Raskaaksi 2020

Huomenta kaikille!
Onhan täällä muitakin piinailijoita :rolleyes: :Heartred
Pimpula olet jo saanutkin mielipiteitä ovis testistä mutta munkin mielestä ylempi vahvempi. :pompus:

(Su) dpo 6 ei perinteisiä tässä kohtaa jo alkavia pms oireita, ehkä vähän runsaammin vvtä, tyyni olo,nenä tukossa, nivelsärkyä
(Ma) dpo 7 no nyt alkaa kyllä tulla kiukkua :sad001 ja psoriansis ihottuma kutiaa kuten ennen menkkoja, phv aalto aamulla, aivan järkyttävän leipomisvimma:eek:
ti dpo 8 tänä aamuna normi aamupuuro etoo.

Miten sitä voikaan näin saada aikaan (psykologisia) oireita itselle:woot: :hilarious:
kyl mää muistan viimeisimmän normaali raskauteni jossa ekat oireet tuli vasta pitkästi plussan jälkeen. Mutta raskaudethan vaihtelee :confused:

Miten teillä joilla ollut tuulimunaraskaus. Onko oireet olleet ihan erilaiset sittemmin alkaneen normaali raskauteen verrattuna?
Katson omia kirjauksiani niin mulla ei oo mitään muuta kuin tullut kiinnittymisvuotoa näinä päivinä TM alkaessa.

Aion olla sitkeä ja testata vasta joskus sunnuntaina. Menkat pitäisi alkaa ensi ma-ti.
OKEI. Muokkaan sen verran et olin ihan kreisi kulutin yhden pcn kaapista näin aamupissasta ja.... :hungover: mä muka näen tossa jotain. Oli kemiallinen tai mikä vaan niin,on kyllä törkeä viivanpaikka ainakin. Luonnossa näkee kääntämättä.

Yk13.
 

Liitteet

  • IMG_20201201_074430__01.jpg
    IMG_20201201_074430__01.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 155
Muokattu viimeksi:
Mä olin kyllä niin typerä, kun menin testaamaan eilen. Nyt kehittelen päässäni kaikenlaisia teorioita, miten viiva voisi olla oikea eikä vaan ovitrellen aiheuttamaa, vaikka järjellä tiedän, että en mä raskaana ole. Tein tänä aamuna toisen testin ja mun mielestä viiva on tänään selkeempi, mutta se nyt johtunee vaan siitä, että tein aamupissasta ja eilen tein päivällä. Kyllä se vauvakuume saa ihmisen ihan sekasin :bag:

Edelleen munasarjat ihan solmussa ja alavatsalla kiristävä tunne. Silti aika varma olo siitä, että lopulta menkat alkaa.
 
Huomenta kaikille!
Onhan täällä muitakin piinailijoita :rolleyes: :Heartred
Pimpula olet jo saanutkin mielipiteitä ovis testistä mutta munkin mielestä ylempi vahvempi. :pompus:

(Su) dpo 6 ei perinteisiä tässä kohtaa jo alkavia pms oireita, ehkä vähän runsaammin vvtä, tyyni olo,nenä tukossa, nivelsärkyä
(Ma) dpo 7 no nyt alkaa kyllä tulla kiukkua :sad001 ja psoriansis ihottuma kutiaa kuten ennen menkkoja, phv aalto aamulla, aivan järkyttävän leipomisvimma:eek:
ti dpo 8 tänä aamuna normi aamupuuro etoo.

Miten sitä voikaan näin saada aikaan (psykologisia) oireita itselle:woot: :hilarious:
kyl mää muistan viimeisimmän normaali raskauteni jossa ekat oireet tuli vasta pitkästi plussan jälkeen. Mutta raskaudethan vaihtelee :confused:

Miten teillä joilla ollut tuulimunaraskaus. Onko oireet olleet ihan erilaiset sittemmin alkaneen normaali raskauteen verrattuna?
Katson omia kirjauksiani niin mulla ei oo mitään muuta kuin tullut kiinnittymisvuotoa näinä päivinä TM alkaessa.

Aion olla sitkeä ja testata vasta joskus sunnuntaina. Menkat pitäisi alkaa ensi ma-ti.
OKEI. Muokkaan sen verran et olin ihan kreisi kulutin yhden pcn kaapista näin aamupissasta ja.... :hungover: mä muka näen tossa jotain. Oli kemiallinen tai mikä vaan niin,on kyllä törkeä viivanpaikka ainakin. Luonnossa näkee kääntämättä.

Yk13.

Joo näen minäkin. Mä sain myös tuonlaisen viivan enkä tiedä miksi. Olisiko viivanpaikka. Laitan kuvan niin näet jos näet. Se on vaikeasti nähtävissä joillekin. Siskoni näki kuvasta ku lähetin ja kysyin näkeekö.
IMG_20201130_145436.jpg
IMG_20201201_082022.jpg

Kuivana pari pv myöhemmin siinä näkyy edelleen se mutta eritt.huonosti eikä väriä kunnolla koska tausta imee.
IMG_1784-kopio-01.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Mä olin kyllä niin typerä, kun menin testaamaan eilen. Nyt kehittelen päässäni kaikenlaisia teorioita, miten viiva voisi olla oikea eikä vaan ovitrellen aiheuttamaa, vaikka järjellä tiedän, että en mä raskaana ole. Tein tänä aamuna toisen testin ja mun mielestä viiva on tänään selkeempi, mutta se nyt johtunee vaan siitä, että tein aamupissasta ja eilen tein päivällä. Kyllä se vauvakuume saa ihmisen ihan sekasin :bag:

Edelleen munasarjat ihan solmussa ja alavatsalla kiristävä tunne. Silti aika varma olo siitä, että lopulta menkat alkaa.
mikä tuo ovitrelle siis on?

mulla kans eilen ja tänään dpo5-6 sellasta vääntöä munasarjoissa, varsinkin oikealla.

yritin kyllä just suojata itseäni pettymykseltä ja pakottaa miettimään, että jos ei ole raskaana niin voi syödä huoletta kaikkia jouluherkkuja :rolleyes:
 
mikä tuo ovitrelle siis on?

mulla kans eilen ja tänään dpo5-6 sellasta vääntöä munasarjoissa, varsinkin oikealla.

yritin kyllä just suojata itseäni pettymykseltä ja pakottaa miettimään, että jos ei ole raskaana niin voi syödä huoletta kaikkia jouluherkkuja :rolleyes:
Ovitrelle on siis irrotuspiikki, joka voi saada aikaan vääriä positiivisia tuloksia. Mun kaikki toiveet on tässä kierrossa, koska mies on jo ihan loppu yrittämiseen ja tahtoo tämän kierron jälkeen pitää taukoa :sad001
 
Ovitrelle on siis irrotuspiikki, joka voi saada aikaan vääriä positiivisia tuloksia. Mun kaikki toiveet on tässä kierrossa, koska mies on jo ihan loppu yrittämiseen ja tahtoo tämän kierron jälkeen pitää taukoa :sad001
voi vitsi :sad001 on varmasti kuluttavaa, myös miehen puolelta... toivottavasti sieltä se tahto löytyisi vielä uudelleen. ehkä tauko yrityksestä vois vähentää stressiä ja lisätä luonnollisen tärpin mahdollisuutta, vai oliks teillä siihen liittyen jotain esteitä/haasteita?
 
Huomenta kaikille!
Onhan täällä muitakin piinailijoita :rolleyes: :Heartred
Pimpula olet jo saanutkin mielipiteitä ovis testistä mutta munkin mielestä ylempi vahvempi. :pompus:

(Su) dpo 6 ei perinteisiä tässä kohtaa jo alkavia pms oireita, ehkä vähän runsaammin vvtä, tyyni olo,nenä tukossa, nivelsärkyä
(Ma) dpo 7 no nyt alkaa kyllä tulla kiukkua :sad001 ja psoriansis ihottuma kutiaa kuten ennen menkkoja, phv aalto aamulla, aivan järkyttävän leipomisvimma:eek:
ti dpo 8 tänä aamuna normi aamupuuro etoo.

Miten sitä voikaan näin saada aikaan (psykologisia) oireita itselle:woot: :hilarious:
kyl mää muistan viimeisimmän normaali raskauteni jossa ekat oireet tuli vasta pitkästi plussan jälkeen. Mutta raskaudethan vaihtelee :confused:

Miten teillä joilla ollut tuulimunaraskaus. Onko oireet olleet ihan erilaiset sittemmin alkaneen normaali raskauteen verrattuna?
Katson omia kirjauksiani niin mulla ei oo mitään muuta kuin tullut kiinnittymisvuotoa näinä päivinä TM alkaessa.

Aion olla sitkeä ja testata vasta joskus sunnuntaina. Menkat pitäisi alkaa ensi ma-ti.
OKEI. Muokkaan sen verran et olin ihan kreisi kulutin yhden pcn kaapista näin aamupissasta ja.... :hungover: mä muka näen tossa jotain. Oli kemiallinen tai mikä vaan niin,on kyllä törkeä viivanpaikka ainakin. Luonnossa näkee kääntämättä.

Yk13.

Kyllä siellä vähän jotain näkyy! Toivotaan vahvistumista :)

Mä olen myös jo kuvitellut itselleni kaikki mahdolliset raskausoireet, vaikka en kyllä usko että raskaana olisin :hilarious: Tarkka dpo ei ole tiedossa, mutta menkat alkaa varmaan loppuviikosta.
 
Joo näen minäkin. Mä sain myös tuonlaisen viivan enkä tiedä miksi. Olisiko viivanpaikka. Laitan kuvan niin näet jos näet. Se on vaikeasti nähtävissä joillekin. Siskoni näki kuvasta ku lähetin ja kysyin näkeekö. View attachment 96783View attachment 96784
Kuivana pari pv myöhemmin siinä näkyy edelleen se mutta eritt.huonosti eikä väriä kunnolla koska tausta imee. View attachment 96785


Eikö tuo oo kyllä vähän väärässä kohtaa, jos siis Pregcheckin testi. Testiviiva pitäs olla lähempänä kontrollia.
 
Avena näen kyllä hailuraa. Tuosta viivan kohdasta en osaa sitten sanoa missä sen oikeasti pitää olla :bookworm:
Move88, mulla sama että mietin vain juustoja, graavilohta ym muuta joita ei sitten raskaana saisikaan syödä:grin

En halua täyttää kuvilla palstaa mutta .. :grin

Tässä kuva v.2018 alkaneen onnistuneen raskauden pc dpo 9-10 tai jotain sinne päin alapuolella. Ylempänä tän aamuinen.

Alan olemaan nyt toipunut onneksi taas yrittämään raskautta. Korona kyllä hieman ahdistaa:sad001
 

Liitteet

  • IMG_20201201_103104__01__01__01.jpg
    IMG_20201201_103104__01__01__01.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 115
Avena näen kyllä hailuraa. Tuosta viivan kohdasta en osaa sitten sanoa missä sen oikeasti pitää olla :bookworm:
Move88, mulla sama että mietin vain juustoja, graavilohta ym muuta joita ei sitten raskaana saisikaan syödä:grin

En halua täyttää kuvilla palstaa mutta .. :grin

Tässä kuva v.2018 alkaneen onnistuneen raskauden pc dpo 9-10 tai jotain sinne päin alapuolella. Ylempänä tän aamuinen.

Alan olemaan nyt toipunut onneksi taas yrittämään raskautta. Korona kyllä hieman ahdistaa:sad001
Pauliina0: Korona ahdistaa monia. Jopa vaikuttanut monen varmasti arkeen enemmän kuin ensimmäisen epidemian aikaan..
Tässä kävi nyt näin... Hain Pregcheckit kaupasta ja tein,laimea pissa kun jo aamulla kävin ja join 6 kuppia kahviakin ennen tätä.
IMG_20201201_100037_BURST001_COVER-02.jpeg

Kuvanlaatu taas himmeä. Sorry siitä. Mutta näin heti kun virtsa meni testiviivalle punaisen viivan siinä kohtaa. Ei ennen ole koskaan näkynyt siinä mitään kun virtsa imeytyy siitä testipaikasta. Eli ollut negatiivisia. Enkä ole tällä plussaa koskaan saanut. Ja lopuksi kuva kuivana otettu luonnonvalossa ulkona.
IMG_20201201_112128.jpg

Tällä uudella puhelimella vaikee saada hyviä kuvia.
 

Liitteet

  • IMG_20201201_095813.jpg
    IMG_20201201_095813.jpg
    22.4 KB · Katsottu: 102
Muokattu viimeksi:
voi vitsi :sad001 on varmasti kuluttavaa, myös miehen puolelta... toivottavasti sieltä se tahto löytyisi vielä uudelleen. ehkä tauko yrityksestä vois vähentää stressiä ja lisätä luonnollisen tärpin mahdollisuutta, vai oliks teillä siihen liittyen jotain esteitä/haasteita?
Mulla on itellä usko siihen hiipunut kokonaan, että mies jaksaisi ainakaan ihan piakkoin uudelleen yrittää. Ehkä joskus :sad001 sinänsä meillä ei oo mitään esteitä luomuonnistumiseen, mutta joku tekijä altistaa keskenmenoille. Syytä sille ei tosin ole löytynyt, mutta en itse usko, että näin monta keskenmenoa olisi vain sattumaa. Siksi jotenkin pelottaa ihan luomuna edes yrittää, kun pelko keskenmenosta on koko ajan läsnä.
 
Täällä vähän sama kuin Reggie sinulla. Ehkä meitä vielä joskus onnistaa.

Soitin nyt neuvolasta konsultointi apua kun en ennen tässä tilanteessa ole ollut. Esikoista yritetty jo jonkin aikaa. Alkuvuodesta muutama aikainen km ja nyt ilmeisesti heti plussan jälkeen mennyt kesken. Nyt pitää kuulemma vain odottaa kuukautisia (ei näy, ei kuulu) ja testata vielä muutaman päivän päästä, sen jälkeen lääkäriin ja perheneuvolaan varmaan laittavat tutkimuksiin, mitään erikoisempaa syytä ei ole miksei luomuna voisi onnistua, mutta kyllä sitä alkaa miettimään miksei sitten mikään pysy kyydissä. Ikä alkaa jo pian painaa päälle että edes yhden pienen ehtisi saada. Sekään ei helpota omaa oloa kun muut perheenjäsenet ja lähisuku sikiää niin helposti ja vielä vanhalla iällä. Olotila on täysin epäonnistunut naisena :sad010
 
Huomenta kaikille!
Onhan täällä muitakin piinailijoita :rolleyes: :Heartred
Pimpula olet jo saanutkin mielipiteitä ovis testistä mutta munkin mielestä ylempi vahvempi. :pompus:

(Su) dpo 6 ei perinteisiä tässä kohtaa jo alkavia pms oireita, ehkä vähän runsaammin vvtä, tyyni olo,nenä tukossa, nivelsärkyä
(Ma) dpo 7 no nyt alkaa kyllä tulla kiukkua :sad001 ja psoriansis ihottuma kutiaa kuten ennen menkkoja, phv aalto aamulla, aivan järkyttävän leipomisvimma:eek:
ti dpo 8 tänä aamuna normi aamupuuro etoo.

Miten sitä voikaan näin saada aikaan (psykologisia) oireita itselle:woot: :hilarious:
kyl mää muistan viimeisimmän normaali raskauteni jossa ekat oireet tuli vasta pitkästi plussan jälkeen. Mutta raskaudethan vaihtelee :confused:

Miten teillä joilla ollut tuulimunaraskaus. Onko oireet olleet ihan erilaiset sittemmin alkaneen normaali raskauteen verrattuna?
Katson omia kirjauksiani niin mulla ei oo mitään muuta kuin tullut kiinnittymisvuotoa näinä päivinä TM alkaessa.

Aion olla sitkeä ja testata vasta joskus sunnuntaina. Menkat pitäisi alkaa ensi ma-ti.
OKEI. Muokkaan sen verran et olin ihan kreisi kulutin yhden pcn kaapista näin aamupissasta ja.... :hungover: mä muka näen tossa jotain. Oli kemiallinen tai mikä vaan niin,on kyllä törkeä viivanpaikka ainakin. Luonnossa näkee kääntämättä.

Yk13.
Huomenta
Kyllä.siinä näkyy viivaa. Mietein samaa just Pregcheck testissä en ole ikinä saanut mitään toista viivaa eli ei testiajallakaan ole tullut punertavaa eikä viivanpaikkaa. Siksi vähän ihmettelen nyt tämä aamun testitulosta...mulla oli vuotoa 4pv mutta pahoinvointi jatkunut ja testannut sen jälkeen. Tänään siis olisi kyllä jo 5 joten pitäis olla vahvempi viiva varmaan.. Jos se näyttää ovista(?).. Oisko mahdollista, ovistesti ei kyllä ole plussaa. Eilenillalla tein ja ei väriä edes kunnolla siinä. IMG_20201201_100012-01~3-01.jpeg
Ainiin ja tuo hailakka viiva tuli minuutissa siihen. Siis 1min kohdalla kun näkyi se kontrolliviivakin.
 
Avena, kyllä siinä hailuraviiva mun makuun on... Uutta testiä parin päivän päästä!

Hei jipii, täällä on monta piinailijaa. Toivottavasti saadaan taas plussia!

On. Vauvakuume ja odottaminen. Ei hyvä yhdistelmä... Dpo6 enkä enää millään malttaisi odotella testausta... Eilen illalla tuli kova repäisykipu ja sit menkkajomoja puoli tuntia - tunti siihen perään. Tuli kyllä just silloin kun seksattiin, joten jos johtuikin mutkikkaasta asennosta :hug003

Viime yönä näin unta et kamu oli raskaana, todella todentuntuinen uni..

Välillä oon ihan varma et oon raskaana ja toisena hetkenä varma et loppuviikosta ampaisee täti kylään.

Hei, ja mun tissejä kutittaa jännästi nännipihoilta ja ovat jotenkin todella olemassa, ei kipeet eikä painavat, mut öööööö, olemassa...
 
Menkkajomoa välil, päätä särkeny jo pitkään, varmaa kaks päivää (ja yleensä menee ohi ku juon tai syön tai lepään, ei nyt) :think005
Vähän parempi olo tänää, mitä nyt vähän kurkkua kutittaa.
Miehen koronatesti tuli tänään, negatiivisena! Eli päätellä voisi näin, et koska mut rokotettii about puoltoista viikkoo sit ni ehdin saada suojan siltä pöpöltä mikä hyökkäs miestä vastaan. :happy119
 
Kp35 ja dpo ehkä 12 tai 7. Aamulla ja aamupäivällä raskauskeijun herkässä onestepissä joko haamu tai viivanpaikka. Vähän jännittää, mutta en vielä kyllä riemusta hypi. :nailbiting: Onko jollain viimeaikoina antanut nuo testit turhia viivoja?
 
mikä tuo ovitrelle siis on?

mulla kans eilen ja tänään dpo5-6 sellasta vääntöä munasarjoissa, varsinkin oikealla.

yritin kyllä just suojata itseäni pettymykseltä ja pakottaa miettimään, että jos ei ole raskaana niin voi syödä huoletta kaikkia jouluherkkuja :rolleyes:

tätä mäkin oon miettinyt! Koitan kaivaa niitä ”hyviä” puolia kuten just jouluherkut yms! :joyful: Toki ennemmin sen plussan testiin ottaisin tietenkin, niinkuin varmaan kaikki meistä mutta kun ei tässä auta kuin odottaa niin pakko aatella sen kannalta :rolleyes:

Testasin tänään vielä ja ovistestin viivat hiipumassa, arvoitukseksi jää mikä oli viikonloppuinen plussa. Mietin vain jatkanko testailua nyt joka päivä vai miten kannattaa, toisinsanoen tilaanko lisää testejä :grin kai täytyy vaan testailla, jotta pääsee kierrosta kärryille. Taitaa 14 testiä olla jäljellä nyt...
 
Joo näen minäkin. Mä sain myös tuonlaisen viivan enkä tiedä miksi. Olisiko viivanpaikka. Laitan kuvan niin näet jos näet. Se on vaikeasti nähtävissä joillekin. Siskoni näki kuvasta ku lähetin ja kysyin näkeekö. View attachment 96783View attachment 96784
Kuivana pari pv myöhemmin siinä näkyy edelleen se mutta eritt.huonosti eikä väriä kunnolla koska tausta imee. View attachment 96785

Plussa viiva tulee enemmän oikealle.
 
Täälä ovis oli eilen kivuista ja limoista päätellen ja kun toissa päivänä sain sen ovisplussan, ei oo kyllä pitkää aikaan ollu tommosia kipuja tai ylipäänsä noin selviä oireita. Tänään ei enään kipuja ja testikin haalennut jo. Talletteluja tehtiin vielä eilen varuiksi:rolleyes: eli nyt dpo 1 menossa, tervetuloa siis taas piinapäivät:hilarious: kumpa tämä olisi SE kierto:Heartred
 
Takaisin
Top