Ohhoh onpa täällä monta piinailijaa! Paljon tullut taas tekstiä vuorokaudessa. Täällä kp 7, ja menkkoja ei ole enää näkynyt, eilen iltapäivällä tiputti pienen vaaleanpunaisen tahran verran. Nyt ovista kohti! Toivottavasti tulisi jouluksi plussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilisen illan apteekin ultra ja alempana tämän aamuinen (dpo 9 tai 10). En uskalla iloita, tuosta testistä luin että jopa vääriä plussia antanut! menkkojen alkuun olisi 4 päivää. Onko tuo vahvuus teistä ihan ok päiviin nähden siis? Tuulimunan aikana tummentui tosi nopsaan ja Digi näytti heti alkuun 2-3 VK raskaana. Mä ku luulin odottavani kaksosia sillon:banghead: ehkä hitaasti vahveneminen on hyvä..tai sitten kemiallinen. Oikeesti ei oo hyvä testata usein luonnossa ihan selvä pinkki väri
Tammenterho meillä on hieman samanlaiset mietteet jospa se tästä iloksi muuttuisi.
Millon meinasit testata?
Onhan se vallan hyvä noinkin vahva plussa jo nyt.Eilisen illan apteekin ultra ja alempana tämän aamuinen (dpo 9 tai 10). En uskalla iloita, tuosta testistä luin että jopa vääriä plussia antanut! menkkojen alkuun olisi 4 päivää. Onko tuo vahvuus teistä ihan ok päiviin nähden siis? Tuulimunan aikana tummentui tosi nopsaan ja Digi näytti heti alkuun 2-3 VK raskaana. Mä ku luulin odottavani kaksosia sillon:banghead: ehkä hitaasti vahveneminen on hyvä..tai sitten kemiallinen. Oikeesti ei oo hyvä testata usein luonnossa ihan selvä pinkki väri
Tammenterho meillä on hieman samanlaiset mietteet jospa se tästä iloksi muuttuisi.
Millon meinasit testata?
Onhan se vallan hyvä noinkin vahva plussa jo nyt.
Itselläni tuli testattua kuitenkin taas eilen jo molemmat Pregcheckit vain katsoakseni että ei valehtele se ensimm.johon eilen sain haamun eli olisiko ollut viivanpaikka. No sain siihen toiseenkin samanlaisen. Erittäin heikko plussa. Voisiko nuo Pregcheckit antaa punertavaa viivanpaikkaa hnmm. (?)
Tänään saattaa tulla postissa Raskauskeijusta tilaamani Sofi-testit. Toivon että tulee, (pissein jo purkkiin ja laitoin jääkaappiin odottamaan) . En tiedä säilyykö iltapäivään hyvin. Posti tulee vasta 3 aikaan.
Niin vielä, tälläinen tuli eilisillalla toiseen Pregcheckiin. Sai kyllä tihrustella enempi kun siihen aamuiseen että näkee mitää. View attachment 96829
Onhan se vallan hyvä noinkin vahva plussa jo nyt.
Itselläni tuli testattua kuitenkin taas eilen jo molemmat Pregcheckit vain katsoakseni että ei valehtele se ensimm.johon eilen sain haamun eli olisiko ollut viivanpaikka. No sain siihen toiseenkin samanlaisen. Erittäin heikko plussa. Voisiko nuo Pregcheckit antaa punertavaa viivanpaikkaa hnmm. (?)
Tänään saattaa tulla postissa Raskauskeijusta tilaamani Sofi-testit. Toivon että tulee, (pissein jo purkkiin ja laitoin jääkaappiin odottamaan) . En tiedä säilyykö iltapäivään hyvin. Posti tulee vasta 3 aikaan.
Niin vielä, tälläinen tuli eilisillalla toiseen Pregcheckiin. Sai kyllä tihrustella enempi kun siihen aamuiseen että näkee mitää. View attachment 96829
Joo no teen kumminpäin vaan nyt molempia... Ei nuo maksa kun 1.9e 2kpl. Ja siis nyt en ole tuosta jääkaapissa olleesta testannut vielä... Luin että säilyy 8h jääkaapissa. Raskaustestiä varten. En minä ymmärrä mitä tämä olisi. Koska viivat ei vahvistu. Nyt ollug kipuja oikealla munasarjan kohdassa ja tein ovistestejä sitten heti 2kpl ja jo aamulla mutta edelleen aivan haalea toinen viiva. Ei ovista. Nyt on kp 14. Pitäs viiva edes vahvistua luullakseni. Mutta jos se tulee yhtäkkiä tummemmaksi.Kyllä mun mielestä sulla pitäis olla jo vahvemmat viivat jos olisit raskaana, kuitenkin oot pitempään testaillut eikä vahvistumista näy. Minä en valitettavasti ole nähnyt ainakaan tänne ladatuissa kuvissa oikeastaan mitään. Varmaan kannattaa oikeasti nyt keskittyä siihen oviksen metsästykseen :) säästyy raskaustestit ja rahat sitten seuraaviin piinapäiviin.
Ja käsittääkseni/muistaakseni testeissä suositellaan huoneenlämpöisenä virtsa testausta varten, joten en ehkä niin luottaisi tulokseen jos olet jääkaapissa säilyttänyt päivän.
Joo no teen kumminpäin vaan nyt molempia... Ei nuo maksa kun 1.9e 2kpl. Ja siis nyt en ole tuosta jääkaapissa olleesta testannut vielä... Luin että säilyy 8h jääkaapissa. Raskaustestiä varten. En minä ymmärrä mitä tämä olisi. Koska viivat ei vahvistu. Nyt ollug kipuja oikealla munasarjan kohdassa ja tein ovistestejä sitten heti 2kpl ja jo aamulla mutta edelleen aivan haalea toinen viiva. Ei ovista. Nyt on kp 14. Pitäs viiva edes vahvistua luullakseni. Mutta jos se tulee yhtäkkiä tummemmaksi.
Joo no teen kumminpäin vaan nyt molempia... Ei nuo maksa kun 1.9e 2kpl. Ja siis nyt en ole tuosta jääkaapissa olleesta testannut vielä... Luin että säilyy 8h jääkaapissa. Raskaustestiä varten. En minä ymmärrä mitä tämä olisi. Koska viivat ei vahvistu. Nyt ollug kipuja oikealla munasarjan kohdassa ja tein ovistestejä sitten heti 2kpl ja jo aamulla mutta edelleen aivan haalea toinen viiva. Ei ovista. Nyt on kp 14. Pitäs viiva edes vahvistua luullakseni. Mutta jos se tulee yhtäkkiä tummemmaksi.
Juu toki saahan niitä tehdä jos haluaa :) enkä pahalla tarkoittanut, se oli vain mun mielipide Jos tuntuu että testeihin tulee koko ajan jotain näkyviin niin luottaisin sinuna plussaksi vasta esim. digillä tai vahvempana viivana, jos ne reagoi jotenkin oudosti sulla ja kuitenkin esim. sillon aiemmin sulla ei veressä ollut hcg koholla vaikka testeissä mielestäsi jotain oli.
Mullakaan ei ovistesteissä näkynyt kuin ihan hailua monena päivänä ennenkuin sitten pärähti suoraan plussaksi luettava seuraavana aamuna. Luulin kans että niiden pitäis pikkuhiljaa vahvistua mutta voi kyllä yhtäkkiä tulla se plussa. Kuten taisin laittaakin kuvaa aiemmin joskus tässä :) Eli kannattaa vaan edelleen sitä testailla vaikka kerran aamupäivällä ja kerran iltapäivällä/illalla. Ohjeissahan niissä on 10-20 välisenä aikana, ja vaihtelee paljon millon kukakin saa parhaiten tulosta.
Mitä tuo keltarauhastuikinta tarkoittaa?Aamu valkeni ja mieli on parempi, yöllä heräsin ja kun kävin vessassa ja iski pahoinvointi kohtaus, en kuitenkaan oksentanut. Ja nyt tein aamun ekasta lähes tasavahvat. Jännä ku yleensä aamun eka ollu huonoin, tässä raskaudessa taas paras. Ehkä kaikki raskaudet on nii erilaisia, ei pitäs vertailla. Digit taidan jättää kauppaan, ei niistä tuu ku huolta
Alaselkäkipu edelleen on ja vasemmalla keltarauhanen tuikkii, mulla on täs nyt ollu molemmin puolin keltarauhas tuikintaa, mikä tietty herättää sit aina muka huolen jostain kohdunulkoisestakin, (aina google laulaa) mutta tuskin sitä ku Eikö siinäkin kivut tuu vasta jostain rv 6-7 eteenpäin.
Ei täs oikein voi muuta kun ootella ja katsoa mihin päin edistyy. Parempi fiilis kuitenkin jo. Vaikkei vielä luottoa oo jatkuvuuteen ja sit jos menee kesken nii uutta yritystä perään. Ei siinä muu auta
Joo no hyvä tietää... Ovistesteistä että se voi yhtäkkiä muuttua plussaksi. Eka kertaa niitä teen. Olen tehnyt vaihdellen kellonaikaa eli välillä iltapäivällä ja illalla, nyt tein aamulla heti herättyä. Entä voisiko se laskea yhtäkkiä eli menisi huippu ohi? Niin siis etten sitä huomaa. Olisi mahtavaa saada siihen plussa niin tietäisin milloin se on kun aiemmin luulin niistä kivuista jotka alkaa ja kestää minuutteja.meinasin jos ne kivut alkaa tarttisi olla heti tikuttamassa jos se näkyy sitten samantien.
Joo no voi olla sekin että turhaan näyttää hailakkaa viivaa. Ellei sitten olisi joku erikoinen raskaus mikä kyllä taitaa olla mahdotonta. Vahvistuisi ne jo. Harmittaa kovin kun ei tiedä onko silloin ovisaikaan sitten mahiksia pupuilla.
Mitä tuo keltarauhastuikinta tarkoittaa?
Mulla ollut oikealla sellaista tuikintaa nyt 3.tta päivää jo... Ja testit edelleen erittäin hailakkaa näyttää.