Raskaaksi 2020

AVENA. Ei näy kyllä mitään. MUT ootko nyt tikuttanut ovista? Eikö se oo jo tuloillaan mitä sun juttuja oon seuraillut?
Joo, oon. Äsken tuli tällänen ovistestissä. IMG_20201128_203034.jpg
Mä näin tässä kyllä haamun.. Onko nuokin tulleet Rfsu kaltaisiksi.
IMG_20201128_203341.jpg
IMG_20201128_200318.jpg
 
Tein vielä toisen paketissa, en malttanut odottaa aamuun. Koska saan rauhassa tehdä. Testiajalla.
Tuleeko tähän Pregcheckiin tuollainen vaikka ei olisi raskaana. Onko kokemuksia?

View attachment 96658
Huono kuva, kuvanlaatukin..View attachment 96659

View attachment 96657
Kuivanakin näkyy punaista väriä siinä viivassa.

En tiedä onko kyse vaan mun ruudusta, mutta mun mielestä näyttää että ihan kun tuo testissä oleva viivanpaikka jatkuisi myös tuossa valkoisessa taustalla olevassa pöydässä ihan samanlaisena kun itse testissä, niin en valitettavasti nää plussaa tässä :sorry:
 
Tein vielä toisen paketissa, en malttanut odottaa aamuun. Koska saan rauhassa tehdä. Testiajalla.
Tuleeko tähän Pregcheckiin tuollainen vaikka ei olisi raskaana. Onko kokemuksia?

View attachment 96658
Huono kuva, kuvanlaatukin..View attachment 96659

View attachment 96657
Kuivanakin näkyy punaista väriä siinä viivassa.

Mä en valitettavasti nää näissä kans mitään. Mun kuuleman mukaan noi Pregcheckit ihan luotettavia olleet, mutta en oo toki viimeaikoina ite niillä testaillu. Esikoisen haaveilun aikana ainakaan ei näyttänyt mitään haamuja.
 
Onko kellään kokemusta Sofi ultimaten puikkoraskaustesti? Näitä saa sieltä kotitestit..

Ku netissä lukee et ois herkkyys 10 mlU/ml. Ni mietin voisko testata ennen menkkojen alkua? Ja et antaako helposti pelkän viivan paikan.. ettei sit erehdy et ois raskaana.

Nyt on kp 23, dpo 9.
 
Onko kellään kokemusta Sofi ultimaten puikkoraskaustesti? Näitä saa sieltä kotitestit..

Ku netissä lukee et ois herkkyys 10 mlU/ml. Ni mietin voisko testata ennen menkkojen alkua? Ja et antaako helposti pelkän viivan paikan.. ettei sit erehdy et ois raskaana.

Nyt on kp 23, dpo 9.

Mä tilasin noita ja siinä yksittäisen testin pakkauksessa luki ainakin mulla OneStep vaikka paketin mukana tulevissa suomenkielisissä ohjeissa lukee Sofi :grin tälleen sivuhuomiona. Mulla ei ainakaan näyttäny yhtään mitään keskeytyksen jälkeen, tein näitä ja yli viikon päästä oli verikokeissa hcg vielä 21. Eli ainakaan mulla ei oo näyttäny viivanpaikkoja tai mitenkään herkästi mitään muutenkaan mutta toki tää on vaan mun n. 6 testin kokemus :rolleyes:
 
Mä tilasin noita ja siinä yksittäisen testin pakkauksessa luki ainakin mulla OneStep vaikka paketin mukana tulevissa suomenkielisissä ohjeissa lukee Sofi :grin tälleen sivuhuomiona. Mulla ei ainakaan näyttäny yhtään mitään keskeytyksen jälkeen, tein näitä ja yli viikon päästä oli verikokeissa hcg vielä 21. Eli ainakaan mulla ei oo näyttäny viivanpaikkoja tai mitenkään herkästi mitään muutenkaan mutta toki tää on vaan mun n. 6 testin kokemus :rolleyes:

Aijaa ompas ihme et on niitä sitten, en oo ajatellut.:grin

Juu pitää ehkä malttaa vielä :grin siis miulla on tuo yksi testi tällä hetkellä ja mietin testaanko aamusta vai en:grin
 
Kp22 ja oletettu dpo3-4. :happy: Kumman rauhallinen ja pitkäpinnainen olo, mieskin ihmetteli :hilarious: aivan järkyttävä päänsärky ollu tän päivän, elohiiri alavatsalla ja tuikkailua aina välillä. Ei kuumia aaltoja ole mut jotain kuumottelua iholla, käsivarret oli vähän aikaa sitten ihan tulikuumat ja samoin kasvot :grin
Mut oloista huolimatta pojan kotiintullessa mä olen rauhaksiin sen kanssa jutustellu kaikenlaista, enkä lähellekään niin kireä kuin yleensä vaihtopäivinä :smug:
 
Onko kellään kokemusta Sofi ultimaten puikkoraskaustesti? Näitä saa sieltä kotitestit..

Ku netissä lukee et ois herkkyys 10 mlU/ml. Ni mietin voisko testata ennen menkkojen alkua? Ja et antaako helposti pelkän viivan paikan.. ettei sit erehdy et ois raskaana.

Nyt on kp 23, dpo 9.


Pienenä varoituksen sanana: näissä on tosi paljon maanantai kappaleita!! Oon saanut ehkä viisi väärää positiivista näillä:sad001:sad001 alla kuva yhdestä niistä samalla kun muut oli negoja
 

Liitteet

  • FB_IMG_1605083821341.jpg
    FB_IMG_1605083821341.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 135
Huomenta kaikille!
Tein jo klo 05 ovulaatiotestin. Ohjeessa käsketään tehdä 10-20.
No hyvältä näyttää jos ymmärsin sävyt oikein. Nyt kp 11. Ja kp 11 on ylin. Alkaa punertaa siis eli onko ovulaation aika kohta. Toivotaan.
 

Liitteet

  • IMG_20201129_061305.jpg
    IMG_20201129_061305.jpg
    34.7 KB · Katsottu: 164
Pienenä varoituksen sanana: näissä on tosi paljon maanantai kappaleita!! Oon saanut ehkä viisi väärää positiivista näillä:sad001:sad001 alla kuva yhdestä niistä samalla kun muut oli negoja

Oho. Noinkin selkeä viiva ja väärä positiivinen. Harmillista jos tuollaisia ns.maanantaikappaleita löytyy jopa tuosta testistä..
 
Hohhoijaa taas tämä mun oireiden kirjo :woot:

to dpo 3 aamulla phv aalto, järkyttävä närästys, vv
pe dpo4 näppyjä rintakehässä ja leuassa, kauhea makean nälkä, hengästymnen
la dpo5 ei erikoista, kahvin haju ällötti aamulla, finnit lisääntyy, makean himo vain kasvaa, koko vartalo turvotus:meh:

Ens viikon piinailu tulee oleen kauhea:santa
Onnea plussanneille!! :love7

Mulla first response ollut aina selvä nega sitä ollessaan. En ole sillä plussaa koskaan testannut, kun vaikea saada muutakuin netistä. Kaiketi ihan luotettava testi.

Tsemppiä piinailuun! :happy:
 
Hei! Mitäs kaikkia vippaskonsteja oli. Macajauhe? Verigreippi muistaakseni oli myös? Kertokaa kaikki mitä tiiätte! Ajattelin nyt kun menkat loppui, niin alkaa kokeilemaan erilaisia. Taitaa olla "yk"5 vaikka eihän me olla kunnolla vielä yritetty kun yksi kierto. Nyt siis toinen kunnon yritys.
 
Pienenä varoituksen sanana: näissä on tosi paljon maanantai kappaleita!! Oon saanut ehkä viisi väärää positiivista näillä:sad001:sad001 alla kuva yhdestä niistä samalla kun muut oli negoja

Kiitos infosta. Ja tätä just hain on onko maanantai kappaleita.

Ja maltoin mielen enkä testannut vielä:grin

Ootko sie mitä merkkiä testeissä sit käyttänyt tai mistä tilannut? :)
 
Täältä vähän kuulumisia. On sitten eriskummalliset menkat, ekana päivä vuoti ihan normaalisti ja sitten tyssäs seinää. Muutama hassu tippa pari päivää ettei oikein suojata edes tarvitse. Otin siis elokuussa Mirena kierukan pois, joka ehti olla sen 5 vuotta. Tyhjennysvuoto tuli seuraavana päivänä poistosta ja siitä noin 35pvä todella runsaat 5 pvä menkat. Sit parit menkat tullut kp 32-34 ja todella niukat. Ehkä mun elimistö ei ole vielä valmis raskautumiseen :sad001 Ajattelin kokeilla ensi kierrolla saisinko oviksen kiinni, en oo koskaan tuntenut ovulaatio oireita enkä kyllä testannutkaan. Tässä on hiukan malttamaton :laughing002
 
Huomenta kaikille!
Tein jo klo 05 ovulaatiotestin. Ohjeessa käsketään tehdä 10-20.
No hyvältä näyttää jos ymmärsin sävyt oikein. Nyt kp 11. Ja kp 11 on ylin. Alkaa punertaa siis eli onko ovulaation aika kohta. Toivotaan.


Ovistesti suositellaan tehtäväksi suurinpiirtein samaan aikaan joka päivä, ja 10-20 siksi koska lh hormonia erittyy hereillä ollessa enemmän. Ja pidättää kannattais 2-4 tuntia ennen testiä.
 
Hei! Mitäs kaikkia vippaskonsteja oli. Macajauhe? Verigreippi muistaakseni oli myös? Kertokaa kaikki mitä tiiätte! Ajattelin nyt kun menkat loppui, niin alkaa kokeilemaan erilaisia. Taitaa olla "yk"5 vaikka eihän me olla kunnolla vielä yritetty kun yksi kierto. Nyt siis toinen kunnon yritys.
Luin just gelee royale ketjua! Kannattaa kattoa, lähtee täällä tilaukseen :wink
 
Hei! Mitäs kaikkia vippaskonsteja oli. Macajauhe? Verigreippi muistaakseni oli myös? Kertokaa kaikki mitä tiiätte! Ajattelin nyt kun menkat loppui, niin alkaa kokeilemaan erilaisia. Taitaa olla "yk"5 vaikka eihän me olla kunnolla vielä yritetty kun yksi kierto. Nyt siis toinen kunnon yritys.

Mulla oli:

Kp 1 - ovikseen:
Greippimehu, puristin tuoreista greipeistä mehun, välillä ostin Tropicanan valmista jota saa marketeista.
Maca-jauhe, Luontaistukusta

Läpi kierron:
Gelee royale -kapselit. 1000 mg 1 päivässä ovikseen asti, oviksen jälkeen joka toinen päivä.
Ubikinoni Q10 -kapselit.
Nämä myös Luontaistukusta :)

Lisäksi villasukat jalassa aina kotona oviksen jälkeen.
Muoks. Ainiin, toki myös kiinnittymispunkku tuli vedettyä tässä onnistuneessa kierrossa.
 
Takaisin
Top