flikka
Näppärä viestien naputtelija
Mies eilen rupesi puhumaan, että ei tiedä onko sittenkään oikea aika vauvalle Että myöhemmin sitten. Siis kyllä mä ymmärrän, ollut paljon stressiä ja ei oikein viihdytä täällä minne muutettiin. Ensi kesänä varmaan muutetaan takaisin entiselle paikkakunnalle. Ennen sitä ei, että ehtii esikoisen puheterapia päästä vauhtiin ja mä ehdin valmistua, ja mies saa töistä enemmän irti. Ja ehditään hyvin säästää takuuvuokrat ja muuttokulut jne. Ennen esikoisen koulun alkua kuitenkin tarkoitus muuttaa.
Mutta se vauva! Mies sanoi, että välillä tuntuu että heti, mutta enemmän ehkä että pitäisi odottaa. Sanoin, että se on hänen itselleen selvitettävä se asia. Ja ennen ei seksiä tule, ennenkuin osaa mulle ehkäisyn tarpeen kertoa.
Kyllä mä olen hieman pettynyt. Mutta ymmärrän kyllä, jos mies kaipaa aikalisää. Haluan lapsen niin, että mies on siinä täysillä mukana. En niin, että se on mua varten tehty.
Eli en oo ihan varma, onko nyt yk5 vai ei yritystä ollenkaan
Mutta se vauva! Mies sanoi, että välillä tuntuu että heti, mutta enemmän ehkä että pitäisi odottaa. Sanoin, että se on hänen itselleen selvitettävä se asia. Ja ennen ei seksiä tule, ennenkuin osaa mulle ehkäisyn tarpeen kertoa.
Kyllä mä olen hieman pettynyt. Mutta ymmärrän kyllä, jos mies kaipaa aikalisää. Haluan lapsen niin, että mies on siinä täysillä mukana. En niin, että se on mua varten tehty.
Eli en oo ihan varma, onko nyt yk5 vai ei yritystä ollenkaan