Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kellään kokemusta Sofi ultimaten puikkoraskaustesti? Näitä saa sieltä kotitestit..
Ku netissä lukee et ois herkkyys 10 mlU/ml. Ni mietin voisko testata ennen menkkojen alkua? Ja et antaako helposti pelkän viivan paikan.. ettei sit erehdy et ois raskaana.
Nyt on kp 23, dpo 9.
Kiitos Julia. 84 ohjeista. Joo onneksi on Ovulaatiotestejä vielä tarpeeksi. Minulla ei ole tietoakaan missä vaiheessa se tapahtuu koska kierto ei ole ollut nyt aina se kellontarkka, mutta melkein aina se 28vrk. Ja siinähän ovulaatio tapahtuu n. 14 kiertopäivä. Nyt jännät paikat. Tänään oli tallettelua.Ovistesti suositellaan tehtäväksi suurinpiirtein samaan aikaan joka päivä, ja 10-20 siksi koska lh hormonia erittyy hereillä ollessa enemmän. Ja pidättää kannattais 2-4 tuntia ennen testiä.
Mulle nää on antaneet todella räikyviä vale plussia välillä. Näyttävät toki aikaisin raskauden, mutta on 50/50 onko kyseessä haamu vai viivanpaikka.
Siirryin baby planin testeihin, joihin en ole saanut mitään ennenkuin kyseessä oli oikea plussa. :)
Ja siis kyllähän ne raskauden näyttää, mutta kannattaa suhtautua varauksella haamuihin.
Moi, mulla oli kemiallinen raskaus just ja menkat tuli normaalisti, tosin päivän myöhässä. Haamu voi näkyä vieläkin koska hcg ei laske nopsaan tai voinu jäädä ”roippeita” sisälle. Oottele rauhassa, kyl se laskee jos menny kesken.Ja miten vois olla kun menkatkin oli ja ihan runsaat? Apua...
Apuja äkkiä! Mulla alkoi siis menkat keskiviikkona. Ihan kunnon runsaat menkat klöntteineen. Ihmettelin pahoinvointia ja sitä et krapula oli kauhee ( oli juhlat 2 päiväset joissa kauheet kännit) ja nyt tein tänään testin jossa vaaleenpunertava haamuviiva?? Mitä hittoo? Voiko olla ollut kemiallinen ja näyttää edelleen haamua mutta kun tein testin sinä päivänä kun menkat alkoi niin oli viivanpaikka ja nyt vahvistunut? Huomenna teen vielä testin mutta nyt sit kauhee toivo et on negatiivinen koska oon niin juhlinut et vammauttanut ihan varmaan sen pienen alun jos semmonen olis
Kuvaa testistä?
Jos ootkin raskaana, nii tuskin mitään vakavaa on käynyt. Koska et ole tiennyt olevasi ja teillei oo vielä yhteistä verenkiertoa koska ruskuiaspussi on alkion ravinnon ja kaiken kasvun lähde ennen istukkaa, joten turhaa potea huonoa omaa tuntoa :)
Näitä on sattunut niin monille ettei tähän maailmaan syntyis montaa tervettä vauvaa jos alkoholi ennen plussaa vahingoittaisi alkiota.
Itselle käynyt esikoisen kohdalla nuorena nii että söin pillereitä ja tulin raskaaksi, en sitä tiennyt kun olin juhlinut festareilla 4 päivää. Maanantaina krapulassa muistin ettei tyhjennysvuotoa ollu alkanut ja tein testin varmuudeksi ja joka oli selkee positiivinen. Olin n. 5+0 sillon jo. Kysyin neuvolasta neuvoa ja terkka rauhoitteli minua ku olin nii alussa. Kaikki meni hyvin.
Kuvaa testistä?
Jos ootkin raskaana, nii tuskin mitään vakavaa on käynyt. Koska et ole tiennyt olevasi ja teillei oo vielä yhteistä verenkiertoa koska ruskuiaspussi on alkion ravinnon ja kaiken kasvun lähde ennen istukkaa, joten turhaa potea huonoa omaa tuntoa :)
Näitä on sattunut niin monille ettei tähän maailmaan syntyis montaa tervettä vauvaa jos alkoholi ennen plussaa vahingoittaisi alkiota.
Itselle käynyt esikoisen kohdalla nuorena nii että söin pillereitä ja tulin raskaaksi, en sitä tiennyt kun olin juhlinut festareilla 4 päivää. Maanantaina krapulassa muistin ettei tyhjennysvuotoa ollu alkanut ja tein testin varmuudeksi ja joka oli selkee positiivinen. Olin n. 5+0 sillon jo. Kysyin neuvolasta neuvoa ja terkka rauhoitteli minua ku olin nii alussa. Kaikki meni hyvin.
Apuja äkkiä! Mulla alkoi siis menkat keskiviikkona. Ihan kunnon runsaat menkat klöntteineen. Ihmettelin pahoinvointia ja sitä et krapula oli kauhee ( oli juhlat 2 päiväset joissa kauheet kännit) ja nyt tein tänään testin jossa vaaleenpunertava haamuviiva?? Mitä hittoo? Voiko olla ollut kemiallinen ja näyttää edelleen haamua mutta kun tein testin sinä päivänä kun menkat alkoi niin oli viivanpaikka ja nyt vahvistunut? Huomenna teen vielä testin mutta nyt sit kauhee toivo et on negatiivinen koska oon niin juhlinut et vammauttanut ihan varmaan sen pienen alun jos semmonen olis