Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein vielä toisen paketissa, en malttanut odottaa aamuun. Koska saan rauhassa tehdä. Testiajalla.
Tuleeko tähän Pregcheckiin tuollainen vaikka ei olisi raskaana. Onko kokemuksia?
View attachment 96658
Huono kuva, kuvanlaatukin..View attachment 96659
View attachment 96657
Kuivanakin näkyy punaista väriä siinä viivassa.
Tein vielä toisen paketissa, en malttanut odottaa aamuun. Koska saan rauhassa tehdä. Testiajalla.
Tuleeko tähän Pregcheckiin tuollainen vaikka ei olisi raskaana. Onko kokemuksia?
View attachment 96658
Huono kuva, kuvanlaatukin..View attachment 96659
View attachment 96657
Kuivanakin näkyy punaista väriä siinä viivassa.
Onko kellään kokemusta Sofi ultimaten puikkoraskaustesti? Näitä saa sieltä kotitestit..
Ku netissä lukee et ois herkkyys 10 mlU/ml. Ni mietin voisko testata ennen menkkojen alkua? Ja et antaako helposti pelkän viivan paikan.. ettei sit erehdy et ois raskaana.
Nyt on kp 23, dpo 9.
Joo, oon. Äsken tuli tällänen ovistestissä. View attachment 96661
Mä näin tässä kyllä haamun.. Onko nuokin tulleet Rfsu kaltaisiksi. View attachment 96662View attachment 96663
Mä tilasin noita ja siinä yksittäisen testin pakkauksessa luki ainakin mulla OneStep vaikka paketin mukana tulevissa suomenkielisissä ohjeissa lukee Sofi tälleen sivuhuomiona. Mulla ei ainakaan näyttäny yhtään mitään keskeytyksen jälkeen, tein näitä ja yli viikon päästä oli verikokeissa hcg vielä 21. Eli ainakaan mulla ei oo näyttäny viivanpaikkoja tai mitenkään herkästi mitään muutenkaan mutta toki tää on vaan mun n. 6 testin kokemus
Moi pitkästäaikaa,joo huomasin itse ny saman. Sanoinkin että vaikea oli saada kuvattua. Tuota haaleaa viivaa. Aina se katosi kuvassa, nin hailea oli. Tässä se näkyy ja negatiivin mukaan. En tiedä näkyykö tänne siirron jälkeen.Ihan kummallista raitaa täynnä toi ylempi kuva?? :O
Onko kellään kokemusta Sofi ultimaten puikkoraskaustesti? Näitä saa sieltä kotitestit..
Ku netissä lukee et ois herkkyys 10 mlU/ml. Ni mietin voisko testata ennen menkkojen alkua? Ja et antaako helposti pelkän viivan paikan.. ettei sit erehdy et ois raskaana.
Nyt on kp 23, dpo 9.
Pienenä varoituksen sanana: näissä on tosi paljon maanantai kappaleita!! Oon saanut ehkä viisi väärää positiivista näillä alla kuva yhdestä niistä samalla kun muut oli negoja
Hohhoijaa taas tämä mun oireiden kirjo
to dpo 3 aamulla phv aalto, järkyttävä närästys, vv
pe dpo4 näppyjä rintakehässä ja leuassa, kauhea makean nälkä, hengästymnen
la dpo5 ei erikoista, kahvin haju ällötti aamulla, finnit lisääntyy, makean himo vain kasvaa, koko vartalo turvotus
Ens viikon piinailu tulee oleen kauhea
Onnea plussanneille!!
Mulla first response ollut aina selvä nega sitä ollessaan. En ole sillä plussaa koskaan testannut, kun vaikea saada muutakuin netistä. Kaiketi ihan luotettava testi.
Pienenä varoituksen sanana: näissä on tosi paljon maanantai kappaleita!! Oon saanut ehkä viisi väärää positiivista näillä alla kuva yhdestä niistä samalla kun muut oli negoja
Huomenta kaikille!
Tein jo klo 05 ovulaatiotestin. Ohjeessa käsketään tehdä 10-20.
No hyvältä näyttää jos ymmärsin sävyt oikein. Nyt kp 11. Ja kp 11 on ylin. Alkaa punertaa siis eli onko ovulaation aika kohta. Toivotaan.
Luin just gelee royale ketjua! Kannattaa kattoa, lähtee täällä tilaukseenHei! Mitäs kaikkia vippaskonsteja oli. Macajauhe? Verigreippi muistaakseni oli myös? Kertokaa kaikki mitä tiiätte! Ajattelin nyt kun menkat loppui, niin alkaa kokeilemaan erilaisia. Taitaa olla "yk"5 vaikka eihän me olla kunnolla vielä yritetty kun yksi kierto. Nyt siis toinen kunnon yritys.
Hei! Mitäs kaikkia vippaskonsteja oli. Macajauhe? Verigreippi muistaakseni oli myös? Kertokaa kaikki mitä tiiätte! Ajattelin nyt kun menkat loppui, niin alkaa kokeilemaan erilaisia. Taitaa olla "yk"5 vaikka eihän me olla kunnolla vielä yritetty kun yksi kierto. Nyt siis toinen kunnon yritys.
Mä sain tällä testillä haamun dpo 9 ja selvän viivan dpo 13.Kiitos infosta. Ja tätä just hain on onko maanantai kappaleita.
Ja maltoin mielen enkä testannut vielä
Ootko sie mitä merkkiä testeissä sit käyttänyt tai mistä tilannut? :)