Raskaaksi 2020

Kaksi testiä samasta virtsasta ja samaan aikaan melkein. Toisessa ei mitään toisessa näkyy??! Mitä tää merkkaa?
IMG_20201119_115057.jpg

Kuinka pitkällä olet? Mulla sama ongelma..juuri nyt... Toivotaan että nämä vuodot loppuu ja menee kaikki hyvin.

Kp21/27, dpo 8 ja eilen sain ekan plussan. ilmeisesti viikot olis 3+1 nyt. Ovulaatiosta asti vuodellut vaihtelevasti. Pari päivää taisi olla välissä kun ei tullut mitään. Tsemppiä sinnekkin!:Heartpink

Kp21/27, dpo 8 ja eilen sain ekan plussan. ilmeisesti viikot olis 3+1 nyt. Ovulaatiosta asti vuodellut vaihtelevasti. Pari päivää taisi olla välissä kun ei tullut mitään. Tsemppiä sinnekkin!:Heartpink

Kiitos tsempeistä. Sitä samaa sinulle:Heartbigred
Minulla siis säännöllinen kierto 28vrk. Sain plussan erittöin heikko sellainen edellispäivänä RFSU puikolla.
Tänäaamuna tein uudelleen. Ostin 2 kpl niitä. Nyt pyyhkiessä jo siis verta. Tein kaksi testiä aamulla. Ekassa ei oikein mitään. 2h päästä tein samasta aamupissasta ja siinä näkyy viiva. Ei enää vaaleanpunainen vaan punaisempi. :hellomutta tuo vuoto kun alkoi.. :sad010

Siis häh miksi murehdit :hilarious: vasta muutama päivä sitten oon plussannut, ovulaatio tiedossa ja dpo 18 menossa, eli hyvin varhainen raskaus. Kohdunulkoinen ei oireile käsittääkseni näin aikaisin, saati aseta ketään hengenvaaraa koska kyse on jostain riisinjyvänkokoisesta alkiosta :grin joka ei revi kenenkään munanjohdinta.
Ja selkä/menkkakipuja joita on lähes joka raskaudessa. Lähinnä pelottaa että enteileekö se taas keskenmenoa, kuten viimeksi rv 11 tai edelliskerralla rv 7->rv10 kunnes meni kesken, sillonkin oli vuotoja ja hyvin kovia kipuja, muttei sekään ollut kohdunulkoinen.

Ja mun lähinomainen eli mies kyllä tietää tietenkin raskaudesta, miksi eit tietäis? Niin en nyt ymmärrä koko asiaa. Sekoitatko johkin toiseen?
Ei mua kyllä yhtään pelota tällä hetkellä kohdunulkoinen enkä edes ymmärrä miksi pitäs pelottaa?

Mua murehdituttaa kyllä jos tääki menee kesken ku vaisto sanoo olemaan varovainen, mut en mä kyllä kaipaa mitään yritystä pelotella kohdunulkoisesta, koska mun kohdalla olis siihen liian aikaiset viikot ja lisäksi ei edes siihen liittyviä kipuja ja toivon todella ettei tulekaan! :banghead:

Mut hyvää yötä nyt :grin
Ok. Sori.

Kai tä on aina yhtä ”ahdistavaa ja epävarmaa” on sitten tilanne mikä tahansa ja alkuun epäilyttää. Olisin rauhallisemmin mielin niinkin selkeästä viivasta jos en vuotelisi. Sidettä en tarvitse, mutta pyyhkiessä verta tulee. Toisilla kai voi tullakkin alkuraskaudesta ja on normaalia? Mutta kyllä pelottaa. Voiko endometrioosi liittyä tähän? Mullahan ei tullut ainoatakaan kuukausia ehkäisyn poistamisen jälkeen ja olen ollut pitkään (vuosia!) vuodoton. Vai mistä ihmeestä se tulee :confused1

Vuoto voi olla alkuraskaudessa normaalia. Endometrioosista en osaa sanoa. Jos tää on kerran eka kierto ehkäsyn pois jättämisen jälkeen ja tyhjennysvuotoakaan ei ole tullut, niin voisko ovis olla ollut jo aiemmin? Kun viivakin on noin vahva. Sinuna mä soittaisin neuvolaan ja kysyisin sieltä mitä kannattaa nyt tehdä. :Heartred

Kaksi testiä samasta virtsasta ja samaan aikaan melkein. Toisessa ei mitään toisessa näkyy??! Mitä tää merkkaa? View attachment 96143

Luulen että jos olisit raskaana, olisi kummassakin testissä viiva. Nää on edelleen näitä testejä mitkä antaa joskus viivoja turhaan. Tsemppiä! Toivottavasti plussaat seuraavassa kierrossa! :Heartred

Vuoto voi olla alkuraskaudessa normaalia. Endometrioosista en osaa sanoa. Jos tää on kerran eka kierto ehkäsyn pois jättämisen jälkeen ja tyhjennysvuotoakaan ei ole tullut, niin voisko ovis olla ollut jo aiemmin? Kun viivakin on noin vahva. Sinuna mä soittaisin neuvolaan ja kysyisin sieltä mitä kannattaa nyt tehdä. :Heartred

Ekassa kierrossa ovis oli tosi myöhään, siitä noin viikon päästä yksi kuukautiskipupäivä mut ei vuotoa eli oletan olevan ”menkat ilman vuotoa”, laskurilla laskin seuraavan oviksen mahdollisen ajankohdan ja hymynaamaa sain just sillon. Eli kaksi ovulaatioo ehtinyt tulla ehkäisyn lopettamisen jälkeen, mutta ei yksiäkään kuukautisvuotoja. Viiva on kyllä selkeä jo näillä päivillä o_O ehkä soitan tosiaan neuvolaan ja kysyn mielipiteitä. Mietin vaan pitäiskö odottaa vai soittaa vaan jo.. kiitos:Heartpink

Ekassa kierrossa ovis oli tosi myöhään, siitä noin viikon päästä yksi kuukautiskipupäivä mut ei vuotoa eli oletan olevan ”menkat ilman vuotoa”, laskurilla laskin seuraavan oviksen mahdollisen ajankohdan ja hymynaamaa sain just sillon. Eli kaksi ovulaatioo ehtinyt tulla ehkäisyn lopettamisen jälkeen, mutta ei yksiäkään kuukautisvuotoja. Viiva on kyllä selkeä jo näillä päivillä o_O ehkä soitan tosiaan neuvolaan ja kysyn mielipiteitä. Mietin vaan pitäiskö odottaa vai soittaa vaan jo.. kiitos:Heartpink

Olisitko voinu raskautua jo tosta ekasta ovulaatiosta? Jos kipu viikko sen jälkeen oliskin ollut kiinnittymiskipua. Ovulaatio testit voi joskus näyttää myös raskaudenkin, mutta en sitten kyllä noista cbn hymynaama testeistä tiedä :confused005. Soittaisin kyllä jo heti, kun kuitenkin raskaustestissä selkeä viiva.

Olisitko voinu raskautua jo tosta ekasta ovulaatiosta? Jos kipu viikko sen jälkeen oliskin ollut kiinnittymiskipua. Ovulaatio testit voi joskus näyttää myös raskaudenkin, mutta en sitten kyllä noista cbn hymynaama testeistä tiedä :confused005. Soittaisin kyllä jo heti, kun kuitenkin raskaustestissä selkeä viiva.
Huutelen täältä taustalta, että yhtä hyvin cb:n digitaalinen ovistesti voi näyttää raskauden! Mulla tuli hymynaama samaan aikaan positiivisen raskaustestin kanssa.
Taitaa myös olla aika harvinaista, että ovulaatiolaskuri laskisi päivälleen oikein ajankohdan ovulaatiolle varsinkin, kun ei ole muiden kiertojen dataa käytettävissä. Soittaisin siis neuvolaan heti!

Täällä huomenna jo rv21+0 :love7 Maanantaina rakenneultra ja jännittää kyllä jo kovin. Aikakin mennyt supervauhtia!
Onnea kaikille plussanneille, ihana aalto teillä täällä meneillään :Heartred Toivotaan sen jatkumista pitkään!

En voinut malttaa tehdä toista tikkua myös. Miksi, siksi että en saanut rauhassa tehdä ekaa ja nyt sain rauhan ja kuvausrauhan myös. Jotenka tällänen. Sama pissa eli aamupissa. Mutta kunnon valaistus enkä ottanu salamalla videota. Näin toisenkin viivan. Mutta tunnen että verta tulee.. En usko että kestää vaikka viiva vahvistuisi.
Pessimistinen kun olen. Viime raskauskin päättyi keskenmenoon...
Tässä kuivuneena. Kommentoikaa, olen masiksessa. View attachment 96137
Kyllä siellä ainaki 2 viivaa on. Toivotaan että pysyy pikkunen matkassa <3

Kiitos kaikille viesteistä! :Heartbigred

Täällä alkoi aamupäivällä menkat eli eiköhän tää ollut tässä. Ovulaatiotikut tilaukseen ja kohti uusia seikkailuja!

Kp7 täällä ja nyt on vain enää pientä tiputtelua/paperiin jää pyyhkiessä. Harvinaisen pitkään kestää.. Eilen oli vielä jopa ihan kirkkaan punaista ja pinkihtävää välillä:confused:
Mutta nyt illasta alkaa taas tikuttelut!

Ostin sen tanssipelinkin ja hups vain 2 tuntia meni ilman että huomasinkaan, mies tuli vain kysymään että enkö meinaa nukkumaan ollenkaan:hilarious: tuli kyllä niin mahdottoman ihana ja hyvä fiilis, unohtui kaikki paska ja menin pitkästä aikaa täysin rentona nukkumaan.

Moonyllä näkyy kyllä hyvin päiviin nähden, toivotaan että vahvistuu ja vuotelu harmitonta!

Citrus onnea ja tarrasukkia! :gen014

Avena1234 ja Ihmemaanlapsi, valitettavasti en teillä kummallakaan näe viivoja :pompus: Toivotaan että liian aikaista tai ensi kierrossa parempi onni!

Kp7 täällä ja nyt on vain enää pientä tiputtelua/paperiin jää pyyhkiessä. Harvinaisen pitkään kestää.. Eilen oli vielä jopa ihan kirkkaan punaista ja pinkihtävää välillä:confused:
Mutta nyt illasta alkaa taas tikuttelut!

Ostin sen tanssipelinkin ja hups vain 2 tuntia meni ilman että huomasinkaan, mies tuli vain kysymään että enkö meinaa nukkumaan ollenkaan:hilarious: tuli kyllä niin mahdottoman ihana ja hyvä fiilis, unohtui kaikki paska ja menin pitkästä aikaa täysin rentona nukkumaan.

Hei mikä tanssipeli sulla olikaan ja millä pelaat? Kuulostais kivalta ajatukselta, mäkin voisin bailata stressiä pois! :dance011

Moonyllä näkyy kyllä hyvin päiviin nähden, toivotaan että vahvistuu ja vuotelu harmitonta!

Citrus onnea ja tarrasukkia! :gen014

Avena1234 ja Ihmemaanlapsi, valitettavasti en teillä kummallakaan näe viivoja :pompus: Toivotaan että liian aikaista tai ensi kierrossa parempi onni!

Kyllä tässä on viiva..
Screenshot_20201119_110554.jpg
Screenshot_20201119_110643_com.huawei.himovie.overseas.jpg
IMG_20201119_113720.jpg
mutta vuotoa tulee.

Takaisin