Ei ole. Suhteellisen niukat on nyt ollut ja kestää 3-5 pv :/
Eikö ne ollut myös joitakin päiviä myöhässä, jos oikein muistan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei ole. Suhteellisen niukat on nyt ollut ja kestää 3-5 pv :/
Eikö ne ollut myös joitakin päiviä myöhässä, jos oikein muistan?
Juuu 5pv myöhästy. Noo nyt jos tärppäisi seuraavassa kierrossa niin jouluna vois plussata
Beanen, mulla terot määrätty ihan se kp15-24, vaikka raskautumistoive. Kuulostaa kyllä jokseenkin melkoisen loogiselta tuo sun gynen määräys, että lopettaa pikkuhiljaa...
Etenkin jos on keltarauhasen toiminnassa mitään häikkää, tiputtelut ym niin tuo on varmaan hyvä ohje, vois kuvitella et jos ei häikkää ole (esim pitkät kierrot ilman välivuotoja) niin vaikka silti lopettaa seinään, raskauden alun oma keltarauhashormonituotanto riittäis ylläpitämään raskautta jos se on päässyt alkamaan
Toivotaan Mä olen kaks kertaa raskautunut sellaisen kierron jälkeen, kun menkat on olleet todella epätavallisen runsaat, toivotaan sulle samaa
Mulle määrättiin tuolla 10pv oviksen jälkeen kuurina ohjeella. Ja siis gyne erikseen vielä korosti, et hän määrää tän nyt tiputtelun takia, eikä raskautumiseksi. Mutta ymmärsi kyllä että raskaus tavoitteena, luulen ettei vaan halunnut nostattaa liikaa toiveita terojen suhteen tuo kuurihan aina loppuu ennen menkkoja ja ite testaan vasta kutakuinkin sillon kun menkkojen pitäis alkaa, eli välipäiviä väkisinkin tulisi teroista joka tapauksessa vaikka niitä jatkais raskaanakin. Hmm, mielenkiintoista et sait tuollaisen ohjeen kyllä!Move88 millä ohjeella sinulle terot määrättiin kun sulla samaa tiputtelua, eikö ollutkin?
Mä mietin et taidan nyt tehä niin et aloitan ne oviksen jälkeen ja syön sen 10 päivää ja sit jään odotteleen menkkoja. Eikös se kuitenkin ole niin et ei terojfn lopetus vuotoa käynnistä jos on raskautunut? Et sit jää menkat tulematta?
Mä mietin et taidan nyt tehä niin et aloitan ne oviksen jälkeen ja syön sen 10 päivää ja sit jään odotteleen menkkoja. Eikös se kuitenkin ole niin et ei terojfn lopetus vuotoa käynnistä jos on raskautunut? Et sit jää menkat tulematta?
Mulla siis ongelmana on 6 päivää ennen menkkoja alkava pieni verinen tiputteluvuoto. Eli onko siis kyse luteaalivaiheen lyhyydestä vai mikä tämä on? Tuntuu nyt vaan karmivalta syödä noita teroja jos sit vaikka testi näyttää plussaa? Et milloin ne sit oikeen lopetetaan et voiko niitä joutua syömään pitkälle? Mikä idea siinä on et ne lopetetaan pikkuhiljaa? Jostain kiinnitymisestä se puhui.
Mulla siis ongelmana on 6 päivää ennen menkkoja alkava pieni verinen tiputteluvuoto. Eli onko siis kyse luteaalivaiheen lyhyydestä vai mikä tämä on? Tuntuu nyt vaan karmivalta syödä noita teroja jos sit vaikka testi näyttää plussaa? Et milloin ne sit oikeen lopetetaan et voiko niitä joutua syömään pitkälle? Mikä idea siinä on et ne lopetetaan pikkuhiljaa? Jostain kiinnitymisestä se puhui.