Raskaaksi 2020

Onnwa plussista!

Täällä mies niin kipeenä et vuoras itsensä 2 kerroksee vaatetta ja kahden peiton alle vielä buranan voimin. Nyt pitäs keksii jotain syötävää meil 2-3 päiväks..
 
ON: dpo 10 nega testattu. Toiveet alkaa karisemaan, menkkajuilimiset pikkuhiljaa läsnä. Miksihän sitä pitää kiusata itseään noilla testeillä..
 
Olihan se o+!
 

Liitteet

  • IMG_20201128_132137.jpg
    IMG_20201128_132137.jpg
    7 KB · Katsottu: 109
Siis mitä ihmettä mun kehossa oikein tapahtuu.. Viime kierto oli pitkä, 31 päivää. Tässä kierrossa alkoi verinen tiputtelu kp 18 eli eilen. Tänään verenvuoto ollut runsaampaa ja side ollut tarpeen. Ja äsken tunsin kuinka jotakin tippui siteeseen, side oli täynnä sellaista isoa veristä klönttiä, näytti siis joltakin munasolin riekaleelta tai palalta jotakin kiinteää. Mutta siis sitä oli paljon, ei mikään kuukautisten aikana normaali verihyytymä. Onko tämä jokin ennenaikainen keskenmeno vai mitä ihmettä tässä tapahtui? Menkkakipuja ei ole lainkaan ja vuoto siis melkein 10 päivää etuajassa.

Voi hyvinkin olla kemiallinen, jos vuoto ollut etuajassa, etkä ole ehtinyt testaamaan niin jotain on yrittänyt tapahtua mut syystä tai toisesta se ei ole onnistunut ja vuoto alkoikin. Se vuoto voi olla myös outoa, aluksi tiputtelevaa, mukana voi olla hyytymiä runsaastikin tai vuotelu pitkittyä. Mulla itselläni oli tämmöisiä kiertoja muutama yritysaikana. Mulla oli välillä välivuotojakin mut ne oli semmosia paljon niukempia ja ilman hyytymiä. Niin ja jos ei kovia kipuja tai muita oireita niin voit hyvin seurailla tilanteen kehittymistä kotona. Kemiallisessa vuoto voi tosiaan alkaa ns. liian aikaisin ei aina myöhempään. Tsemppiä! :)
 
Onko kellään kokemusta First Response testistä? Näyttääkö helposti viivan paikkaa? Täällä yksi hullu meni testaamaan 8 dpo, kun paketissa lukee "testaa jopa 6 päivää ennen odotettuja kuukautisia". No tuli sieltä joku hailura näkyviin, kun avasin sen testin. En nyt kyllä ole varma onko haamu vai näkyykö näissä testeissä viivan paikka. Pitänee kokeilla uudelleen huomenna tai ylihuomenna. o_O

Laitoin kuvan plussa vai ei ketjuun.
 
Muokattu viimeksi:
Onko kellään kokemusta First Response testistä? Näyttääkö helposti viivan paikkaa? Täällä yksi hullu meni testaamaan 8 dpo, kun paketissa lukee "testaa jopa 6 päivää ennen odotettuja kuukautisia". No tuli sieltä joku hailura näkyviin, kun avasin sen testin. En nyt kyllä ole varma onko haamu vai näkyykö näissä testeissä viivan paikka. Pitänee kokeilla uudelleen huomenna tai ylihuomenna. o_O

Laitoin kuvan plussa vai ei ketjuun.

Moi. Siitä ei ole kokemusta mutta vastaavanlainen Predictor Early näytti mullekin tälläistä.
Screenshot_20201123_232304_com.huawei.himovie.overseas.jpg
 
Ok, joo sunkin testissä näkyy kyllä jotain.
Joo, niin näkyi. Tein tuon tiistaina eli 4vrk sitten. Tässä negatiivissakin se näkyy mitä ihmettelen
imgonline-com-ua-Negative-tLh5Qe6lTfqS8-02.jpeg

.. Sillä 25mIU raskaustestit ehkä on negatiivisia(?) . En ole yhtään varma vaikka menkat oli ja meni vko sitten on kuukautiskipumaisia tuntemuksia alavatsasda ja pahoinvointia ollut menkkojen jälkeen jotka kesti vaan 4vrk.
IMG_20201128_092655.jpg
 
Joo, niin näkyi. Tein tuon tiistaina eli 4vrk sitten. Tässä negatiivissakin se näkyy mitä ihmettelen
View attachment 96644
.. Sillä 25mIU raskaustestit ehkä on negatiivisia(?) . En ole yhtään varma vaikka menkat oli ja meni vko sitten on kuukautiskipumaisia tuntemuksia alavatsasda ja pahoinvointia ollut menkkojen jälkeen jotka kesti vaan 4vrk.
View attachment 96645

Ok, itse ajattelin, että ehkä tuo on viivan paikka.
 
Mua jäi vaivaan se et olisko pitänyt vaan mennä ultraan ens viikolla ja ottaa se pregnyl piikki ohjeen mukaan? Toisaalta kerkee kyllä sit seuraavissakin kierroissa. Ei täs nyt hengenhätä ole. Mut viime kierroissa on lh huippu tullut mutta limoja ei yhtään siis ihan kuiva sahara ja siitä kyllä se päätelmä ettei se munis irtoa vaikka lh piikki yrittää. Et kyllähän se taas vituttas nähä et jaha ei limoja ei sit ovistakaan ja pregnyl ottamatta:banghead:
 
Mua jäi vaivaan se et olisko pitänyt vaan mennä ultraan ens viikolla ja ottaa se pregnyl piikki ohjeen mukaan? Toisaalta kerkee kyllä sit seuraavissakin kierroissa. Ei täs nyt hengenhätä ole. Mut viime kierroissa on lh huippu tullut mutta limoja ei yhtään siis ihan kuiva sahara ja siitä kyllä se päätelmä ettei se munis irtoa vaikka lh piikki yrittää. Et kyllähän se taas vituttas nähä et jaha ei limoja ei sit ovistakaan ja pregnyl ottamatta:banghead:

Ei kaikilla tule limoja vaikka ovuloisi o_O ei mulla ainakaan, ja on siis todennettu ovulaatio, ilmankin limoja. Tai en muista tuliko vähän vai ei yhtään. Eihän niitä aina huomaakaan, tai ei tule ulos asti. Gonal f kun piikitän niin tulee kyllä kunnon limat.
 
Mua jäi vaivaan se et olisko pitänyt vaan mennä ultraan ens viikolla ja ottaa se pregnyl piikki ohjeen mukaan? Toisaalta kerkee kyllä sit seuraavissakin kierroissa. Ei täs nyt hengenhätä ole. Mut viime kierroissa on lh huippu tullut mutta limoja ei yhtään siis ihan kuiva sahara ja siitä kyllä se päätelmä ettei se munis irtoa vaikka lh piikki yrittää. Et kyllähän se taas vituttas nähä et jaha ei limoja ei sit ovistakaan ja pregnyl ottamatta:banghead:

Mullakin on kyllä aika vähäiset limat, vaikka ovuloisinkin. Voithan myös esim. miettiä asiaa vaikka yhden kierron ja sitten jos siltä tuntuu, mennä ultraan ja ottaa pregnylin. :)
 
Hohhoijaa taas tämä mun oireiden kirjo :woot:

to dpo 3 aamulla phv aalto, järkyttävä närästys, vv
pe dpo4 näppyjä rintakehässä ja leuassa, kauhea makean nälkä, hengästymnen
la dpo5 ei erikoista, kahvin haju ällötti aamulla, finnit lisääntyy, makean himo vain kasvaa, koko vartalo turvotus:meh:

Ens viikon piinailu tulee oleen kauhea:santa
Onnea plussanneille!! :love7

Mulla first response ollut aina selvä nega sitä ollessaan. En ole sillä plussaa koskaan testannut, kun vaikea saada muutakuin netistä. Kaiketi ihan luotettava testi.
 
No sitä minäkin... Alavatsakivut jatkuvat täällä... Ovista tässä bongailen. Mutta en pääse ajatuksesta eroon että olisinkin raskaana. View attachment 96651


Joo. No tein tänään sitten Pregcheckin tässä näkyy jotain? View attachment 96653aamupissasta tehty

Tein vielä toisen paketissa, en malttanut odottaa aamuun. Koska saan rauhassa tehdä. Testiajalla.
Tuleeko tähän Pregcheckiin tuollainen vaikka ei olisi raskaana. Onko kokemuksia?

IMG_20201128_202858.jpg

Huono kuva, kuvanlaatukin..
IMG_20201128_203748.jpg


IMG_20201128_203252.jpg

Kuivanakin näkyy punaista väriä siinä viivassa.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top