Raskaaksi 2020

Voimia Mrs. S ja Avena❤️

Dpo 14 ja kahvit tuli ylös :wtf Pelottaa sanoa tätä ääneen, mutta mulla on sellainen hassu tunne kuin jotain yrittäisi tapahtua. Useiden kemiallisten ja varhaisten keskenmenojen vuoksi en kuitenkaan harkitse testausta ennen maanantaita etenkään kun edellisissä onnistuneissa raiskauksissakin testi vahvistunut tosi hitaasti. Saa kuitenkin vinkata mistä nykyään tarvittaessa toimitetaan testejä nopeasti kotiin?

Voimia Mrs. S ja Avena❤️

Dpo 14 ja kahvit tuli ylös :wtf Pelottaa sanoa tätä ääneen, mutta mulla on sellainen hassu tunne kuin jotain yrittäisi tapahtua. Useiden kemiallisten ja varhaisten keskenmenojen vuoksi en kuitenkaan harkitse testausta ennen maanantaita etenkään kun edellisissä onnistuneissa raiskauksissakin testi vahvistunut tosi hitaasti. Saa kuitenkin vinkata mistä nykyään tarvittaessa toimitetaan testejä nopeasti kotiin?

Olisipa sinulla nyt pikkuinen siellä kohdussa kasvamassa! :)

Mäkin harkitsen yrittäisinkö ensi viikon alkionsiirron jälkeen lykätä testaamista johonkin pidemmälle. Virallinen testipäivä mulla on vasta 17 dpo, jolloin mitataan hcg verestä. Mulla on nyt kahdessa edellisessä hoidossa ollut kemiallinen/varhainen km. Saa nyt sitten nähdä maltanko olla katsomatta yrittääkö jotain tapahtua, mutta ainakaan en kyllä uskaltaisi yhtään innostua ennenkuin ollaan jo lähellä tuota virallista testipäivää.

Olisipa sinulla nyt pikkuinen siellä kohdussa kasvamassa! :)

Mäkin harkitsen yrittäisinkö ensi viikon alkionsiirron jälkeen lykätä testaamista johonkin pidemmälle. Virallinen testipäivä mulla on vasta 17 dpo, jolloin mitataan hcg verestä. Mulla on nyt kahdessa edellisessä hoidossa ollut kemiallinen/varhainen km. Saa nyt sitten nähdä maltanko olla katsomatta yrittääkö jotain tapahtua, mutta ainakaan en kyllä uskaltaisi yhtään innostua ennenkuin ollaan jo lähellä tuota virallista testipäivää.

Kiitos❤️ Toivotaan, että me molemmat ollaan pian odottajien puolella!

Mä oon niin kova innostumaan, että oon oppinut suojelemaan itseäni turhilta pettymyksiltä malttamalla testaamisen kanssa. Helppoa se ei todellakaan ole ja siksi ei testejään ole varastossa.

Kiitos❤️ Toivotaan, että me molemmat ollaan pian odottajien puolella!

Mä oon niin kova innostumaan, että oon oppinut suojelemaan itseäni turhilta pettymyksiltä malttamalla testaamisen kanssa. Helppoa se ei todellakaan ole ja siksi ei testejään ole varastossa.

Jos tää kierto vaihtuu taas uuteen niin on kyllä pakko yrittää itsekin ensi kierrossa tota odottamista testaamisen suhteen. Itsekin aina innostun niin äkkiä pienestäkin haamusta.

Screenshot_20201119_151733.jpg
Minä tein taas testin.. Oli pakko. Tuliko viiva teidän mielestä.

Liitteet

• IMG_20201119_151449.jpg
    IMG_20201119_151449.jpg
    8.2 KB · Katsottu: 124
Kiva kun tilasin näitä raskauskeijun herkkiä ja niihin tulee sit viivanpaikkaa ilmeisesti:sorry:
Dpo nyt 7 tai 8
Näkyykö teistä?

Liitteet

• 20201119_151207.jpg
    20201119_151207.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 165
  • 20201119_151207~3.jpg
    20201119_151207~3.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 153
Kiva kun tilasin näitä raskauskeijun herkkiä ja niihin tulee sit viivanpaikkaa ilmeisesti:sorry:
Dpo nyt 7 tai 8
Näkyykö teistä?

Minä testaan myös näillä. Eka ei tullut mitään kun oli kp 23. Nyt kp 26/28 ja sain viivan. Viivanpaikkaa en ole omassa nähnyt siis edes. Voin, laittaa kuvan mun negasta.
Tässä siis tämä äsken tehty.
IMG_20201119_152255.jpg

Ja nega 2 vrk sitten..
IMG_20201118_041023.jpg

Mä päätin nyt rauhoittua. Kesken päivän apteekin testi mikä pitäis tehdä aikaisintaan 4pvää ennen kuukautisten poisjääntiä tai sen jälkeen ja tässä tulos. :smiley-bounce016 Joten ei hajuakaan miten pitkällä ollaan?!

Kaveri (Ainoa joka tietää) rauhotteli vuotoasiasta. Soitan huomenna neuvolaan. :rolleyes:

Liitteet

• F5DA6BEA-AF34-4948-8170-8622285F8278.jpeg
    F5DA6BEA-AF34-4948-8170-8622285F8278.jpeg
    9.6 KB · Katsottu: 208
  • 3DDC957E-FCA4-44F1-9CF4-5546E145246F.jpeg
    3DDC957E-FCA4-44F1-9CF4-5546E145246F.jpeg
    9.4 KB · Katsottu: 185
Mä päätin nyt rauhoittua. Kesken päivän apteekin testi mikä pitäis tehdä aikaisintaan 4pvää ennen kuukautisten poisjääntiä tai sen jälkeen ja tässä tulos. :smiley-bounce016 Joten ei hajuakaan miten pitkällä ollaan?!

Kaveri (Ainoa joka tietää) rauhotteli vuotoasiasta. Soitan huomenna neuvolaan. :rolleyes:

Oi että miten hyvältä näyttää! :gen014

Jos tää kierto vaihtuu taas uuteen niin on kyllä pakko yrittää itsekin ensi kierrossa tota odottamista testaamisen suhteen. Itsekin aina innostun niin äkkiä pienestäkin haamusta.

Toivottavasti uusi kierto jää tulematta ❤️ Ei nimittäin oo loppujen lopuksi kovin helppoa olla testaamatta. Kahvin jälkeen ois tehnyt mieli juosta testiostoksille, mut onneksi matkaa on niin paljon ettei kunto riitä juoksemiseen.

Voimia Mrs. S ja Avena❤️

Kiitos. Niitä tarvitsen... En ymmärrä näitä testejä enää. Paras olis lopettaa testailut. Nyt tein 2 one steppiä. Toiseen selkeä viiva ja toiseen ei. Rfsu sama aamulla. Toiseen tuli selkeämpi kuin toiseen. Toisesta One Stepistä en ota selkoa edes. Ekasta kyllä... Mitä ihmettä. Ja nyt vuotoa ei tullut kauheasti. Eli pyyhkiessä vain. No kai se alkaa kohta... Kunnon.

Dpo nyt 7 tai 8
Näkyykö teistä?
Ja vielä mä tilasin myös herkkiä. Ja erilainen paperi kun sulla takaa siis. Ei mulla lue suomeksi siellä raskaustestiliuskat.

Kiitos. Niitä tarvitsen... En ymmärrä näitä testejä enää. Paras olis lopettaa testailut. Nyt tein 2 one steppiä. Toiseen selkeä viiva ja toiseen ei. Rfsu sama aamulla. Toiseen tuli selkeämpi kuin toiseen. Toisesta One Stepistä en ota selkoa edes. Ekasta kyllä... Mitä ihmettä. Ja nyt vuotoa ei tullut kauheasti. Eli pyyhkiessä vain. No kai se alkaa kohta...
Tässä kuivuneena se toinen testi jossa en erottanut mitään.

Liitteet

• IMG_20201119_155923.jpg
    IMG_20201119_155923.jpg
    8.7 KB · Katsottu: 127
  • IMG_20201119_161816.jpg
    IMG_20201119_161816.jpg
    7.5 KB · Katsottu: 128
Kiitos. Niitä tarvitsen... En ymmärrä näitä testejä enää. Paras olis lopettaa testailut. Nyt tein 2 one steppiä. Toiseen selkeä viiva ja toiseen ei. Rfsu sama aamulla. Toiseen tuli selkeämpi kuin toiseen. Toisesta One Stepistä en ota selkoa edes. Ekasta kyllä... Mitä ihmettä. Ja nyt vuotoa ei tullut kauheasti. Eli pyyhkiessä vain. No kai se alkaa kohta...

Kannattaa mennä tonne plussa vai ei ketjuun! Siitä voi olla apua :)

Niinkuin itse sanoit, varmaan paras tässä kohtaa lopettaa testailut. Pidä päivä pari väliä ja testaat sitten uudelleen, josko olisi selvempi tulos.:happy:

Mä lueskelin sen verran ketjua, että joku tuskasteli ku:n oireiden kanssa - siihen halusin sanoa vain, että jos se on tai siitä herää epäily, tunnet sen kyllä. Se kipu ei ole mitään pientä jomottelua tai vihlomista, vaan oikeasti tosi syvää toispuoleista kipua, joka säteilee ja siihen liittyy usein myös pahoinvointia, toisilla jopa oksentelua. Eli niin kauan kuin yleisvointi ok en olisi superhuolissani plussan jälkeen :) ja se kipuilu alkaa usein just rv 6 eteenpäin sekä sit on niitä vuotoja, nää kaikki piti mulla ainakin paikkansa, mut onneksi meni seurannalla spontaanisti ohi.

Niin ja mitä tulee siihen varhaiseen ultraan, niin oon sitä mieltä, ettei kannata mennä siihen, ellei ole joku syy, kuten aiempi kohdun ulkoinen raskaus tai epäily siitä, keskenmenot, hoidot yms. Ite sain sillä vain pahan mielen ja ultraaja meinasi tuomita normaalin raskauden tuulimunaksi, kun ei löytänyt sikiökaikua rv 6+6 vaikka pikkuinen oli lähtenyt aluilleen ihan normaalisti, ja rv 9 siellä killuttelikin jo ihan oikea beibi sykkeineen. :bag:
Oikeasti virhearvion riski on tosi suuri noilla aikaisilla viikoilla ja lähes aina tarvitaan seurantaa, pisimmillään se 3 vkon päähän, mut varmaan reilussa viikossakin näkee, että onko kehitystä tapahtunut. Tästä mä opin, etten turhaan kiirehdi tota aikaa ja, että julkiseltakin voi pyytää sen ekan varhaisen ultran, koska oli tosi tympeää mennä pettyen sekä rahastettuna kotiin yksityiseltä. Oikeesti se ovulaatio on saattanut käydä paljon myöhemminkin, kuten meilläkin selvisi, et noin 2 viikkoa myöhemmin olin ovuloinut kun normaalisti. Tää kaikki herätti vaan tarpeetonta huolta ja siksi mietin jatkossa milloin ko. tutkimukseen menen. :bag:

Niinkuin itse sanoit, varmaan paras tässä kohtaa lopettaa testailut. Pidä päivä pari väliä ja testaat sitten uudelleen, josko olisi selvempi tulos.:happy:

Samaa mieltä! Kyllä se siitä vahvistuu jos hcgtä on :happy:

Aijonm ite yrittää nyt olla muutaman, ainakin huomisen testaamatta. Tänään olisi vasta 3+0 itsellä joten turhaa kiusailen itseäni testailemalla jatkuvasti jotain viivanpaikkoja :grin nimimerkillä: pakko oli taas vessakäynnillä uittaa eikä tästä kyllä viisaammaksi tullut :hello:grin

Liitteet

• IMG_20201119_175648.jpg
    IMG_20201119_175648.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 129
Takaisin