Miten aamun testin kanssa kävi eli mitä näytti??Ja miten vois olla kun menkatkin oli ja ihan runsaat? Apua...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten aamun testin kanssa kävi eli mitä näytti??Ja miten vois olla kun menkatkin oli ja ihan runsaat? Apua...
Kyllä haamut olisi jo vahvistuneet kunnolla, jos olisit raskaana. Tässä omat viivani dpo 14 viime tiistaina ja dpo 19 eilen eli selvästi vahvistunut. Hcg tuplaantuu joka toinen tai kolmas päivä.On ainakin vuoto pysynyt poissa jos jotakin positiivista vaikka liuskat näyttää negat.
Mulla on jsk myös ollut niin päin että tein päiväpissasta negatiivisen digitestin. Aamupissa oli positiivinen samanmerkkisellä testillä. Mitä liuskoja oot testaillut?
Hei kaikki, mä jään nyt pienelle foorumitauolle. Meidän hoitokierto evättiin taas ja koska ensi kuussa on joulusulku just mun oviksen aikaan, niin hoidot siirtyy tammikuun loppuun. Nyt oon vaan liian rikki että jaksaisin roikkua täällä joten mä tuun takas sit kun taas jaksan. Plussatuulia kaikille
Teitkö sä jotain haamutestejä vai sekotanko johonkin toiseen? Jos on ollut kemiallinen, niin se voi helposti pidentää menkkoja. Tsemppiä ja jospa ei ovis veny pitkälle!Täällä eletään outoja aikoja. Menkat kestänyt 6päivää, normaalisti mun menkat kestää neljä päivää. Ja mikä oudointa, ei mitään pienintäkään menkka kramppia oo ollut ennen menkkoja eikä menkkojen aikaan. Ihan ahdistaa että miten voi menkat näin venyä, ja kuinka pitkälle nyt sit ovis venyy
Keskenmeno voi sotkee kiertoa ihan tosi paljon! Ja mun kaveri sai ovisplussan kp8 ja tuli siitä raskaaks!Voiko ovistestit näyttää plussaa ilman todellista ovulaatiota? (Raskaana en ole, sen testasin negaksi ja tosiaan se keskenmeno oli just )
Oon jotenkin ihmeissäni tästä omasta tilanteesta lauantaina tosiaan ihan mielenkiinnosta testasin ja oli jo hyvät viivat mutta hymynaamaa ei vielä tullut, eilen hymynaamakin tuli, tänään vielä viiva aika tumma mutta hymynaamaa ei. En yleensä ole edes hymynaamaa jälkeen testannut, mutta nyt jäin miettimään tätä juttua ja siksi testasin vielä kertaalleen. sen kyllä ”kämmäsin” että testejä en oo tehnyt tismalleen samaan aikaan päivästä.
Oliko ovis siis oikeesti, ööö, eilen?
Keskenmeno voi sotkee kiertoa ihan tosi paljon! Ja mun kaveri sai ovisplussan kp8 ja tuli siitä raskaaks!
Mut ovisplussa ei siis kerro ovulaation tapahtumisesta vaan se mittaa lh-hormonia, joka voi nousta vaikka ovulaatio jää tapahtumatta. Mutta uskon, että sulla on ovis tuolloin ainakin yrittänyt tapahtua. Kannattaa tehdä myöhemmin vielä testejä, jos munarakkula ei vielä puhjennutkaan tai sulla on tässä kierrossa kaksi ovulaatiota :)
Keskenmeno voi sotkee kiertoa ihan tosi paljon! Ja mun kaveri sai ovisplussan kp8 ja tuli siitä raskaaks!
Mut ovisplussa ei siis kerro ovulaation tapahtumisesta vaan se mittaa lh-hormonia, joka voi nousta vaikka ovulaatio jää tapahtumatta. Mutta uskon, että sulla on ovis tuolloin ainakin yrittänyt tapahtua. Kannattaa tehdä myöhemmin vielä testejä, jos munarakkula ei vielä puhjennutkaan tai sulla on tässä kierrossa kaksi ovulaatiota :)
Ylempi on tummempi.Kumpi teidän mielestä on ovisplussa? Ylempi eilen illalla tehty ja alempi tänään illalla.
Ei oo hetkeen ollu tämmösiä ja näin selviä ovisoireita alamahaan juilii joka liikkeessä ja touhuiluki meinas sattua, nyt oltu kyllä ahkerasti kerran päivässä tuola makkarin puolella nyt oviksen ajan oletettu ovis olis siis flo sovelluksen mukaan tänään ja tänään kyl oireetki sen mukaset kun limatki sen verta runsaat
Toivotaan että on niitä jälkimmäisiä.Tsempit täältäkin Noaidille! Tuo hoitojen odottelu on kyllä niin turhauttavaa... Yritä nauttia joulusta!
Omaa napaa: Tänään 10 dpo eikä juuri mitään oireita ole tässä alkionsiirron jälkeen ollut. Tänää juuri mietin, että olen melko varma, etten ole raskaana. Sitten tuntuikin alkuillasta sohvalla makoillessa erikoisia repäisykipujen vatsan alueella. Tiedä sitten voisko ne olla alkuraskauden oireita...
Ylempi on tummempi.
Noaidi tsemppiä
Pimpula jess ovisplussa! Ylempi näyttää tummemmalta tärppionnea!
Vielä huominen teroja ja nyt alkaa piinailun merkit näkyä pientä nipistelyä, palelee. Tissit vihlassu pariin otteeseen, mut todellakin voi olla terojen tai kierron loppuvaiheen oireita niitä ensisijaisesti, ennen kuin toisin todistetaan
Ja tässä selkeesti nään itse haamu laisen. Testasin lauantaina jollon olisi siis n.4+6 jos ois. Mut toivotaan ettei ole. Viivaa. Ettei ole kohdun ulkoinen kyseessä siis... Viivoja saanut mutta ei vahvene.Toivotaan että on niitä jälkimmäisiä.
Minulla alkoi nyt oikea munasarja pistelemään. Alkoi päivällä ja jatkunut jo n. 6h. En tiedä yhtään mitä voisi olla kun ei koskaan tälläistä ole kokenut. Eli pistelee kuin neulalla pisteltäisiin...
Ovulaatiotesti näyttää negatiivista tänäänkin. Oli kiertopäivä 12 tänään. Eilen oli ns. Talletteluja.
Mutta siis mistä on kyse. Mietin.