Raskaaksi 2020

Onnea kaikille plussanneille, pidetään peukkuja. :smiley-bounce012

Aloitin tänään maca -jauheen käytön, toivottavasti se auttaa jotenkin johonkin. :hilarious: Vaikka lyhentäisi/tasoittaisi kiertoa. :angelic: Lisäenergiakaan ei olisi pahitteeksi, on ollut jotenkin tosi rankka marraskuu...

Jännä juttu muistan et esikoisesta 14 vuotta sitten tein tuollaisen haamun, kun oli kuukautiset jo viikon myöhässä:hilarious::hilarious: En edes tiennyt mikä on haamu tai hidas raskaushormonin nousu. Kun näin kaksi viivaa ajattelin, et paksuna ollaan.

Jännä juttu muistan et esikoisesta 14 vuotta sitten tein tuollaisen haamun, kun oli kuukautiset jo viikon myöhässä:hilarious::hilarious: En edes tiennyt mikä on haamu tai hidas raskaushormonin nousu. Kun näin kaksi viivaa ajattelin, et paksuna ollaan.

Haha jep sama mulla esikoisen kohdalla, luulin myös ettei ennen kuukautisten myöhästymistä edes kannata testailla... :grin ja luulin että kaikille tulee sellaset leffaviivat jos raskaana on, ekaan testiin kun tuli vähän haaleampi toinen viiva niin vasta ohjeiden kertauksen jälkeen tajusin että se on plussa :hilarious:

Haha jep sama mulla esikoisen kohdalla, luulin myös ettei ennen kuukautisten myöhästymistä edes kannata testailla... :grin ja luulin että kaikille tulee sellaset leffaviivat jos raskaana on, ekaan testiin kun tuli vähän haaleampi toinen viiva niin vasta ohjeiden kertauksen jälkeen tajusin että se on plussa :hilarious:

esikoisen kohdalla mä testasin vasta ku menkat oli 2vkoa myöhässä :oops: koska niin sanottiin kaikkialla sillon :angelic::grin

Ok. Sori.

Eipä mitään :grin

Selkäkipu onneksi helpottanut, vähän vielä juilii. Mutta jäätävät kiukuttelut tekis mieli vetää jos ei joku juttu kotona onnistu. Sellaset menkkaraget, itku potkuraivarit niinku uhmaikäinen :hilarious: :hungover: yleensä oon tosi rauhallinen raskautuessa o_O

Hei mikä tanssipeli sulla olikaan ja millä pelaat? Kuulostais kivalta ajatukselta, mäkin voisin bailata stressiä pois! :dance011

Just Dance Unlimited ja Switch! 600 biisiä tanssittavana! Löytyy myös fitnes/aerobic versioita osasta lauluja jos ihan kunnon treenausta kaipaa hauskanpidon lisäksi.
Xbox ja kinect combo olis paras kun ei tartte ohjainta pitää kädessä vaan kamera seuraa liikkeitä.
Youtubesta löytyy videoita ja biisilistat

Omia suosikkeja tossa on ne dancehall/twerk tyyliset kappaleet ja superhaastavat kpop koreagrafiat:hilarious: mutta löytyy tuolta iha balettia, nykytanssia, parikoreagrafioita, huumorimielessä tehtyjä tanssejakin ja mm. Disney lauluja ja monia muita tanssityylejä. Tää peli on loistavaa viihdettä koko perheelle ja ollaan kaverien kanssa joskus mm. Jussina pelattu tiimeittäin :laughing001

Eilen illalla kun kertasin päivämääriä mielessäni mitä tapahtunut millonkin, oletettuja kuukautisia ja oviksia, olin melkein jo varma tämän olevan pidemmällä. Siksi nyt tein vielä digin, ajattelin jos siinä viikot olisi selkeämmät mutta 1-2vkoa se näytti. Kaveri joka alaa opiskellut käski lopettaa testailun ja sanoi ettei digejä kannattaisi tehdä koska nekin voi näyttää väärin. Koska jos olisin raskautunut jo ekasta oviksesta 23.10, olisi viikkoja reippaasti enemmän. No, soitan tosiaan sinne neuvolaan aamulla heti kun aukeaa :) nyt vasta alkaa asian ymmärtää , jos vieläkään, et se plussa tosiaan tuli. Oon todella hämmentynyt, koska endometrioosin takia pelkäsin tän olevan hankalaa ja pelkäsin saavani kivut takaisin. Saa nähdä saanko siirtyä heinä- vai elokuisiin :D esikoinenkin elokuinen <3

Liitteet

• C013A5DA-A73E-4A3D-A1AD-857E4C6AB0CB.jpeg
    C013A5DA-A73E-4A3D-A1AD-857E4C6AB0CB.jpeg
    12.3 KB · Katsottu: 156
Eilen illalla kun kertasin päivämääriä mielessäni mitä tapahtunut millonkin, oletettuja kuukautisia ja oviksia, olin melkein jo varma tämän olevan pidemmällä. Siksi nyt tein vielä digin, ajattelin jos siinä viikot olisi selkeämmät mutta 1-2vkoa se näytti. Kaveri joka alaa opiskellut käski lopettaa testailun ja sanoi ettei digejä kannattaisi tehdä koska nekin voi näyttää väärin. Koska jos olisin raskautunut jo ekasta oviksesta 23.10, olisi viikkoja reippaasti enemmän. No, soitan tosiaan sinne neuvolaan aamulla heti kun aukeaa :) nyt vasta alkaa asian ymmärtää , jos vieläkään, et se plussa tosiaan tuli. Oon todella hämmentynyt, koska endometrioosin takia pelkäsin tän olevan hankalaa ja pelkäsin saavani kivut takaisin. Saa nähdä saanko siirtyä heinä- vai elokuisiin :D esikoinenkin elokuinen :Heartred

Voihan se olla että ovis olisi tullut reilusti myöhemmin?:happy: Onnea vielä joka tapauksessa plussasta :)

Täällä kp 22/27. Pms-oireita ei ainakaan vielä oo näkynyt. Yleensä alkaa jo hyvissä ajoin ennen menkkoja. Heräännyt nyt kahtena aamuna tosi ajoissa pirteenä :eek: siis kello viiden jälkeen jo ylhäällä. Aamulämmöt pysyttelee 37.0 edelleen. Kamala toivoa koko ajan että tulisi vielä plussa tässä kierossa, mut ei siinä kyllä mitään näy vieläkään, viivanpaikka korkeintaan :sorry:

Täällä kp 22/27. Pms-oireita ei ainakaan vielä oo näkynyt. Yleensä alkaa jo hyvissä ajoin ennen menkkoja. Heräännyt nyt kahtena aamuna tosi ajoissa pirteenä :eek: siis kello viiden jälkeen jo ylhäällä. Aamulämmöt pysyttelee 37.0 edelleen. Kamala toivoa koko ajan että tulisi vielä plussa tässä kierossa, mut ei siinä kyllä mitään näy vieläkään, viivanpaikka korkeintaan :sorry:
Mulla oli raskaudessa tollasta epätavallista virkeyttä aamuyön tunteina. Teitkö sä tälle aamulle jo testin, kuvaa? :)

Mulla oli raskaudessa tollasta epätavallista virkeyttä aamuyön tunteina. Teitkö sä tälle aamulle jo testin, kuvaa? :)

Joo tein mä (vaikka ei kyllä pitänyt ku tulee vaan mielipahaa itselle, mut sit aloin miettiin että mitä jos siellä oliskin vahvistunut haamulainen:oops::oops:)

Tossa kuva, ei siittä mitään nää:grin

Liitteet

• IMG_20201120_065315.jpg
    IMG_20201120_065315.jpg
    12.6 KB · Katsottu: 196
Haamuilijoille kärsivällisyyttä ja vahvistuvia viivoja :smiley-angelic001

ON: kp8 ja tallettelut aloitettu, mutta ai hitto kun iski taas selkäsärky viime yönä. on taas niin kipee ettei järkee, vaikka oon tehny fyssariharjotuksia eikä muutenkaan mitään ihmeellistä oo ollut. no, täytyy taas yrittää jotenki saada helpottamaan. muuten on ihan OK fiilis. kavereille taas tulossa lapsi, kyllä siis tuli taas sellainen olo, että miksei meille. :oops: no mutta ens viikolla se gyne. (ja lääkkeet?!!)

Haamuilijoille kärsivällisyyttä ja vahvistuvia viivoja :smiley-angelic001

ON: kp8 ja tallettelut aloitettu, mutta ai hitto kun iski taas selkäsärky viime yönä. on taas niin kipee ettei järkee, vaikka oon tehny fyssariharjotuksia eikä muutenkaan mitään ihmeellistä oo ollut. no, täytyy taas yrittää jotenki saada helpottamaan. muuten on ihan OK fiilis. kavereille taas tulossa lapsi, kyllä siis tuli taas sellainen olo, että miksei meille. :oops: no mutta ens viikolla se gyne. (ja lääkkeet?!!)

Onko sulla siis joku syy minkä takia selkä kipeytyy?

Kyllähän se tuntuu varmasti niin epäreilulta kun ihmiset ympärillä saa lapsia ja tuntuu että oma hetki ei tuu koskaan. Vaikka ite en oo kauaan vielä yrittänyt, niin silti jo sellanen olo että kaikki on epäreilua ja paskaa. Voi kuvitellakaan miten vaikeaa on pitkään yrittäneillä ja varmasti ristiriitaisia tunteita myöskin niitä kohtaan jotka saa lapsia. :confused:

Onko sulla siis joku syy minkä takia selkä kipeytyy?

Kyllähän se tuntuu varmasti niin epäreilulta kun ihmiset ympärillä saa lapsia ja tuntuu että oma hetki ei tuu koskaan. Vaikka ite en oo kauaan vielä yrittänyt, niin silti jo sellanen olo että kaikki on epäreilua ja paskaa. Voi kuvitellakaan miten vaikeaa on pitkään yrittäneillä ja varmasti ristiriitaisia tunteita myöskin niitä kohtaan jotka saa lapsia. :confused:
lantio kiertyy vinoon ja se aiheuttaa kipuja. sen taustalla sit taas muita asioita, kuten yliojentuvat polvet -> lonkat väärässä asennossa + SI-nivelen löysyys jne. kaikenlaista pientä kremppaa ollu selän kanssa tässä vuosien varrella :rolleyes:
joo, kyllä se joka kerta kirpaisee kun raskauksista kuulee, vaikka vilpittömästi onkin toisten puolesta myös onnellinen. aika vaan kuluu ja kuluu ja mitään ei itselle tapahdu :dontknow

Ostin vielä pregc
Mä synnytin kuopuksen 13v sitten. En muista testasinko millä testillä. Esikoisesta tallessa vieläkin on se plussatesti v. 2001. Se oli apteekista ostettu Sure Step vai Sure Stick. Sain kp 31 melko hyvän viivan. Enää testiä ei myydä. Harmi.

Nonnii...testi tehty ei aamupissasta tosin lyhyellä pidätyksellä ja verta tulee, eikä... Masentaa todella paljon koska mulle tää ei ole helppoa. En taida enää saada lapsia. Kolmatta halunnut 10v mutta 2 krt leskeksi jääneenä useampi suhde kariutuneena. Ei edes lasta..tässä äskenen Pregcheck. Testiajalla.
IMG_20201120_091813.jpg
IMG_20201120_093604.jpg

Muokattu viimeksi:
Nonnii...testi tehty ei aamupissasta tosin lyhyellä pidätyksellä ja verta tulee, eikä... Masentaa todella paljon koska mulle tää ei ole helppoa. En taida enää saada lapsia. Kolmatta halunnut 10v mutta 2 krt leskeksi jääneenä useampi suhde kariutuneena. Ei edes lasta..tässä äskenen Pregcheck. Testiajalla. View attachment 96193

Oikein valtava voimahalaus ❤️ Elämä tuntuu toisinaan niin kovin epäreilulta.

Tein tuon pc liuskan aamukusesta niin taas tuli joku viiva joka näkyibtestiajan jälkeen. Luonnon valossa näky kyllä et viiva siinä oli mut aika harmaa et viivanpaikka kai...mä en kyllä ennen ole näihin saanut edes viivanpaikkaa vaikka kuinka olis kytännyt testiä testiajan jälkeenkin:confused: Nyt siis kp 22/28 dpo nyy 8 tai 9. Tuntuu et vois heittää kirveen kaivoon mut toisaalta onhan täs nyt vielä aikaa menkkoihin 6 päivää...

Nonnii...testi tehty ei aamupissasta tosin lyhyellä pidätyksellä ja verta tulee, eikä... Masentaa todella paljon koska mulle tää ei ole helppoa. En taida enää saada lapsia. Kolmatta halunnut 10v mutta 2 krt leskeksi jääneenä useampi suhde kariutuneena. Ei edes lasta..tässä äskenen Pregcheck. Testiajalla.
IMG_20201120_112050.jpg

Laitan vielä muokkaamatta kuvan Pregchekistä. Näkeekö joku siinä haaleaa haamua tuon punaisen alueen alla? Miksi minä ihankun näkisin..

Tuossa kohtaa..
IMG_20201120_112520.jpg

Liitteet

• IMG_20201120_093604~2.jpg
    IMG_20201120_093604~2.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 134
Takaisin