jo... Ja testit edelleen erittäin hailakkaa näyttää.
 
Joo no hyvä tietää... Ovistesteistä että se voi yhtäkkiä muuttua plussaksi. Eka kertaa niitä teen. Olen tehnyt vaihdellen kellonaikaa eli välillä iltapäivällä ja illalla, nyt tein aamulla heti herättyä. Entä voisiko se laskea yhtäkkiä eli menisi huippu ohi? Niin siis etten sitä huomaa. Olisi mahtavaa saada siihen plussa niin tietäisin milloin se on kun aiemmin luulin niistä kivuista jotka alkaa ja kestää minuutteja.meinasin jos ne kivut alkaa tarttisi olla heti tikuttamassa jos se näkyy sitten samantien.
Joo no voi olla sekin että turhaan näyttää hailakkaa viivaa. Ellei sitten olisi joku erikoinen raskaus mikä kyllä taitaa olla mahdotonta. Vahvistuisi ne jo. Harmittaa kovin kun ei tiedä onko silloin ovisaikaan sitten mahiksia pupuilla.

Kyllä se voi laskeakin nopeasti, ainakin mun käsityksen mukaan. Se lh-huippu mitä testit mittaa tulee kuitenkin ennen sitä ovulaatiota, yleensä kai n. 12-36h ennen (tai voi olla pidempikin aika) joten voi varmaan olla että jos kivuista tunnistaa ovulaation niin sillon se testin plussa pitäis näkyä jo ennen sitä, edellisenä päivän tai jopa aiemmin. Korjatkaa ketkä tuntee sen, jos oon väärässä :) mä en ite tuntemuksista sitä osaa nimittäin sanoa :grin

Ja monestihan paras aika raskautumisen kannalta voi olla useita päiviäkin ennen ovista, joten ennakointi ei ainakaan haittaa.
 
Avena, toivotaan että saisit ovis plussan.:happy: minäkin olen vain kerran tikuttanut oviksen. Tuolloin melko lyhyen kierron vuoksi aloitin kp9 ja jatkoin aina kp14 asti ja se tuli siinä, pamahtaen punaiseksi hetkessä:smiley-ashamed004. Sen jälkeen olen opetellut kehontuntemusta, joka parantunut vasta synnytysten jälkeen. Tietää mitkä kivut ja tuntemukset on aina ovikseen liittyviä. Nämä on tietenkin ihan yksilöllisiä juttuja. Uskon myös että r testin viivasi olisivat vahvistuneet enemmän jos tärppi olisi käynyt. Mutta eihän koskaan voi tietää.:) minäkin tungin kuvani tänne pieni toivon kipinä rinnassani kunnes mies totesi äsken viestillä kuvista että nojaa, tokkopa tossa testissä mitään on:sour:

Omasta kokemuksestani normaali vauvaan johtanut raskaus näkyisi tikussa päivä päivältä vahvempana, niin ettei useana päivänä peräkkäin tarvitsisi tihrustella. Mutta joka kerta sitä näemmä itsekin on ihan hukassa testien kans raskautta yrittäessä:hilarious:

Tuulenviemää, kiitos arviostasi:rolleyes::Heartred koitan malttaa mieleni ihan rahaakin säästääkseni ja Testata vkloppuna uudelleen.
 
Pauliinan testissä kyllä todella selkeä viiva ja hienosti vahvistunut eilisestä! On kyllä törkee, jos noin selvästi näyttäis väärää plussaa. o_O

Omissa tän aamun testeissä ei huomattavaa vahvistumista. Rfsu ehkä aavistuksen vahvempi kun eilen, mutta niin naurettavan pieni ero et en viitsi edes kuvaa tänne lisätä.
 
Pauliinalla testit näyttää hyvältä :)

tässä ovistestirivi, tein mielenkiinnosta tollasen kollaasin :D sikäli jos ovis tosiaan oli sunnuntaina niin sopivasti touhuiltiin. :rolleyes:
En kuitenkaan jaksa uskoa mitään tapahtuneen vaikka taas mukamas rinnoissa tuntuu, mutta taitaa olla pään sisällä tuntemukset. :wacky:
Tällä kertaa en kuitenkaan testaa ajoissa, odottelen menkkoja ja jatkan oviksen metsästystä tai sitten testailua vasta joskus viikon päästä... katsotaan. Siitä kierrosta kun ei nyt varmuutta ole. :wideyed:
 

Liitteet

  • 79EF1995-8814-4BCA-8D39-62137743F9CD.jpeg
    79EF1995-8814-4BCA-8D39-62137743F9CD.jpeg
    15.8 KB · Katsottu: 84
Mulla alkaa menkat tehdä tuloaan eli kaikki ”oireet” oli menkkaoireita, niin kuin ajattelinkin :) Viimeisin keskenmeno oli vasta lokakuussa, ja en edes vielä tiennyt olisinko varmasti tähän uudestaan valmis, niin ihan hyvä nyt näin. Ehkä vielä joskus :Heartred

Plussatuulia teille kaikille! :love7
 
Mitä tuo keltarauhastuikinta tarkoittaa?
Mulla ollut oikealla sellaista tuikintaa nyt 3.tta päivää jo... Ja testit edelleen erittäin hailakkaa näyttää.

Ovulaation jälkeen munarakkulan tilalle syntyy keltarauhanen. Ja jos raskaus alkaa niin keltarauhanen ei kuihdu pois, vaan ylläpitää raskautta niin kauan että istukka alkaa toimia, mut jos raskaus ei ala se kuihtuu pois ja tulee kuukautiset.
Mulla ovulaatiokipu on erilaista kun keltarauhasen tuottama kipu, ovulaatio on jomottavaa, vihlovaa tärinässä pahentuvaa kipua ja koko alamaha turpoaa,ihan kuin ois nestettä täynnä (johtuu varmaan siitä kun tulee pieni sisäinen verenvuoto ovulaation tapahtuessa ja painaa suolisto ym.) kun keltarauhasen aiheuttama on sellasta poltetta.
Kaikki eivät tietenkään tunne ovulaatiota saati keltarauhasen jomotuksia.
 
Takaisin
Top