Raskaaksi 2020

Eilinen tallettelu oli kyllä jo sellasta suorittamista, et sais nyt se ovis jo pärähtää. lämmöt oli tänään siinä hilkulla, että vaikea sanoa joko se meni. olojen perusteella olis voinu olla eilisiltana. nyt siis kp14 ja tänään vielä sinne gynelle, josta toivottavasti sitä lääkitystä tiputtelulle jo tähän kiertoon :smiley-angelic001
 
Kp30 ja oon ihan pihalla mun kierrosta. Ei mitään hajua onko ovis ollut, vielä tulematta vai jääkö kokonaan välistä. Oon yrittänyt saada ovista tikuillakin kiinni, mutta ihmeellisesti sahaa viivat välillä vahvistuen ja sitten taas himmenee. o_O kp22 ja 27 oli tummimmat viivat, muttei selkeä plus kuitenkaan. :confused004 Alotin kyllä oviksen tikuttamisen vähän myöhään ja mietin että jos ovis oliskin ollut huomaamatta aikasemmin.:rolleyes: Niin uitin sen takia jo r testiäkin, mutta negahan se oli.:smiley-ashamed008
 
Eilinen tallettelu oli kyllä jo sellasta suorittamista, et sais nyt se ovis jo pärähtää. lämmöt oli tänään siinä hilkulla, että vaikea sanoa joko se meni. olojen perusteella olis voinu olla eilisiltana. nyt siis kp14 ja tänään vielä sinne gynelle, josta toivottavasti sitä lääkitystä tiputtelulle jo tähän kiertoon :smiley-angelic001

Täälläkin alkanut jo maistua suoritukselta, ovismaisia oloja ollut tällä viikolla, mutta pitänee vielä jatkaa harjoituksia :hilarious:.

tsemppiä gynekäyntiin. Toivottavasti saat apuja :angelic:
 
Mä olen jonkun aikaa seurannut taas hiljaiselolla tätä keskustelua ja myötäelänyt teidän jutuissa vaikka en ookaan kommentoinut :Heartred

Plussasin siis syyskuun alkupuolella ja siirryin täältä toukokuisten pariin. No reilu 2 viikkoa sitten todettiin kkm ja nyt ootellaan, että kaikki normalisoituisi ja päästäisi uuteen yritykseen. Negatiivisen raskaustestin olen jo tehnyt, mutta jotain tosi pientä pyyhkyvuotoa on ollu vielä (viimeisen viikon..) tyyliin yhdellä vessakerralla päivässä. Jotenkin sitä ajatteli, että ei kai keskenmeno nyt omalle kohdalle osu. Sit kun osui, niin kolahti aika kurjasti. Nyt yritän vaan toivoa, että toivottavasti saataisi vielä uusi raskaus, joka kantaisi loppuun asti. Toivottavasti pääsen pian jännittämään tänne teidän kanssa ja tulisi iso plussapuhuri joka veisi mahdollisimman monta mukanaan :Heartbigred
 
Mä olen jonkun aikaa seurannut taas hiljaiselolla tätä keskustelua ja myötäelänyt teidän jutuissa vaikka en ookaan kommentoinut :Heartred

Plussasin siis syyskuun alkupuolella ja siirryin täältä toukokuisten pariin. No reilu 2 viikkoa sitten todettiin kkm ja nyt ootellaan, että kaikki normalisoituisi ja päästäisi uuteen yritykseen. Negatiivisen raskaustestin olen jo tehnyt, mutta jotain tosi pientä pyyhkyvuotoa on ollu vielä (viimeisen viikon..) tyyliin yhdellä vessakerralla päivässä. Jotenkin sitä ajatteli, että ei kai keskenmeno nyt omalle kohdalle osu. Sit kun osui, niin kolahti aika kurjasti. Nyt yritän vaan toivoa, että toivottavasti saataisi vielä uusi raskaus, joka kantaisi loppuun asti. Toivottavasti pääsen pian jännittämään tänne teidän kanssa ja tulisi iso plussapuhuri joka veisi mahdollisimman monta mukanaan :Heartbigred

Kovat Osaanotot!!
 
Mä olen jonkun aikaa seurannut taas hiljaiselolla tätä keskustelua ja myötäelänyt teidän jutuissa vaikka en ookaan kommentoinut :Heartred

Plussasin siis syyskuun alkupuolella ja siirryin täältä toukokuisten pariin. No reilu 2 viikkoa sitten todettiin kkm ja nyt ootellaan, että kaikki normalisoituisi ja päästäisi uuteen yritykseen. Negatiivisen raskaustestin olen jo tehnyt, mutta jotain tosi pientä pyyhkyvuotoa on ollu vielä (viimeisen viikon..) tyyliin yhdellä vessakerralla päivässä. Jotenkin sitä ajatteli, että ei kai keskenmeno nyt omalle kohdalle osu. Sit kun osui, niin kolahti aika kurjasti. Nyt yritän vaan toivoa, että toivottavasti saataisi vielä uusi raskaus, joka kantaisi loppuun asti. Toivottavasti pääsen pian jännittämään tänne teidän kanssa ja tulisi iso plussapuhuri joka veisi mahdollisimman monta mukanaan :Heartbigred

Olen todella pahoillani puolestasi! :Heartred Jaksamista ja tsemppiä uuteen yritykseen, kunhan tuo ikävä kokemus on kunnolla takanapäin.
 
Tulin vaan päivittämään jotain mikä piristi päivää, talletteluista ei ehkä oo hyötyä mutta jos jaksaisi tänään ja huomenna, niin ehkä...ehkä tää ois meidän ihme:smiley-ashamed008
Kp14, one stepin liuskat ja digi, aamulla en jaksanu tikuttaa mutta luultavasti jo silloin saattoi olla plussa.

Saattoivat nämä kovat kivut olla myös sitten oviskipujakin:happy8
 

Liitteet

  • IMG_20201126_160118.jpg
    IMG_20201126_160118.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 120
Tervetuloa elly ja tsemppiä yritykseen!

Naalalle virtuaalihalaus...

Dpo1, piinapäivät täällä vihdoinkin!! Yöimetyksen lopetuksesta on reilu viikko, joten jännityksellä odottelen mitä lyhyelle luteaalivaiheelle (6-8vrk) nyt tapahtuu. Mieluusti se vois olla sen puolitoista vuotta taas :dance008
 
Tervetuloa uusille :happy:

Naala, pahoittelut ja voimia :Heartpink

Selkäkipu näyttäs olevan helpottamaan päin. Ehkä. :happy:
Nyt nipisti tänään oikealtakin puolelta julmetusti :nailbiting: ja eilen puuhaillessa mies tunsi kuinka napukka oli alhaalla, eikä jäänyt mullekaan epäselväksi koska sen tunsi puuhailun aikana - melkeen sattu ihan :rolleyes:
Oli niin tai näin, oletan et O on voinu olla tai olla olematta, ja muutenkin kun mennään kp20, kierto alkaa olla ”lopuillaan” koska terojakaan ei oo enää jäljellä kuin 5. Alotin päivää myöhemmin epähuomiossa niin jatkan varmaan päivän pidempään, oletetusti japaninlippupäivien pitäis alkaa 6-7.12 viimestään :hilarious:
 
No JES. Vihdoin mäkin sain ne terot kokeiluun :happy: tänään kp14 ja gyne ultrasi, ovis ollut jo (todennäköisesti eilen), eli hyvin omat havainnot piti paikkansa. Määräsi noi siis luteaalin tiputteluun kp14-23, kovasti kyllä painotti että ne eivät auta raskautumisessa, mutta ehkä se placebokin jo tässä tapauksessa auttaa :wink katsoi myös että munarakkuloita on kasvamassa molemmin puolin, eli tod näk hormonitoiminta ihan normaalilla ja riittävällä tasolla raskautumista ajatellen. Antoi kuitenkin lähetteen hormonimittaukseen, jos haluaa talvella/keväällä mennä mikäli mitään ei tapahdu. Sain nyt myös oikeat viittaukset käynnin syystä, niin voin laittaa noi molemmat gynekäynnit vakuutukseen :dance008 eli kaiken kaikkiaan tosi hyvä käynti :gen014 sit vaan piinailemaan, dpo1!
 
Täällä nyt alkoi todella ihmeellinen tasainen paine kohdun kohdilla, tavallaan viilto ku oltais tehty. Vähän kipeä, mutta ei kuitenkaan. Ja nyt muutenkin taas outo olo. Taas se sama, ihana olo mikä oli jo aiemmin täl viikol. Olisi niin kiva tietää mistä johtuu :angelic: ja ensviikol vasta ajattelin testata.. en vaan tiä missä välissä :joyful: jännää!!
 
Siis mitä ihmettä mun kehossa oikein tapahtuu.. Viime kierto oli pitkä, 31 päivää. Tässä kierrossa alkoi verinen tiputtelu kp 18 eli eilen. Tänään verenvuoto ollut runsaampaa ja side ollut tarpeen. Ja äsken tunsin kuinka jotakin tippui siteeseen, side oli täynnä sellaista isoa veristä klönttiä, näytti siis joltakin munasolin riekaleelta tai palalta jotakin kiinteää. Mutta siis sitä oli paljon, ei mikään kuukautisten aikana normaali verihyytymä. Onko tämä jokin ennenaikainen keskenmeno vai mitä ihmettä tässä tapahtui? Menkkakipuja ei ole lainkaan ja vuoto siis melkein 10 päivää etuajassa.
 
Siis mitä ihmettä mun kehossa oikein tapahtuu.. Viime kierto oli pitkä, 31 päivää. Tässä kierrossa alkoi verinen tiputtelu kp 18 eli eilen. Tänään verenvuoto ollut runsaampaa ja side ollut tarpeen. Ja äsken tunsin kuinka jotakin tippui siteeseen, side oli täynnä sellaista isoa veristä klönttiä, näytti siis joltakin munasolin riekaleelta tai palalta jotakin kiinteää. Mutta siis sitä oli paljon, ei mikään kuukautisten aikana normaali verihyytymä. Onko tämä jokin ennenaikainen keskenmeno vai mitä ihmettä tässä tapahtui? Menkkakipuja ei ole lainkaan ja vuoto siis melkein 10 päivää etuajassa.

Oliko sulla viimeksi ihan normaalit kuukautiset? En kyllä osaa sanoa mistä on kyse.
 
Omaa napaa: Mulla on tänään 6-7 dpo. Riippuu vähän miten laskee, kun eilen siirretty alkio oli 6-päiväinen, mutta se siirrettiin ikään kuin 5-päiväisenä tai siis 5 dpo, kun oli vaan ollut vähän hitaampi yksilö. No joka tapauksessa tänään iltaa kohti on tuntunut menkkamaista kipua alavatsalla. Eikö joillain ollutkin tällaisia tuntemuksia kiinnittymisen aikoihin? Mulla ei esikoisen kanssa ollut mitään tuntemuksia vatsassa ennenkuin vasta paljon pidemmällä raskaudessa. Toivo kuitenkin herää, että olisi hyvä merkki. :woot:
 
Toiveitajaunelmia, mulla alkoi menkat eilen ja just meinattiin äsken saada äijän kans paskahalvaus kun kävin vessassa ja siteessä oli kananmunan kokoinen köntti!! Siis jotain ihme kalvoja jne. Mahaan sattu sitä ennen ihan hulluna ja tunsin et jotain puskee nyt ulos. En tiedä voikl hyytymä olla noin iso ja kiintee?:eek:

Huomenna on gynekologin käynti ja aioin pyytää terot menkkoja edeltävään tiputteluun jos auttas raskautumisessa.:angelic:
 
No JES. Vihdoin mäkin sain ne terot kokeiluun :happy: tänään kp14 ja gyne ultrasi, ovis ollut jo (todennäköisesti eilen), eli hyvin omat havainnot piti paikkansa. Määräsi noi siis luteaalin tiputteluun kp14-23, kovasti kyllä painotti että ne eivät auta raskautumisessa, mutta ehkä se placebokin jo tässä tapauksessa auttaa :wink katsoi myös että munarakkuloita on kasvamassa molemmin puolin, eli tod näk hormonitoiminta ihan normaalilla ja riittävällä tasolla raskautumista ajatellen. Antoi kuitenkin lähetteen hormonimittaukseen, jos haluaa talvella/keväällä mennä mikäli mitään ei tapahdu. Sain nyt myös oikeat viittaukset käynnin syystä, niin voin laittaa noi molemmat gynekäynnit vakuutukseen :dance008 eli kaiken kaikkiaan tosi hyvä käynti :gen014 sit vaan piinailemaan, dpo1!

Yes, lääkitys kohdilleen! Nyt sit toivotaan parasta :smiley-angelic001
 
Itse lisäsin macajauheen makean smoothien joukkoon jonka tein itse. Rypäleitä, banaania, pakastemarjoja, jogurttia. Maistuu se sieltä vähän läpi silti mut ei tarvinnu irvistellä.
 
Onko tietoa et kun gelee royale sisäältää myös luontaisesti a vitamiinia niin onkohan haittaa ? Kun a vitsmiiniä ei suositella raskauden aikana eikä niissä raskautta suunnittelevillekkaan vitamiineissa sitä ole?
 
Takaisin
Top