Raskaaksi 2020

Ok
Mutta eilisillan raskaustesti näytti tälle. Ja taas sumea kuva sorry. En saanut parempaa.
View attachment 96834
Ja tuo testi "meni" vähän pilalle. Ei alkanut imeytymään minuutissakaan, jouduin kastamaan uudelleen että otti virtsanäytteen siihen.. Sitten menikin sutuksi. Näkyykö susta siinä haaleaa viivaa.
Eli mitä tarkoittaa? :)
Jos huomenna aamulla tummentunut lisää on ovulaatio koska? Ja jos haalenemaan aamulla mitä tarkoittaa? Koska se ovis siis mulla on? Nyt on kp14.View attachment 96852

Ei kannata liikaa panikoida tarkkaa ovulaation ajankohtaa. Yhdyntöjä on hyvä olla puolessa välissä kiertoa säännöllisesti. esim. Joka toinen päivä jos sinulla on siihen mahdollisuus.

Joo sanoisin kans että vielä kannattaa testata että näät mihin suuntaan lähtee, mutta lähellä varmasti jo on :) ja tosiaan jos vielä huomenna tummempi niin sitte ovis vasta seuraavana päivänä tai sitä seuraavana. Esim. noi sovellukset kaikki merkkaa oviksen seuraavalle päivälle siitä, kun merkkaa sinne ovisplussan, koska keskimäärin sillon se on.

Kiitos selkeistä neuvoista teille kaikille. Ootte ihania❤️vaaleampi tuli...tein aamupissasta kylläkin ja klo 4 aikaan mut eikai sen väliä..
IMG_20201203_044658.jpg

Muokattu viimeksi:
Varoituksen sana Pregcheck testistä... Eli tilaamani Raskauskeijun 25mIU liuskatestit näyttävät aivan selvää negatiivista.
Pregcheckiin taasen haamuviivaa joka olikin siis negatiivinen. Siinä oli sävyä,mutta nyt kun sain nuo One Stepit postissa testasin aamupissasta ihan selkeän miinuksen. Suosittelen erittäin paljon näitä ja maksaa vähemmän jopa. Tulee postissa nopeasti. IMG_20201202_145834.jpg

2 päivää kuukautisiin, nega testi tehty. :shifty: Osaan siis jo varautua siihen et kuukautiset alkaa. Jos ei ala, teen uusiks. Well, aina ei voi voittaa joten kolmat yrityskiertoa kohti vaan :sad001

ON: dpo7 täällä lähti käyntiin. Ei mitään erikoisia oloja eikä mitään kiinnittymiseen viittaavaakaan (ei kipuja, ei vuotoja) :angelic:
Ainoa jonka taas eilisestä saakka oon saanut kaveriksi on alkava väsymys. Yks uusia merkkejä lähestyvistä menkoista:shifty:

Silti toivon että tämä olis meidän kierto, että tää yk10 olis jotenkin maaginen.
Klinikalta sanottiin että ihan alkuvuodesta pitäisi tulla kutsua ja harjoitellaan pistämistä, ja heti siitä seuraavista menkoista sitten alkaisi pistot. Sääatyisin vain pistämisiltä jos raskautuisin luomusti, ei nuo piikit ole mun juttuni

En näe viivaa. Oon ainakin pari viikkoa nähnyt sun testejä, eikä ne oo mun silmiin muuttuneet mihinkään. Sekä digi testi oli nega, niin uskoisin kyllä siihen jo. Enemmän näen sulla ovulaatio mahdollisuuden, kun sitä vuotoakin oli.

Tällä palstalla joskus joku kertoi, että kierron vaiheesta ja naisen omasta hormoni toiminnasta riippuen raskaus testiin voi saada jotain haamun kaltaista. Jospa sulla olis jotain sellasta? Tiedän että tänne ladatessa kuvat menee sutuksi, hailakimmat viivat ei siis täällä näy. Sitten kun testi on positiivinen se alkaa kyllä jossain vaiheessa näkyä, myös kuvissa ja täällä.
Asia selkeni... Pregcheck antoi tosi selkeän haamuviivan vaikka en ole raskaana. Ostin liuskatestejä Raskauskeijusta ja onneks sain selvyyden. Ei tullut mitään epäilystä edes, koska siihen ei tullut ns. Viivanpaikkaa edes. Todella laadukas testi. :)

Rinnat aristaa, juilii alakerrasta, tänään huono olo... ei voi näillä päivillä kai nyt vielä olla, tai muutenkaan. Saa taas hämilleen tämä... dpo 4:wideyed:

Rinnat aristaa, juilii alakerrasta, tänään huono olo... ei voi näillä päivillä kai nyt vielä olla, tai muutenkaan. Saa taas hämilleen tämä... dpo 4:wideyed:

Eiks siis pms oireet voi joskus muistuttaa raskausoireita (?).. Aika aikasin olisi. Mutta tiedän, mielikuvitus on hyvä meillä jotka sitä vaavia kovin toivoo

Malttaiko muut näillä samoilla päivillä olevat olla testaamatta? Meitähän oli useampi samoilla kieppeillä, dpo8 nyt. Voi olla että huomenna pitää kokeilla mutta tältä aamulta ainakin vielä maltoin mieleni :hilarious: jomottelee kyllä siihen malliin että epäilen tätiä paikalle viimeistään viikonloppuna :shifty:

Eiks siis pms oireet voi joskus muistuttaa raskausoireita (?).. Aika aikasin olisi. Mutta tiedän, mielikuvitus on hyvä meillä jotka sitä vaavia kovin toivoo

Jep, sitä epäilen minäkin :) toisaalta olen esikoisesta kirjannut oireet heti oviksen jälkeen plussakierrossa. No, tuskinpa nämä niitä on :)

Malttaiko muut näillä samoilla päivillä olevat olla testaamatta? Meitähän oli useampi samoilla kieppeillä, dpo8 nyt. Voi olla että huomenna pitää kokeilla mutta tältä aamulta ainakin vielä maltoin mieleni :hilarious: jomottelee kyllä siihen malliin että epäilen tätiä paikalle viimeistään viikonloppuna :shifty:

No ei malta :grin eikun tikkua uittaan vaan :hilarious: Kiva kun on monta muutakin näillä jännillä piinapäivillä samaan aikaan :p

Arvaapas...! :hilarious: En malttanut... Tosin aika mitäänsanomaton testi, joko kuvittelen näkeväni jotain tai sitten on joku haamujen esiesiäiti, joten ei vielä mitään päätelmiä tämän suhteen :hilarious: siitä ei kuvaa saa, veikkaanpa et huomenna sorrun taas. :wacky: Jääpi nähtäväksi. Mitään menkkoihin viittaavaa ei toistaseks ole. Mulla nyt siis se kp27, dpo8-9 joten ei ihme että ei näy mitään vaikka olisikin aluillaan jotain :bookworm:

Ja vaikka jomottelisi, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! :happy:

Tänään kp37 ja dpo ehkä 9 ja rfsussa edellisiä vähän vahvempi viiva ehkä. :wacky: Onestep herkkässä ei mitään muutosta.:rolleyes: Tänään haen paketin missä olis mukana medigoon herkkiä testejä, että jos koittais sillä huomenna. :grin

Nyt on kyllä sen verran paljon piinailijoita samaan aikaan, että pakko jonkun on se plussa saada! :whacky011

Pakko laittaa vielä kuva :rolleyes: mielipiteitä? :grin

Liitteet

• 20201203_093026.jpg
    20201203_093026.jpg
    35.7 KB · Katsottu: 259
^ Ylemmässä nään jonkinlaisen haamun, ja mulla ei oo viivalaseja :)

mä meinasin testata menkkojen oletettuna alkamisajankohtana eli ti tai ke (dpo13-14). ellei tule vahvoja oireita aiemmin :)

Mulla siis joka kierrossa ollu tätä polttoa ja tuikintaa ennen vuotoa, eli siis loppukierroasa, mutta raskautumiskierrossa se vaan jatkunut.
Ja tällä kertaa tuntemuksia on molemmin puolin. Sekä muita kohdun kasvukipuja.
Väsymys ollu valtaisaa, koko kropan voimattomuutta ja pahoinvointia. Ja janottaa paljon ja vessassa saa hypätä koko ajan. Paineen tunne kohdussa on välillä todella voimakasta. Tissit tuli tällä viikolla vasta oikeesti kipeiksi ja tää särky on kyllä todella kovaa verrattuna normi pms. Kipuihin. :hilarious:
Ovislimat ei jäänyt vaan ovislimoiksi vaan niitä on edelleen.

Ootko yhtään seuraillut sun aamulämpöjä? Siitä löytyy netistä aika hyvin tietoa.
Lämmöistä vois saada vähän osviittaa kierrosta myös, toki helpottaa jos yhtään tietää normaalia omaa lämpöä. Mulla tässä raskauskierrossa lämpö ollu vaan 36.6-36.8 vaikka muissa raskauksissa, jotka meni kesken oli 37.0 lämpö.
Mulla siis 36.3 välillä lämpö alkukierrosta, sit n. Päivä ennen ovista käy 35.8 ja nousee oviksen jälkeen 36.8-37 asteeseen, ja jos laskee siitä nii alkaa vuoto. Nyt ne ei oo laskenut alle 36.6, kun oon menossa rv 6+4 tällä hetkellä.

Pakko kommentoida tätä lämpöasiaa :grinTäähän on siis ihan totta, mitä Milalai kerroit, ja itsekin paljastaudun kovaksi mittaajaksi, erityisesti yritysaikana. Mutta :grin Mulla toi logiikka toimi nega kierroissa, lämmöt pomppasi ovulaation jälkeen 37 ja kun vuoto alkoi ne tippui normaaliin tai sen alle. Mut mitä teki raskaus :hilarious: ne lämmöt ei oo koko raskausaikana mulla nousseet 36.5 - 36.8 korkeammalle, vaikka pian ollaan jo puolivälissä ja mulla mahakin kasvaa kovaa tahtia :hilarious: välillä keikauttanut jopa alilämmön puolelle, josta meinasin saada hepulin, mut sit heitin mittarin jorpakkoon ja aloin uskoa ultria, verikokeita ja oireitani :grin Että näköjään se voi tehdä sit näinkin :hilarious:

Pakko kommentoida tätä lämpöasiaa :grinTäähän on siis ihan totta, mitä Milalai kerroit, ja itsekin paljastaudun kovaksi mittaajaksi, erityisesti yritysaikana. Mutta :grin Mulla toi logiikka toimi nega kierroissa, lämmöt pomppasi ovulaation jälkeen 37 ja kun vuoto alkoi ne tippui normaaliin tai sen alle. Mut mitä teki raskaus :hilarious: ne lämmöt ei oo koko raskausaikana mulla nousseet 36.5 - 36.8 korkeammalle, vaikka pian ollaan jo puolivälissä ja mulla mahakin kasvaa kovaa tahtia :hilarious: välillä keikauttanut jopa alilämmön puolelle, josta meinasin saada hepulin, mut sit heitin mittarin jorpakkoon ja aloin uskoa ultria, verikokeita ja oireitani :grin Että näköjään se voi tehdä sit näinkin :hilarious:

Aika jännä ku mulla tosiaan kans just tässä raskaudessa ne ei oo noussu ku kerran yli 37 ja seki oli heti kiinnittymisen jälkeen. Sit ne laski 36.6 ja nyt on seilannut 36.6-36.8 väliä. Muissa keskenmenneissä on ollu aina se 36.8-37.2 välillä ja mulle toi 37 on jo lämpöilyä :hilarious:
Ehkä tääki ois mulla nyt loppuun asti menevä raskaus ku ei liian ylhäällä kiiku lämmöt :rolleyes:

Täällä jännitellään, huomenna menkat pitäs alkaa.
Ei kyllä oo oikee mitään tuntemuksia et alkais, toivottavasti ei.

Mut eipä hirveesti oo ollut mitään raskaus oireita,vähä huono olo, väsyttää ja välillä paleltaa.

Tekis mieli mennä ostamaan herkkä raskaustesti mutta yritän malttaa mielen:grin

Tsemppiä piinailijoille :):smiley-angelic001

Täällä lähinnä ärsyttää. Mulla ei ollut ovistestejä ennen tätä aamua (kp12) joten en oo varma oliko ovis jo. Eilen kp11 aamusta lähtien ihan hirveä paine alamahassa ja alaselkää särki, kosteutta löytyi, himot oli hirveet, mut eggikset puuttui, myös tärinäkipua oli ja ei onnistunut tallettelut :angry4 viimeksi kp8 onnistuneesti, vaikka rakkautta on ollut joka päivä. En tiedä onko sillä vaikutusta kun jouduin pari päivää sitten sanomaan että ovisaika lähenee niin iski suorituspaineita? Yleensä en siitä puhu mitään.

Tänään aamulla hain ovistestit postilaatikosta ja hyvin haaleeta viivaa näytti onestep. Yleensä mulla hehkuu oviksen aikaan tasavahvaa ja tummempaa viivaa pari kolme päivää putkeen. Ehkä ovis oli jo kp11 (viime kierrossa oli näin) tai sit se on vasta tulossa, pitää jatkaa testailuja. Mut oli kyllä niin kuumottava olo koko eilisen päivän, jos ymmärrätte mitä tarkoitan :grin :smiley-angelic006:smiley-ashamed008:love022

Takaisin