Mä en ole ollenkaan varma, mutta nopeasti katsottuna näyttää niinku kahdessa kuvassa olisi näkyvissä jotain tosi pientä. Nuo kuvat kannattaa ottaa myös kauempaa jolloin se viiva näkyy tarkemmin. :)Rehellistä raakuutta. Näettekö mitään? Aamun pc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en ole ollenkaan varma, mutta nopeasti katsottuna näyttää niinku kahdessa kuvassa olisi näkyvissä jotain tosi pientä. Nuo kuvat kannattaa ottaa myös kauempaa jolloin se viiva näkyy tarkemmin. :)Rehellistä raakuutta. Näettekö mitään? Aamun pc.
Mä en ole ollenkaan varma, mutta nopeasti katsottuna näyttää niinku kahdessa kuvassa olisi näkyvissä jotain tosi pientä. Nuo kuvat kannattaa ottaa myös kauempaa jolloin se viiva näkyy tarkemmin. :)
Näkyykö tässä paremmin? Tää on vähän kauempaa.
Tän aamun testit, joten kai se on uskottava
Mulla on nyt kierrot ollu jotain 50 päivää ja tänään olisi vasta kp34. Joten nyt ei oo kyllä yhtään hajua, että missä vaiheessa raskaus olisi...
Joo RFSU puikko. Tein nyt tänä aamuna kun hain kaksi testipuikkoa lisää. Ikävä todeta pissatessa purkkiin että pyyhkiessä tulee verta... Eikä!?!!Kyllä siellä joku hailura näkyy. Rfsu puikko?
Ylemmässä kuvassa en nää mitään, mutta alemmassa näkyy harmaa viivanpaikka. Miltä tän aamun testi näyttää? Kannattaa tosiaan ostaa joku muu testi kun rfsun puikko! Esim. Pregcheck liuskat on hyviä. :)
Joo, tässä näkyy! :)Näkyykö tässä paremmin? Tää on vähän kauempaa.
@Avena1234 Voihan tuo olla että sulla oli kemiallinen raskaus jolloin testeissä ehtii välähtää se posi mutta menee kuitenkin niin aikasessa vaiheessa kesken että menkat korkeintaan myöhästyy. Kyl nää sun tän aamuiset testit harmillisesti näyttää siltä että se viiva lähtee haalenemaan eikä tummenemaan.
Kai tä on aina yhtä ”ahdistavaa ja epävarmaa” on sitten tilanne mikä tahansa ja alkuun epäilyttää. Olisin rauhallisemmin mielin niinkin selkeästä viivasta jos en vuotelisi. Sidettä en tarvitse, mutta pyyhkiessä verta tulee. Toisilla kai voi tullakkin alkuraskaudesta ja on normaalia? Mutta kyllä pelottaa. Voiko endometrioosi liittyä tähän? Mullahan ei tullut ainoatakaan kuukausia ehkäisyn poistamisen jälkeen ja olen ollut pitkään (vuosia!) vuodoton. Vai mistä ihmeestä se tulee