Raskaaksi 2020

Tuun omanapailemaan kans jonon jatkoksi :p

Tänään kp29, menkat ei ole onneksi alkaneet ja raskaustestit ei tulleet tänään postissa, joten testailen varmaan sitten ylihuomenna/perjantaina jos ei mitään tapahdu :grin

Lääkärissä kävin : poskiontelotulehdus ja loppu viikko saikkua, jännä ettei silti korkeaa kuumetta ole. Ab varalle kirjoitti, mutta hain physiomeren merivesi huuhtelupullon jolla koitan parannella ns. Luonnollisesti :happy:

Jossain muuten olen lukenut, et flunssakin voisi olla alkuraskaudessa yleistä ja eräälläkin oli lääkäri sanonut poskiontelotulehduksen voivan olla yhteydessä. Joku limakalvojen turpoamishomma, pientä toiveajattelua o_O:rolleyes:

Alavatsassa semmoista repäisevää tunnetta aivastaessa/niistäessä, tosi pientä niinkuin nipistys. Yleensä vasemmalla puolella, välillä oikeaakin.

Ainiin ja valkovuoto on jotenkin epätavallisen runsasta, maitomaista ja hajutonta (anteeks taas tää kuvailu :facepalm:
) mutta ei ihan tavanomaista tähän aikaan kiertoa, yleensä alkukierrossa.

Noh mutta ne menkat voi olla ihan oven takana :confused:

Tsempit jokaiselle :hello2:Heartred

Täällähän on taas vaikka kuinka paljon viestejä! Helena onpa kurja tilanne. Tsemppiä teillä!

Heips:happy:
Täällä dpo9 kp 22 menossa, testaan ens viikolla ma/ti . Oireita on: eilen mahdollinen kiinnittyminen kun yöllä muutama tuntia oli nippailuja oikealla puolella, rinnat on sivuilta kipeät ja nännit on tulessa:devil07, valkovuotoa on jatkunut dpo3 asti ja kohdunkaula on pehmeä siinä ne:dance008.

Täällä myös dpo9-10/kp22/n.28. Menkat pitäisi alkaa noin ens ma, mut meinasin testata su koska oon su-ma yön töissä, eikä siellä oikein viitsi (ja tiistaihin asti ei malta). Tissit niin kipeät ja turvonneet ettei kohta mahdu mitkään liivit päälle. Alavatsalla lieviä menkkamaisia tuntemuksia perjantaista lähtien (kiinnittyminen?).

Onko kukaan keksinyt mitään järkevää tapaa saada ajatukset muualle viimeisinä piinapäivinä?

Täällähän on taas vaikka kuinka paljon viestejä! Helena onpa kurja tilanne. Tsemppiä teillä!

Täällä myös dpo9-10/kp22/n.28. Menkat pitäisi alkaa noin ens ma, mut meinasin testata su koska oon su-ma yön töissä, eikä siellä oikein viitsi (ja tiistaihin asti ei malta). Tissit niin kipeät ja turvonneet ettei kohta mahdu mitkään liivit päälle. Alavatsalla lieviä menkkamaisia tuntemuksia perjantaista lähtien (kiinnittyminen?).

Onko kukaan keksinyt mitään järkevää tapaa saada ajatukset muualle viimeisinä piinapäivinä?

Minä hukutan itseni töihin kun on piinapäivät. Vklpsin keksin tekemistä puolison ja kavereiden kanssa ettei menisi vain haaveillessa :hilarious:

Helena80 voimia tuleviin päiviin, todella ikävää :pale

Omaa napaa, viime yön oksensin taudissa, nyt sekin on ohi onneksi. Menossa kp 4 ja vuoto loppunut, ovistestejä odotan huomenna saapuvaksi.

Onko kenelläkään raskautta suunnittelevalla perussairauksia, millaisia ja miten vaikuttaa tai vaikuttaako raskausaikaan? Itse pohdin kun verenpaineet jonkin aikaa koholla olleet, alapaine ihan runsaastikin, mitään syytä verikokeista tms ei löydy, odotan sisäpolille aikaa tutkimuksiin. Kohonnut rr ei kuulosta hyvältä yhdustelmältä raskauden kanssa, onko jollakin lääkitys käytössä? Itselläni ei ole mitään lääkitysiä, vielä...

Meillä oli nyt illasta megaluokan riita käynnissä :stop:
Saatiin se kuitenkin pakettiin ja päästiin sovintoon. Siinä se sitten meni niin, että mies avautui siitä, kun olisi tarvinnut vain hitusen enemmän kannustusta päiviin ja läheisyyttä - mulle taas km. jälkeen ei oo tehnyt yhtään mieli hempeillä, että kun ei ole yhtään huvittanut olla kiinni toisessa, päinvastoin. Kai se jotenkin on liittynyt siihenkin, kun koko keho tuntunut niin vieraalta ja surkealta, itkeä tihrustin sitten lopulta miehen sylissä avaten sydäntäni tyhjyyden tunteista, miehenkin kertoessa mikä mättää.
Lopulta rutistettiin toisiamme kovasti ja mies sanoi mulle, ettei mussa ole mitään vikaa, kuiskutin hänelle hiljaa kysyen, että miten niin, mistä sen muka tiedät ja mies vastasi tiedän vain :Heartred

Apua minkälainen vuoristorata tämä on ollut :scared001
Mut vähän kerrassaan yhteispelillä eteenpäin :shy:

Ja muuten, jos en tietäisi, että kp 30 ja testi nega, niin saattaisin luulla taas olevani raskaana :hilarious:
Tää itkeskely, vv just sellasta kun viime raskaudessa, finnit (nenässäkin, sama paikka, mihin tulee aina oviksen aikaan ja ed. raskaudessa), tukkoisuus, lämmöt, selkäkivut ja vatsan nippailut :grin on tää vauvakuumeisen arki huimaa

Helena80 tsemppiä teille! Toivottavasti ei ole levinnyt!

Täällä kans elättelenköhän vaan turhia toiveita ajattelin testata ens viikolla uudestaa vai millonhan kannatisi? Eilen testasin oli nega kp 31 terolutien kanssa kierto, mutta kun vieläkään ei oo menkat alkanu! Ja olo on outo, on nuha, nippailee mahasta, kp28-29 tuli tuhrua pyyhkiessä tosi vähän ei edes joka vessa käynnillä.

Kevät20 : mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, vaikuttaa raskautumiseen ja sikiön kehityksen takia on oltava oikee thyroxin annos yleensä joutuu nostamaan raskauden aikana.
Toivottavasti tärppäisi

Siis nytnyt, MIKSI mä olen täällä selaamassa tätä ketjua jälleen? :angelic:
Meillä esikoinen kesäkuinen 2016, kuopus lokakuinen 2018 heillä vuosi ja neljä kuukautta ikäeroa JA NYT täysinpuskista mulla meinaa alkaa vauvakuume nostella päätä! Ei siis todellakaan olla ajateltu, että tässä olisi mahdollisuuksia olla raskaana aina puolentoista vuoden välein, mutta kovasti mun mieltäni kutkuttelee. Seurailen teitä täällä taustalla ja tsemppailen teitä joille raskaus olisi enemmän kuin toivottu tällähetkellä. Toivottavasti omakin tilanne tässä liikahtaa johonkin suuntaan, nyt nimittäin kierrukka ja käytännössä elämässä täysi mahdottomuus raskautua. Ketjuhan on kuitenkin raskaaksi 2020 ja vuosi aika aluillaan vasta joten katsellaan...:angelic::Heartred

Toivon kaikille valtavasti plussatuulia ja vauvaliimaa ja kaikkea hyvää sekä ihanaa alkavaa kevättä! Seuraillaan! :hello2:hello:Heartpink

Ps. Onkohan täällä tuttuja aikaisemmista raskaaksi ketjuista? :grin:p

Meillä esikoinen kesäkuinen 2016, kuopus lokakuinen 2018 heillä vuosi ja neljä kuukautta ikäeroa JA NYT täysinpuskista mulla meinaa alkaa vauvakuume nostella päätä! Ei siis todellakaan olla ajateltu, että tässä olisi mahdollisuuksia olla raskaana aina puolentoista vuoden välein, mutta kovasti mun mieltäni kutkuttelee. Seurailen teitä täällä taustalla ja tsemppailen teitä joille raskaus olisi enemmän kuin toivottu tällähetkellä. Toivottavasti omakin tilanne tässä liikahtaa johonkin suuntaan, nyt nimittäin kierrukka ja käytännössä elämässä täysi mahdottomuus raskautua. Ketjuhan on kuitenkin raskaaksi 2020 ja vuosi aika aluillaan vasta joten katsellaan...:angelic::Heartred

Toivon kaikille valtavasti plussatuulia ja vauvaliimaa ja kaikkea hyvää sekä ihanaa alkavaa kevättä! Seuraillaan! :hello2:hello:Heartpink

Siis vuosi vai 2 ikäeroa esikoisella ja kuopuksella?

Löysin tänne sattumalta. Kierukka lähti tammikuussa ja nyt on eka kokonainen kierto ilman kierukkaa. Kp 27/30. Saan tästä palstasta tekemistä piinapäiviin, kun lueskelen ketä teitä täällä on.

Aikaisemmin olen tullut helposti raskaaksi, joten toiveet on korkealla. Nähtäväksi jää, tulenko ryminällä alas. Minulle on tehty isoja mahan ja lantion alueen leikkauksia, jotka voivat vaikeuttaa raskaaksi tulemista.

Minulla on kaksi lasta, esikoinen 2/12 ja kuopus 12/13.

Muokattu viimeksi:

No hiiohei vauvakuume. Yks lokamamma18 täällä kuumeilee. :grin

En tiedä millä sais - google laulanut taas yötä päivää alkuraskauden oireista :laughing002
Mä taidan mennä nukkumaan, jos sillä vaik helpottuis ja huomenna töihin :grin

Saatiin se kuitenkin pakettiin ja päästiin sovintoon. Siinä se sitten meni niin, että mies avautui siitä, kun olisi tarvinnut vain hitusen enemmän kannustusta päiviin ja läheisyyttä - mulle taas km. jälkeen ei oo tehnyt yhtään mieli hempeillä, että kun ei ole yhtään huvittanut olla kiinni toisessa, päinvastoin. Kai se jotenkin on liittynyt siihenkin, kun koko keho tuntunut niin vieraalta ja surkealta, itkeä tihrustin sitten lopulta miehen sylissä avaten sydäntäni tyhjyyden tunteista, miehenkin kertoessa mikä mättää.
Lopulta rutistettiin toisiamme kovasti ja mies sanoi mulle, ettei mussa ole mitään vikaa, kuiskutin hänelle hiljaa kysyen, että miten niin, mistä sen muka tiedät ja mies vastasi tiedän vain :Heartred

Ja muuten, jos en tietäisi, että kp 30 ja testi nega, niin saattaisin luulla taas olevani raskaana :hilarious:
Tää itkeskely, vv just sellasta kun viime raskaudessa, finnit (nenässäkin, sama paikka, mihin tulee aina oviksen aikaan ja ed. raskaudessa), tukkoisuus, lämmöt, selkäkivut ja vatsan nippailut :grin on tää vauvakuumeisen arki huimaa
ihana, että saitte miehen kanssa molemmat tuotua harminne esiin ja tukea niihin :Heartred

mä en kans ymmärrä kuinka voi tulla joka kk nää oireet niin vahvana et valeraskaus on kuukausittaista. tsemppiä sinne :Heartred toivotaan että joku kuukausi nämä kääntyisi siihen todelliseen raskauteen! testi laulamaan toki uusiks vielä siellä jos aikaa kuluu eikä vuoto ala.

Raskauskeijun toimitus on saapunut, toimitus oli nopea ja extrana kaksi raskaustestiä
Kp5 joten ei ihan vielä testailuja aloiteta. Tästä kierrosta alkaa virallinen yritys, kun on mieskin 100% mukaan lupautunut

Liitteet

• IMG_20200304_115834.jpg
    IMG_20200304_115834.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 137
Nyt menossa kp22 enkä vaan malttaisi odottaa et saan tietää miten inssin kanssa kävi. Jatkuvasti selaan oireita ja tulkitsen pienimpiäkin tuntemuksia kropassa ja sekös saa enemmän vainoharhaiseksi asian suhteen. :wideyed: kohdusta jotain tuntemusta tulee, vatsaa nippailee, valkovuoto on paksumpaa.. Ää, vielä 9 yötä verikokeisiin.:nailbiting:

Kp28 ja herkkä rtesti selkeä plussa (ekan parin minuutin aikana haalea haamu, sitten vahvistu) mutta! clearbluen testi nega. Pää pyörällä.. Onko tää nyt raskaus vaiko ei.. Äh! :wtf
Kuvassa herkkä testi.

Liitteet

• DSC_0011.JPG
    DSC_0011.JPG
    13.2 KB · Katsottu: 221
Kp28 ja herkkä rtesti selkeä plussa (ekan parin minuutin aikana haalea haamu, sitten vahvistu) mutta! clearbluen testi nega. Pää pyörällä.. Onko tää nyt raskaus vaiko ei.. Äh! :wtf
Kuvassa herkkä testi.

Kyllä mä tuossa jo viivaa näen! :) odotat joitain päiviä ja kokeilet testiä uudestaan et jos olis lähtenyt viivat tummumaan :shy:

ihana, että saitte miehen kanssa molemmat tuotua harminne esiin ja tukea niihin :Heartred

mä en kans ymmärrä kuinka voi tulla joka kk nää oireet niin vahvana et valeraskaus on kuukausittaista. tsemppiä sinne :Heartred toivotaan että joku kuukausi nämä kääntyisi siihen todelliseen raskauteen! testi laulamaan toki uusiks vielä siellä jos aikaa kuluu eikä vuoto ala.

Olin aikeissa vastata sulle Turvonnut jo aamusta, mutta en ehtinyt. :)
Kiitos tsempeistä :Heartred
Onneksi saatiin riita kasaan ja ilmakin ehkä raikastui sen myötä :angelic:

Mä en käsitä kans tätä mielikuvitusmaailmaani, et joka kuukaus sama homma :grin:facepalm:
Ei oo vuotoa näkynyt tänään, huomenna pitäis viimeistään alkaa mut rintakivusta ja päänsärystä päätellen kohta puoliin käynnistyy. Iskias kyl vaivailee selkäkipuineen aika runsain mitoin mua tänään :sick009
Lisäksi bussimatkalla etoi aamulla ihan hulluna, mut niinhän mulla aina tekee ennen menkkoja.:meh:
Niin ja joku po-oireilu alkoi rajuna mulla..naama täys limaa, ihan keltasen paksua liisteriä niistelen nokastani. Ärsyttävää.:smiley-angry003

Muokattu viimeksi:
Kuvassa herkkä testi.

Kun herkässäkin noin haalea vielä niin odota päivä tai pari viivan vahvistumista. :smug: Tsemppiä odotteluun, se ei oo helppoa :nailbiting::shifty:

Tuo keskenmeno on molemmille varmasti iso asia, meillä ainakin mies turhautui siitä kun ajatteli että mulla on enemmän oikeus surra asiaa koska itse ns koen kaikki fyysisesti mutta onneksi saatiin asia oikaistua. :nailbiting::angelic:

Täälä menossa ties mikä Kp kkm jälkeen, oisko kp21. Vuoto on jo loppunut ja nyt ollut jo munasolun kasvukipuja (?) molemmilla puolilla mahaa mutta ovistesti ei vielä ainakaan näytä mitään ihmeitä. Samaan syssyyn iski kauhee räkätauti mutta ajattelin selvitä kahdesta yövuorosta. :meh: toivon vaan niin kovasti että voisi nyt luottaa omaan kroppaan ja ovulaatio tapahtuis normaalisti ja kierto palais normaaliksi:sad001

Takaisin