Raskaaksi 2020

Ovistesteistä kun oli täälläkin puhetta, niin tänään digi vihdoin kiinteä hymy :happy093 cb:n tuplahormoni digiovistestissä, Kp 19.

Onestepin halpisliuska ei ole sitä mieltä että olisi vielä plus, mutta tuolla 2019 ryhmässä heti kommentoitiinkin, että ne sattaa näyttää vaaleampaa kuin muut testit, eli ehdottomasti luotan enemmän tohon digiin...

Tässä kierrossa toi digi vilkkuhymyili mulle 8 päivää ennen tätä. Edellisessä meni 16pv vilkkuhymyllä ja menkat, eli silloin ei joko ollut ovista ollenkaan tai se ehti vilahtaa ohi niin ettei testi saanut sitä kiinni :dontknow

Hei mites te ketkä käytätte näitä digejä niin mistä ostatte nämä? :wideyed:
Kun mä ajattelin kans kokeilla näillä seuraavaks, kun niillä halpistesteillä ei tuu mitään :hilarious: kalliimpia ilmeisesti ovat, mut näyttäs toimivan aika monen kohalla paremmin :grin

Mä ajattelen noista heti raskautuneiden ihmettelystä, että ihan vilpittömästi siis vaan ovat ihmeissään tai vähän hämmentyneitä. Että jaahas, eikö se helpotakaan heti kun lakkaa stressaamasta. Eikö se olekaan niin helppoa ajatella vaan muuta. Ja hyvää varmasti vaan ajattelee kun yrittää neuvoa.
Koska on hankala olla siinä se raskautunut kaveri, kun toinen yrittää. Ja että ehkä yritetään jollain tavalla vaan helpottaa. Koska toinen vaihtoehto on se, ettei sano mitään, tai että no voi harmi.
Ja sitten nekin otetaan helposti välinpitämättömänä ymmärtämättömyytenä.

En tiedä ymmärsittekö mitä ajoin takaa.

Terv. Ennen se heti ekasta kierrosta, tai siitä yhdestä typerästä kännikerrasta raskautunut kaveri, joka ei vaan osannut sanoa mitään järkevää ja yritti olla lohduttava :)

Juu, en missään nimessä ajattele että hän asiaa "ilkeyttään" tai pahantahtoisesti kyselisi/ihmettelisi. Lähinnä omista fiiliksistä se turhautuminen lähtee. Itse en kuitenkaan asiasta ole paljoa puhunut, enkä koe että vaatisi joka tapaamiskerralla samat ihmettelyt. Etenkin kun olen sanonut juurikin että ei tässä keskiarvoisesti olla meilläkään kauaa yritetty että ilmottelen kyllä jos ja kun on jotain tapahtunut. Hän silti tuo itse asian esille lähes joka kerta kun tapaamme.

Tietty itse pitää varmaan palata uudelleen asiaan ja kehottaa hänenkin ottamaan lepo mun raskautumisesta, :hilarious: että juurikin otan asian itse esille jos koen tarpeelliseksi.

Mutta tosiaan, ihan hyvää hän tietty tahtoo ja varmaan tosiaan on itsekin vähän ihmeissään.

Hei mites te ketkä käytätte näitä digejä niin mistä ostatte nämä? :wideyed:
Kun mä ajattelin kans kokeilla näillä seuraavaks, kun niillä halpistesteillä ei tuu mitään :hilarious: kalliimpia ilmeisesti ovat, mut näyttäs toimivan aika monen kohalla paremmin :grin

Itse tilasin raskauskeijusta. Siellä saa 20 testi puikkoa samalla hinnalla (n. 60e) millä saa apteekista 10.

Harmi kun mistään ei saa niitä pelkkiä puikkoja ilman sitä "laitetta" tilattua. Tai varmaan jostain amazonista saisi..

Moi kaikki, täällä kans vauvakuumeilija ilmoittautuu mukaan. Meidän esikoinen syntyi 6/18 ja nyt hetken aikaa on ollut pikkusisarus toiveissa. Mulla on pco ja siksi ollaan heti aloitettu lapsettomuushoidot, kun omaa ovulaatiota ei tapahdu ilman lääkkeitä. Nyt on yk2 menossa ja kaikki hommat toimi niin hyvin, et inseminaationkin sai tehtyä. Nyt jännätään vaan et miten käy :nailbiting: vajaa 2 viikkoa pitäisi malttaa odottaa, ennen kuin menen labraan tarkistamaan tilannetta. Mietin jos ensi viikon odottelisi ja alkaisi sitten testailemaan :rolleyes:

Plussatuulia kaikille kuumeilijoille!

Noniin, niinhän se sitten olikin tämä kierto oppikirjamainen 28 päivää! :eek: Eipä ole itsellä moista kiertoa tainnut olla edes silloin kun menkat teininä alkoi (silloinkin 30+ päivää) ja nytkin ajattelin että saa aukkarissa ultratusta lupaavan kokoisesta follikkelista huolimatta odotella ja käydä hakemassa jossain vaiheessa terolutit kun lääkäri antaa luvan (oli siis puhetta että pidetään nyt tauko teroluteista ja katsotaan).

Positiivista tietysti se että kroppa nyt tämän kierron toimi normaalisti ilman mitään lääkkeitä :smiley-angelic001 Tietysti sitä eilen pientä tuhrua pyyhkiessä toivoi että jospa se olisikin jotain kiinnittymisvuotoa sillä itsellä ei juuri koskaan aiemmin ole tiputellut (vain terolut-kuurien jälkeen) vaan menkat alkaneet kuin hanasta kääntämällä, mutta kyllä tämä aamu nyt näytti että täti tuli kylään. :smiley-angry017

Jospa seuraava kierto olisi meidän :dummy1::dummy: Täällä taisi jotkut miettiä että jättäisi sen kierron yrittämättä josta lopputuloksena olisi joulukuun vauva, mutta itselle tuo joulukuu on muutenkin ollut elämässä merkittävien hetkien kuukausi niin ei se vauvakaan siellä haittaisi! :love7

MUOKS. Perjantaina tuli tieto että puolison simpatkin on vallan mainioita, ensi viikolla odottelen puhelua lääkäriltä miten toimitaan jatkossa. :)
Onnea seuraavaan kiertoon! Ei sen ole väliä onko vauva joulukuun vai jonkin muun kuun vauva! Meillä esikoinen joulun vauva ja mies oli kyllä sitä mieltä että jos nyt seuraava ois :D itse taas aattelisin että olis sitte sielunsisko/-veli mikäli olis toinenkin sieltä loppuvuodesta :D

Itse tilasin raskauskeijusta. Siellä saa 20 testi puikkoa samalla hinnalla (n. 60e) millä saa apteekista 10.

Harmi kun mistään ei saa niitä pelkkiä puikkoja ilman sitä "laitetta" tilattua. Tai varmaan jostain amazonista saisi..

Okei, kiitos tiedosta! :)
Aika tyyriitä kyllä ovat näin opiskelijabudjetille :hilarious:

Hei, olen uusi täällä. Meillä on juuri alkanut ensimmäiset ivf hoidot. Ultra on tulevalla viikolla ja jos hyvin käy punktio sitä seuraavalla viikolla. Oliko täällä muita samassa tilanteessa?

Mulla on nyt vaan olo että raskauduin. :nailbiting: ovis tuossa käväsi ja seksiä oli pari kertaa. Nyt on vaan alavatsa "täynnä".
Saas nähdä, kai ne Terot pitäisi vielä aloittaa ettei mee kierrot pitkäksi.

Jäätävä väsy ja masennus päällä. Pakko alkaa rautaa syömään nyt. Jos auttais se. Ja onhan tää kevät aina raskasta aikaa kun pitäis olla reipas. Meinasin myös erota facesta vallan. On sellanen paskalaitos nykyään. :mad:

Moikka! Onko tämä positiivinen vai viivanpaikka? Testi clearbluen tavallinen. Herkkyys siis kai 25 ja tänään kp 30. Valaistusta hieman muokattu, mutta luonnossa näkyy ihan tihrustamattakin. Myös mies näki viivan selvästi. :)

https://aijaa.com/nulcDu

Hei, olen uusi täällä. Meillä on juuri alkanut ensimmäiset ivf hoidot. Ultra on tulevalla viikolla ja jos hyvin käy punktio sitä seuraavalla viikolla. Oliko täällä muita samassa tilanteessa?

Kannattaa mennä ivf/icsi keskusteluun :)

Moikka! Onko tämä positiivinen vai viivanpaikka? Testi clearbluen tavallinen. Herkkyys siis kai 25 ja tänään kp 30. Valaistusta hieman muokattu, mutta luonnossa näkyy ihan tihrustamattakin. Myös mies näki viivan selvästi. :)

https://aijaa.com/nulcDu
Kyllä näen siinä toista, mutta ei vielä noita CB tullut testattua (aion kyllä varmaan tähän kiertoon jos menkat ei tule) ja jotenkin en usko että niihin tulisi viivanpaikkaa? Kuitenkin tuossa väriä? Viivan vahvistumista sinne kovasti :Heartred

Kirjoittelen nyt vähän omanapaa kun aikaa: Kp27, täällä eletään siis piinavinta mahdollista aikaa. Nyt vasta tilasin raskauskeijulta raskaustestejä kaappiin, ja ei nyt ei ole one step vaan ihan CB joku tripla pakkaus jossa 2kpl CB early ja 1 kpl viikkonäyttö. Toki jos ne menkat tulee niin jäävät odottamaan tulevaisuutta.

Joka tapauksessa olen tässä ollut flunssassa nyt pari päivää, kurkkukipu ja nuha. Lämmöt siis koholla ja kuumeen rajamailla tämän vuoksi. Eilen illasta oli tajuttoman kipeä alaselkä, ei siis koskaan ole kuin vain menkkojen ollessa päällä niin samalla tavalla. Oli pakko viljatyyny lämmittää sekä sauna, joka helpotti. Nännit myös arat, valtavaa finniä tekee leukaan eli perus menkat lähestyy oirekirjoa. Tänään hassusti taas pistellyt alavatsaa sieltä täältä. Valkovuoto on epätavallisen runsasta, kun ennen menkkoja vetää yleensä melko kuivakaudeksi. Pahoittelut tarkoista informaatiosta :facepalm::p

Nyt kuitenkin maaliskuun ensimmäinen päivä mennyt ihan rauhassa. Jospa kevät olisi meille suotuisa ja soisi paljon plussaa :wink:smiley-angelic001:Heartred

Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta kuin minulla nyt.. :sad001
Kuukautiset olleet viimeksi joulukuun lopulla, kierto ollut aina sekava, mutta ei yleensä ole kuitenkaan kokonaan jäänyt pois.
Liekö sitten vaan joku höiriö ollut kun menkkoja ei ole tullut aikaisemmin.
Nyt kuitenkin viimeiset kolme päivää olen kärsinyt melko kovista kivuista, välillä ihan alkaa heikottaa kun tuntuu niin pahalta. Kivut vastaavat menkkakipuja, mutta ovat kyllä pahemmat. Kovia vihlaisuja, varsinkin kun nousee nopeasti liikkeelle tuntuu tosi kurjalta. Kipu sijoittuu alavatsaan, kohdun seudulle?
Tästä huolimatta kuitenkaan menkkoja ei näy eikä kuulu. Nännejä aristaa, sekä myös rintoja, jotka eivät yleensä arista menkkojen aikaan.
Olisiko kyseessä raskaus (vihdoin :cat:), vai jotain muuta?

Kuukautiset olleet viimeksi joulukuun lopulla, kierto ollut aina sekava, mutta ei yleensä ole kuitenkaan kokonaan jäänyt pois.
Nyt kuitenkin viimeiset kolme päivää olen kärsinyt melko kovista kivuista, välillä ihan alkaa heikottaa kun tuntuu niin pahalta. Kivut vastaavat menkkakipuja, mutta ovat kyllä pahemmat. Kovia vihlaisuja, varsinkin kun nousee nopeasti liikkeelle tuntuu tosi kurjalta. Kipu sijoittuu alavatsaan, kohdun seudulle?
Tästä huolimatta kuitenkaan menkkoja ei näy eikä kuulu. Nännejä aristaa, sekä myös rintoja, jotka eivät yleensä arista menkkojen aikaan.

Suosittelen tekemään ihan vain raskaustestin, kun ovat noin kauan olleet poissa. Ja sitten soitto terkalle niin tekisivät tarkempaa tutkimusta mistä johtuu? :scratch

Kirjoittelen nyt vähän omanapaa kun aikaa: Kp27, täällä eletään siis piinavinta mahdollista aikaa. Nyt vasta tilasin raskauskeijulta raskaustestejä kaappiin, ja ei nyt ei ole one step vaan ihan CB joku tripla pakkaus jossa 2kpl CB early ja 1 kpl viikkonäyttö. Toki jos ne menkat tulee niin jäävät odottamaan tulevaisuutta.

Joka tapauksessa olen tässä ollut flunssassa nyt pari päivää, kurkkukipu ja nuha. Lämmöt siis koholla ja kuumeen rajamailla tämän vuoksi. Eilen illasta oli tajuttoman kipeä alaselkä, ei siis koskaan ole kuin vain menkkojen ollessa päällä niin samalla tavalla. Oli pakko viljatyyny lämmittää sekä sauna, joka helpotti. Nännit myös arat, valtavaa finniä tekee leukaan eli perus menkat lähestyy oirekirjoa. Tänään hassusti taas pistellyt alavatsaa sieltä täältä. Valkovuoto on epätavallisen runsasta, kun ennen menkkoja vetää yleensä melko kuivakaudeksi. Pahoittelut tarkoista informaatiosta :facepalm::p

Nyt kuitenkin maaliskuun ensimmäinen päivä mennyt ihan rauhassa. Jospa kevät olisi meille suotuisa ja soisi paljon plussaa :wink:smiley-angelic001:Heartred

Voi kuulostaapa lupaavalta! :angelic: Mä niin toivon, että sulla ois plussatuulet! :woot:

Meillä melkein samat kp:t, täällä 28 nyt ja koska yritystä ei ole ollut niin tiedän, että mun mielialat ja huonon olon tunteet on lähestyvät menkat, kaikkien laskujen mukaan 3 pv sisään :grin

Oikeastaan mä odottelen joskos toi kierto käynnistys niin pääsis elämässä eteenpäin :hilarious:

Komppaan Elliephantia eli r. testi mut jos kipu kovaa ja testi negaa niin lääkäriin. Itse jos mitä opin niin ainakin sen, että kova toispuoleinen alavatsakipu jos on niin sillon on aihetta lähteä tutkimuksiin, toki jo aiemmin jos muutakin oiretta :)

Mulla on sun kuvailemasi kaltaiset ovulaatio-oireet. En tiiä kauanko ovis näkyisi tikussa, mutta tee nyt ainakin ensin se raskaustesti niin saat siihen selvyyden. Ja sitten seuraavaksi lääkäriin pohtimaan asiaa lisää.

Raskauskeijulta tilasin "herkkä ovulaatiotesti puikko" 21kpl ja 27e +toim kirjeenä 2e. Puolen hintaisia apteekin vastaaviin testeihin, saapas nähdä löydänkö puikottamalla ovulaation.

Kp2 menossa. Niin jännää ettei malttais odottaa, samaan aikaan hirveää, koska kaikki on kontrolloitua ja kunnon kyttäämistä, mutta jos se nyt helpottaa niin kokeillaan ☺️

Hirmusesti tärppejä, plussia ja tarrasukkia kaikille :dummy::dummy::dummy:

Raskauskeijulta tilasin "herkkä ovulaatiotesti puikko" 21kpl ja 27e +toim kirjeenä 2e. Puolen hintaisia apteekin vastaaviin testeihin, saapas nähdä löydänkö puikottamalla ovulaation.

Kp2 menossa. Niin jännää ettei malttais odottaa, samaan aikaan hirveää, koska kaikki on kontrolloitua ja kunnon kyttäämistä, mutta jos se nyt helpottaa niin kokeillaan ☺️

Hirmusesti tärppejä, plussia ja tarrasukkia kaikille :dummy::dummy::dummy:

Tsemppiä ovulaation bongaukseen ja toivottavasti onnistut :thumleft

Itse luovutin ovulaation tikuttamiseen, raskauskeijun herkkiä liuskoja kokeilin pari kiertoa ja huomasin että toi vain stressin tullessaan :whacky011
Sain olevinaan siihen toisella kierolla jo plussaksi luokiteltavan ja sitten tuli myös pieni tippa verta oletetun ovulaation aikaan mitä tikku ennusti (kp16) . Päätin että kyllä se varmasti tapahtuu ja luotinkin tässä kierrossa kroppani merkkeihin. Ja niinhän se samoihin aikoihin kp15 tuli, toki veri tippoja tiputti ihan parin päivän ajan (siis vaaleanpunaista vv mukana, ei mitään menkkamaisia) . En sitten tiedä onko kuinka "normaalia" mutta jokainen meistä yksilö :rolleyes:

Että semmoisia kokemuksia omista ovis bongailusta jäi. Ja tuntui että aamupäivässä ja iltapäivässä oli huomattavia eroja. Toki aina samoihin kellonaikoihin niinkuin piti. Hirvee homma minusta ja kun en super selkeää tulosta koskaan edes saanut :banghead::grin

Takaisin