Raskaaksi 2020

Täällä eletään outoja aikoja. Menkat kestänyt 6päivää, normaalisti mun menkat kestää neljä päivää. Ja mikä oudointa, ei mitään pienintäkään menkka kramppia oo ollut ennen menkkoja eikä menkkojen aikaan. Ihan ahdistaa että miten voi menkat näin venyä, ja kuinka pitkälle nyt sit ovis venyy :meh:
 
On ainakin vuoto pysynyt poissa jos jotakin positiivista vaikka liuskat näyttää negat.
Mulla on jsk myös ollut niin päin että tein päiväpissasta negatiivisen digitestin. Aamupissa oli positiivinen samanmerkkisellä testillä. Mitä liuskoja oot testaillut?
Kyllä haamut olisi jo vahvistuneet kunnolla, jos olisit raskaana. Tässä omat viivani dpo 14 viime tiistaina ja dpo 19 eilen eli selvästi vahvistunut. Hcg tuplaantuu joka toinen tai kolmas päivä.
 

Liitteet

  • 5942E7A5-3D73-41DB-842A-8F243E57126C.jpeg
    5942E7A5-3D73-41DB-842A-8F243E57126C.jpeg
    17.4 KB · Katsottu: 148
Hei kaikki, mä jään nyt pienelle foorumitauolle. Meidän hoitokierto evättiin taas ja koska ensi kuussa on joulusulku just mun oviksen aikaan, niin hoidot siirtyy tammikuun loppuun. Nyt oon vaan liian rikki että jaksaisin roikkua täällä joten mä tuun takas sit kun taas jaksan. Plussatuulia kaikille :Heartred

Voimia :Heartred toivottavasti joulun odotus tuo vaikka sulle muuta tekemistä ja iloa, ja nähdään taas pian! :hello
 
Täällä eletään outoja aikoja. Menkat kestänyt 6päivää, normaalisti mun menkat kestää neljä päivää. Ja mikä oudointa, ei mitään pienintäkään menkka kramppia oo ollut ennen menkkoja eikä menkkojen aikaan. Ihan ahdistaa että miten voi menkat näin venyä, ja kuinka pitkälle nyt sit ovis venyy :meh:
Teitkö sä jotain haamutestejä vai sekotanko johonkin toiseen? Jos on ollut kemiallinen, niin se voi helposti pidentää menkkoja. Tsemppiä ja jospa ei ovis veny pitkälle!
 
Voiko ovistestit näyttää plussaa ilman todellista ovulaatiota? (Raskaana en ole, sen testasin negaksi ja tosiaan se keskenmeno oli just :meh:)

Oon jotenkin ihmeissäni tästä omasta tilanteesta :sorry: lauantaina tosiaan ihan mielenkiinnosta testasin ja oli jo hyvät viivat mutta hymynaamaa ei vielä tullut, eilen hymynaamakin tuli, tänään vielä viiva aika tumma mutta hymynaamaa ei. En yleensä ole edes hymynaamaa jälkeen testannut, mutta nyt jäin miettimään tätä juttua ja siksi testasin vielä kertaalleen. :grin sen kyllä ”kämmäsin” että testejä en oo tehnyt tismalleen samaan aikaan päivästä.

Oliko ovis siis oikeesti, ööö, eilen?
 

Liitteet

  • CC3A28C4-86B4-4BEB-9D62-6ACA54269038.jpeg
    CC3A28C4-86B4-4BEB-9D62-6ACA54269038.jpeg
    6.8 KB · Katsottu: 129
  • FD37576B-C61F-4298-BE57-0B9C0BE2F21B.jpeg
    FD37576B-C61F-4298-BE57-0B9C0BE2F21B.jpeg
    24.2 KB · Katsottu: 128
  • 5AF0D882-2901-46DF-B914-22435A26B695.jpeg
    5AF0D882-2901-46DF-B914-22435A26B695.jpeg
    13.6 KB · Katsottu: 125
Voiko ovistestit näyttää plussaa ilman todellista ovulaatiota? (Raskaana en ole, sen testasin negaksi ja tosiaan se keskenmeno oli just :meh:)

Oon jotenkin ihmeissäni tästä omasta tilanteesta :sorry: lauantaina tosiaan ihan mielenkiinnosta testasin ja oli jo hyvät viivat mutta hymynaamaa ei vielä tullut, eilen hymynaamakin tuli, tänään vielä viiva aika tumma mutta hymynaamaa ei. En yleensä ole edes hymynaamaa jälkeen testannut, mutta nyt jäin miettimään tätä juttua ja siksi testasin vielä kertaalleen. :grin sen kyllä ”kämmäsin” että testejä en oo tehnyt tismalleen samaan aikaan päivästä.

Oliko ovis siis oikeesti, ööö, eilen?
Keskenmeno voi sotkee kiertoa ihan tosi paljon! Ja mun kaveri sai ovisplussan kp8 ja tuli siitä raskaaks!

Mut ovisplussa ei siis kerro ovulaation tapahtumisesta vaan se mittaa lh-hormonia, joka voi nousta vaikka ovulaatio jää tapahtumatta. Mutta uskon, että sulla on ovis tuolloin ainakin yrittänyt tapahtua. Kannattaa tehdä myöhemmin vielä testejä, jos munarakkula ei vielä puhjennutkaan tai sulla on tässä kierrossa kaksi ovulaatiota :)
 
Keskenmeno voi sotkee kiertoa ihan tosi paljon! Ja mun kaveri sai ovisplussan kp8 ja tuli siitä raskaaks!

Mut ovisplussa ei siis kerro ovulaation tapahtumisesta vaan se mittaa lh-hormonia, joka voi nousta vaikka ovulaatio jää tapahtumatta. Mutta uskon, että sulla on ovis tuolloin ainakin yrittänyt tapahtua. Kannattaa tehdä myöhemmin vielä testejä, jos munarakkula ei vielä puhjennutkaan tai sulla on tässä kierrossa kaksi ovulaatiota :)

Mä oon välillä mittaillut lämpöjä ovulaation todentamiseksi. Yhdessä kierrossa mulla nousi lämmöt vasta useampi vuorokausi tuon cb hymynaaman jälkeen, eli hyvin todennäköisesti ovulaatio jostain syystä viivästyi, vaikka lh taso nousikin. Niinkuin kirjoititkin, se ei aina välttämättä tapahdu heti pian ovisplussan jälkeen. :happy:
 
Keskenmeno voi sotkee kiertoa ihan tosi paljon! Ja mun kaveri sai ovisplussan kp8 ja tuli siitä raskaaks!

Mut ovisplussa ei siis kerro ovulaation tapahtumisesta vaan se mittaa lh-hormonia, joka voi nousta vaikka ovulaatio jää tapahtumatta. Mutta uskon, että sulla on ovis tuolloin ainakin yrittänyt tapahtua. Kannattaa tehdä myöhemmin vielä testejä, jos munarakkula ei vielä puhjennutkaan tai sulla on tässä kierrossa kaksi ovulaatiota :)

kiitos vastauksesta :) ihan vierasta tää kun ei ennen ole kesken mennyt ja esikoinen sai alkunsa kolmannesta kierrosta ja sillon eka missä testasin ovulaation. Jatketaan testailua siis :) koitan ottaa rennosti kuitenkin :Heartred
 
Noaidille voimia ❤️

Seurailen täällä kyllä, vaikka hiljaa olenkin. Ei mitään merkkejä oviksesta, mutta parempi ehkä tällä kertaa niin. Miestä ei nimittäin nyt juuri työkiireiltä kotona näy.

Nautitaan lasten kanssa jouluisista jutuista ja iloitaan vihdoin sataneesta lumesta. Surettaa toki etenkin yksin iltaisin tämä meidän epätoivoinen tilanne, mutta ei auta kuin pienten arjen ilojen kautta rämpiä kohti parempia aikoja. Joulun ajassa onneksi onkin paljon niitä ihania juttuja :happy:
 
Kumpi teidän mielestä on ovisplussa?:bored: Ylempi eilen illalla tehty ja alempi tänään illalla.

Ei oo hetkeen ollu tämmösiä ja näin selviä ovisoireita:hilarious: alamahaan juilii joka liikkeessä ja touhuiluki meinas sattua, nyt oltu kyllä ahkerasti kerran päivässä tuola makkarin puolella nyt oviksen ajan:smiley-angelic006 oletettu ovis olis siis flo sovelluksen mukaan tänään ja tänään kyl oireetki sen mukaset kun limatki sen verta runsaat:wideyed:
 

Liitteet

  • IMG_20201130_210905.jpg
    IMG_20201130_210905.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 113
Kumpi teidän mielestä on ovisplussa?:bored: Ylempi eilen illalla tehty ja alempi tänään illalla.

Ei oo hetkeen ollu tämmösiä ja näin selviä ovisoireita:hilarious: alamahaan juilii joka liikkeessä ja touhuiluki meinas sattua, nyt oltu kyllä ahkerasti kerran päivässä tuola makkarin puolella nyt oviksen ajan:smiley-angelic006 oletettu ovis olis siis flo sovelluksen mukaan tänään ja tänään kyl oireetki sen mukaset kun limatki sen verta runsaat:wideyed:
Ylempi on tummempi.
 
Noaidi tsemppiä :Heartpink

Pimpula jess ovisplussa! Ylempi näyttää tummemmalta :hello2 tärppionnea!

Kp24, dpo5-6, Vielä huominen teroja ja nyt alkaa piinailun merkit näkyä :biggrin pientä nipistelyä, palelee. Tissit vihlassu pariin otteeseen, mut todellakin voi olla terojen tai kierron loppuvaiheen oireita :hello niitä ensisijaisesti, ennen kuin toisin todistetaan :grin
 
Muokattu viimeksi:
Tsempit täältäkin Noaidille! Tuo hoitojen odottelu on kyllä niin turhauttavaa... Yritä nauttia joulusta!

Omaa napaa: Tänään 10 dpo eikä juuri mitään oireita ole tässä alkionsiirron jälkeen ollut. Tänää juuri mietin, että olen melko varma, etten ole raskaana. Sitten tuntuikin alkuillasta sohvalla makoillessa erikoisia repäisykipujen vatsan alueella. Tiedä sitten voisko ne olla alkuraskauden oireita...
 
Tsempit täältäkin Noaidille! Tuo hoitojen odottelu on kyllä niin turhauttavaa... Yritä nauttia joulusta!

Omaa napaa: Tänään 10 dpo eikä juuri mitään oireita ole tässä alkionsiirron jälkeen ollut. Tänää juuri mietin, että olen melko varma, etten ole raskaana. Sitten tuntuikin alkuillasta sohvalla makoillessa erikoisia repäisykipujen vatsan alueella. Tiedä sitten voisko ne olla alkuraskauden oireita...
Toivotaan että on niitä jälkimmäisiä. :dummy:
Minulla alkoi nyt oikea munasarja pistelemään. Alkoi päivällä ja jatkunut jo n. 6h. En tiedä yhtään mitä voisi olla kun ei koskaan tälläistä ole kokenut. Eli pistelee kuin neulalla pisteltäisiin...
Ovulaatiotesti näyttää negatiivista tänäänkin. Oli kiertopäivä 12 tänään. Eilen oli ns. Talletteluja.
Mutta siis mistä on kyse. Mietin.
 
Hei. Voin huokasta helpotuksesta! Testi oli nega harmaan valkoista viivanpaikkaa lukuunottamatta eli joko kemiallinen ollut tai sit pc testit mennyt huonompaan ja näyttävät aika törkeitä viivanpaikkoja.
Menkat tosiaan loppui päiväksi kokonaan ja alkoi uudestaan. Ei ole tämmöstäkään ollut et saas nähä mitä tästä kierrosta tulee:confused:

Mulla on ilmeisesti joku vatsapöpö. Tekee huonoo ihan kunnolla ja maha kipee sekä huimaa. Täytyy nyt kattoo pitääkö täs koronatestiin mennä:eek:
 
Noaidi tsemppiä :Heartpink

Pimpula jess ovisplussa! Ylempi näyttää tummemmalta :hello2 tärppionnea!

Vielä huominen teroja ja nyt alkaa piinailun merkit näkyä :biggrin pientä nipistelyä, palelee. Tissit vihlassu pariin otteeseen, mut todellakin voi olla terojen tai kierron loppuvaiheen oireita :hello niitä ensisijaisesti, ennen kuin toisin todistetaan :grin

Kiitos @Tammenterho91 :Heartred toivotaan monelle plussaa! :Heartred olisi ihana joululahja jos nyt tärppäis:santa
 
Täällä dpo4 ja ei mitään erikoista, kuivaa on ku saharassa mitä ei yleensä tässä vaiheessa kiertoa oo:facepalm:
Nyt illalla tuli puolen tunnin ajan pistävää kipua selkeästi kohtuun, mutta se meni ohi. Tuskinpa kiinnittymisestäkään voi johtua, kun näin vähän päiviä vasta takana
 
Toivotaan että on niitä jälkimmäisiä. :dummy:
Minulla alkoi nyt oikea munasarja pistelemään. Alkoi päivällä ja jatkunut jo n. 6h. En tiedä yhtään mitä voisi olla kun ei koskaan tälläistä ole kokenut. Eli pistelee kuin neulalla pisteltäisiin...
Ovulaatiotesti näyttää negatiivista tänäänkin. Oli kiertopäivä 12 tänään. Eilen oli ns. Talletteluja.
Mutta siis mistä on kyse. Mietin.
Ja tässä selkeesti nään itse haamu laisen. Testasin lauantaina jollon olisi siis n.4+6 jos ois. Mut toivotaan ettei ole. Viivaa. Ettei ole kohdun ulkoinen kyseessä siis... Viivoja saanut mutta ei vahvene.
IMG_20201128_115401-01.jpeg
IMG_20201130_220338.jpg
 
Takaisin
Top